Partyflock

Forumonderwerp · 851614
Waarschuw beheerder
ik heb van de week iets gelezen over een planeet niburu, die een keer in de 3600 jaar in de buurt van de aarde komt en de gevolgen van dien. kijk zelf maar en oordeel

http://www.openbaringen.nl/niburu.html
Waarschuw beheerder
Ik zie elke zaterdagnacht tig planeten (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thunderboefje B) op maandag 20 februari 2006 om 20:51:
Ik zie elke zaterdagnacht tig planeten laatste aanpassing 20 februari 2006 20:52

ach geniet er nog maar van:d
Waarschuw beheerder
Het kan me geen fuck schelen of dat kreng wel of niet bestaat, wat gebeurt dat gebeurt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 20 februari 2006 om 20:46:
een keer in de 3600 jaar

36000 jaar moet dat zijn gloof'k..
Waarschuw beheerder
Jezus wat een niveau kan het niet meer volgen man Pilsjuh er bij?
Waarschuw beheerder
niburu atacks :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 20:58:
36000 jaar moet dat zijn gloof'k..

Iedere 3600 jaar komt deze planeet met haar ovale baan om de zon, dicht bij ons in de buurt. Uit de kleitabletten blijkt dat de mensheid door de Annunaki naar hun beeld en gelijkenis gecreëerd is. Zecheria Stichin heeft echter nog nooit officieel een datum genoemd voor de terugkeer van Niburu. Toch lijkt hij er van overtuigd dat Niburu nabij is. De terugkeer van Niburu zal voor velen een nieuw begin betekenen.

Waarschuw beheerder
FF een klein vraagje tussen door, hoe vaak is ht einde van de wereld nou al voorspeld ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 21:23:
FF een klein vraagje tussen door, hoe vaak is ht einde van de wereld nou al voorspeld ?

nee maar als je die link leest lijkt het wel of er idd dingen door machthebbers op aarde wordt verzwegen. ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar het boeit me zeker.
frappant is natuurlijk het stilzwijgen van de graftombe in egypte. het vaticaan wat opeens interesse toont in telescopen en de "geheime" onderzoeken en voornemens om telescopen richting saturnus te sturen. of die planeet nu wel of niet bestaat. de Soemerische tabletten vertellen iets en als er op die steen de juiste afmetingen van ons zonnestelsel duizenden jaren geleden al bekend waren en zelfs een 10e planneet op staat. waarom zou dat dan niet kloppen als nasa pas in 1928 pluto ontdekt?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de 12de planeet bestaat :yes:
Waarschuw beheerder
dan heb je toch ook nog planet x of zo iets
Waarschuw beheerder
ow ok sorry :P d8 ik iets nuttigs te hebben is het weer nie goe

Waarschuw beheerder
donateur
de een noemt het de 12e planeet de ander zegt dat er in 2012 een grote komeet deze kant op komt...
tis allemaal maar net wat je wilt geloven
ik moet nog zien wat ik ga geloven of niet
sta iig voor veel dingen open :yes:
Waarschuw beheerder
Maarja als er dan binnekort een of andere vage planeet/komeet/et. naar ons komt en het bolletje wegvaagd, dat is toch nie te vermijden dus zullen we maar lekker alles op alles zetten om elk moment van de dag te genieten dan is het niet zo erg

Waarschuw beheerder
donateur
in 2012 gaat er veel gebeuren...
Waarschuw beheerder
lekker spannend allemaal :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 20 februari 2006 om 22:57:
beetje pittig zo laat op de avond

Dat dan weer wel jah..:\
Of je dr lekker(der) van zal slapen kun je afvragen jah:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je je r in verdiept gaat het nog veel verder.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 21 februari 2006 om 07:18:
als je je r in verdiept gaat het nog veel verder

:yes: Klopt.. je zou 'r idd 'n fulltime studie van kunnen maken!
Waarschuw beheerder
450,000 On Nibiru, a distant member of our solar system, life faces slow extinction as the planet's atmosphere erodes. Deposed by Anu, the ruler Alalu escapes in a spaceship and finds refuge on Earth. He discovers that Earth has gold that can be used to protect Nibiru's atmosphere.

445,000 Led by Enki, a son of Anu, the Anunnaki land on Earth, establish Eridu - Earth Station I - for extracting gold from the waters of the Persian Gulf.

430,000 Earth's climate mellows. More Anunnaki arrive on Earth, among them Enki's half-sister Ninhursag, Chief Medical Officer.

416,000 As gold production falters, Anu arrives on Earth with Enlil, the heir apparent. It is decided to obtain the vital gold by mining it in southern Africa. Drawing lots, Enlil wins command of Earth Mission; Enki is relegated to Africa. On departing Earth, Anu is challenged by Alalu's grandson.

400,000 Seven functional settlements in southern Mesopotamia include a Spaceport (Sippar), Mission Control Center (Nippur), a metallurgical center (Shuruppak). The ores arrive by ships from Africa; the refined metal is sent aloft to orbiters manned by Igigi, then transferred to spaceships arriving periodically from Nibiru.

380,000 Gaining the support of the Igigi, Alalu's grandson attempts to seize mastery over Earth. The Enlilites win the War of the Olden Gods.

300,000 The Anunnaki toiling in the gold mines mutiny. Enki and

Ninhursag create Primitive Workers through genetic manipulation of Ape woman; they take over the manual chores of the Anunnaki. Enlil raids the mines, brings the Primitive Workers to the Edin in Mesopotamia. Given the ability to procreate, Homo Sapiens begins to multiply.

200,000 Life on Earth regresses during a new glacial period.

100,000 Climate warms again. The Anunnaki (the biblical Nefilim), to Enlil's growing annoyance marry the daughters of Man.

75,000 The "accursation of Earth" - a new Ice Age-begins. Regressive types of Man roam the Earth . Cro-Magnon man survives.

49,000 Enki and Ninhursag elevate humans of Anunnaki parentage to rule in Shuruppak. Enlil, enraged. plots Mankind's demise.

13,000 Realizing that the passage of Nibiru in Earth's proximity will trigger an immense tidal wave, Enlil makes the Anunnaki swear to keep the impending calamity a secret from Mankind.

II. Events After the Deluge
B.C.

11,000 Enki breaks the oath, instructs Ziusudra/Noah to build a submersible ship. The Deluge sweeps over the Earth; the Anunnaki witness the total destruction from their orbiting spacecraft.

Enlil agrees to grant the remnants of Mankind implements and seeds; agriculture begins in the highlands. Enki domesticates animals.

10,500 The descendants of Noah are allotted three regions. Ninurta, Enlil's foremost son, dams the mountains and drains the rivers to make Mesopotamia habitable; Enki reclaims the Nile valley. The Sinai peninsula is retained by the Anunnaki for a post-diluvial spaceport; a control center is established on Mount Moriah (the future Jerusalem).

9780 Ra/Marduk, Enki's firstborn son, divides dominion over Egypt between Osiris and Seth.

9330 Seth seizes and dismembers Osiris, assumes sole rule over the Nile Valley.

8970 Horus avenges his father Osiris by launching the First Pyramid War. Seth escapes to Asia, seizes the Sinai peninsula and Canaan.

8670 Opposed to the resulting control of all the space facilities by Enki's descendants, the Enlilites launch the Second Pyramid War. The victorious Ninurta empties the Great Pyramid of its equipment.

Ninhursag, half-sister of Enki and Enlil, convenes peace conference. The division of Earth is reaffirmed. Rule over Egypt transferred from the Ra/Marduk dynasty to that of Thoth. Heliopolis built as a substitute Beacon City.

8500 The Anunnaki establish outposts at the gateway to the space facilities; Jericho is one of them.

7400 As the era of peace continues, the Anunnaki grant Mankind new advances; the Neolithic period begins. Demigods rule over Egypt.

3800 Urban civilization begins in Sumer as the Anunnaki reestablish there the Olden Cities, beginning with Eridu and Nippur.

Anu comes to Earth for a pageantful visit. A new city, Uruk (Erech), is built in his honor; he makes its temple the abode of his beloved granddaughter Inanna/lshtar.

III. Kingship on Earth
3760 Mankind granted kingship. Kish is first capital under the aegis of Ninurta. The calendar begun at Nippur. Civilization blossoms out in Sumer (the First Region).

3450 Primacy in Sumer transferred to Nannar/Sin. Marduk proclaims Babylon "Gateway of the Gods." The "Tower of Babel" incident. The Anunnaki confuse Mankind's languages.

His coup frustrated, Marduk/Ra returns to Egypt, deposes Thoth, seizes his younger brother Dumuzi who had betrothed Inanna. Dumuzi accidentally killed; Marduk imprisoned alive in the Great Pyramid. Freed through an emergency shaft, he goes into exile.

3100 350 years of chaos end with installation of first Egyptian Pharaoh in Memphis. Civilization comes to the Second Region.

2900 Kingship in Sumer transferred to Erech. Inanna given dominion over the Third Region; the Indus Valley Civilization begins.

2650 Sumer's royal capital shifts about. Kingship deteriorates. Enlil loses patience with the unruly human multitudes.

2371 Inanna falls in love with Sharru-Kin (Sargon). He establishes new capital city. Agade (Akkad). Akkadian empire launched.

2316 Aiming to rule the four regions, Sargon removes sacred soil from Babylon. The Marduk-Inanna conflict flares up again. It ends when Nergal, Marduk's brother, journeys from south Africa to Babylon and persuades Marduk to leave Mesopotamia.

2291 Naram-Sin ascends the throne of Akkad. Directed by the warlike Inanna, he penetrates the Sinai peninsula, invades Egypt.

2255 Inanna usurps the power in Mesopotamia; Naram-Sin defies Nippur. The Great Anunnaki obliterate Agade. Inanna escapes. Sumer and Akkad occupied by foreign troops loyal to Enlil and Ninurta.

2220 Sumerian civilization rises to new heights under enlightened rulers of Lagash. Thoth helps its king Gudea build a ziggurat-temple for Ninurta.

2193 Terah, Abraham's father, born in Nippur into a priestly-royal family.

2180 Egypt divided; followers of Ra/Marduk retain the south; Pharaohs opposed to him gain the throne of lower Egypt.

2130 As Enlil and Ninurta are increasingly away, central authority also deteriorates in Mesopotamia. Inanna's attempts to regain the kingship for Erech does not last.

The Fateful Century
B.C.

2123 Abraham born in Nippur.

2113 Enlil entrusts the Lands of Shem to Nannar; Ur declared capital of new empire. Ur- Nammmu ascends throne, is named Protector of Nippur. A Nippurian priest-Terah, Abraham's father - comes to Ur to liaison with its royal court.

2096 Ur-Nammu dies in battle. The people consider his untimely death a betrayal by Anu and Enlil. Terah departs with his family for Harran.

2095 Shulgi ascends the throne of Ur, strengthens imperial ties. As empire thrives, Shulgi falls under charms of Inanna, becomes her lover. Grants Larsa to Elamites in exchange for serving as his Foreign Legion.

2080 Theban princes loyal to Ra/Marduk press northward under Mentuhotep I. Nabu, Marduk's son, gains adherents for his father in Western Asia.

2055 On Nannar's orders, Shulgi sends Elamite troops to suppress unrest in Canaanite cities. Elamites reach the gateway to the Sinai peninsula and its Spaceport.

2048 Shulgi dies. Marduk moves to the Land of the Hittites. Abraham ordered to southern Canaan with an elite corps of cavalrymen.

2047 Amar-Sin (the biblical Amraphel) becomes king of Ur. Abraham goes to Egypt, stays five years, then returns with more troops.

2041 Guided by Inanna, Amar-Sin forms a coalition of Kings of the East, launches military expedition to Canaan and the Sinai. Its leader is the Elamite Khedor-la'omer. Abraham blocks the advance at the gateway to the Spaceport.

2038 Shu-Sin replaces Amar-Sin on throne of Ur as the empire disintegrates.

2029 Ibbi-Sin replaces Shu-Sin. The western provinces increasingly to Marduk.

2024 Leading his followers, Marduk marches on Sumer, enthrones himself in Babylon. Fighting spreads to central Mesopotamia. Nippur's Holy of Holies is defiled. Enlil demands punishment for Marduk and Nabu; Enki opposes, but his son Nergal sides with Enlil.

As Nabu marshals his Canaanite followers to capture the Spaceport, the Great Anunnaki approve of the use of nuclear weapons. Nergal and Ninurta destroy the Spaceport and the errant Canaanite cities.

2023 The winds carry the radioactive cloud to Sumer. People die a terrible death, animals perish, the water is poisoned, the soil becomes barren. Sumer and its great civilization lie prostrate. Its legacy passes to Abraham's seed as he begets -at age 100- a legitimate heir: Isaac.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 22:43:
in 2012 gaat er veel gebeuren

op 21 december om precies te zijn :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 21 februari 2006 om 14:48:
op 21 december om precies te zijn

yep..
Waarschuw beheerder
er kan heel veel gebeuren alleen de vraag is laten we het gebeuren of niet?!

momenteel gaat het ernaar uitzien dat alle mooie maya voorspellingen uit gaan komen alleen door de stomheid van de mensheid zal de mens nooit zichzelf kunnen ontstijgen zoals de maya's dat voorspelden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 februari 2006 om 15:07:
mooie maya voorspellingen

mooi onheilspellend jah..

de vraag is laten we het gebeuren of niet?!

Mja wat wilde je 'r aan doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:12:
Mja wat wilde je 'r aan doen?

ik weet wat er moet gebeuren ja...en als genoeg mensen dit weten dan zal de mensheid het concept van tijd en geld overstijgen.

maar er is een tegenstelling die probeerd dat juist tegen te gaan...en houdt de mens dom..en het lukt ze aardig goed

Waarschuw beheerder
donateur
Interresant stukje tekst! :respect:
Wat ik mij alleen afvraag; hoe kan er leven mogelijk zijn op Niburu als die planeet zo ver van de zon afstaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 februari 2006 om 15:26:
ik weet wat er moet gebeuren ja...

En dat is?
Hoe meer mensen 't weten, hoe beter toch..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:31:
Wat ik mij alleen afvraag; hoe kan er leven mogelijk zijn op Niburu als die planeet zo ver van de zon afstaat?

ik kan je die vraag beantwoorden maar hoe relevant is die vraag in tegenstelling tot alle andere bevindingen die van toepassing zijn op de mensheid??

ik zou me daar veel minder druk over maken

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah al die mensjes die ook een topicje hebben gelezen hier Op PF over 2012 :P ;)

Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 februari 2006 om 15:44:
ik kan je die vraag beantwoorden maar hoe relevant is die vraag in tegenstelling tot alle andere bevindingen die van toepassing zijn op de mensheid??

Ik ben er eerlijk gezegd wel benieuwd naar. Ik sta overal voor open, dude. :)

alleen door de stomheid van de mensheid zal de mens nooit zichzelf kunnen ontstijgen zoals de maya's dat voorspelden

:jaja:

Ik denk dan ook dat zulke mensen het niet gaan overleven... Deze mensen zullen gehaald worden...
Maar of dat zo logisch is, is de vraag natuurlijk...
Wanneer de eind openbaring zich als aardse verschijnselen gaat voordoen in de vorm van vloedgolven, orkanen, aardbevingen, oorlogen etc. etc. dan lijkt het mij wat raar als de mensen die wel bewust genoeg zijn om over te gaan, blijven staan als een vloedgolf ons land onderstroomt, en de eindopenbaring dus opzich niet verder gaat als een intepretatie die wij er aan moeten geven. In het geval dat er echt serieus goden op aarde komen in een waarneembare duidelijke vorm, dan lijkt het mij wel logisch dat de mensen die bewust en ontwikkeld genoeg zijn overleven...de vraag alleen is...kan zoiets echt??
De toekomst zal dat uitwijzen. Ik kijk iig erg uit naar het jaar 2012...
Ik geloof toch zeker dat er iets alles omvattends zal gaan gebeuren. De vraag is alleen; WAT?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:58:
al die mensjes die ook een topicje hebben gelezen hier Op PF over 2012:P;)

sommige dr van hebbe 'r ook boeken over..;) Pittige lectuur woar:O :yes:

Deze mensen zullen gehaald worden...

of 'dankzij deze mensen zullen we gehaald worden..'

kijk iig erg uit naar het jaar 2012...

ik naar de jaren tot (21/12) 2012..8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:06:
sommige dr van hebbe 'r ook boeken over..;) Pittige lectuur woar:O :yes:

Het is zeker zeer interresante materie ja. Ben er zelf ook bekend mee geworden dankzij iemand van PF die mij op MSN er mee lastig viel :P Maargoed, wel grappig om te zien in al die topics dat al die jongetjes en meisjes er wat van weten :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:06:
ik naar de jaren tot (21/12) 2012..8)

Nou nee, ik kijk wel echt uit naar die bewuste datum... Denk dat er best eens een hele mooie tijd kan aamnkomen daarna... OF het is daarna écht afgelopen met ons, maargoed, we shall see...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:13:
Het is zeker zeer interresante materie ja

Boek(en) over nieuwetijdskinderen ook gezien/gelezen?

wel grappig om te zien in al die topics dat al die jongetjes en meisjes er wat van weten

whehe:P

kijk wel echt uit naar die bewuste datum...

Mja wie weet, kunnen we 'n zeeer heftig & eenmalig vuurwerkspektakel verwachten dan..8)

OF het is daarna écht afgelopen met ons

Wat'k 'r gisteravond zo 's van las (in't boek De Orion Profetie) lijkt 't daar toch echt op...:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:16:
Boek(en) over nieuwetijdskinderen ook gezien/gelezen?

Ik ben een nieuwetijdskind. ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:16:
Wat'k 'r gisteravond zo 's van las (in't boek De Orion Profetie) lijkt 't daar toch echt op...:no:

Volgens de bijbel idd...

Lees dit maar eens;

De grote eindopenbaring

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:20:
Ik ben een nieuwetijdskind

Waarop baseer je dat as'k vragen mag..? Kbedoel, zijn toch bep. criteria waaraan iemand moet voldoen wil hij/zij zich tot nieuwetijdskind kunnen/mogen bestempelen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:20:
Volgens de bijbel idd...

Hmmz, heeft de bijbel 'r ook al mee te maken jah?!:X :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat gaat er precies gebeuren in 2012?

Er komen radioactieve stralen van de zon en door de poolkanteling op de zon zal ook de aarde kantelen.
Doordat onze hersenen gevoelig zijn voor straling zal er een soort 'chaos'-effect optreden waardoor irrationeel of wanhopig gedrag voor veel mensen een manier van handelen zal zijn.

De binnenkant van de aarde is een vaste ijzeren kern. Die kern zorgt voor de polen en is eigenlijk niets meer dan een krachtbron of een dynamo. Het anders georiënteerd magnetisme zorgt ervoor dat deze krachtbron stil komt te liggen (kortsluiting).

Overal op de wereld zullen de aardplaten scheuren vertonen en vulkanen zullen als paddestoelen uit de grond schieten. We zullen van dichtbij meemaken waarom de Dino's plotseling van de planeet verdwenen.

Door het verschuiven, botsen en scheuren van de aardplaten zal ook de oceaan z'n woede tonen. Japan zal door gigantische tsunamies worden weggespoeld en zal verzinken. Overal ter wereld ontstaan vloedgolven die steden en landen wegvegen. Het afsmelten van de Noord- en Zuidpool draagt hier ook veel aan bij. De nieuwe polen worden Noord-Amerika en Canada, die bedolven zullen worden onder het ijs. Misschien komt Atlantis (Als het zich op Antarctica bevindt) terug aan de oppervlakte.

Op plaatsen waar het nacht is zul je de sterren in een razend tempo aan de hemel zien verschijnen. Dit komt omdat de aarde een geruime tijd sneller draait. Door die snellere merkbare draaiing zal alles op de planeet met dezelfde snelheid meedraaien. Na enige tijd zal de snelheid van de aarde opnieuw stabiliseren. Dit zal zorgen voor een grote schade en grote vloeden

Waarschuw beheerder
Een voorwerp in beweging zal na stilstand proberen om zijn weg met de eerdere snelheid te vervolgen. Wat wil zeggen dat de oceanen niet meteen zullen stilliggen maar hun snelheid proberen aan te houden. Doordat het om zo'n groot volume water gaat zullen er dus kolossale vloedgolven zijn.
Mensen die stil stonden zullen in 1 klap worden weggeslingerd door de plotse regularisatie van de aardsnelheid. Alsof je tegen hoge snelheid in je auto rijdt en loeihard tegen een muur opbotst.

Als de natuur eenmaal haar vernietigend werk heeft gedaan en alle razernij is bedaard, zal er weinig overblijven. De mensheid zal opnieuw moeten beginnen en hopelijk was men daarop voorbereid.

Wat blijft er over in 2013? bespreek in het forum

Op 1 januari 2013 zal weinig gefeest worden

Alle beschaving is van de planeet geveegd en we moeten opnieuw onze eigen plaats op de planeet vinden. Slechts weinigen zullen het overleven en wat over is van onze 'spullen' is onbruikbaar. Alle elektromateriaal zal namelijk kapot zijn door het overvloedig magnetisme

Waarschuw beheerder
Als ik de Bijbel, Talmoed en Koran belees, en lees de laatste bladzijden 'Openbaring' dan komen gebeurtenissen verrassend overeen met bovengenoemde voorspellingen die zijn verricht en kosmologische berekeningen tot die tijd

We zien wel! :p
Niet echt bang eigg als we er aan gaan, gaan we allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
da's idd dus zo'n btje wa'k gisteravond las..

Weinig kans dat we 't gaan navertellen dus!:(

Waarschuw beheerder
Wat ik wel hoop is dat we massaal op een andere planeet reincarneren en daar verder kunnen partyflocken feesten en al het andere goeds wat de aarde ons te bieden heeft! :P

Waarschuw beheerder
donateur
a/d ene kant wel geinig da je 'r nog btje de humor van in kan zien ook;p
Maar kvin 't toch 'n vrij treurig vooruitzicht wat die voorspellingen ons lijken te brengen:no:
Lijkt me ook vrij voor de hand liggend trouwes dat 'r beste paniek zal gaan uitbreken als steeds meer en meer mensen ervan op de hoogte zullen gaan zijn..?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al die rampen scneario's posten is prachtig...wellicht iets voor een nieuwe "day after tomorrow"

we kunnen het overleven...we hebben het voor mekaar het weer op aarde te beheersen naar de hand van de mens.

men heeft ook al inde jaren 30 zwaartekracht weten te overwinnen.

men heeft ook een materie die gewonnen word uit goud onderzocht die ook levitatie capaciteiten bevat.
die stof herstructueerd dna en verbeterd het.

dus dat is feitelijk gezien de oplossing om kanker te overwinnen en niette bestrijden zoals we vandaag de dag doen.

al met al zijn er 2 dingen mogelijk...

wij worden binnen nu en 6 jaar wakker en hervinden onze sprirituele capaciteiten en zo hebben mensen die geilen op geld en macht geen enkel kans meer om een nieuwe wereld orde voor elkaar te krijgen

of de mens wordt met de dag dommer en dommer gemaakt en het lijntje waar elke mens aan vast zitgebonden wordt nog ff strakker aan getrokken (vandaag de dag al zichtbaar) en zo is er helemaal geen mogelijkheid meer op spirituele verlichting

Waarschuw beheerder
Sorry..maar als al die voorspellingen kloppen en uitkomen zullen er slechts een handjevol mensen het overleven..net als de zondvloed en de grote ramp die de dino's ten onder heeft laten gaan.
Al het andere leven is dan allang overgegaan..
ik zie het echt niet voor me dat de wereld massaal ''wakker'' word voor 2012. Sommige zullen hun kop in het zand blijven. Ik ben van mening dat we onszelf niet voor de gek moeten houden en rekening moeten houden met een megaramp welke ons te wachten staat. De tekenen zijn overduidelijk..De boeken zeggen ook: Er zullen tekenen zijn aan zon, maan, en sterren. Dat pas geleden ontdekt is dat de maan steeds verder van de aarde komt af te staan en een eigen atmosfeer begint te creeren..en dat de zon sinds 2003 onstabiel is en megazonnevlekken uitspuit en dan bovengenoemde tekenen aan de sterren zijn overduidelijk

Waarschuw beheerder
donateur
kijk, nou wordt 't interessant..:9 :O
I'm all ears! ehhh eyes8)

*edit* mss wil AltijdHerrie!! ook nog wel ff inhaken op deze discussie?!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 17:12:
edit* mss wil AltijdHerrie!! ook nog wel ff inhaken op deze discussie

wat een toeval :d

Waarschuw beheerder
Kijk dit heeft de edele Koran over de eindtijd te melden die ook afloopt met een geweldige ramp:

14. En de aarde en de bergen van hun plaats zullen worden opgeheven en terstond zullen worden verbrijzeld,

15. Op die Dag (21-12-2012) zal de grote gebeurtenis plaats vinden.

16. En de hemelen zullen uiteen splijten, zodat deze op die Dag zwak zullen zijn.

17. En de engelen zullen op de zijden ervan staan. En op die Dag zullen acht engelen (de komst van de annunaki met hun schepen) de troon van uw Heer boven zich houden
(symboliseerd de Hunab ku).

18. Dan zult gij worden bloot gelegd en geen uwer geheimen zal verborgen blijven.

(bij overgaan, treed de ziel uit uit en verlost zich van het vlees, de ziel is dus naakt word hiermee bedoelt)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 17:24:
die ook afloopt met een geweldige ramp

een ramp is ook een begin van iets mooiers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een ramp is ook een begin van iets mooiers

Daar moet je nog een keer over nadenken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
scorpio annunaki is nog maar een klein detail in het hele plaatje.

vediep je eens in de illuminati, reptiepachtigen, new world order, allemaal dingen die te maken hebben met de annunaki
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 17:57:
Daar moet je nog een keer over nadenken...

daar moet jij misschien nog over nadenken
ik weet dat t zo is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:25:
Waarop baseer je dat as'k vragen mag..? Kbedoel, zijn toch bep. criteria waaraan iemand moet voldoen wil hij/zij zich tot nieuwetijdskind kunnen/mogen bestempelen?

Ja zeker.
Ik baseer dit op wat ik erover gelezen heb en de manier waarop ik al mijn hele leven in het leven sta.
Ik was ooit eens in gesprek met een vriendin van mij die ik via internet heb leren kennen. In dit gesprek kwamen wij op een gegeven moment op een bepaald punt. Zij vroeg mij ineens: "Ben jij bekend met de term "Nieuwetijdskinderen" ? Ik was hier niet bekend mee. Ik vroeg waarom zij dit zich afvroeg, en zei antwoordde dat zij aan mijn persoonlijkheid kon merken dat ik niet was zoals het gemiddelde persoon. Dat klopt als een bus.
Zijzelf weet al heel wat jaren dat zij een nieuwetijdskind was en vond mij ook verdacht veel weg hebben hiervan.
Ik ben daar toen over gaan lezen en daar las ik dus echt mezelf in terug.
Mijn beste vriend, las ik hier nog veel meer in dan dat ik mezelf er al in las, en hem ik heb het ook laten lezen. Ook hij kreeg na jaren eindelijk bevestiging! Dit verklaarde dan ook meteen de band die wij samen hebben. Iets dat ik met geen ander mens heb in mijn omgeving.
Ook als ik met andere nieuwetijdskinderen praat (bijv Omkara techichi (darklight), die de meesten hier op Pf wel kennen denk ik) merk ik dat ik daar veel makkelijker mee praat en veel meer mee heb dan met "Normale mensen". Al met al kan ik er niet om heen dat ik hieronder val. En eerlijk gezegd vind ik dat wel iets moois.

Waarschuw beheerder
daar moet jij misschien nog over nadenken
ik weet dat t zo is

Hebben we t over een ramp in de zin van een Tsunami of een ramp in de zin van totale wereldvernietiging??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies jij snapt het...
Maarja het kan ook al voor die tijd afgelopen zijn he dus pluk de dag :P
Waarschuw beheerder
ben bewust van wat er gaande is in de wereld... dat is alles en neem niet alles voor zoete koek.

verder is liefde het allerbelangrijkste al het andere is gemanipuleerde emoties.

liefde is echt liefde is puur...

ervaar liefde en geef liefde en zie absolute liefde
Waarschuw beheerder
Ik heb die info nog steeds niet gelezen psycho over nieuwetijdskinderen bedenk ik me net...
Heb je de links nog? :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe... Ja... Je kan natuurlijk ff googlen.. :P

Maarrrrrr Ik ben de beroerdste niet... :woopwoop: moment..

http://home.zonnet.nl/praktijkcourage/nieuwetijdskinderen.htm

http://www.nieuwetijdskinderen.org/home.htm

http://www.nieuwetijdskinderen.org/home.htm

Het zijn niet de links die ik eerst gaf. Ik weet niet meer welke dat waren :(

Maargoed, hiermee moet je ook wel genoeg kunnen vinden.. :)

En laat ff weten of t herkenbaar voor je is o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moet huilen nu... :/

Ik word altijd zo emotioneel als ik dingen lees waar ik mezelf in herken...dat had ik toen ook toen ik over satanisme las en ook bij verschillende uitslagen van persoonlijkheids testen die ik heb gedaan...

En ik had alleen nog maar een gedichtje gelezen... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:o und warum? :o
Waarschuw beheerder
Al aangepast...ik haat het misschien om geconfronteerd te worden met het feit dat ik idd niet in deze samenleving pas ofzo...
Dat heb ik al van kleins af gaan...iedereen om me heen is achterlijk... :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wist eerst niet of ik het wel serieus moest opvatten.. ;)

Maargoed...herkenbaar voor jou dus...dacht ik al eigenlijk.. :jaja:

Geconfronteerd worden met jezelf is ook kut idd. Ik ken dat maar al te goed! Maar uiteindelijk zijn het wel de momenten die je sterker kunnen maken...
Persoonlijk viel dit voor mij nog wel mee... Was wel blij dat het zeg maar allemaal nog een soort verklaring had... Daarnaast zie ik dit ook zowiezo als best wel iets moois... "we" hebben toch in feite wel een soort voorsprong op de rest zeg maar.. Wat niet wegneemt dat het dan erg moeilijk kan zijn om in een maatschappij te leven waarin jij tot een minderheid behoort en tegen veel onbegrip aanloopt...
Persoonlijk ben ik daarom heel selectief in de mensen die ik uitkies om vriendschappen mee op te bouwen...Ben ook echt een einzelganger... Mensen komen niet zo snel door mij heen en het kan heel lang duren voordat ik iemand echt vertrouw... Ben ook lang niet overal even op mijn gemak...
Maargoed, ik pas verder ook totaal niet in de mainstream maatschappij... Ik zou ook heel graag andere mensen om me heen willen zien, ik heb hier ook helemaal niks mee.. Maargoed, dat gaat ook weer niet zo makkelijk helaas, dus zal vrede met de situatie waarin ik leef moeten hebben...

Trouwens...dat gedicht had ik zelf nog niet gelezen...had ff snel het een en ander erover opgezocht en vluchtig doorgelezen... Maar idd heel erg ontroerend gedicht ja... Heel herkenbaar ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sinds ik me meer ben gaan interesseren voor dit soort dingen...op zoek naar enige verklaringen...ben ik al wat veranderd moet ik zeggen...rustiger ofzo...dus dat is wel beter... :)

Sinds ik op mezelf woon ben ik zowieso al wat steviger in mijn schoenen gaan staan...meer verantwoordelijk doet me goed ofzo... 8)

Ik zoek mijn vrienden ook selectief uit...als ik niet meteen "het" gevoel krijg bij de desbetreffende persoon zal je me nooit ECHT leren kennen...ik merk al heel snel of ze zowieso te vertrouwen zijn ja of nee...
Ogen doen het hem vooral...weet niet wat ik daarmee heb...moet altijd in de ogen kijken...staan die me niet aan...dan :no:
Waarschuw beheerder
Het is belangrijk dat ze het te veel aan energie met regelmaat kunnen af laten vloeien door sport, beweging, dans, harde muziek, enz. Hiermee voorkom je ontlading via ruzie of botsingen.

Zie je nou wel dat dat goed voor me is... B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook echt een hele grote behoefte eraan om op mezelf te gaan wonen. Ik denk dat ik vanaf dan ook pas echt vrijheid in m'n hoofd ga ervaren. Ik zal dan ook kiezen om lekker hier vandaan te gaan. Ergens in een bosrijk gebied...richting de veluwe ofzo... Hier voel ik me gevangen en belemmerd om te doen wat ik echt wil.. Al die mensen die maar van alles en nog wat van je verwachten en je blijven zien als het persoon wat ze in hun hoofd hebben gezet wie je zou zijn...dat constante gevoel van beoordeeld worden op alles wat je doet wat niet binnen t normale straatje valt...dat totaal niet overeenkomen met ze etc. etc. Ik zal graag helemaal opnieuw willen beginnen en de mensen in me leven toe laten die ik er écht graag in wil hebben en die ook écht bij me passen. Waarbij ik me niet steeds hoef te verantwoorden en waarbij ik me echt thuis voel, en waar ik los kom uit die mentale gevangenis die ik hier heb... Lijkt me heerlijk om ook op mezelf te gaan...
Alleen stuit je dan weer op hetgeen waar de hele wereld om draait: geld!
Maar ik ga eraan werken... Ik weet zeker dat mijn leven dan echt gaat beginnen... Lekker weer met een schone lei beginnen :jaja:

Verder heb ik dat ook idd met mensen dat t vaak óf gelijk niks is óf gelijk goed voelt... in de meeste gevallen komt dat gevoel, wanneer t niks is, ook gewoon niet...Denk dat een soort intuïtie is ofzo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://nai.arc.nasa.gov/impact/news_detail.cfm?ID=125

nix extra planeet dus!

Waarschuw beheerder
Allemaal hardstikke interessant maar als al die rampen gaan gebeuren en er gaan zoveel mensen dood ofwel de mensheid is in gevaar zoals jullie zeggen waarom zijn we dan niet 3600 jaar geleden allemaal dood gegaan? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van injected op donderdag 23 februari 2006 om 18:15:
http://nai.arc.nasa.gov/impact/news_detail.cfm?ID=125

nix extra planeet dus!

ja jammer dat was 2003 dit is juli 2005 http://www.nasa.gov/vision/universe/solarsystem/newplanet-072905-images.html :kots:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 18:26:
Allemaal hardstikke interessant maar als al die rampen gaan gebeuren en er gaan zoveel mensen dood ofwel de mensheid is in gevaar zoals jullie zeggen waarom zijn we dan niet 3600 jaar geleden allemaal dood gegaan?

zondvloed dude
Waarschuw beheerder
Dat nieuws op de homepage van de site van geert de man ziet er anders ook dreigend genoeg voor ons uit... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 24 februari 2006 om 00:32:
ndvloed dude

Nou dan ga ik alvast n bootje bouwen (Y) B)
Waarschuw beheerder
http://www.goto2012.nl/

hier staat ook veel info op deze site

Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 24 februari 2006 om 00:32:
ja jammer dat was 2003 dit is juli 2005 http://www.nasa.gov/vision/universe/solarsystem/newplanet-072905-images.html

The new planet, which is yet to be formally named, is at least as big as Pluto and about three times farther away from the Sun than Pluto. It is very cold and dark.

klinkt iets anders dan groter dan jupiter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 24 februari 2006 om 08:22:
It is very cold and dark.

dit is wel bullshit

het is niet per definitie zo dat elke planeet die ver staat van de zon kouder moet zijn dan planeten dichter.

als er een kern is net als de aarde kan die ook voor genoeg warmte zorgen en dus ook leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:31:
hoe kan er leven mogelijk zijn op Niburu als die planeet zo ver van de zon afstaat

Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 24 februari 2006 om 09:48:
als er een kern is net als de aarde kan die ook voor genoeg warmte zorgen en dus ook leven

Wie zegt dat ieder levensvorm kenmerken nodig heeft zoals warmte, licht, water, zuurstof. etc.

Juistern, dat is n.m. bepaald door onze wetenschap, die zegt dat er voor leven 1 v.d. voorgenoemde elementen aanwezig moet zijn, anders geen leven. Het beperkte hieraan is dat deze feiten puur gebaseerd zijn op het leven hier op aarde, en men er vanuit gaat dat dat dan voor alle levensvormen binnen ons universum geld.

En dat is dus de beperking van onze wetenschap, alles wordt n.m. verklaard vanuit onze mogelijkheden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je zeker gelijk in. Mocht daar dan leven zijn dan zal het dus een levensvorm zijn die wij nog niet kunnen doorgroden. Het zal dan dus kunnen zijn dat daar enkel zielen leven met of zonder astraal lichaam. Een soort hiernamaals dus...

Waarschuw beheerder
Juistern, dat is n.m. bepaald door onze wetenschap, die zegt dat er voor leven 1 v.d. voorgenoemde elementen aanwezig moet zijn, anders geen leven. Het beperkte hieraan is dat deze feiten puur gebaseerd zijn op het leven hier op aarde, en men er vanuit gaat dat dat dan voor alle levensvormen binnen ons universum geld.

En dat is dus de beperking van onze wetenschap, alles wordt n.m. verklaard vanuit onze mogelijkheden.

Dit klopt opzich wel maar ik wil er wel een kant tekening bij maken. De wetenschap is van mening dat de kans het grootst is om naar leven te zoeken op planeten waar de omstandigheden vergelijkbaar zijn met die op Aarde. Daar is niks mis mee.

Trouwens, als NASA echt een nieuwe planeet heeft gevonden kunnen ze echt wel de baan bepalen en weten we dus ook of hij in de buurt van de Aarde komt.

als er een kern is net als de aarde kan die ook voor genoeg warmte zorgen en dus ook leven.

Dit mag je even uitleggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 14:12:

Exactly my idea...
Net als dat we nog steeds denken dat die figuren met ons gaan communiceren door middel van onze manieren van communiceren...die zullen wel achterhaald zijn voor hun denk ik zo...
We kunnen pas met ze communiceren als wij daar klaar voor zijn...weten zij ook gelijk dat wij er klaar voor zijn... :)
Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loose+change

als ik dit zie ga ik steeds meer in de illuminiati geloven

Waarschuw beheerder
donateur
Die wil ik dan ff bekijken binnenkort...

Maaruh, zeker weer engels?? :/
Waarschuw beheerder
dr bestaan nog zeveel andere planeten en nog zoveel ander leven, maar niemand hier zal lang genoeg leven om dat te aanschouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op vrijdag 24 februari 2006 om 23:58:
dr bestaan nog zeveel andere planeten en nog zoveel ander leven, maar niemand hier zal lang genoeg leven om dat te aanschouwen

dat weet geen mens. ik ben benieuwt wat er na 2012 nog allemaal gaat gebeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 24 februari 2006 om 21:26:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loose+change

als ik dit zie ga ik steeds meer in de illuminiati geloven

Illumaniti zijn illusies? Dat wij dus voor de gek worden gehouden? 9/11 is idd erg opmerkelijk, maar ik hou me daar dus niet echt bezig ivm met Nibiru en 2012, omdat ik geen vergelijkingen erin zie en dat het, zover ik hoorde, geen astrologische betekenis/aanleiding had...of wel?

Natuurlijk is het wel hét grote bewijs dat de grote machten ons voor de gek houd en dat dat dus LANG niet het enige is en ons nog heel veel te wachten staat ivm grote machten, aliens en onderwerpen waar wij lang niet over zullen hebben/denken, teminste, voor het grootste deel voor de mensheid dus. Ik weet gewoon dat 2012 een ENORME invloed moet/zal hebben op de mensheid, zoveel onderwerpen sluiten zich daaraan, vinden jullie ook niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Koningin Beatrix zit overal achter, let maar op mijn woorden! b)

Waarschuw beheerder
hahah, in eerste instantie moet ik erom lachen maar het zal me eigenlijk gewoon niks meer verbazen als zij ook wat shit achter dr rug houd, die vuile slet!! ;)

Waarschuw beheerder
Pfff check deze dan, vanaf 19e minuut... toeval???

http://video.google.com/videoplay?docid=-4563604978641682920&q=wtc+duration%3Along

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:37:
Als ik de Bijbel, Talmoed en Koran belees, en lees de laatste bladzijden 'Openbaring' dan komen gebeurtenissen verrassend overeen met bovengenoemde voorspellingen die zijn verricht en kosmologische berekeningen tot die tijd

We zien wel!
Niet echt bang eigg als we er aan gaan, gaan we allemaal

en dan opeens...uit de diepste duisternis, zullen onze helden ons komen redden ;) Met grote 'spaceships' komen ze hier op aarde en zal ons allemaal redden, teminste, hopen dat ze niet alleen de lekkere chickies meenemen als er te weinig ruimte is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 20:59:
zullen onze helden ons komen redden

nee hoor :no: de Hopi zeggen, "we are the people we have been waiting for"
helaas we moeten het allemaal zelf opknappen

on topic
dr doom is in the room, luister maar niet naar hem, je weet het zelf veel beter
Waarschuw beheerder
we zien het allemaal wel, maar als ik die filmpjes over 9/11 zie dan ga ik echt zwaar over mijn nek. die bush deugt voor geen meter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op zondag 26 februari 2006 om 00:42:
nee hoor de Hopi zeggen, "we are the people we have been waiting for"
helaas we moeten het allemaal zelf opknappen

dat kan je nooit zeggen, misschien zal de volgende dimensie ons wel redden

Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 26 februari 2006 om 09:07:
we zien het allemaal wel, maar als ik die filmpjes over 9/11 zie dan ga ik echt zwaar over mijn nek. die bush deugt voor geen meter

de hele Amerikaanse gonverment...met alles erop en eraan

Waarschuw beheerder
donateur
hehe idd 1 grote corrupte bende
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:52:
dat kan je nooit zeggen

Toch zeggen die 4-corner bewoners het :p
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:52:
misschien zal de volgende dimensie ons wel redden

Hoe bedoel je dat?
Waarschuw beheerder
Ik denk...dat men op tijd beseft hoe achterlijk we bezig zijn (geweest)...laten we dat hopen iig...

Waarschuw beheerder
donateur
De nieuwe dimensie zal denk ik inhouden dat ons collectief bewustzijn een niveau hoger komt te liggen
Waarschuw beheerder
dit heeft misschien weinig met t onderwerp te maken maar wilde dit filmpje toch ff posten

http://www.ebaumsworld.com/ufoguy.html

Waarschuw beheerder
donateur
Interresant filmpje. Ik heb slechts één mogelijk verklaring. En dat is dat er iemand met een soort laser zou moeten schijnen naar de wolken met een wit licht... Weet niet ofzoiets bestaat, maar mocht dat zo zijn, lijkt me dat een verklaring. Zo niet, is het het gewoon een lichtwezen...

Interresant. Hoop zoiets een keer met eigen ogen te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 13:09:
Interresant filmpje. Ik heb slechts één mogelijk verklaring. En dat is dat er iemand met een soort laser zou moeten schijnen naar de wolken met een wit licht... Weet niet ofzoiets bestaat, maar mocht dat zo zijn, lijkt me dat een verklaring. Zo niet, is het het gewoon een lichtwezen...

project blue beam

http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=3290

dat is jou verklaring
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 13:09:
Ik heb slechts één mogelijk verklaring. En dat is dat er iemand met een soort laser zou moeten schijnen naar de wolken met een wit licht

je zou best gelijk kunnen hebben.maar hij schijnt dan wel erg ver.maar t zou een verklaring kunnen zijn

vond btw nog een paar andere filmpjes

http://www.ufo.com.br/videos-traillers/mexico2005/pill02.wmv
http://www.ufo.com.br/videos-traillers/mexico2005/mexico_low08.wmv
http://www.ufo.com.br/videos-traillers/mexico2005/mexico_low09.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.infowars.com/

meer over skull and bones
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=6545313046180631815&q=Martial+Law+911

ik begin steeds meer in de orde te geloven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 27 februari 2006 om 13:18:
Uitspraak van Psycho Forze op maandag 27 februari 2006 om 13:09:

project blue beam

http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=3290

dat is jou verklaring

ik dacht meteen hetzelfde, dat moet wel, 'voices in my head' etc, maar waarom wil de PBT ons aanleiden om in ufo's te geloven? Wat is hun punt?

Waarschuw beheerder
Ok er zijn dus tig filmpjes van ufo's, foto's, verhalen en waarnemingen? Er zijn verschillende onderwerpen die kunnen leiden tot verbeelding, hierbij spreken we dus over;

- Project Blue Beam
- Nazi UFOS en USF
- Fake foto's en filmpjes, wat op verschillende manieren kan worden gemaakt

Maar daarnaast, is het wel verbeelding?
- Al vanaf de 19e eeuw begonnen de waarnemingen die werden opgenomen, in 1952 onstond een soort van hysterie onder het volk vanwege de vele duizenden waarnemingen die toen tussen een paar maanden werden waargenomen, maar dit kan ook weer leiden tot de Nazi en USF (ná de WOII)
- Vele ooggetuigen en waarnemingsverhalen die erg opmerkelijk zijn, zoals close up waarnemingen van amateurmensen met bijzondere verhalen tot waarnemingen van piloten en zéér hoge mensen. Er zijn honderden waarnemingen geconstateerd door piloten, is dit niet opmerkelijk? Dat toen Project Blue Beam al bestond, is niet zeker, Nazi UFOS lijken op grote afstand erg veel op de 'normale' UFOS, maar na al die verhalen van close-up waarnemingen...

UFO waarnemingen blijven apart en de meesten blijven onoplosbaar, uit de meeste verhalen op te merken is wel dat de 'UFOS', aandacht wouden trekken. Dit komt uit vele conclusies van waarnemingen. Hoezo willen ze aandacht trekken? Waarom moet het volk overtuigd worden van UFOS? Waarom moet het de media in?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 21:18:
ik dacht meteen hetzelfde, dat moet wel, 'voices in my head' etc, maar waarom wil de PBT ons aanleiden om in ufo's te geloven? Wat is hun punt?

moet wel weer een vorm van deception zijn...

probeer eens te herrineren in de matrix trilogy...spreekt de oracle tegen neo over programs die hacken in programs en programs die voor dingen zijn als dracula's en ufo's...

zou kunnen maar dit is gissen...maar ik denk omdat buitenaards leven nog vreemd is en men zegt dat het zou kunnen bestaan maar ook dat het niet zou kunnen...dus er zit nog een grote vraagteken dus...het is momenteel leuk vor een spectaculaire hollywood film...maar of het echt durft niemand te zeggen...althans wetenschappers.

dus laat af en toe en zon ding voorbij vliegen van eigen makelij...en wijs naar de buitenaardsen...

en iedereen denkt dat wij mensen niet in staat zijn zulke dinegn te maken terwijl we wel beter moeten weten.

sinds de 2e wereld oorlog had men al ufo's gebouwd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 28 februari 2006 om 00:12:
sinds de 2e wereld oorlog had men al ufo's gebouwd.

yeah, vandaar de massa hysterie ufo waarnemingen in 1952. Maar waarom? Ze wouden duidelijk de aandacht trekken. Dat is zeker, maar er moet toch een reden achter zitten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 22:19:
Dat is zeker, maar er moet toch een reden achter zitten?

het zou kunnen maar daar ben ik nog aan het bekijken...dat men natuurlijk wijzen naar buitenaardsen terwijl ze dat zelf maakten.

om zo de samenwerking tussen aliens en de mens stil te houden.

Waarschuw beheerder
interessant allemaal!

laten we in 2012 dit topic weer openen!

kunnen we allemaal lachen denk ik ;)
Waarschuw beheerder
de film de year zero moet je maar eens kijken

Waarschuw beheerder
Blablabla.. Oke. Ff voor den duidelijkheid. Ik zeg niet dat alles wat hier staat poep is maar.. Als de weze van planeet komen waar het bijna absolute nul punt is :o (dus leven echt onmogelijk is) En zich dan gaan kruisen met mens achtigen die met deze klimaat het beste leven.. Hoe geloofwaardig is dat!!!!. En wat is nou met de Reptil achtigen en illiuminatie.. ook vette poep. Er zijn er niet eens alleen bewijzen. Maar het gehelebestaat van die dingen zijn gewoon shittie.

Maar ja he.. Mensen geloven wat ze willen geloven. Sommige zijn echt overtuigt dat er echt God bestaat zo als hij in Bijbel staat en dat 'goed' kunnen beargumenteren. De andere zeggen dat er vage beest in Loch Ness woont.. en dat ook 'goed' kunnen beargumenteren.

Andere zeggen dat het geld en puur allen geld macht in dit land heeft. En dat 'goed' kunnen beargumenteren!! Dus ja
blah