Partyflock

Forumonderwerp · 851442

Waarschuw beheerder
Ik ben 36 en mijn mannetje 29 ....wij stappen nog heel regelmatig kunnen het meestal beter vinden met jongere mensen dan wijzelf.Mijn dochter van 16 gaat graag met ons mee stappen ....Krijg wel eens rare blikken tijdens het uitgaan zo van ; met je dochter op stap????? wat ben jij voor moeder????
Ik heb daar maling aan ,maar wat vind jij? Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?
Waarschuw beheerder
donateur
die is er niet.. er is geen grens..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:12:
Wat is de leeftijdsgrens

geen :)
Waarschuw beheerder
Ben je ooit te oud om uit te gaan?

:nee:

wanneer je zelf niet meer wilt moet je niet gaan...wanneer je er behoefte aan hebt gewoon gaan (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
zolang je gewoon natuurlijk blijft en niet krampachtig zo nodig erbij moet horen (en dus gewoon leuk is), onbeperkt houdbaar :yes:

Waarschuw beheerder
mijn mams is ook 20 jaar ouder als mij en daar ga k zo af en toe ook nog s mee aan de zuip :bier:
ok k neem ze dan wel nie mee naar een hardcore feest :9

Waarschuw beheerder
met je dochter op stap????? wat ben jij voor moeder????

ik hoop juist dat die kleine van mij later met me WIL stappen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Tuurlijk niet!!! Uitgaan is niet leeftijd gebonden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 20 februari 2006 om 13:15:
zolang je gewoon natuurlijk blijft en niet krampachtig zo nodig erbij moet horen (en dus gewoon leuk is), onbeperkt houdbaar

Ja dat vind ik ook!!! Ik doe niet krampachtig mijn best om 20 te blijven ....Maar weet wat je bedoelt
Waarschuw beheerder
zodra je het zelf voelt dat je te oud bent om te gaan stappen :)
Waarschuw beheerder
Ik moet er niet aan denken dat ik niet meer mag gaan stappen zeg. No way, ik houd van een feestje!!

Waarschuw beheerder
mijn tante is 59 en die gaat niet altijd meer stappen
maar met carnaval is ze der ieder jaar bij
als je zelf nog wil en kan lekker gaan
en ik stap ook wel eens met mijn moeder ofzow lachuuh juist

Waarschuw beheerder

Je bent zo jong als je jezelf voelt!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 32.. en ga ook nog steeds hoor, en helemaal uit mn dak...!!! :bounce: waarom niet.. je bent zo oud als je je voelt..

ga wel minder als vroeger en nu meer naar de trance feestjes, dus dat wordt wel anders...

Waarschuw beheerder
er is geen leeftijd verbonden aan uitgaan. zo als jij je voelt is toch heel mooi lekker, blijven uitgaan. mensen kijken toch wel misschien bewondere ze je gewoon o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:58:
er is geen leeftijd verbonden aan uitgaan. zo als jij je voelt is toch heel mooi lekker, blijven uitgaan. mensen kijken toch wel misschien bewondere ze je gewoon

Hihi, wie weet .... Ik voel me altijd heerlijk ga ook compleet uit mijn dak .Dansen!! daar doe ik het voor.Kreeg nog wel een leuk compliment laatst ...Dat ik allure heb..proest!!! Moest ik wel heel erg om lachen
Waarschuw beheerder
donateur
Te oud, dat bepaal je zelf toch :)
Dansen en feesten dat houd je jong en fit:bounce:
ik ga al uit vanaf mij 16de,en geniet er nog steeds van
als ik maar lekker kan :bounce: :cheer:

Waarschuw beheerder

nee tuuluk ben je nooit te oud.. als je 'te oud' word voor een kroeg/uitgaansplek merk je dat aan dat je er nie meer tusse past of dat jet zelf nix meer vind.

denk dat als je in een kroeg zit met alleen maar 16 jarige je t snel zat ben ofnie?! dan ga je naar 18.. 21.. en daarnaast heb je nog veel meer keuzes.

ik zit in elk geval nog op me 65 in een bejaarde cafe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:03:
Hihi, wie weet .... Ik voel me altijd heerlijk ga ook compleet uit mijn dak .Dansen!! daar doe ik het voor.Kreeg nog wel een leuk compliment laatst ...Dat ik allure heb..proest!!! Moest ik wel heel erg om lachen

:)dat is leuk om te horen.het is ook heerlijk om uit je dak te gaan vooral na zon saaie week werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:56:
denk dat als je in een kroeg zit met alleen maar 16 jarige je t snel zat ben ofnie?! dan ga je naar 18.. 21.. en daarnaast heb je nog veel meer keuzes.

Ja en nee mijn dochter is bijna 17 en kan het met haar vrienden ook best goed vinden maar voor een leuk gesprek is iets ouder wel gewenst;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de grens?

als je van je gemeente een rolator bezorgd krijgt op een ochtend, dan moet je beseffen dat je weekend daarvoor je laatste was ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op maandag 20 februari 2006 om 15:12:
als je van je gemeente een rolator bezorgd krijgt op een ochtend, dan moet je beseffen dat je weekend daarvoor je laatste was

whahaha ja dan zal ik maar niet weggaan anders riskeer ik straks nog een bekeuring

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:08:
Ja en nee mijn dochter is bijna 17 en kan het met haar vrienden ook best goed vinden maar voor een leuk gesprek is iets ouder wel gewenst

maar dat geld tog nie voor elke avond?!
kan em voorstelle dat je een avondje lol kan hebbe met ze maar je heb tog ook je eige vriende en leventje..? of hange die ook allemaal in zo'n kroegje

Waarschuw beheerder
Ik ben 36 en mijn mannetje 29 ....wij stappen nog heel regelmatig kunnen het meestal beter vinden met jongere mensen dan wijzelf.Mijn dochter van 16 gaat graag met ons mee stappen ....Krijg wel eens rare blikken tijdens het uitgaan zo van ; met je dochter op stap????? wat ben jij voor moeder????
Ik heb daar maling aan ,maar wat vind jij? Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?

:respect: Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Jij bent tenminste een moeder die met de tijd meegaat. ;)
Waarschuw beheerder
Als je aan de beademing ligt dan moet je misschien een keer bij je zelf nagaan of het eventueel misschien handig is om wat minder te gaan stappen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:34:
Ik ben 36 en mijn mannetje 29 ....

kijk maar naar sex and the city :P

persoonlijk lijkt t me nix om met zukke jonge mense uit te gaan.. maar dat is voor iedereen wat anders..

maar de vraag was kan ej te oud worden:

NEE NOOIT :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg wel eens rare blikken tijdens het uitgaan zo van ; met je dochter op stap????? wat ben jij voor moeder????

WTF zeg....:no: plezier is voor alle leeftijden!!!
Laat die mensen lekker zeiken...ze zijn eerder jaloers!! :yes: waarschijnlijk omdat ze zelf geen plezier hebben, zelf graag ook op stap willen, maar niet durven...dus zijn ze niet alleen jaloers op het feit, dat jij wel plezier maakt, goed met je dochter overweg kan en dat je maling hebt aan wat anderen ervan denken, dus ga zo door!! ;p haha
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent nooit te oud om uit te gaan :D
Zo lang je jezelf goed voelt en je hebt erin zin: Gaan met de banaan
C'est la vie
Ik heb ook vrienden, waarvan de kids vragen of pap en mam mee gaan :respect:
Mijn zoon van 11 vraagt ook al of wij 'n keer samen zullen gaan, als ie 16 is: Tuurlijk, why not!!!
Geniet van 't leven en beleef zoals je dat zelf wilt...

(k)

Waarschuw beheerder
is tog leuk dat je samen uit kan gaan:)

ik ben ook 16..me mams wil ook x mee naar (hardcore) feessie..opzich vind kdat wel oke mjah vraag me af of kdan wel helemaal los kan gaan:P en of me ma me zo wil zien haha

maar is geen leeftijd grens vind k hoor..
Waarschuw beheerder
Ik kan me niet voorstellen dat ik niet meer op stap zou gaan. Ben ook 36 en vind het nog steeds keileuk om te stappen en ben helemaal nog niet van plan om er mee te stoppen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chri$t@ op maandag 20 februari 2006 om 23:12:
helemaal nog niet van plan om er mee te stoppen!!

Nee dat was ik ook zeker niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:47:
persoonlijk lijkt t me nix om met zukke jonge mense uit te gaan.. maar dat is voor iedereen wat anders..

Nou zoveel jonger is mijn ventje nou ook weer niet.En wij gaan niet stappen met die jonkies maar hebben er wel leuk contact mee tijdens het stappen.Wij gaan altijd met zijn 2tjes stappen en hebben altijd de grootste lol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:34:
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Jij bent tenminste een moeder die met de tijd meegaat.

Hahaha thanks ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:31:
maar dat geld tog nie voor elke avond?!

Nee niet elke avond ...de kroeg waar wij komen daar is het publiek heel gemengd enne wil ook niet dat mijn dochter altijd met ons mee gaat hoor wil ook wel een beetje privacy tijdens het stappen als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:37:
en of me ma me zo wil zien haha

hihi ja ik weet niet of ik mijn dochter helaemaal van het padje wil zien .....heb haar wel dronken meegemaakt ,maar ze is heel gezellig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Philip op maandag 20 februari 2006 om 14:16:
ik ga al uit vanaf mij 16de

Ik ga al uit vanaf mijn 13de ,maar ik vind het nu wel anders dan toen .Maargoed wordt vaak wel jonger geschat :cheer: dus het houd me ook wel jong en up to date
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 13:21:
Maargoed wordt vaak wel jonger geschat :cheer: dus het houd me ook wel jong en up to date

Super toch :yes:
Ik ben veel te laat begonnen en ben nu de schade aan 't inhalen ;-)
Gewoon genieten van 't leven heet dat :cheer:

(k)
Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om uit te gaan!!
Waarschuw beheerder
vertel mij eens hoe je aan dat jongere mannetje komt!

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 13:18:
hihi ja ik weet niet of ik mijn dochter helaemaal van het padje wil zien .....heb haar wel dronken meegemaakt ,maar ze is heel gezellig

tjah..ik drink nie egt veel ofzo..dus ze ziet me nie dronken..en gebruik ook geen drugs hoor;)

dus opzich kan me mams nie heel erg schrikke vn me:)
mjah misschien heeft ze wel na zo'n feessie vn..
zow zow me dochter gaat wel naar aparte feessies:P (in haar ogen dan hoor!!:P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:04:
tjah..ik drink nie egt veel ofzo..dus ze ziet me nie dronken..en gebruik ook geen drugs hoor

Nouja alleen maar beter toch.....tja ik ga zelf wel eens naar van die soort feesten waar mijn leeftijdsgenoten ook hun wenkbrauwen optrekken ....tis denk ik maar net wat je leuk vind en in hoeverre jouw ma je vertrouwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rines op dinsdag 21 februari 2006 om 14:54:
vertel mij eens hoe je aan dat jongere mannetje komt!

Hahahah ja dat zou wel eens willen weten he?? :bounce: Ik heb hem leren kennen bij mijn vorige baan is een heel verhaal ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:21:
Nouja alleen maar beter toch.....tja ik ga zelf wel eens naar van die soort feesten waar mijn leeftijdsgenoten ook hun wenkbrauwen optrekken ....tis denk ik maar net wat je leuk vind en in hoeverre jouw ma je vertrouwd

jah idd:) ben wel trots op hoor dat ik niks gebruik(A)
ik vind het juist leuk dat iedereen los kan gaan op zo'n feessie!! maak niet uit hoe oud je dan ook bent:D
ze vertrouwd me wel..alleen als moeders horen hardcore feessie denken ze meestal gelijk drugs..
mjah ze weet ook wel dat ik dat niet zou gebruiken:)
is gewoon bezorgheid..hehe..

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om uit te gaan. je leeft maar 1 keer en daar moet je van genieten :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:30:
alleen als moeders horen hardcore feessie denken ze meestal gelijk drugs..

Niet alleen moeders, hoor...
En al zeker niet alleen hardcorefeesten ;-)
Mijn man dacht dat Trancefeesten, ruzie en drugs altijd samen gingen, totdat ie 'n keer mee was gegaan en dus iets heel anders zag :D
Ondanks dat ie absoluut niet van de muziek houdt, vind ie wel de sfeer super (y)
Gelukkig maar, anders had 't voor mij slecht uitgezien :D
Ik hou veels te veel van Trance :cheer:

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op dinsdag 21 februari 2006 om 16:01:
Niet alleen moeders, hoor...
En al zeker niet alleen hardcorefeesten
Mijn man dacht dat Trancefeesten, ruzie en drugs altijd samen gingen, totdat ie 'n keer mee was gegaan en dus iets heel anders zag
Ondanks dat ie absoluut niet van de muziek houdt, vind ie wel de sfeer super
Gelukkig maar, anders had 't voor mij slecht uitgezien
Ik hou veels te veel van Trance

tjah maar ik woon samen met me mams;) dus vandaar dat ik alleen over me mams praat..
wel leuk dat je ventjuh tog mee ging dan der naar toe:D
maar zo'n feest is meestal ook kickkuh door de sfeer enzow:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 16:06:
tjah maar ik woon samen met me mams;) dus vandaar dat ik alleen over me mams praat..

Dat bedoelde ik ook niet zo ;-)
Moeder -> mijn man, in die contex

Hartstikke fijn dat jouw moeder ook zo lekker ruimdenkend is :yes:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op dinsdag 21 februari 2006 om 17:01:
Dat bedoelde ik ook niet zo
Moeder -> mijn man, in die contex

Hartstikke fijn dat jouw moeder ook zo lekker ruimdenkend is

owww oke..hehe dacht dat je et wel zo bedoelde(A)
mjah haha..
ik snap et nu:)

gaat je mannetjuh nu nog vaker mee naar trance feessies of dat nie?!:)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij vindt zo'n 4 keer per jaar wel voldoende en ik moet zeggen dat 't idd wel goed is, we hebben ook zo 'n heel druk leventje, dus ik vind 't prima ;-)

Zo blijft 't gewoon heel leuk :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
gaaf dat jullie dat wel doen dan!!:)

binnenkort nog 1tje?!:)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
nooit te oud om te stappen, mijn paps en mams gaan ook nog stappen, en ik ga ook wel is met ze mee naar de kroeg :)
[img width=400 height=300 cacheid=000000230021f0d0dc913ded1a013f8c03]http://pic4.picturetrail.com/VOL733/3317199/6798967/125537104.jpg[/img]
Dis op een klein hardstyle-feestje, we staan der allemaal een beetje verot op, maar is ook weer 2 jaar geleden :)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
Yep, we hebben net Trance Energy achter de rug en 15 of 16 april wil ik graag naar 'n Non-X-posed feest: Manga
Ik heb er al weer zin in, hoor ;-)
Maar eerst gaan we nog lekker 'n weekendje met onze vrienden weg :9
Das ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
oww leukk trance energy (als je vn die muziek houd hoor;) want ik hou meer vn hardcore..die richting hehe)

ook gezellie weekendje weg met vrienden:D
naar warm land ofnie;)

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 13:14:

Nou zoveel jonger is mijn ventje nou ook weer niet

haha bedoelde je dochter.. ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 13:17:
de kroeg waar wij komen daar is het publiek heel gemengd

nee ok.. ik kreeg al zo beeld voor me waar de leeftijd gemiddeld 15/16 is.. dat je daar tusse loopt.. maar zoals trance energie en dat soort feeste same dat is lagge tog! goed bezig

Waarschuw beheerder
Nee moet er niet aan denken om alleen tussen 16 jarigen te lopen want dan voel ik me wel oud :bounce:
Waarschuw beheerder
"Je bent nooit te oud om te feesten!"
Waarschuw beheerder
we zijn met onze groep vorig jaar naar tiesto in concert geweest en hebben alle moeders mee genomen
ze vonden het allemaal wel vet
Waarschuw beheerder
denk dat er veel mensen zijn die het niet eens durven om nog uit te gaan op die leeftijd!
feesten hoort toch in het leven?
ga zo door zou ik zeggen :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 20:00:
ook gezellie weekendje weg met vrienden:D

Gewoon 'n leuke stad in Nederland en dan maken we ons eigen feestje ;-) :9

naar warm land ofnie;)

Doen we ook....naar Griekenland, maar dan voor 'n week :D

oww leukk trance energy (als je vn die muziek houd hoor;) want ik hou meer vn hardcore..die richting hehe)

Das gewoon zalig :9
Ik houd niet van hardcore, das mij te eentonig :D
Maar ik respecteer wel ieder z'n muziekkeus...zo lang je maar zelf plezier hebt, das 't belangrijkst :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op woensdag 22 februari 2006 om 19:55:
Gewoon 'n leuke stad in Nederland en dan maken we ons eigen feestje

gezellie:D

Doen we ook....naar Griekenland, maar dan voor 'n week

hmm heerlijk:)

Ik houd niet van hardcore, das mij te eentonig
Maar ik respecteer wel ieder z'n muziekkeus...zo lang je maar zelf plezier hebt, das 't belangrijkst

hahaha tjah hardcore is wel mijn ding:D
mjah idd ik respecteer ook gewoon ieders muziekkeus..
is leuk dat iedereen lekker zijn eigen ding heeft met muziek en idd daar mee lekker plezier heeft:)

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van remco's op woensdag 22 februari 2006 om 18:55:
we zijn met onze groep vorig jaar naar tiesto in concert geweest en hebben alle moeders mee genomen
ze vonden het allemaal wel vet

Daar ben ik ook heen geweest vond het op zich wel leuk maar een beetje chaotisch de organisatie liet wat te wensen over....en ik ga absoluut zo door (K)

Waarschuw beheerder
Mijn dochter van 16 gaat graag met ons mee stappen

(Y)
ooit te oud om uit te gaan

:NEE:
krijg wel eens rare blikken

laten ze maar lekker[img width=51 height=43]http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/Nosepicker2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
nou je ben nooit te oud om uit te gaan
aan uit gaan zit toch geen leeftijd vast
als jij je wil vermaken moet dat toch kunnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 12:25:
laten ze maar lekker

doe ik !!!![img width=51 height=43]http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S3/Nosepicker2.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, wat mij betreft ben je pas te oud als je er zelf geen zin meer in hebt!! :D
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een weekend komt dat ik besluit om niet meer te gaan stappen ofzo.
Het wordt misschien wat minder en je zoekt wat andere feesten op, maar echt stoppen?? :nee:

Ik zie me over 10 jaar nog steeds wel naar zomerfestivals gaan!! Dat blijft gewoon leuk!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Philip op maandag 20 februari 2006 om 14:16:
Te oud, dat bepaal je zelf toch
Dansen en feesten dat houd je jong en fit
ik ga al uit vanaf mij 16de,en geniet er nog steeds van
als ik maar lekker kan

:jaja: jou kan ik een hand geven;)
Waarschuw beheerder
ik ga ook regelmatig naar q-dance feesten en daar is het publiek het meeste jong . maar ik heb er ook maling aan ,krijg altijd leuke reactie's en ze kunnen zich ook niet voorstellen dat ik al een kindje heb en <zo OUD > .ik vind je bent net zo oud als je je voelt . en zolang mijn beentjes me dragen kunnen en plezier hebt ga ik heerlijk uit me plaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:29:
Ik zie me over 10 jaar nog steeds wel naar zomerfestivals gaan!! Dat blijft gewoon leuk!!

ow absoluut die zijn het leukst wat mij betreft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lunadakaza op vrijdag 24 februari 2006 om 07:19:
en zolang mijn beentjes me dragen kunnen en plezier hebt ga ik heerlijk uit me plaat

Ja precies uit je plaat gaan daar ben ik heel goed in ....

Waarschuw beheerder
leeftijd maakt niks uit als jij uit wil gaan dan moet je dat gewoon lekker doen

Waarschuw beheerder
donateur
Nee doet er niet toe. Lekker doen wat je wil. Jouw leven!
Je bent pas te oud, wanneer je geest niet meer wil.
Zolang jij je eigen nog lekker jong voelt, wat heeft die andere dan in godesnaam voor een vooroordeel?!
Met andere woorden..
Niets van aan trekken. Leeftijd is maar een nummer. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden!
:flower:
Waarschuw beheerder
Als je niet meer kan wilt...haha
Waarschuw beheerder
Uitgaan is niet leeftijd gebonden :)

ik bedoel, als jij het naar je zin hebt doe vooral je ding:D

en desnoods neem je je dochter mee toch ;P

dan weet ze ook wat echt feesten is :D
ze kan het beter leren van d'r moeder dan 1 of ander vreemd persoon :no:

Waarschuw beheerder
hahaha, als je de juiste feesten erbij zoekt zul je lang kunnen feesten.

Je moet wel zorgen dat je niet THE OLD MEN IN THE CLUB word. Je bent niet oud maar net een beetje te oud om naar die club te gaan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander070 op zaterdag 25 februari 2006 om 09:33:
dan weet ze ook wat echt feesten is
ze kan het beter leren van d'r moeder dan 1 of ander vreemd persoon

Mijn idee !!!!
Waarschuw beheerder
ik ben nog maar 16, maar mijn moeder gaat ook vaak zat naar een party!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
nooit, als je t leuk vind gewoon blijven doen, en je krijgt vast ook juist wel veel positieve reacties toch? :) En anders nog, jouw leven niet dat van degenen die je rare blikken geven :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zondag 26 februari 2006 om 14:04:
nooit, als je t leuk vind gewoon blijven doen, en je krijgt vast ook juist wel veel positieve reacties toch?

ja hoor heel veel ,ze geloven vaak zelfs niet dat ik 36 ben

Waarschuw beheerder
Nooit te oud om te stappen.. :)
Waarschuw beheerder
De vraag is 'wanneer ben je te jong om te stappen?' ik heb nooit last van mensen die 'oud' zijn en nog op feesten rondlopen, vind het altijd wel leuk als er mensen uit hun plaat gaan die net zo oud zijn als mijn ouders.

Die kinderen van een jaar of 14 die al helemaal op de drugs rondstuiteren daar heb ik meer last van..............

Waarschuw beheerder
Ikzelf was vrij op mezelluf toen ik regelmatig ging stappe maar mijn stiefpa is 1x meegewees naar een feest (Roman Empire Houtrusthalle) en 1x mijn moeder(Erotic Rave IV Statenhalle in aangepaste kleding en al hihi)...punt is dat ze wel begrepe hoe het zat erna..en toen ik vroeg of ik nog mocht 'doorgaan' naar andere vage tenten was da gelijk verbode...
Nu ze al wat ouder zijn (en ik ook) is het allemaal heel anders ik en me zussi make er geen probleem van om met ma naar de kroeg te gaan en moeders vol trots kan vertelle 'dit zijn me dochters' me broertje vin ut nog steeds nix om met me moeder ergens heen te gaan...maja over het algemeen vind ik "je bent nooit te oud om te stappe en als dat leuk samen met je dochter kan, moe je daar lekker van geniete!" ;p

Waarschuw beheerder
dat voel je zelf het beste aan denk ik. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 27 februari 2006 om 12:06:
Die kinderen van een jaar of 14 die al helemaal op de drugs rondstuiteren daar heb ik meer last van..............

Ja dat is inderdaad minder
Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat je nooit te oud bent om uit te gaan. Hooguit verandert je voorkeur voor een bepaalde lokatie of bepaald feest in de loop der jaren. Althans, dat merk ik bij mezelf.

Waarschuw beheerder
ach wat is oud, ga zelf ook richting de 30 8)

je bent zo oud als je je voelt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer je er zelf niet meer aan toe ben :yes:.

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer ben je te oud om uit tegaan????

Als je beide kijkers plotseling sluiten nadat je niet meer wee t wi e j e be nt lijbht mij :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
of als je beide handen nodig hebt om te pissen, als man dan heej

:jaja:
Artiest T.T.M.
Waarschuw beheerder
als je ouder denkt dan dat je lichaam is! :-)
Waarschuw beheerder
als je 50 bent ofzo?
Waarschuw beheerder
Je bent daar nooit te oud voor! Het is maar hoeveel je ervan geniet! ;)

Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om uit te gaan! Zolang je maar plezier maakt... :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 14:37:
dat voel je zelf het beste aan denk ik.

Inderdaad.. Zolang je er zin in hebt.. waarom niet??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerrit op woensdag 1 maart 2006 om 00:32:
als je 50 bent ofzo?

Zelfs dan denk ik niet .....

Waarschuw beheerder
Wanneer je je er zelf te oud voor voelt.. Sommige voelen zich nooit te oud, mooi toch!
Waarschuw beheerder
sta soms nog steeds met mn paps op de tafels te dansen :D
volgens mij ben je nooit te oud om uit te gaan!

Waarschuw beheerder
Ik ga ook nog op stap met me vader die is 46 ga ook nog met hem op vakantie en dan gaan we ook samen op stap en tjaaah dan kijken mensen ook raar maar eerder om et feit dat zo een oudere man met een jonge meid loopt maar als ze weten dat we vader en dochter zijn vinden ze et juist leuk

DUS JE BENT NOOIT TE OUD OM UIT TE GAAN !!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
op het moment dat je jezelf te oud vind om uit te gaan.

Waarschuw beheerder
Gebruiken jullie ook samen? :D
Waarschuw beheerder
Ik heb daar maling aan ,maar wat vind jij? Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan

Nee nooit te oud om uit te gaan.....Ik ben zelf ook meestal wel op stap met jongere mensen, want de vrienden van mijn leeftijd gaan zowieso niet vaak stappen....En het is best lachen hoor...Tijdje terug nog met z'n allen naar een oldschoolfeest geweest, en iedereen had het best naar z'n zin....

Waarschuw beheerder
wanneer ben je te oud om te stappen en te feesten ..
antwoord is NOOIT!!!
je bent zo jong als je je voeld en als je je nog goed kan amuseren op de feesten waarom zou je dan weg blijven ??

Waarschuw beheerder
Ja, vind ik ook !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 22 februari 2006 om 18:38:
"Je bent nooit te oud om te feesten!"

Idd dat vind k ook.. Als jij denkt nu is het klaar dan pas hoor je niet meer te feesten maar zolang je der nog plezier en alles aan hebt waarom zou je dan stoppen.. Me tante is 46 werkt in een casino.. en gaat nog elke weekend met mij uit ook ruzie gezellig boel :D

Waarschuw beheerder
wanneer je et zat bent
Waarschuw beheerder
Je bent te oud om te feesten als je er niks meer aan vind!!!
Zolang je het leuk vind, ben je niet te oud

Waarschuw beheerder
Wat dacht je van nooit!!!

Gewoon doen waar je zin in heb zeg ik altijd!
Waarschuw beheerder
Zolang jij je er goed bij voelt moet je vooral blijven uitgaan.
Achter de geraniums zitten kan altijd nog!
Waarschuw beheerder

nee ben ook wat ouder dan de rest hier op pf maar ik ga graag stappen, moet toch kunnen ,je bent nooit te oud om te gaan stappen (Y)

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om te stappen je voelt je jong zo als je je voelt dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 20:46:
je voelt je jong zo als je je voelt dus

jep je hebt helemaal gelijk , nooit te oud
Waarschuw beheerder
Ik ben ook 32 en still dancing :P
Vaak ga ik met mijn vriendinnetje van 38 lekker de boel op stelten zetten :lief:

Ik ga ook net zo lief met jongere mensen op stap :jaja:
Maar je ziet het aan mij ook niet echt af dat ik al een ouwe taart ben :P

Ik moet wel toegeven dan ik wegens persoonlijke omstandigheden een paar jaar niet echt uit ben geweest :$
En ik heb het gemist!!! :@

Waarschuw beheerder
brummer citeer 27 april 2006 20:46
je bent nooit te oud om te stappen je voelt je jong zo als je je voelt dus

pcies :yes:

Waarschuw beheerder
Nou ik ga maar gauw voor in de toekomst een "Discotheek"
genaamd de 40+ opzetten.
Genoeg animo

En daarbij wie heeft de house groot gemaakt net als toen de Flowerpower tijd
Wij waren dat de Ouders en oudere
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 42614, 14304}
Waarschuw beheerder
Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?

nooit te oud
zolang je je er lekker bij voelt;)
lekker door gaan..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mic op zaterdag 29 april 2006 om 11:59:
nooit te oud
zolang je je er lekker bij voelt
lekker door gaan..

:cheer:

Waarschuw beheerder
Als je klinisch dood bent?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 07:31:
Als je klinisch dood bent?

Zelfs dan ben ik er nog niet klaar mee !! ;)
Ik feest door in de herinneringen van andere mensen en ik denk dat dat bij veel meer mensen zo is :cheer:

Een leeftijd... tja.. t zijn maar getalletjes.
Ik heb niet zo lang geleden nog met m´n opa in de kroeg gezeten. Hij vertelde mij dat een avondje kroegentocht hem motiveert om vaker te gaan stappen en dat dit hem jong van geest houd.
Opa is nu 77 en nog steeds niet te stoppen!!

toen ik nog met m´n maatjes gewapend met een ak47 gemaakt van pvc buizen in de bunkers en loopgraven van de katwijkse duinen soldaatje aan het spelen was werd ik in opdracht van m´n moeder door m´n oudere broer en zus meegenomen om kennis te maken met het kroegenleven. Mijn moeder en andere familieleden zijn van mening dat het een beperking in de opvoeding zou zijn als dit niet zou gebeuren.

Dus ik wens jou en je dochter veel stapplezier!!
Waarschuw beheerder
als je niet meer kan lopen en je oogjes om 1 uur al dicht gaan

Waarschuw beheerder
donateur
:[ is dat een gewetensvraag?
Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud eens een feestbeest altyd een feest beest !

Waarschuw beheerder
tot je er zelf geen zin meer in hebt!!

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook 31 jaar oud.soms zeg ik wel eens na een feest:zo dit was echt de laatste keer.(dan voel ik me weer verrot en katerig).Na een dag ben ik dit al weer vergeten en zit ik alweer de partyflock agenda door te zoeken op zoek naar nieuwe feesten.Zolang je de drang nog hebt om te gaan en als je het nog leuk hebt moet je gewoon gaan.En laat die burgelijke mensen maar kijken als jij met je dochter feest.Het is toch juist een eer dat ze met je mee wil.Gewoon doen.
Waarschuw beheerder
ben zondag met vrienden wisten stappen , gezellig wel wa laat geworden , en toen de volgende morgen :aai:
Waarschuw beheerder
Als je er zelf geen behoefte meer aan hebt lijkt me..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud...:D ik kan genoeg vriendinnen van me die nog met hun ouders op stap gaan..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook nog steeds regelmatig stappen en ben ook niet van plan om te stoppen, ik vind het allemaal nog veel te leuk. Ik ben nu 31 en ga al naar dit soort feesten sinds ik een jaar of 14/15 ben :P wel een paar jaar er tussen uitgeweest, maar weer back on track

Mijn vriendin is 41 en dr man iets ouder en wij gaan vaak stappen met hun kids er ook bij. Hartstikke leuk.

Mijn dochter is net 13 die mag nog niet, maar ik merk wel dat ze de muziek steeds leuker gaat vinden... de jongste is haast 4 en die staat ook op de bank te springen als ik een lekker hardstyle setje opzet

Lang leve een feestje op zijn tijd :bounce:
Waarschuw beheerder
als je ghb infusen niet meer helpen en je als je rolator niet meer mee naar binnen mag..... o.0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op dinsdag 2 mei 2006 om 22:30:
k ga ook nog steeds regelmatig stappen en ben ook niet van plan om te stoppen, ik vind het allemaal nog veel te leuk. Ik ben nu 31 en ga al naar dit soort feesten sinds ik een jaar of 14/15 ben :Pwel een paar jaar er tussen uitgeweest, maar weer back on track

Ik ook :jaja:

(y)b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga door zolang ik er nog FUN in heb en niet geweigerdt wordt :p

Kan me geen leven voorstellen zonder te gaan stappen!!!
(early)Hardcore Till I'm Deaf Or Dead!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 13:06:
Kan me geen leven voorstellen zonder te gaan stappen!!!

inderdaad zo lang je kunt moet je er van genieten:mixje:

Waarschuw beheerder
hangt er van af, zag laatst in Alcatraz 2 luitjes van een jaar of 40 die maar wat om zich heen stonden te loeren.. niet echt leuk..
maar men moet zelf weten of ze nog op stap kunnen/willen daar heb ik niets over te zeggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 21:50:
luitjes van een jaar of 40 die maar wat om zich heen stonden te loeren.. niet echt leuk..

deze weten niet hoe ze uit moeten gaan haha zeker verleerd???

Waarschuw beheerder
ik denk dat je nooit te oud bent.. als je jezelf te oud vind misschien.. ervan genieten zolang het kan!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 4 mei 2006 om 13:18:
ik denk dat je nooit te oud bent.. als je jezelf te oud vind misschien.. ervan genieten zolang het kan!!!

een hele goede uitspraak (Y)

Waarschuw beheerder
jaa hor je bent nooit te oud om te stappen tog!!
zolang je het leuk vind..
als ik 40 ben zie ik mezelf ook nog wel op feesten staan hor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 18:36:
als ik 40 ben zie ik mezelf ook nog wel op feesten staan hor

groot gelijk meid , geniet er van
Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om lekker uit je dak te gaan toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op donderdag 4 mei 2006 om 18:49:
je bent nooit te oud om lekker uit je dak te gaan toch

kijk dat zijn wijzen woorden van een echte man (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op donderdag 4 mei 2006 om 18:52:
kijk dat zijn wijzen woorden van een echte man

ha ik heb geen bors haar eeh annie dus ben geen echte vent

Waarschuw beheerder
donateur
zodra je niet meer kan lopen

Waarschuw beheerder
Mijn ouders gingen een paar jaar geleden ook nog mee op stap met mijn broer. Die zijn nu 43 en 53 en toen waren ze ongeveer 36 en 46. Het is maar net hoe oud je jezelf voelt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op donderdag 4 mei 2006 om 19:24:
ha ik heb geen bors haar eeh annie dus ben geen echte vent

hoef je geen borshaar voor te hebben om een echte vent te zijn toby,maar ok dan ben je een echte jongen hahaha :knuffel:

Waarschuw beheerder
ga lekker met mn dochter naar defqon; als je jezelf er nog goed bij voelt...why not..:cheer:

Waarschuw beheerder
Er komt vast een tijd dat ik het mischien zat ben, maar das NU iig nog niet :no: ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 5 mei 2006 om 10:34:
Als ik 100 ben

hahaha met je rollator of in je rolstoel :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 20:15:
wanneer ben je te oud om te stappen en te feesten ..
antwoord is NOOIT!!!

Mee eens!
Zolang je de drang nog hebt om te gaan, GA dan ook! Waarom niet,, Nu kan het nog!
Zolang je het ook maar gezellig hebt!

Waarschuw beheerder
nooit:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 20:13:
Zolang je het ook maar gezellig hebt!

ja en gezelligheid moet je zelf maken , en dat lukt fantastisch (Y)

Waarschuw beheerder
Nooit, voor iedere leeftijd hebben ze wel iets;)
Zolang je hetzelf naar je zin hebt, is er geen leeftijd voor
Waarschuw beheerder
Zolang je er lekker bij voelt dan kun je blijven feesten.
En als je zoiets hebt van het hoeft niet meer dan doe je het niet.
Waarschuw beheerder
donateur
maar wat vind jij? Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?

tot je er zelf geen zin meer in hebt. en er zijn ook genoeg feesten waar 'n ouder publiek komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tuifzand op zondag 7 mei 2006 om 07:13:
Zolang je er lekker bij voelt dan kun je blijven feesten.

en vooral tussen jongeren , voel je je zelf ook weer jong:cheer:
Waarschuw beheerder
mij wordt vaak verweten dat ik af en toe net een puber ben ...betreffende men uitgaans en feestgedrag.

en weet je?...ik hoop men hele leven een puber te blijven !

laturrrrr
Waarschuw beheerder
btw ....ik heb reeds 38 keer de blaadjes vd bomen zien vallen in de herfst !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Korsakoffje meid,....(L)

We zijn nooit te oud om uit te gaan........:cheer:
Uitspraak van pers op donderdag 27 april 2006 om 20:32:
ben ook wat ouder dan de rest hier op pf

Correctie je ziet er veel ouder uit,....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 22:21:
Correctie je ziet er veel ouder uit,....

ha die t.... heb je me op gezocht , je heb me zeker gemist . wat dacht je even een antwoordt terug geven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op zondag 7 mei 2006 om 22:26:
heb je me op gezocht

je lijdt ook aan grootheids waanzin,...........:D

Sorry dat ik die ilussie bij je heb gewekt,...maar Korsakoffje is een vriendje van me,.......:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillipepper op zondag 7 mei 2006 om 21:08:
mij wordt vaak verweten dat ik af en toe net een puber ben ...betreffende men uitgaans en feestgedrag.

:cheer: same here...

Waarschuw beheerder

:no:

Waarschuw beheerder
maakt niet uit hoe oud je bent, je gaat gewoon uit tot dat je er zelf geen zin meer in hebt. lijkt mij!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 22:29:
maar Korsakoffje is een vriendje van me,.......

gefelicteerd er mee, maar ik heb je nog niet eerder op deze pf gezien ? (toeval)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op maandag 8 mei 2006 om 11:56:
maar ik heb je nog niet eerder op deze pf gezien

Je bedoelt in dit topic,.......???????????

Jij verbeeld je heel wat,........:roflol:

https://partyflock.nl/forum

kijk hier eens naar en vertel me later maar wat je precies leest.
Waarschuw beheerder
ach meid ga toch lekker fietsen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op maandag 8 mei 2006 om 18:50:
ach meid ga toch lekker fietsen

Huh,....autorijden bedoel je en zeker niet op de middenbaan,........:lol:

Pers jij bent echt een :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 19:00:
jij bent echt een

bedoel je dat je zelf een:looser: bent nou dat wist ik al

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Pers jij bent zo f*cking oud dat je je zou moeten schamen dat je op PF zit,............:D

en probeer me nu eens met een creatieve tegenopmerking te shockeren,..............want je bent zo'n leeghoofd.

Waarschuw beheerder
donateur
Enne Pers,...als je het niet meer alleen aan kan,....Roep dan maar die dikke vriendin van je erbij,......ms kan ze je nu weer helpen en het topic laten sluiten.
Waarschuw beheerder
als je met je rollator niet meer over de drempel kan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:12:
als je het niet meer alleen aan kan,....Roep dan maar die dikke vriendin van je erbij,......ms kan ze je nu weer helpen en het topic laten sluiten

jij roept je vriendje er toch ook nie bij , en jij hebt een hoofd als een vergiet

Waarschuw beheerder
donateur
Pers doe niet zo eigenwijs en zet je leesbril op. Wat schrijf ik nou,.......LEZEN.

Ik een Vergiet,....:D

Ik denk dat jou geheugen je een beetje in de steek laat,...tjsa ouderdom,...doe je weinig aan. Wacht ik ga alles wel ff voor je citeren.

Zo behulpzaam ben ik nou ook weer.
Help demente oude mensen graag een stukje op weg. Of heb je korsakof opgelopen met de Carnaval,............????????

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mijn is je gewoon jarloers :D dank je

het was toch niet alleen roze ???? je had toch nog meer kleuren

ik lees wat er staat en type zoals ik dat wil , niet iedereen is zo perfekt als jij. en bij ons hebben ze geen zandweggetjes

heb ik iets van je ?????

Pers vrouwtje toch,.........
Is dit niet allemaal commentaar op de post van je dikke vriendin????????

https://partyflock.nl/user/342400
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:27:
Is dit niet allemaal commentaar op de post van je dikke vriendin????????

jaja wie zegt dat ze dik is , ken je haar dan .
je kikt gewoon op me

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op maandag 8 mei 2006 om 21:38:
je kikt gewoon op me

je blijft het maar proberen,............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:50:

nee jij ,jij gaf als eerste commetaar hier op mijn ,ik niet op jou . dus....

Waarschuw beheerder
donateur

enne over dat kicke,.........je bent te lelijk om er de juise woorden voor te vinden,..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillipepper op zondag 7 mei 2006 om 21:08:

en weet je?...ik hoop men hele leven een puber te blijven !

weet je,........... zelfs ik ben nog niet uitgepubert :D
Ik feest nog vrolijk door, en dan te bedenken dat sommigen 40 al oud vinden ;)

Ik stop met feesten als ik op trance muziek de schoorsteen wordt uitgeblazen ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:55:
je bent te lelijk

haha hoor wie het zegt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op maandag 8 mei 2006 om 21:52:
nee jij ,jij gaf als eerste commetaar hier op mijn ,ik niet op jou . dus....

nou annie...hou jij je tassie maar ffe vast, maar ik denk dat vriendje van je niet met je wilt dansen :bounce:

:cheer: ben zo jong als je je eigen voeld...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 8 mei 2006 om 21:56:
Ik feest nog vrolijk door, en dan te bedenken dat sommigen 40 al oud vinden

goed zo je bent nooit te oud om uit te gaan , ga ook geregeld stappen lekker :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Pers je hebt niet alleen een leesbril nodig ook een gewone,..........ms een beetje last van staar.

Ook ouderdoms verschijnselen. maar ik moet toegeven,.......je IQ is van een kind van 10....

Gelukkig voor jou dat je op PF communiceert via je toetsenbord. Dus je hebt nog jaren voor de boeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op maandag 8 mei 2006 om 22:01:
goed zo je bent nooit te oud om uit te gaan , ga ook geregeld stappen lekker

dames! doe is gezellie :D whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 22:39:
Pers je hebt niet alleen een leesbril nodig ook een gewone,..........ms een beetje last van staar.

Ook ouderdoms verschijnselen. maar ik moet toegeven,.......je IQ is van een kind van 10....

Gelukkig voor jou dat je op PF communiceert via je toetsenbord. Dus je hebt nog jaren voor de boeg.laatste aanpassing 9 mei 2006 09:30

hahaha het is dat ik zelf een vrouw ben, anders zou ik zeggen vrouwen!! :no: hahaha
Waarschuw beheerder
k denk alsje er geen kracht meer voor heb :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 09:44:
dames! doe is gezellie whaha

ze heeft niets anders te doen , daar kik ze alleen maar op

Waarschuw beheerder
donateur

als je er zo oud uitziet als Pers,........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op dinsdag 9 mei 2006 om 15:25:
ze heeft niets anders te doen , daar kik ze alleen maar op

dan moeten jullie niet op elkaar reageren! dat werkt alleen maar Averechts....;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 17:25:
dat werkt alleen maar Averechts

(y)

maar Pers denkt dat ze bijdehand genoeg is,........maar helaas :no:
Waarschuw beheerder
Ik ga meestal samen met me broer uit ook Geweldig:p
toch anders.
Dat bepaal je zelf hoelang je wilt uitgaan.voorlopig blijf ik wel doorgaan(y):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 17:25:
dan moeten jullie niet op elkaar reageren! dat werkt alleen maar Averechts....

ze blijft toch door gaan , en ik geef gewoon antwoordt terug.doet ze op iedere pf waar ik op zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:49:
als je er zo oud uitziet als Pers,........

ja ik mag overal binnen , jij moet nog wachten tot je uit de pampers bent

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op dinsdag 9 mei 2006 om 18:36:
ze blijft toch door gaan

Ga maar huilen,......

Uitspraak van pers op dinsdag 9 mei 2006 om 18:36:
doet ze op iedere pf waar ik op zit

nog meer tranen,......zelfs ik wordt er bijna emotioneel van,..........

Ga je nu naar je mama toe rennen of duk je weer op het envelopje,......

Pers,......nog 1x voor de duidelijkheid,.....we zijn ingelogd op PF en we posten in topics,........:D

Als je het niet snapt,...wat ik me met jouw IQ kan indenken,....sodemieter dan gewoon op. Dat hele PF is niet aan jou besteed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:01:
duk je weer op het envelopje

nog nooit een keer opgedrukt vindt ik kinderachtig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:01:
wat ik me met jouw IQ kan indenken

goed dat jij zo bijde hand bent(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op dinsdag 9 mei 2006 om 20:49:
goed dat jij zo bijde hand bent

ik weet ook dat bijdehand 1 woord is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op dinsdag 9 mei 2006 om 20:49:
bijde hand bent

zo lees je het beter

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitgaan is niet leeftijdsgebonden dacht ik zo.
Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
mijn moeder wilde laatst mee naar een hardcore feest:S
verlate midlife crises ofzo whaha, ze is 50 en is rechter! :nee: oi oi oi... tot nu toe heb ik haar nog weten tegen te houden, maar wie weet voor hoe lang:O
Waarschuw beheerder
vind je het niet leuk dan met je moeder op stap, misschien wil ze wel een keer kennis maken met jou belevingswereld

Waarschuw beheerder
ghegheghe ik ga ook mee hoor naar defqon vindt mn dochter nie erg...:cheer: ook handig als taxi...:)

Waarschuw beheerder
vind dat gezwets tussen "pers"en "babbelaartje"nergens op slaan.
leef en laten leven toch, laat ieder zijn eigen ding doen!!
als je het maar naar je zin hebt zou ik zeggen.
Ik ga ook wel eens met een oudje van mijn werk op een terrasje zitten, is voor hen uitgaan!! de gemiddelde leeftijd is dan zo'n beetje 85...
Waarschuw beheerder
whahaha vette bitchfight hier :D

Babbelaartje, heeft die Pers ooit je man geneukt ofzo? je komt zo gefrustreerd over :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:39:
Ik ga ook wel eens met een oudje van mijn werk op een terrasje zitten, is voor hen uitgaan!! de gemiddelde leeftijd is dan zo'n beetje 85...

ja dat kan heel gezellig zijn ,zijn we collega's , als je met ze uit gaat ,terrasje zitten , genieten die mensen gewoon.geweldig (Y). dat je die mensen daar blij mee kunt maken
Waarschuw beheerder
mijn ouders (42 en 46) gaan ook nog regelmatig de kroeg in:jaja: en of ze me nog onder tafel drinken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peer :beer: op donderdag 11 mei 2006 om 13:17:
mijn ouders (42 en 46) gaan ook nog regelmatig de kroeg in en of ze me nog onder tafel drinken

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op donderdag 11 mei 2006 om 11:54:
heeft die Pers ooit je man geneukt ofzo?

wat denk jezelf,........:D

hahahahahahahahahahahaha,...............ik laat hem wel ff antwoorden,....hahahahahahahahah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op donderdag 11 mei 2006 om 11:54:
je komt zo gefrustreerd over

maak je maar geen zorgen,....Pers blijft namelijk zo happen,...:D

Dat is het leuke ervan.

Maar uiteindelijk zorgt ze dat het topic wordt gesloten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peer :beer: op donderdag 11 mei 2006 om 13:17:
mijn ouders (42 en 46) gaan ook nog regelmatig de kroeg in en of ze me nog onder tafel drinken

wees daar maar trots op hoor pffffffffffff:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twin Sister op donderdag 11 mei 2006 om 23:05:
wees daar maar trots op hoor pffffffffffff

:respect:

die kinderen kom jij weer later tegen op je werk,....niet dan zusje???????

Waarschuw beheerder
Niet voor mij, als ik 20 ben ga ik achter de geraniums :cry:
je moet maar zo denken aan alles komt een eind :Cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op woensdag 10 mei 2006 om 20:16:
tot nu toe heb ik haar nog weten tegen te houden, maar wie weet voor hoe lang

laat haar een keer meegenieten , weet ze gelijk hoe dat is, en kan ze het zelf beleven(Y)

Waarschuw beheerder
tot je nooit meer opstaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:29:
wat denk jezelf,........

ik denk van wel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 00:07:
die kinderen kom jij weer later tegen op je werk,....niet dan zusje???????

ja idd en het trieste ervan is dat de ouders de oorzaker zijn dat kinderen zo worden..
pedagogisch verantwoord niet dus...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 12 mei 2006 om 14:38:
ik denk van wel

jaloers,....??????????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twin Sister op vrijdag 12 mei 2006 om 17:38:
ja idd en het trieste ervan is dat de ouders de oorzaker zijn dat kinderen zo worden..

idd,...die geven het voorbeeld. Lekker zuipen en feesten. Totaal niet nadenken watvoor gevolgen het voor de kinderen heeft in hun pubertijd.

Helaas associëren deze kinderen dat gedrag met "normaal".

Maar zusje, ik hoef jou het niet te vertellen. Jij ziet al genoeg zielige zaken,...........en die ouders maar lekker stappen en de kroeg in,...:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 19:44:
Maar zusje, ik hoef jou het niet te vertellen. Jij ziet al genoeg zielige zaken,...........en die ouders maar lekker stappen en de kroeg in,...laatste aanpassing 12 mei 2006 19:45

en die zijn dan weer blij dat ze zondagavond na een weekend hun kids weer terug kunnen brengen op de groep.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twin Sister op vrijdag 12 mei 2006 om 22:17:
die zijn dan weer blij dat ze zondagavond na een weekend

of krijgen in de zomer 3 weken hun knd thuis voor vakantie,....maar brengen na 1 week hun kind hysterisch weer naar het internaat,......

omdat ze het niet aankunnen,.........

mmm,.....ze hebben gewoon te weinig vrijheid, omdat dat kind in de weg zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 23:11:
omdat dat kind in de weg zit.

en ouders geen structuur kunnen aanbieden..
Waarschuw beheerder
Je bent pas te oud om te stappen als je zelf vind dat je te oud bent;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 19:41:
jaloers,....??????????

ja ik zou je man ook willen neuken.... :/
Waarschuw beheerder
ja zult wel ooit te oud zijn denk ik maar het ligt helemaal aan jezelf maar ik denk da het bij eind 40 un keer ophoud ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joriien,, op zaterdag 13 mei 2006 om 15:30:
maar ik denk da het bij eind 40 un keer ophoud ofzo.

waarom als je je nog goed voel , kan dat nog best

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 13 mei 2006 om 13:06:
ik zou je man ook willen neuken

ik denk eerder, dat je door hem geneukt wilt worden,...........:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twin Sister op vrijdag 12 mei 2006 om 23:29:
ouders geen structuur kunnen aanbieden..

omdat ze teveel met zichzelf bezig, egoisme,......:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:18:
ik denk eerder, dat je door hem geneukt wilt worden,...........laatste aanpassing 13 mei 2006 19:19

ja dat is zeker wat hij wilt dat je zegt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:18:
dat je door hem geneukt wilt worden

Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 13 mei 2006 om 20:59:
ja

dat dacht ik wel,.................Jimmyboy......of moet ik JIM zeggen,.....:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 13 mei 2006 om 22:08:
call me sjim

ik denk toch eerder JIM,............
Waarschuw beheerder
:vaag: goh, hoe kom je daar nou weer bij?

Waarschuw beheerder
donateur
Is dat alles wat je te zeggen hebt....????????

JIM,.....??????

hahahahahahah,.....

vraag aan de 1e de beste die je tegenkomt wie JIM is,.....en die zal je vertellen, waarom ik jou daar NU mee associeer.
Waarschuw beheerder
oke dan :) straks ff kijken of er nog wat 16 jarige bakvissen voor mijn deur liggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 13 mei 2006 om 22:29:
straks ff kijken of er nog wat 16 jarige bakvissen voor mijn deur liggen.

succes,...ik hoor het wel als je het weet,......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 13 mei 2006 om 22:40:
2 maar

je bent nog maar een jongetje van 22, die op zoek is naar zijn ware ik,.......daar ga ik wat coulante mee om.
Waarschuw beheerder
anders stonden er meer bakvissen voor mijn deur? :/

Waarschuw beheerder

nee waarom niet heb een keer met een gast gepraat die was 72 jaar. hij deed gezellig mee want hij kon toch niet slapen door de herrie.
Waarschuw beheerder
wanneer je je daar zelf te oud voor voelt.
Waarschuw beheerder
gisteren weer lekker op stap geweest, met vrienden, dus nooit te oud om uittegaan :bier:
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?

je bent pas te oud om te stappen als je dood gaat....

je gaat je toch niks aantrekken van andere als je gaat stappen.....je moet alleen ff je feestje beter selecteren

enne babbelaartje....:looser: zoek toch lekker een hobby meid,damn wat ben jij suf zeg en een kleuter.....en dat voor je 31 jaar :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op zondag 14 mei 2006 om 12:06:
je bent pas te oud om te stappen als je dood gaat....

(Y)
Waarschuw beheerder
je gaat je toch niks aantrekken van andere als je gaat stappen.....je moet alleen ff je feestje beter selecteren

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
damn wat ben jij suf zeg

maar,....... je hebt toch de moeite genomen om het door te lezen,....:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 20:26:
maar,....... je hebt toch de moeite genomen om het door te lezen

jah alleen maar om te lezen hoe dom iemand kan zijn....kon het eerst niet geloven maar ging steeds verder terug en omg er bestaan dus echt zulke suffe mensen zoals jij :looser:

kijk het is heel makkelijk iemand te fucken doe het nu ook en kost me totaal geen moeite.....maar eh wat schiet je er mee op?????

doe gewoon lekker normaal wees je zelf en stel je niet aan...en als je niks normaals te melden heb hou dan gewoon lekker je bekkie dicht want mensen zitten echt niet te wachten op dat domme gelul van je .....

dusssss zeg het maar mop ga je door want dan blijf ik ook ff hangen op dit topicje en zal ik ff alle topics waar je langs gaat je ff te kakken zetten :D:D:D...kijken wie het langer volhoud:D:D:D

Het laatste woord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga zolang uit als dat je wilt met of zonder kidzzz

Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 01:36:
Het laatste woord

is van joepla

lw

Waarschuw beheerder
donateur
zal ik ff alle topics waar je langs gaat je ff te kakken zetten

be my guest,........maar doe je wel je huiswerk goed,...(F)

Op deze manier maak je nl geen indruk,...:D :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey Dulkasnol pik.

Als je nou zo tof wil doen, dan moet je idd je huiswerk ff beter doen. Voor iemand die zelf 33 is kom je zwaar dom over :D
dusssss zeg het

Dus zeg jij het maar, want ik blijf ook ff hangen.
als je niks normaals te melden heb hou dan gewoon lekker je bekkie dicht want mensen zitten echt niet te wachten op dat domme gelul van je .....

Ik heb je topics net bekeken, maar op jouw domme geouwehoer zitten we net zo min te wachten. Neem nog een blowtje en hou je muil of stomp je kop in de plooi en kijk eerst voordat je wat post.

Dussssssssssssss, wie is nu de :looser:

Waarschuw beheerder
k heb daar maling aan ,maar wat vind jij? Wat is de leeftijdsgrens? Ben je ooit te oud om uit te gaan?

goedzo!! en jou dochter gebeurd iig niks ergs. al die meiden van 16 of jonger die al alleen op stap gaan. nee dat vind ik niet kunnen!
je bent zo jong als je je voeld :cheer:

Waarschuw beheerder
Zullen we ff ON TOPIC gaan weer:

Je bent nooit te oud om te feesten! Maar net hoe je zelf bent en hoe je je voelt vind ik!

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van mij mag iedeeen zo lang uitgaan als je wil

viend van me is 42 een feest het hardst van ons allemaal :D

ik vind het vaak wel lachen als ik op een feestje zo'n kerel van 50 ofzo zwaar uit zn dak ziet gaan, en het ontzettend naar zn zin heeft, is toch prachtig?

beter als die ouwe kneuzen die alleen maar vooroordelen hebben over parties, nee, gewoon lekker meedoen! :bounce:
Waarschuw beheerder
haha nu worden er vriendjes bij gehaald :looser:
Waarschuw beheerder
hehe.....ja leuk he:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfff ik wou er weer op in gaan maar laat deze topic maar weer gewoon verder gaan met wat het bezig was.....ben je te oud om uit te gaan???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 14:45:
ben je te oud om uit te gaan???laatste aanpassing 15 mei 2006 15:21

NEEEEEEEEEEEEEEE

Waarschuw beheerder
Dit vriendje leest al een tijdje, zie https://partyflock.nl/topic/863197

Maar aangezien jullie als moraal ridders jullie loyaliteit aan Pers kenbaar wilden maken :kotssmiley:

Geef ik Babsie wat back-up.

stelletje :looser: :looser:

Hey Jim, ms is dit topic wat meer voor jou

https://partyflock.nl/topic/693680
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 16:02:
Maar aangezien jullie als moraal ridders jullie loyaliteit aan Pers kenbaar wilden maken

ken er niet en waarom zou ik loyaal zijn aan iemand die ik niet ken....je chicky is gewoon suf mischien is het beter met haar te lullen ouwe,zou me doodschamen als me chicky zo dom op internet liep te lullen(maar ja dat ben ik)

en je kan wel tegen jim zeggen dat die topic wat voor hem is die je daar linkt maar eh jij bent de gene die er mee op de proppen komt en hem gevonden heb....ben je niet stiekum een beetje bi :roflol: wij hetero's zouden die topic's nooit zoeken??????make's you wonder :P

maar ik snap wel dat je je chicky wil steunen hoor:D alleen lijkt me beter gewoon weer ontopic te gaan.....

shall we :D
Waarschuw beheerder
Dit vriendje leest al een tijdje,

ik geef gewoon antwoordt op een vraag , mag dat soms niet???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joepla op maandag 15 mei 2006 om 17:22:
happyspammersrulezzzz

zeg het ze meid :respect:

Dit vriendje leest al een tijdje, zie https://partyflock.nl/topic/863197

Uitspraak van pers op maandag 15 mei 2006 om 17:35:
ik geef gewoon antwoordt op een vraag , mag dat soms niet???

idd ik heb alles ff terug gelezen op die topic die je daar neer zet enne....ben je nou zo dom of ben ik nou zo slim,ik zie toch echt weer JOUW chicky als eerste persoonlijkgericht tegen die pers begint te fucken wat niks met topic te maken heb dusssssss zoals ik al eerder zei,ga je chicky lekker zeggen dat ze suf bezig is dan hoef jij ook niet jezelf voor lul te zetten:looser:

uch ik heb gezegd.........It's good 2 be a happy spammer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 17:45:
tegen die pers begint te fucken wat niks met topic te maken heb dusssssss zoals ik al eerder zei,ga je chicky lekker zeggen dat ze suf bezig is dan hoef jij ook niet jezelf voor lul te zetten

heb je het tegen mij
Waarschuw beheerder
dan moet je wel kommas ,,,,,,,,,plaatsen :)
let op en lees:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of je neemt gewoon ff goed de tijd om iets te lezen mop :D
Waarschuw beheerder
ben er even op , en heb niet veel tijd dus vandaar :flower:
maar zo als ik al zei ,let op en lees
Waarschuw beheerder
aar aangezien jullie als moraal ridders jullie loyaliteit aan Pers kenbaar wilden maken :kotssmiley:

Geef ik Babsie wat back-up.

ik ken die hele pers ook niet, ik reageer alleen op wat ik in dit topic lees.

Hey Jim, ms is dit topic wat meer voor jou

https://partyflock.nl/topic/693680.htmllaatste aanpassing 15 mei 2006 16:07

whahahahah omdat ik ook Jim heet :D haha zo grappig.

kneus :frusty:

1 ding is zeker: jullie zijn geestelijk in ieder geval niet te oud om uit te gaan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op maandag 15 mei 2006 om 18:36:
1 ding is zeker: jullie zijn geestelijk in ieder geval niet te oud om uit te gaan

:roflol: in iedergeval passen ze goed bijmekaar beide :frusty:
Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap: :gaap: :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja,..........Dulkasnol,

bedankt (F),....jullie hebben mij,...mn dankzij jou erg aan het lachen gemaakt. Die Pers toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 16:48:
ouwe

Het analistisch inzicht laat je ook ver in de steek.
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 16:48:
zou me doodschamen als me chicky

jij speelt toch al voor meisje, met je blonde gouwe lokken.

Maar we zullen je binnenkort wel ff boeken voor een leuk terror feestje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:29:
Die Pers toch.

ja we wilde even kijken of je nog wakker was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:34:
met je blonde gouwe lokken

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op maandag 15 mei 2006 om 17:57:
ben er even op ,

Uitspraak van pers op maandag 15 mei 2006 om 20:36:
ja we wilde even kijken of je nog wakker was

tuurlijk,......:lol:

Maar het is idd geen overbodige info die Dulkasnol je heeft gegeven.
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 17:56:
of je neemt gewoon ff goed de tijd om iets te lezen

Waarschuw beheerder
Wat is té oud?? Je bent nooit te oud om te stappen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op maandag 15 mei 2006 om 18:36:
omdat ik ook Jim heet haha zo grappig.

:D :D :D Jouw geest laat je iig niet in de steek,.....:lol: Dat je het nu pas na 3 dagen snapt,....:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:39:
die Dulkasnol je heeft gegeven

hoeft ook niet , maar wij komen spontaan voor elkaar op, en jij heb daar bij je vriendje voor nodig ,val me mee dat je vrienden lijstje er nog niet helemaal er op staat
Waarschuw beheerder

:nee: nooit

Waarschuw beheerder
donateur
Pers,....je moet echt eens leren lezen. Ook ik heb je die raad meerdere keren gegeven, maar je haalt de dingen NU weer door elkaar.

Lezen !!!!!!!!!!!!!!.......dat is toch niet zo moeilijk,.....:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn dochter van 16 gaat graag met ons mee stappen ....Krijg wel eens rare blikken tijdens het uitgaan zo van ; met je dochter op stap????? wat ben jij voor moeder????

nou moet toch kunnen, doe ik ook ,gezellig(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:00:
Lesen !!!!!!!!!!!!!!.......

????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:00:
Ook ik heb je die raad meerdere keren gegeven

geef hem dan eerst aan je zelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op maandag 15 mei 2006 om 20:56:
dat je vrienden lijstje er nog niet helemaal er op staat

Is dit niet het vriendje van jou die voor je in de bres sprong, voordatt JIJ uiteindlijk het topic heb laten sluiten.???????????????

https://partyflock.nl/user/342400

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:04:
Is dit niet het vriendje van jou die voor je in de bres sprong

ze schijnt nogal vergeetachtig te zijn,.........:D

Blijkbaar heeft dat toch met goed lezen te maken.
Waarschuw beheerder
Is dit niet het vriendje van jou die voor je in de bres sprong, voordatt JIJ uiteindlijk het topic heb laten sluiten.???????????????

zie jij die hier ergens dan ??? lost het zelf wel op
JIJ uiteindlijk het topic heb laten sluiten.???????????????

IK????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:11:
JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jou opmerkingen waren harder dan die van mij dus , aan wie ligt het dan?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben blij dat je toegeeft dat je het topic hebt laten sluiten.
Verder nog op envelopjes gedrukt????????????
Waarschuw beheerder
jij speelt toch al voor meisje, met je blonde gouwe lokken

ohhhhh wat een brute opmerking nou heb je me NOT...jonge is dat nou alles waar je mee kan komen.....peuter

Maar we zullen je binnenkort wel ff boeken voor een leuk terror feestje

kan je dat dan wel betalen dan met je groot praat :roflol:

hehe de bitchfight gaat maar door...dames laat het lekker rusten jullie mogen mekaar niet dat is toch wel heel erg duidelijk.....let it be :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:19:
Verder nog op envelopjes gedrukt????????????

ik vindt dat kinderachtig , laat ik aan jou over

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 21:23:
kan je dat dan wel betalen dan met je groot praat

het zal niet veel kosten, aangezien je je eigen tekst van je profiel gebruikt om reclame te maken,........:roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op maandag 15 mei 2006 om 21:29:
laat ik aan jou over

blijkbaar niet, want 4 posten hierboven knik je uitbundig :yes: op mijn vraag.

Kom ik weer bij het onderwerp lezen,.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik gebruik geen envelopjes :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan je dat dan wel betalen dan met je groot praat

jij mag god op je blote knieen danken, als je nog wat vangt met dat draaien. Want het ziet er erg amateuristisch uit.
met je groot praat

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:11:
JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zal ik het anders doen
JIJ JA (snap je hem nu???)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:50:
jij mag god op je blote knieen danken, als je nog wat vangt met dat draaien. Want het ziet er erg amateuristisch uit

en nog kan je me niet betalen :looser:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:36:
het zal niet veel kosten, aangezien je je eigen tekst van je profiel gebruikt om reclame te maken

haha ben je nou echt zo dom.......als je goed had gelezen doos staat daar een beschrijving van wie er allemaal in onze groep zitten...is geen reklame maar duidelijke uitleg wie en wat we zijn omdat niet iedereen dat weet

lekker suf weer om me proberen te fucken maar je zit er weer helemaal naast dus ja je zet jezelf weer voor lul of is het voor jouw voor kut staan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:18:
is geen reklame maar duidelijke uitleg wie en wat we zijn omdat niet iedereen dat weet

dus reclame,...:looser:

Uitleg is indirecte reclame,........:lol:

ik probeer je niet te fucken, dat doe je nu zelf,...........:D

maar sta liever voor kut, dan voor lul,...daar heb je wel een (y) punt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:24:
Uitleg is indirecte reclame

wat jij wil.....boeie ik heb het niet als reklame gezet
ik probeer je niet te fucken, dat doe je nu zelf

maar meid daar maak ik me ook echt niet druk om...jij zal de laatste zijn op deze aardbol die mij zou kunnen fucken..incl je mannetje :roflol:

nog meer meid.....bring it on :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:50:
jij mag god op je blote knieen danken, als je nog wat vangt met dat draaien. Want het ziet er erg amateuristisch uit.

waar blijft mn boeking dan zwerver......of moet je eerst ff sparen :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:18:
om me proberen te fucken

ik probeer je niet te fucken

Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:29:
die mij zou kunnen fucken..i

hahahahahahah,..........ms zelf ook eens beter gaan lezen.

en ik vind het ook leuk je ons naampjes geeft.

Ik ben echt zwaar onder de indruk,......:no: dussssssssssss...............

Waarschuw beheerder
donateur
zwerver

Ik denk dat jij eerder in de massa opgaat......Wagenstraat Den Haag leger des Heils.......:D

of je moet ff je muil beter in de plooi slaan en wat minder capsules slikken,...:P

want je ziet eruit als een zwerver/ junkie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:37:
hahahahahahah,..........ms zelf ook eens beter gaan lezen.

maar meid daar maak ik me ook echt niet druk om...jij zal de laatste zijn op deze aardbol die mij zou kunnen fucken

je zegt het zelfal beter lezen doos...ik zeg niet dat je me fuckt maar dat je laatste zou zijn die mij zal kunnen fucken...moeilijk he een zin begrijpen :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:43:
moeilijk he een zin begrijpen

ik probeer je niet te fucken

ja,...het schijnt voor jou erg moeilijk te zijn.

Want, wat staat er nou. Ik probeer je niet te fucken!!!!!!!!!!!!!

Ik wil en hoef het niet,...dat doe je nl zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:41:
want je ziet eruit als een zwerver/ junkie

hehe vind je meid....laat mij dan maar lekker op een zwerver lijken of een junk tja die foto is genomen toen ik onder de dope zat dus niet zo raar dat ik er zo uitzie he DUH
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:41:
Ik denk dat jij eerder in de massa opgaat......Wagenstraat Den Haag leger des Heils

ja zal best.....zolang ik leef als een koning zonder enige geldzorgen dan doe ik het goed meid:D dus tja of ik opga ik de massa...nee denk eerder dat de massa opkijkt tegen mijn leven :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
oh deze moeten er ook nog bij,......

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik heb het met jou meer naar mijn zin dan met Pers,....jij maakt me nl wel aan het lachen,.....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babbelaartje op maandag 15 mei 2006 om 22:24:
ik probeer je niet te fucken, dat doe je nu zelf

maar meid daar maak ik me ook echt niet druk om...jij zal de laatste zijn op deze aardbol die mij zou kunnen fucken..incl je mannetje

nou zal ik dan maar uitleg geven hoe je een zin leest....jezus wat een niveau daar bij jouw thuis :D

jij zegt ik probeer je niet te fucken waarop IKKE antwoord....dat ik me niet druk maak of je me wel of niet probeerd te fucken en als je het wel zou proberen dat je dan de laatste op de aardbol zou zijn die dat zou lukken mij fucken(zo als je het nu nog niet begrijpt dan is dat ook weer duidelijk teken van hersenloosheid)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:48:
Ik heb het met jou meer naar mijn zin dan met Pers,....jij maakt me nl wel aan het lachen

gelukkig maar dacht al dat ik in mn eentje hier in een deuk lag....blij dat jij ook fun heb vond het al lullig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:50:
dat ik me niet druk maak of je me wel of niet probeerd te fucken en als je het wel zou proberen

ten eerste andere hersenloze.............

probeerd, had met een t gemoeten. Maar dat is grammatica,.....kom ik een andere keer op terug.

Maar als ik je niet probeer te fucken,....waarom zou ik het dan uiteindelijk wel willen proberen ??????????????

Ik denk dat jij momenteel de plank ff helemaal misslaat. Blowen,...tast niet enkel het korte termijn geheugen aan,...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij heeft babbelaartje niets anders te doen dan mensen tegen zich in het harnas proberen te jagen, ga eens wat zinnigs doen meid. :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:46:
Ik wil en hoef het niet

dus,.........

Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 22:50:
als je het wel zou proberen dat je dan de laatste op de aardbol zou zijn die dat zou lukken mij fucken

ik wil het niet,........ik hoef het niet. Je doet het zelf,..........

Ms een beetje para van al dat blowen en slikken,......????????

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Bigmamma,.....dat is nog niet zo lang geleden. Pers en ik, we hadden het net nog over je...........
Waarschuw beheerder
is dat zo waarom dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:57:
Maar als ik je niet probeer te fucken,....waarom zou ik het dan uiteindelijk wel willen proberen ??????????????

omg je bent echt suf voor woorden.....ik zei het zo van al zou je het willen proberen dan was je nog........bla bla

daarmee zeg ik niet dat je het wil proberen of zou willen...dat maak jij eruit op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 23:05:
dat maak jij eruit op.

:no:

jij schrijft,

al zou je het willen proberen

en

daarmee zeg ik niet dat je het wil proberen of zou willen

oke,.........:roflol:

steek er nog een op.........(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Dulkasnol,........jij bent echt grappig.

Ik zit eigenlijk met smart te wachten, totdat je in de andere topics waarin ik zit gaat reageren. Kunnen ze nl met me meelachen,......:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 23:01:
Ms een beetje para van al dat blowen en slikken

nee meid ik kan heel goed omgaan met mn drugs :D ik sta heel sterk in mn schoentjes :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 23:09:
Uitspraak van Dulkasnol op maandag 15 mei 2006 om 23:05:
dat maak jij eruit op.

jij schrijft,

al zou je het willen proberen

en

daarmee zeg ik niet dat je het wil proberen of zou willen

oke,.........

steek er nog een op.........

ik kan er niks aan doen dat je zo dom bent dat je niks begrijpt ook niet na een lange uitleg....

ik zeg niet dat je me probeert te fucken,of dat je het zou willen maar als je het OOIT zou willen dan zou jij de laatste bla bla bla bla en nog is bla zijn jezus ben je niet stiekum blond

Snap je hem nu dan wel eindelijk....vraag me af wat jij gebruikt :roflol:
Waarschuw beheerder
:D prachtig

allemaal idioten :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 23:10:
Dulkasnol,........jij bent echt grappig.

nee ik ben niet grappig jij bent gewoon dom :aai:

als jij niet kan lezen tja is dat niet mijn probleem dacht ik zo....

dussss wie slaat de plank nou mis meid :roflol:

je kan beter :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 23:26:
Snap je hem nu dan wel eindelijk

ik heb nooit gezegd dat ik het niet snap,........maar voor de laatste keer........

en jij komt dan met
als je het OOIT zou willen

Dus,...............waarom ooit wel.

ben je niet stiekum blond

jij duidelijk wel,....want jij bent in de veronderstelling dat ik je OOIT zou willen fucken,...........

Dus,......:D wel degelijk para...........:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 15 mei 2006 om 23:28:
als jij niet kan lezen tja is dat niet mijn probleem dacht ik zo....

Ik kan wel lezen,....maar ms moet jij beter gaan schrijven,...:D

Dusssssssssssssssssss,................

Wacht ik steek er ook wel een op,...dan zitten we op dezelde golflengte en dan begrijp ik ms wel, waarom ik je OOIT ( :roflol: ) zou willen fucken,............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 23:57:
Dus,...............waarom ooit wel.

omdat een mens er bekend om staat dat hij veranderd dus tja mischien wil je het ooit proberen en wou alvast zeggen dat het hopeloos zou zijn :aai: echt moeilijk he begrijpend lezen jezus wat een niveau :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 23:57:
want jij bent in de veronderstelling dat ik je OOIT zou willen fucken,...........

nee dat maak jij er weer van....pffff ben niet in de veronderstelling zei alleen als je ooit zou willen en zie daarvoor tekst hierboven voor je daar weer op ingaat....:looser:

moet ik nou bij elke post een boekwerk aan uitleg typen...lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:00:
Wacht ik steek er ook wel een op,...dan zitten we op dezelde golflengte

haha jij zal nooit op mijn niveau komen meid...dat is nou net iets te hoog gegrepen voor je....

ik hoor alleen een enorme storing op mn golflengte als je langs komt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:02:
echt moeilijk he begrijpend lezen

niet echt,............

want ik moet blijkbaar steeds weer hetzelfde citeren,........

Ik schrijf het wel duidelijker voor je op en in hoofdletters,...dan moet JIJ het snappen.

IK PROBEER JE NIET TE FUCKEN EN IK WIL JE NIET FUCKEN. nU NIET NOOIT NIET,........

Dus ook nooit,...OOIT.

Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:02:
omdat een mens er bekend om staat dat hij veranderd dus tja mischien wil je het ooit proberen

deze zin valt wel degelijk onder een veronderstelling,.............dat maak ik er niet van. Het is jouw zin en jouw zinsopbouw.......

Je wordt nu wel vermoeiend. Ik had gehoopt dat je me nog met wat opmerkingen had kunnen shockeren,....maar helaas..:(

Je valt een beetje tegen,...had je wat scherper verwacht,....

Dus,...:looser:
Waarschuw beheerder
bla bla bla.....en nog is bla

je kan het blijven omdraaien meid,wat jij wil ik heb mn punt gezet...dat je te suf bent om dat te snappen is jouw probleem dussssss kan ik tegenvallen of niet boeit me geen ene moer ik ben hier niet om jouw te bevallen :looser:

enne over vermoeiend gesproken omg ik moet je het de hele tijd maar uitleggen en zelfs na wat boekwerken uitleg snap je er nog niks van......dat is pas vermoeiend:roflol:

laatste woord :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:04:
dat is nou net iets te hoog gegrepen voor je....

ik denk dat mijn goudvissen nog hoger op de IQ ladder staan dan jij,............

Grammatica kregen we op de op de lagere school al,.......ms wat dieper graven. Het is nl je korte termijn geheugen wat als eerste door dope wordt aangetast. Langer termijn wordt door langdurig en zeer regelmatig gebruik aangetast.

Ook grootheids waanzin gaat gepaart met drugs gebruik.

Dussssssssssssss,......ik kan je het eigenlijk niet kwalijk nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:16:
Grammatica kregen we op de al op de lagere school

haha wat een kneus ben je ik heb in al mn commentaar hier 1 woord een verkeerde letter gegeven.......en je zit net nog dat je me NOOIT zou willen fucken...wat is dit dan :roflol:

je lult jezelf tegen doos....dommer kan je gewoon niet zijn

pis bijna in mn broek van het lachen.....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:16:
ik denk dat mijn goudvissen nog hoger op de IQ ladder staan dan jij

zullen die beesten balen dat zo een dom wicht het baasje speeld....en wat zullen ze lachen die vissen in die bak als ze zien hoe dom jij de hele dag doet..

ik gebruik drugs so what....maar zelfs onder invloed ben ik nog slimmer dan jou :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik wacht nog steeds in die andere topics,....

is dit ook weer een loze opmerking of klopt die zinsopbouw ook niet,...............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:23:
Maar ik wacht nog steeds in die andere topics,....

is dit ook weer een loze opmerking of klopt die zinsopbouw ook niet,...............

die topics zijn de moeite niet waard om te bezoeken.....echt zwaar beneden mijn peil daar wil ik nog niet dood worden gevonden op die topic's

wtf moet ik in een homo topic bv....ben je vriendje niet :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:23:
...wat is dit dan

hahahahahaha,.....dit noem jij Fucken,...:looser:

hahahahahah,.....ik ben juist nog steeds zeer beleefd.

Tering wat ben jij Para.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:25:
echt zwaar beneden mijn peil daar wil ik nog niet dood worden gevonden op die topic's

in het topic van Biekje zitten,.......hahahahahah. Lager dan dat kan een mens niet zakken.
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:25:
wtf moet ik in een homo topic

Uit de intonatie van deze opmerking blijkt idd dat je inteligentie ergens met een capsule is door geslikt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Me oma van 61 die gaat ook nog is uit hoor
je bent nooit te oud om van je leven te genieten;)

Waarschuw beheerder
donateur
dusssss zeg het maar mop ga je door want dan blijf ik ook ff hangen op dit topicje en zal ik ff alle topics waar je langs gaat je ff te kakken zetten

zeer loos dus.................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:29:
in het topic van Biekje zitten,.......hahahahahah. Lager dan dat kan een mens niet zakken.

hahaha nu kom je echt met een topper aan biekje :roflol: de opper:looser:

die wilde net als jou mij ff komen spammen....hahahahaha die gast jankt nu nog :aai: dat is helemaal een leuke tegenstander, die gaat gewoon ontopic janken :D:D:D

moet je maar lezen meid die gast is als poep voor me en hij is alleen maar goed om te fucken....die ouwe jankerd :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:29:
Uitspraak van Dulkasnol op dinsdag 16 mei 2006 om 00:25:
wtf moet ik in een homo topic

Deze opmerking blijkt idd dat je inteligentie ergens met een capsule is door geslikt.

daar snap ik je ff niet wat heeft mn inteligentie ermee te maken dat ik niet op een homo topic rond wil hangen....het is gewoon niet mijn ding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:35:
zeer loos dus.................

ja idd dat was voor ik zag waar je uithing en daar valt echt weinig lol te beleven enne ik ben een happy spammer dus lol hebben is een vereiste :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:35:
die wilde net als jou mij ff komen spammen

Laten we nou niet weer de zaken omdraaien. Maar jij vond het nodig om commentaar te geven over het feit, Pers.

Als je je huiswerk had gedaan,....had je kunnen lezen waar het relletje tussen mij en Pers overgaat.

Dus,.....doe niet tof en doe niet alsof jou ff kwam spammen.........:S

Jij vindt Biek een :looser:,...helemaal mee eens...(Y). Heb ik al vaker mee zitten pf-en.

Maar hoe je het wendt of keert,.....dat heb ik nou eenmaal met pers. En zolang zij blijft reageren,..........dan ik ook,..:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
what the fuck !!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 00:35:
dat is helemaal een leuke tegenstander,

verkeerd gezegd,....hij is helemaal geen tegenstander. Die jongen kan alleen maar boos worden en uiteindelijk zoals je al zei, gaan janken.

Of hij gooit het op zijn praat groepje waar hij met meerdere borderliners praat,....:D

Alhoewel,...hij wel een zekere potentiele bezoeker is van de terror feestje waar jij op draait,.....hahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:41:
Als je je huiswerk had gedaan

had je geweten dat ik niet draai op
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:55:
Alhoewel,...hij wel een zekere potentiele bezoeker is van de terror feestje waar jij op draait,.....

Als je je huiswerk had gedaan,....had je kunnen lezen waar het relletje tussen mij en Pers overgaat.

heb ik gedaan en ze zei niks verkeerd jij was degene die daar persoonlijk tegen haar tekeer ging dus wat is je punt nu???????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:55:
verkeerd gezegd,....hij is helemaal geen tegenstander

tja hij deed zich als tegenstander voor....daarom noemde ik hem tegenstander maar je heb gelijk hij mag niet onder de noemer tegenstander vallen ....... my bad :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 01:24:
heb ik gedaan

blijkbaar net zo slecht als ik,..:bloos:, maar dat van Pers en mij is begonnen in een ander topic,.....

zie https://partyflock.nl/topic/863197.html,.....alleen het jammere is dat er heel veel is verwijderd.

Maar ach hou het er maar op wie de bal kaatst,......krijgt hem keihard terug.

Dat is mijn punt,....(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 10:48:
maar dat van Pers en mij is begonnen in een ander topic

ja maar die topic's heb ik helaas niet gezien meid.....deze en die andere topic waar je mannetje mee aankwam zie ik toch echt jou als eerste de confrontatie zoeken door persoonsgericht naar pers bijdehand te doen......
Maar ach hou het er maar op wie de bal kaatst,......krijgt hem keihard terug

daar kan ik me helemaal in vinden :d dus met andere woorden die pers speelt het o:)

kijk ik reageerde gewoon op hier.....toen kwam je mannetje met die andere topic en daar was weer jij dus snap je dat ik dan aanneem dat jij haar loopt te stalken :D maar ik weet niet wat er voor gebeurd is en als zij jou daar liep te fucken(persoonlijk)dan zeg ik ....keep up the good work:roflol:

jammer dat die andere topic weg is :no:
Waarschuw beheerder
donateur
je bent pas te oud als je niet meer wakker wordt

Waarschuw beheerder
donateur
Nooit!!! Vind het altijd wel lachen als er een "veel"ouder persoon ook staat te feesten. ZOlang hij/ zij zich kan inleven in de huidige scene :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 16 mei 2006 om 11:06:
dus met andere woorden die pers speelt het o:)

:yes:,....snappie.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar om ff On Topic weer te komen.........je bent nooit te oud om uit te gaan.

maar

Gelukkig hebben mijn ouders, nooit de intensie gehad om naar dezelfde feesten te gaan als ik.

Ik was denk ik niet echt blij geweest, als ik op mijn 18e/ 19e mijn moeder had zien dansen in de Energiehal tussen al die kaalkoppen en die aussies.

Sommige dingen moet je gescheiden houden ook het uitgaansleven van jezelf en van je ouders. Je bent nooit te oud om te gaan stappen,........maar gun je kinderen wel hun eigen leven,......

Bij sommige feesten horen nou eenmaal geen ouders thuis.
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
knal ook gewoon elk weekend met mn schatje door..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 13:40:
Je bent nooit te oud om te gaan stappen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 13:34:
snappie.

ja ik snappie :d
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 13:40:
Sommige dingen moet je gescheiden houden ook het uitgaansleven van jezelf en van je ouders. Je bent nooit te oud om te gaan stappen,........maar gun je kinderen wel hun eigen leven,......

Bij sommige feesten horen nou eenmaal geen ouders thuis.

correct.....je kan best stappen als ouder,maar doe dat dan niet waar je koter uithangt......of die moet het echt willen dan moet je het lekker doen....fuck iedereen die je aankijkt of lult,BOEIE jouw leven toch :d
Waarschuw beheerder
Maar hoe je het wendt of keert,.....dat heb ik nou eenmaal met pers. En zolang zij blijft reageren,..........dan ik ook,..laatste aanpassing 16 mei 2006 00:43

als je het over mij hebt , zeg het dan tegen mij zelf en niet tegen een ander
maar dat van Pers en mij is begonnen in een ander topic,.....

ja dat klopt , en wie begon daar te fucken ???? jij ik had het tegen npc en niet tegen jou
het jammere is dat er heel veel is verwijderd

ja jammer dan had hij kunnen lezen wat ik allmaal tegen mijn hoofd geslingerd kreeg, ik hield het netjes jij niet.
die woorden zijn niet voor herhaling vatbaar
Waarschuw beheerder
Maar hoe je het wendt of keert,.....dat heb ik nou eenmaal met pers. En zolang zij blijft reageren,..........dan ik ook,..

hoor wie het zegt , wie is er begonnen met te reageren ?????
Waarschuw beheerder
[:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sjonge, loopt hier op PF nou werkelijk elk topic uit op geflame? :S

beetje jammer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pers op dinsdag 16 mei 2006 om 15:45:
zeg het dan tegen mij zelf en niet tegen een ander

lieve schat, dat wist je toch allang. Ik had dat in het vorige topic al erg duidelijk aan je gemaakt.

Uitspraak van pers op dinsdag 16 mei 2006 om 15:45:
als je het over mij hebt

:yes: we hebben het idd over jou gehad.

En als je wilt dat ik door blijf gaan prima, of hou wijs vanaf nu je mond.
Waarschuw beheerder
je zult het zelf wel ondervinden wanneer je het niet meer kunt zeker hee, vanzelf beu worden zeker...
Ik in ieder geval zo lang mogelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 17:01:
of hou wijs vanaf nu je mond.

hou zelf je KOP dicht

Waarschuw beheerder
zijn ze nou nog bezig, wat een trieste mensen zeg!!!
zit al weet ik het hoeveel dagen hetzelfde geouwehoer te lezen tussen die twee...ga ff een topic "ruzie maken"aanmaken en ga daar lekker verder, hou het hier bij het onderwerp waar het over MOET gaan!!!
BVD
Waarschuw beheerder
nooit te oud om uit tegaan (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 20:19:
zit al weet ik het hoeveel dagen hetzelfde geouwehoer te lezen tussen die twee.

volgens mij hebben ze een hekel aan mekaar :roflol:

Waarschuw beheerder
en waarom? hou de eer aan jezelf zou ik zeggen en reageer gewoon niet, vindt het persoonlijk maar domme wichten, en dat noemt zichzelf dan volwassen?
Waarschuw beheerder

je bent te oud als je er geen lol meer inziet, al ben je 35 of 65

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om te gaan stappen! als je je eigen er maar goed bij voelt (y)

Waarschuw beheerder
je bent nergens te oud voor....je meot doen wat jezelf leuk vind...je leef maar 1x....

life is a party

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud!!
helemaal niet om uit te gaan..
ja misschien als je zo oud bent dat je lichaam het niet meer aankan.. maar als je geest wil is het goed!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:09:
je bent nooit te oud!!
ja misschien als je zo oud bent dat je lichaam het niet meer aankan.. maar als je geest wil is het goed!!

Helemaal mee eens..

ALs je 18 bent denk je altijd dat je tot je 25e uitgaat ofzo hahah zo grappig..

Waarschuw beheerder
Nooiiitttt!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:45:
je bent nooit te oud om te gaan stappen! als je je eigen er maar goed bij voelt

en er nog zin en lol in hebt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 10:22:
Nooiiitttt!!!!!

:)

Waarschuw beheerder
ik vind dat er niet echt een bepaalde grens ligt.
als je op stap wilt gaan, moet je het zelf weten :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van het weekend weer lekker wisten stappen

Waarschuw beheerder
Voor mij is het moeilijker, ben 28 en heb een dochtertje van bijna 6.
Voor mij is de laatste keer stappen al 4 jaar gelden geweest ongeveer.
Zou dolgraag wel weer willen maar ben er helemaal uit en heb dan ook niet echt iemand om mee heen te gaan plus het feit dat er een oppas zou moeten komen....

Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om te stappen! Van lol maken blijf je jong (en dansen is heel goed voor je conditie :D )

@Impossible: kan je dochter niet eens ergens een weekendje logeren (bij oma of een vriendinnetje) Hebben jullie allebei een leuk weekend.
En je zit er zo weer in hoor ;)
Waarschuw beheerder
Kortgezegd: NOOOIT!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
HOEZO te oud :/

Idd NOOOIT

Zolang als je zin hebt in het stappen moet je gewoon GAAN ;P
Artiest Youne
Waarschuw beheerder
Wanneer je rolator word afgepakt wanneer je door het detectiepoortje loopt. :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op dinsdag 30 mei 2006 om 19:37:
van het weekend weer lekker wisten stappen

waar schatje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Youne op woensdag 31 mei 2006 om 11:07:
Wanneer je rolator word afgepakt wanneer je door het detectiepoortje loopt.

Zlefs dan niet.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumeroide op woensdag 31 mei 2006 om 11:40:
Uitspraak van Dj Yto op woensdag 31 mei 2006 om 11:07:
Wanneer je rolator word afgepakt wanneer je door het detectiepoortje loopt.

Zlefs dan niet..

Als ze nog door kunnen lopen zonder vallen, ja dan wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op woensdag 31 mei 2006 om 11:20:
waar schatje

bij marktzich , en zaterdag savond wel eens naar denans,ja gezellig op de beek , moet je ook maar eens een keer komen lieverd :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je van ouderdom niet meer fatsoenlijk door je ogen kan kijken. dan denk ik toch, dat je te oud bent om uit te gaan
Waarschuw beheerder
Ik vind je bent pas te oud om uit te gaan als je jezelf ook zo voelt..
Zolang het maar gezellig is maakt het toch niet uit hoe oud iedereen is..
Waarschuw beheerder
zaterdag weer weg ,gezellig met vrienden
Waarschuw beheerder
met 15 man naar de havenfeesten, op de fiets :bier: hoe we terug fietsen is nog de vraag haha gezellig
Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om te stappen. Ik ben 33, maar de meesten schatten mij jonger. En ik voel mij ook nog jong ahhahaha Ik ga elke zaterdag uit. Meestal ga ik naar Zak en dan ga ik ook de hele avond dansen. Je beslist zelf wanneer je niet meer uitgaat en niet iemand anders.

Waarschuw beheerder
als je je goed voelt, ook al ben je al in de 30/40/ouder moet je gewoon lkkr weg kunnen gaan. ga ook weles met mn moeder op stap, super gezellig! en als k strax ook 40 ben ga k t zelfde doen denk k hehe :P
Waarschuw beheerder
Ben nu 30, maar ik merk wel dat me lichaam meer moetie heb om na het weekend te herstellen.. haha..

dus het wordt vanzelf minder als de jaren gaan tellen, maar ik zoek nog steeds wel de leuke feesten uit om te gaan stappen..!!

ook worden de prioriteiten anders naarmate je ouder wordt..
kinderen huisje enz...!!

het is een natuurlijke selectie..!!

Maar zolang het gaat, blijven we gewoon feesten..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lun@tick op zondag 4 juni 2006 om 01:17:
Maar zolang het gaat, blijven we gewoon feesten..!!

Mee eens(Y) je bent nooit te oud om te feesten....je leef maar 1X:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 3 juni 2006 om 21:42:
en als k strax ook 40 ben ga k t zelfde doen denk k hehe

Je moet nog 1 x maal zover, pas op wat je zegt;)
Ik ga voorlopig ook nog wel ff stappen. Ben nog redelijk jong, vrijgezel en het hoort er nu nog bij voor me :bier:

Waarschuw beheerder
zolang het gaat tog...als je achter je rolator loopt vind ik tog wel dat je thuis moet blijven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 juni 2006 om 21:42:
ga ook weles met mn moeder op stap, super gezellig!

gísteren ook met onze dochters op stap geweest , altijd gezellig vinden zij ook , moet toch kunnen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pers op zondag 4 juni 2006 om 16:02:
gísteren ook met onze dochters op stap geweest , altijd gezellig vinden zij ook , moet toch kunnen

ja moet cker kunnen en als mensen er raar van opkijken gewoon hard lachen! is alleen ma leuker ;)

Waarschuw beheerder
je bent zo oud als je je voelt (het is mooi meegenomen als je je 18 voelt en er nog zo uitziet ook):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 23:34:
ja moet cker kunnen en als mensen er raar van opkijken gewoon hard lachen! is alleen ma leuker

dank je ,was ook heel gezellig ,stoor me er niet aan wat andere zeggen , moet toch kunnen we leven in 2006 nie dan :knuffel:

Waarschuw beheerder

je bent zo oud als dat je je voelt!
dus lekker op stap blijven gaan....
Waarschuw beheerder
En als je elk weekend op stap gaat, daar blijf je ook jong bij......

Waarschuw beheerder
Nooit zolang je plezier hebt gewoon gaan!

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet leeftijd gebonden. Je doet gewoon wat jezelf leuk vind!

In dit geval: PARTY. :D
Waarschuw beheerder
dat moet je toch zelf weten

Waarschuw beheerder
ik vind het ook niet echt leeftijdsgebonden, zag laatst op een feest mensen zeker van 60 nog met een cowboyhoed staan, hadden het bere naar hun zin! Vind ik erg leuk om te zien, petje af!

Waarschuw beheerder
bent nooit te oud
Waarschuw beheerder
Wow cool om te horen! ik ben 22 en nu weet ik zeker dat ik minstens nog 17 jaar ga stappen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vermaak mij nog elk weekend en wat mij opvalt is dat de leeftijd de laatste jaren omhoog gaat bij de feesten.
kom steeds meer ouderen tegen.
Waarschuw beheerder
Nooit te oud ;-) Je bent zo oud/jong als je je voelt! :-)
Waarschuw beheerder
ik vind dat je te oud ben als je het niet langer dan een uur meer kan uithouden!!! voel jij je er goed bij moet je het vooral blijven doen!!!!

Waarschuw beheerder
Tot je geen zin meer hebt :cheer:
Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om uit te gaan vind ik

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:09:
je bent nooit te oud!!

Waarschuw beheerder
Absoluut niet te oud, en je dochter mee ideaal kun je der gelijk een beetje in de gaten houden :).
Al mijn stapvrienden zijn ouder dan jullie allebei en houden er nog lang niet mee op, daar is het gewoon veels te leuk voor.
Ga vooral lekker door en stop pas als je er geen zin meer in heb, en laat die mensen lekker kijken als jullie het maar naar je zin hebben das allerbelangrijkst!

Geniet en zeker niet met mate!
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je pas te oud bent als je een gezin hebt. Dan heb je verantwoordelijkheid om ergens voor te zorgen.

Zolang je dus geen kinderen hebt kun je wel uitgaan naar feesten en discotheken vind ik :)
Waarschuw beheerder
je bent niet te oud zolang jezelf plezier hebt in wat je doet!!!!

Waarschuw beheerder

Ik vind het grote onzin! Als jullie het gezellig hebben, wat is daar dan mis mee? De mensen moeten meer naar zichzelf kijken dan naar anderen.
Vind niet dat er een leeftijdsgrens aan verbonden zit. Gewoon lekker door feesten en schijt hebben aan wat anderen denken.

Waarschuw beheerder
Ben 38 maar ga nog veel uit en naar feesten. Heb een dochter van bijna 7 en mijn vriendin vindt het allemaal prima, zolang ik een beetje op het geld let (ahum). Ik ben nog steeds gek op uitgaan, muziek, dansen en gekke mensen en ga dit nog wel even volhouden.
Waarschuw beheerder
donateur
nouja als je 90 bent heb je je toppunt toch wel bereikt denk ik :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat je zo lang moet gaan als het leuk is om te doen :yes:

Waarschuw beheerder
Dat vraag ik me ook af.....het is maar net hoe oud je je voelt.

Waarschuw beheerder
Als je dood bent!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 22:12:
Ben 38 maar ga nog veel uit en naar feesten. Heb een dochter van bijna 7 en mijn vriendin vindt het allemaal prima, zolang ik een beetje op het geld let (ahum). Ik ben nog steeds gek op uitgaan, muziek, dansen en gekke mensen en ga dit nog wel even volhouden.

ik vind dat het er maar net aan ligt naar welke disco/feest je gaat. mijn moeder gaat ook nog wel eens ''uit'' maar dan gaan dan naar een kroeg ofzo waar allemaal mensen zijn van hun leeftijd ongeveer. maar ik zie mijn moeder nog niet zo snel in de time out rondlopen ofzo :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 15:29:
maar ik zie mijn moeder nog niet zo snel in de time out rondlopen ofzo :\

Dan zou ik mezelf een nieuwe identiteit aanmeten: zou oud en nog naar verkeerde tenten gaan :frusty:

Waarschuw beheerder
NOOIT!!!!

Waarschuw beheerder
wat is er mis met de time out? het was maar ff om aan te geven dat ik mijn moeder nog niet zo snel in zo'n ''jonge tent'' rond zie lopen..

Waarschuw beheerder
in de plaatselijke disco voel ik me idd soms ook wel eens "oud" :lol: maar ja boeien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:35:
in de plaatselijke disco voel ik me idd soms ook wel eens "oud" :lol: maar ja boeien

Leeftijd: 20

Heb je al psychiater?
Waarschuw beheerder
gewoon net zo lang feesten als je maar kan, lekker genieten, en schijt hebben wat een ander er van vindt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brunette op maandag 24 juli 2006 om 01:21:
en schijt hebben wat een ander er van vindt!!!

kost misschien wel 3 euro per keer dat je moet schijten als ik 90 ben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b2sander op dinsdag 20 juni 2006 om 11:32:
Ik vind dat je pas te oud bent als je een gezin hebt. Dan heb je verantwoordelijkheid om ergens voor te zorgen.

Zolang je dus geen kinderen hebt kun je wel uitgaan naar feesten en discotheken vind ik :)

Zegt 1tje van 19, die net komt kijken :vaag:
Onder welke steen kom jij vandaan??? :no:
't zorgen van m'n gezin komt op de 1ste plaats en daarbij wil ik gewoon plezier maken of dat nou 'n party is of 'n ander feest, uit eten, weekendje weg, enz. !!! :cheer:
Dat noemen ze LEVEN en GENIETEN :yes:

:looser:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leeftijd heeft geen belang! gewoon blijven feesten en profiteeren van het leven! :-)

Waarschuw beheerder
Vind het beetje raar staan al zie je in een keer zo'n grijs rimpelig typetje in zo'n discotheek...

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het leuk vindt gewoon doen, waarom niet?? Ik moet zeggen dat ik niet echt meer wekelijks in discotheken (tussen de 16-20 jarigen) rondloop. Daar heb ik te weinig energie voor. Op m'n 20e ging ik soms 4x per week uit. Nu veel minder.
Maar zo nu en dan goed doorhalen vind ik er nog steeds bij horen! Dat hou ik tot m'n 45e best vol :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op maandag 24 juli 2006 om 11:19:
't zorgen van m'n gezin komt op de 1ste plaats en daarbij wil ik gewoon plezier maken of dat nou 'n party is of 'n ander feest, uit eten, weekendje weg, enz. !!!
Dat noemen ze LEVEN en GENIETEN

Way to go Kaatje(Y) :respect:

alsof als je ouder bent niet meer kunt dansen en genieten.............

Maar Ja Kaatje, voor iemand van 18/19 zijn wij al stok-oud.:lol:

wacht maar dat ze zelf eens wat rijper en ouder zijn............. WEDDUH dat ze dan hun mening herzien? :D

pfffffffff alsof je na je 40e achter de geraniums moet gaan zitten.......NO WAY :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 15:27:
Maar zo nu en dan goed doorhalen vind ik er nog steeds bij horen! Dat hou ik tot m'n 45e best vol

nog wel tot je 60e denk ik hoor raodrunner :D ik ben echt niet van plan om NU al te stoppen met naar feestjes te gaan. Krijg de smaak nu goed te pakken :D
geen kids meer om voor te zorgen, lang leve de vrijheid :D:D:D
De kaartjes voor Mysteryland liggen alweer klaar :P :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
zolang je gezellig bent en nog niet aan het krimpen bent, vind ik dat je lekker uit moet gaan!
Waarschuw beheerder
je bent NOOOOOOIT te oud!!
Waarschuw beheerder
donateur
zit geen leeftijds grens aan als je maar schik hebt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:21:
nog wel tot je 60e denk ik hoor raodrunner ik ben echt niet van plan om NU al te stoppen met naar feestjes te gaan. Krijg de smaak nu goed te pakken

Hahaha ja dat zou zomaar kunnen :D

Ik krijg de smaak ook weer goed te pakken. :bounce:
Volgende week zondag weer feestuhh :D
Waarschuw beheerder
uitgaan tot je erbij neer valt in je kist kun je uirusten hiha

Waarschuw beheerder
Als ik geen zin meer heb, weet ik veel wanneer dat is, zit er nog ff niet in denk ik...:bounce:

Waarschuw beheerder
Als je dood en begraven ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:21:
Maar Ja Kaatje, voor iemand van 18/19 zijn wij al stok-oud.:lol:

Pia, next time gaan we gewoon samen met de rollater feesten 8)

Je lichaam en geest geven zelf wel aan wat je kunt of niet kunt.
Iedereen geeft daar 'n eigen invulling aan...
Ook dat creeert sfeer op 'n party: Jong en oud genieten van dezelfde muziek :cheer:

:D

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je verantwoordelijkheden hebt die je niet uit de weg kan gaan

Waarschuw beheerder
je bent nooit te oud om te feeste orr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op zondag 6 augustus 2006 om 18:13:
Pia, next time gaan we gewoon samen met de rollater feesten

:lol:

Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op zondag 6 augustus 2006 om 18:13:
Je lichaam en geest geven zelf wel aan wat je kunt of niet kunt.
Iedereen geeft daar 'n eigen invulling aan...

En dan te bedenken dat het leven pas begint bij 40 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 7 augustus 2006 om 00:05:
En dan te bedenken dat het leven pas begint bij 40 :P

ECHT WEL 8)
The best days of my life, so far :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om uit te gaan.
Waarschuw beheerder
nooit !!!
Waarschuw beheerder
je bent NOOIT te oud om te feesten...tis maar hoe jij je voelt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyDiva op maandag 7 augustus 2006 om 21:06:

helemaal mee eens :) hihi:cheer::)
Werkzaam bij Hardblast Events
Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916}
Waarschuw beheerder
als je geen zin meer heb :bier:
of je trekt ut gewoon niet meer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 22:30:

SLUIT IK ME BIJ AAN :bier:
Waarschuw beheerder
wij zijn 32 en 33 en hebben een dochter van 4 jaar.
Deze gaat mooi naar opa en oma en papa en mama gaan lekker feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
nooit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van teslapower op woensdag 9 augustus 2006 om 18:01:
wij zijn 32 en 33 en hebben een dochter van 4 jaar.
Deze gaat mooi naar opa en oma en papa en mama gaan lekker feesten!

:)(Y)
Waarschuw beheerder
onze generatie kent geen kloof meer.....dat was vroeger......lekker stappen tot je seniel bent.....
Waarschuw beheerder

je weet het antwoord zelf wel he? heb je ons niet voor nodig toch? :-)
Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om uit te gaan... Als je maar de juiste feesten opzoekt. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
er is geen leeftijd aan verbonden.. zolang je het maar leuk hebt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Marieke* O:) op zondag 13 augustus 2006 om 04:53:
er is geen leeftijd aan verbonden.. zolang je het maar leuk hebt..

Waarschuw beheerder
ga gewoon zolang je het zelf leuk vindt en het naar je zin hebt. om er een maximum leeftijd aan te plakken gaat me een beetje te ver...

Waarschuw beheerder
Daar zit geen leeftijdsgrens aan vast vind ik.. Zolang je het naar je zin hebt moet je het doen.. Ik ging ook weleens stappen met mijn moeder..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 7 augustus 2006 om 00:05:
En dan te bedenken dat het leven pas begint bij 40

Hahaha precies :yes: mijne is net begonnen dus 8)

Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om te feesten als je het zelf leuk vindt is dat het belangrijkste. Mijn vriend is 39 en wij gaan altijd samen stappen en we amuseren ons prima. We zagen laatst een best oude man (zou mijn opa kunnen zijn) lekker uit zijn plaat gaan op een feest. Nou dat is toch geweldig om te zien!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 20:30:
Mijn vriend is 39

Zo dan dat is ruim 15 jaar leeftijdsverschil [img width=16 height=16]https://partyflock.nl/images/light/smileys/grazy.gif[/img]

Ontopic:
Je bent nooit te oud om uit of naar feesten te gaan.
Lijkt me meer een kwestie van de juiste feesten uitzoeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nooit!!
zolang je nog zin hebt moet je gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housefreak op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:30:
Zo dan dat is ruim 15 jaar leeftijdsverschil

Moet kunnen toch!!!! Merkt en ziet er helemaal niks van hoor. Hij is nog goed geconserveerd! :-)

Waarschuw beheerder
wel n beetje naar 20plus tenten gaan dan..in Hollywood wil je niet meer dood gevonden worden als je de 25 ben gepasseerd 8)

Waarschuw beheerder
Geen idee dat moeten mensen lekker ZELF weten :)

Waarschuw beheerder
ik stop er iig meej na me 30ste ;)

Waarschuw beheerder
nooit
Waarschuw beheerder
in de vakantie heel veel weg geweest, wordt je weer jong opnieuw
Waarschuw beheerder
de laatste tijd wel heel veel weg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housefreak op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:30:
Ontopic:
Je bent nooit te oud om uit of naar feesten te gaan.
Lijkt me meer een kwestie van de juiste feesten uitzoeken.

Ik ga als ouwe sok van 35 nog steeds naar feesten. Interesseert me echt geen zak. Ik ga alleen niet meer tussen 16-jarige pubertjes lopen. Dus ik zoek tenten uit waar het publiek zo 25+ is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 00:05:
dat moeten mensen lekker ZELF weten

Waarschuw beheerder
donateur
Age is a matter of mind
if you don't mind
it doesn't matter

maw
ik stop pas als ik er geen zin meer in heb 8)

Waarschuw beheerder
zolang je je nog lekker voelt, moet je vooral gaan, ons mam ging eerst met ons haast overal mee naar toen nu ff wat minder omdat ik zelf net mama ben,

moet zeggen sta altijd liever bij ''de ouderen'' als bij dat jonge grut van 16 met grote ogen.

als mijn zoon 15 is ben ik net 37 dus kan ie lekker met paps en mams mee, of wij met hem. (las die dat leuk vind), ik vond het altijd gezellig met de hele fam op pad
Waarschuw beheerder
Als je met indrinken al in slaap valt word het misschien tijd om achter de geraniums te gaan zitten, verder...

Gewoon net zolang doorgaan alsje kan/wil :cheer:
Waarschuw beheerder
als mijn zoontje 16 is ben ik 36 haha sjiek gaan we same
Waarschuw beheerder
donateur

Ja, als je er zo bij loopt:
[img width=212 height=389 cacheid=000d096e00257ac20ceb0adb1a019d5b37]http://i11.tinypic.com/30rn14x.jpg[/img]
8)
Waarschuw beheerder
dewi meissie!!
je bent nooit te oud om te stappen!!
ook al ben je 160 jaar oud,gezelligheid
kent geen tijd!!,en zo ist toch
Artiest {SHOWLIST artist 27545, 53495}
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij ben je pas te oud als je dat zelf vind;)
Waarschuw beheerder
pas als mn benen t hebbe begeven,dat ik nie meer ken hakkuhh
Waarschuw beheerder
donateur
als je rollator niet door de metaaldetector komt
Waarschuw beheerder

:no: nee ik denk het niet, maar ik denk dat je op een gegeven moment er iets minder behoefte aan krijgt.
(dit geldt niet voor iedereen natuurlijk);)

Waarschuw beheerder
donateur
ben je nooit te oud voor..vind het nog steeds erg gezellig als ik ga!
Waarschuw beheerder
ik vind dat je dat zelf moet beslissen.. ik ken mensen van 40 jaar oud waar ik het heel gezellig mee kan hebben in de kroeg hoor :)
Waarschuw beheerder
Ik heb daar maling aan ,maar wat vind jij?

Gewoon feesten!

Wat is de leeftijdsgrens?

MOet daar een leeftijd aan zitten?? Dus als je de 35 bent gepasseerd mag dat niet meer!? Nee hoor...gewoon plezier hebben! Als jij daarvan houdt!

Nee je voelt zelf wel aan of je er te oud voor wordt!
Waarschuw beheerder
Nooit, zolang je zelf nog graag uit gaat moet je dat doen! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van n0nnuz O:) op woensdag 15 november 2006 om 23:40:
Nooit, zolang je zelf nog graag uit gaat moet je dat doen!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Is niet leeftijdsgebonden, zolang je het nog leuk vind is het ok vind ik
Waarschuw beheerder
gewoon gaan stappen en lekker los gaan als je dr zin an hebt! ;)

Waarschuw beheerder
zou zeggen wanneer je er bij neervalt....
Waarschuw beheerder
zo rond de 70
Waarschuw beheerder
het soort uitgaan veranderd toch wel, in bepaalde discotheken wil ik toch liever niet meer gesignaleerd worden :P