Partyflock

Forumonderwerp · 851176
Omdat veel mensen die dit wel vet vinden, niet in Den Bosch bij MOH waren :P heb ik de line up maar ff overgetypt. Daar kreeg je namelijk het langverwachte boekje :9

18-03-2006, USC Boelelaan - Amsterdam

Digital Overdose, Sporthallen Zuid Reunion

Hall 01 The box, ultimate hardcore

Lenny Dee
Manu de Malin
Leviathan live
Ralphie Dee
Arjuna
PCP a.k.a Rave Creator live
Buzz Fuzz
English Muffin
Dano
Da Mouth of Madness

Hall 02 Immortality Techno / Psy Trance

Bill Nasty
CJ Bolland
James Monro
Laurent Ho
Miss Djax
Angelo
Zen

Hall 03 Club Classics

Dimitri
Marcello
Carlijn
Spider Willem
Tommy

Hall 04 Drum 'n' bass

Rudeboy Morris
Klodun
Bass 80
Sinistah

Hall 05 Chill Out

Chaishop live
Aerophobia Riches live
Bart
O.D Plus
Steven H*C

Hall 06 Acid Warehouse

Fierce Rulling Diva live
Crazy Shaun
Abraxas
Zodiak
Jeroen Flamman

Hall 07 Cocktail lounge

Dunja
Cinema Royale
Brad Ford

Hall 08 Theater Suite
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Uitspraak van ENROC op woensdag 22 februari 2006 om 16:44:
Gefeliciteerd!Je hebt bewezen een Digital Overdose fan te zijn van het eerste
uur, door binnen de 50 members aanmeldingen te zitten. Je zult binnen twee
weken een vrijkaart voor Digital Overdose- Sporthallen Zuid reunion op het
aangegeven adres ontvangen!

idem :bounce:

Uitspraak van House-Opa op maandag 20 februari 2006 om 13:15:
Volgens mij is dit nog niet de volledige line -up. Want dan vind ik hem tegenvallen.

wie wil je dan hebben draaien :frusty:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:18:
wie wil je dan hebben draaien :frusty:

gizmo vs the darkraver O:)

Uitspraak van Ryfle op woensdag 22 februari 2006 om 20:31:
Uitspraak van jrn1981 op woensdag 22 februari 2006 om 20:18:
wie wil je dan hebben draaien

gizmo vs the darkraver

misschien dat die nog komt. weet jij veel :D
Ik vind het prima.. Billy Nasty, Miss Djax, Carlijn :9
Zit nog te twijfelen. Misschien aanwezig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:35:
misschien dat die nog komt. weet jij veel

dan ben ik blij :jaja:
ben al blij dat laurent ho komt draaien! en ook nog ns op pandemonium... godver die gast is echt een held :jaja:
:respect: voor laurent ho :jaja:

overigens mag the prophet ook nog wel een plaatje komen leggen :jaja:
ach what the hell gewoon de hele dreamteam B) :jaja)
:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
is dit nog wel de zelfde organisatie als voorheen?
laatste aanpassing
Ik zeg: "neen niet in de voltallige formatie"
Uitspraak van Technocrash! op donderdag 23 februari 2006 om 07:42:
is dit nog wel de zelfde organisatie als voorheen?

Ik hoorde iets over Multigroove die er ook iets mee te maken zouden hebben? Maar lijkt me sterk...
Uitspraak van Legion of the Lost op donderdag 23 februari 2006 om 10:01:
Maar lijkt me sterk...

Mij niet. Met en in SHZ hadden ze ook al een keer samen met ISP een DO georganiseerd.
Uitspraak van Ryfle op woensdag 22 februari 2006 om 23:15:
ben al blij dat laurent ho komt draaien! en ook nog ns op pandemonium... godver die gast is echt een held
voor laurent ho

Alleen draait hij hier Techno en op Pandemonium zoals hij vroeger draaide, dus Hardcore op de Sporthallen-Zuid manier :bounce:

Vind de line-up van DO toch een beetje tegenvallen. Heb ook een kaartje gewonnen dus ga wel heen, maar weet niet of ik anders wel zo happig op een kaartje was geweest...
hoezo valt de line up tegen :S staan toch wel aardige namen op. goed gevuld. 99/100 andere feesten wat op pf staan hebben lang niet dit. ik vind hem fantastisch maar goed, smaken verschillen :X :D
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op donderdag 23 februari 2006 om 14:31:
smaken verschillen

Heeft niks met smaak te maken... Als je namelijk verder kijkt dan je neus lang. Digital Overdose bezocht ik namelijk vroeger al en dat is ook wel mijn favoriete muziek. Dus de lekkere Sporthallen-Zuid Hardcore. Alleen als je dan claimt een reunion te doen verwacht ik er gewoon meer van. Dan vind ik de line-up van bijvoorbeeld Pandemonium een stuk spectaculairder. En misschien is dan wel een verschil van smaak, maar volgens mij vind jij die ook niet verkeerd of wel ;)
Uitspraak van Dat dus... op donderdag 23 februari 2006 om 14:57:
Dan vind ik de line-up van bijvoorbeeld Pandemonium een stuk spectaculairder. En misschien is dan wel een verschil van smaak, maar volgens mij vind jij die ook niet verkeerd of wel

ik geef je ook gelijk die hardcore line up mocht van mij ook wel wat gevarieerder...de rest van de zalen vind ik wel goed qua line-up :d
Heeft niks met smaak te maken... Als je namelijk verder kijkt dan je neus lang. Digital Overdose bezocht ik namelijk vroeger al en dat is ook wel mijn favoriete muziek. Dus de lekkere Sporthallen-Zuid Hardcore. Alleen als je dan claimt een reunion te doen verwacht ik er gewoon meer van. Dan vind ik de line-up van bijvoorbeeld Pandemonium een stuk spectaculairder. En misschien is dan wel een verschil van smaak, maar volgens mij vind jij die ook niet verkeerd of wel

Ikke niet vat.. vroeger was er voor de hardcorezaal ook geen groot aantal aan dj's en voor de 2e zaal waren niet eens heel veel bekende dj's daarvoor. Ik persoonlijk vind het wel meevallen. Trouwens komt er voor de Hardcorezaal zeker nog 1 naam bij 8)
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 23 februari 2006 om 15:36:
vroeger was er voor de hardcorezaal ook geen groot aantal aan dj's

Klopt... Maar bedoel meer van als je dan met een reunion komt had ik toch een aantal namen in Hardcore zaal anders gedaan. Maargoed dat is mijn mening dan he ;) Ben benieuwd welke naam dat dan is. Jij weet blijkbaar al welke? Of begrijp ik dat verkeerd?

Line-up van andere zalen vind ik trouwens wel leuk. Die club classics zaal zal volgens mij bijvoorbeeld goed te doen zijn :yes:
Uitspraak van Dat dus... op donderdag 23 februari 2006 om 15:47:
Die club classics zaal zal volgens mij bijvoorbeeld goed te doen zijn

Indeed!!!krijg je nummers als ''Show me love'', ''Push the feeling on'' en ''More and More '' etc...hoop ik!
kan iemand mij vertellen wat voor drank er bij de vip zit???
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 23 februari 2006 om 17:32:
kan iemand mij vertellen wat voor drank er bij de vip zit???

als het goed is van alles wat denk ik
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 23 februari 2006 om 17:39:
zoals???
wijn en fris???
of ook mix???

ja volgens mij ook mix ja dat zou wel stom zijn om dat te vergeten toch ;)
tegenwoordig zit er bij vip vaak alleen maar bier, wijn en fris dus vandaar die vraag ;)
maar een duidelijk antw ken jij me helaas dus ook niet geven ;)
Heeft niks met smaak te maken... Als je namelijk verder kijkt dan je neus lang. Digital Overdose bezocht ik namelijk vroeger al en dat is ook wel mijn favoriete muziek. Dus de lekkere Sporthallen-Zuid Hardcore. Alleen als je dan claimt een reunion te doen verwacht ik er gewoon meer van. Dan vind ik de line-up van bijvoorbeeld Pandemonium een stuk spectaculairder. En misschien is dan wel een verschil van smaak, maar volgens mij vind jij die ook niet verkeerd of wel

neenee, tuurlijk zie ik de line up van pandemonium. die is zeker ook goed. maar ik heb de ouwe sporthalle zuid feesjes dan niet meegemaakt, maar deze kwamen er toen toch wel terug in voor. En super veel namen in een zaal had je toen toch ook niet. (ik zelf prefereer ook liever een set van 1,5 uur in plaats van die korte 45min. waar de dj niet naar een hoogte punt kan werke geleidelijk).

Kwa muziek zal het wel niet heel veel verschillen in de hardcore zalen dit feest en de week erna in de amsterdam studio's. allebei gaat het gewoon goeie hakkuh worden denk ik toch :P
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 23 februari 2006 om 17:48:
tegenwoordig zit er bij vip vaak alleen maar bier, wijn en fris dus vandaar die vraag
maar een duidelijk antw ken jij me helaas dus ook niet geven

nee mop dit wordt me eerste feest sinds 6 jaar daarvoor ging elk weekend
Uitspraak van mustang sally op donderdag 23 februari 2006 om 17:57:
nee mop dit wordt me eerste feest sinds 6 jaar daarvoor ging elk weekend

wehgheh, dan vind je het of super kut of toch wel geslaagd waar je het antwoord op hebt binnen een uur :p
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op donderdag 23 februari 2006 om 18:04:
wehgheh, dan vind je het of super kut of toch wel geslaagd waar je het antwoord op hebt binnen een uur

tja wat zal ik zeggen :vaag:
Uitspraak van mustang sally op donderdag 23 februari 2006 om 18:07:
tja wat zal ik zeggen

binnen een uur op dat feest ter zijner tijd. niet nou binnen een uur :P

ik voel dat meteen wanneer ik een feestzaal binnenloop binnen 5 minuten of het wat word of niet. zo niet, dan loop ik vrij snel weer naar buiten wat toch wel eens wilt voorkomen. Nu wat minder nu ik weet wat wel en niet echt boeiend is, maar ik denk dat jij dat 100x zo erg zal krijgen aangezien je toch gewoon gewend bent van vroeger en blablablaa... komt erop neer, kan toch :P bedoel er verder niks mee.. het is voor mij best een verrassing wat dit feesje gaat geven, ook al lijkt de zaal indeling leuk op de site en de line up wel grappig. en ook veel gezellige mensen gaan en ikzelf zal me die dag ook wel vrij prettig voele maar toch; je weet het nooit :X :P!
maakt mij niet uit ik ga gewoon die avond uit me dak
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op donderdag 23 februari 2006 om 18:55:
hehe tsjah dat zal denk ik ons toch wel lukken

echt wel het kan me niet lang genoeg meer duren ben gewoon zenuwapig :yes:
Uitspraak van Ronny-B- op donderdag 23 februari 2006 om 19:49:
Moeten nog zo lang wachten...

ja ik wil de klok vooruit zetten maar dat gaat helaas niet :cry:
irri he, ik heb net wat flyers rond gebracht en iedereen reageert zo vet enthousiast.
Uitspraak van Ronny-B- op donderdag 23 februari 2006 om 19:53:
irri he, ik heb net wat flyers rond gebracht en iedereen reageert zo vet enthousiast.

en als je dan iedereen hoort ze hebben er allemaal zin in zeker
Zeker wel! en complimenten over de oude flyer elementen natuurlijk.
Uitspraak van Ronny-B- op donderdag 23 februari 2006 om 20:12:
en complimenten over de oude flyer elementen natuurlijk.

je weet wat ze zeggen he

het zijn de oude elementen die het doen (Y)
als de vibe dan ook maar retro is straks ;-)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 23 februari 2006 om 17:39:
zoals???
wijn en fris???
of ook mix???

Er is een cocktail lounge geen idee wat jij onder cocktail verstaat :P

Anyway.. ik ga geen VIP. Ik bevind me toch meer en deel in zaal 1 en zaal 2 en zou dan iedere keer voor me zuipen naar de vip-room moeten lopen.
Uitspraak van Dat dus... op donderdag 23 februari 2006 om 13:35:
Alleen draait hij hier Techno en op Pandemonium zoals hij vroeger draaide, dus Hardcore op de Sporthallen-Zuid manier

ja maar het is toch immortality style, en das vette techno :jaja:
plus, vroeger was hardcore ook techno:P

Uitspraak van Ryfle op donderdag 23 februari 2006 om 23:06:
vroeger was hardcore ook techno

:yes::yes:
Uitspraak van Ryfle op donderdag 23 februari 2006 om 23:06:
ja maar het is toch immortality style, en das vette techno
plus, vroeger was hardcore ook techno

:yes:

Nog steeds trouwens.. als je sommige technonummers hoort :9
gabber had toen zelfs inhoud.
laatste aanpassing
Uitspraak van mustang sally op donderdag 23 februari 2006 om 17:57:
dit wordt me eerste feest sinds 6 jaar daarvoor ging elk weekend

Dit zijn de berichten :respect: Zulke mensen mis ik zo ontzettend als ik rondloop op feest van nu.
Uitspraak van Remco op vrijdag 24 februari 2006 om 19:14:
Dit zijn de berichten Zulke mensen mis ik zo ontzettend als ik rondloop op feest van nu.

tja dat krijg je he als je een gezinnetje wil stichten maar we gaan nu maar eerst weer vet uit ons daqk op 18 maart :cheer:
Uitspraak van mustang sally op vrijdag 24 februari 2006 om 19:26:
we gaan nu maar eerst weer vet uit ons daqk op 18 maart

met alles er op en der aan :P
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 23 februari 2006 om 21:07:
Er is een cocktail lounge geen idee wat jij onder cocktail verstaat

hhmmzz als jij het ook zegt moet ik het maar geloven :p