Partyflock

Forumonderwerp · 850689

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik wel een paar keer van de woute en goed ook :D. en 1 keer me enkelbanden gescheurd. :[

Waarschuw beheerder
Ik draag meestal ook gewoon een shirt om mijn tattoos te bedekken. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:10:
zolang er een bepaald teken op staat ben je de lul

en ik weet nu helemaal dat dat zo gaat, begrijp het alleen niet dat het zo moet..

als die wazi's met die 200% anti clubkutten een clubkut aan de grond trappen, wordt er ook gereageerd dat het niet normaal is.. is in principe hetzelfde omdat ze iemand slaan/schoppen wat hun niet aanstaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:12:
Ik draag meestal ook gewoon een shirt om mijn tattoos te bedekken.

maar vind je niet jammer dat dat zo moet dan..?!

vriend van me heb ook afca op zn been staan, ik kan het nog waarderen ook, die liefde voor een club.. alleen niet in geweld

Waarschuw beheerder
Geen klappen opgelopen, weleens perongeluk iemand's been opengeschopt, schuurde er op een verkeerde manier langs ofzo denk ik :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op maandag 20 februari 2006 om 16:13:
begrijp het alleen niet dat het zo moet..

tja...voetbal is oorlog B)

het is gewoon zo...of je wilt of niet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op maandag 20 februari 2006 om 16:14:
maar vind je niet jammer dat dat zo moet dan..?!

Tuurlijk maar ja wat doe je er tegen?

Waarschuw beheerder
terug slaan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:59:
ze komen niet voor het voetbal

dus wat maakt t uit dan wat er om zn nek hangt als ze toch niet voor voetbal kome
als ze gewoon komen rause kunne ze iedereen wel pakken zo bedoel je t dus :S nou lekker dan

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:10:
petje,hangertje boeit niet......zolang er een bepaald teken op staat ben je de lul lullig maar waar.

kijk en dat bedoel ik te zeggen .. omdat je dit of dat aan heb ben je de lul .. laat ze lekker feesten..
anders is t toch geen feest meer
maja jammer dat er TE veel zielige personen op de aardbol lopen die dat niet snappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweldig B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op maandag 20 februari 2006 om 15:56:
das weer t andere 'uiterste' je hoeft ook geen vrienden te zijn en dat begrijp ik ook wel dat dat niet kan .. zou ook niet goed zijn want dan was iedereen wel voor 1 club.. maar tis nou eenmaal zo dat er meerdere clubs zijn en iedereen heeft zn aanhangers.. en feesten horen daar niet door verziekt te worden omdat de een vind dat de joduh beter balletje kennen trappen als de rest enz enz ..hoef je elkaar de hersenpan nog niet voor in te slaan.. Da gaat gewoon ver voor een potje voetbal..om te bedenken dat de spelers hun brood er mee verdienen.. als je zulke mensen SUPPORTERS Noemt noem ze maar gewoon verziekers
ieder zn cluppie ben blij dat t allemaal niet t zelfde is .. pfffoew dat zou wat zijnlaatste aanpassing 20 februari 2006 15:58

IT`S A WAY OF LIFE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:22:
terug slaan

Ow ja :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op maandag 20 februari 2006 om 15:51:
maar het gaat erom dat hier dus geen vrijheid van meningsuiting meer is..?! of in dit geval vrijheid van klederedracht..?! omdat je anders in mekaar gebaterd wordt..

Het mag allemaal, je weet alleen wat de risico's zijn.
Ken je eigenwijs gaan lopen doen, zou niet weten waarvoor je het nodig vind om sowieso met voetbaldingen op een feest te lopen, dat is geen meningsuiting maar provocatie...

Net zoals je nu niet in een islamitisch land gaat roepen hoe trots je op Denemarken bent ;)

Ben zelf maar een meisje, scheelt sowieso, maar om nou in een andere stad uitgebreid met bijv. een tattoo te gaan lopen showen, doe ik ook niet. Voel me nou niet echt aangetast in me vrijheid van meningsuiting hoor :D
Waarschuw beheerder
Maar ging om bij voetbal, niet om bij feestjes :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 20 februari 2006 om 16:45:
Maar ging om bij voetbal, niet om bij feestjes

:O

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
Het is geven en nemen
Waarschuw beheerder
Onze tegenstander op zaterdagmiddag al aardig wat :)
Waarschuw beheerder
voetbal is oorlog :O

feesten is kwestie van aanpassen aan de stad en of anders :boeksie: :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Stief op maandag 20 februari 2006 om 17:16:
Het is geven en nemen

jullie zijn nooit ergens dus zowel het geve als nemen valt tegen bjj az

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stief op maandag 20 februari 2006 om 17:16:
Het is geven en nemen