Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zolang er een bepaald teken op staat ben je de lul
Ik draag meestal ook gewoon een shirt om mijn tattoos te bedekken.
ze komen niet voor het voetbal
petje,hangertje boeit niet......zolang er een bepaald teken op staat ben je de lul lullig maar waar.
das weer t andere 'uiterste' je hoeft ook geen vrienden te zijn en dat begrijp ik ook wel dat dat niet kan .. zou ook niet goed zijn want dan was iedereen wel voor 1 club.. maar tis nou eenmaal zo dat er meerdere clubs zijn en iedereen heeft zn aanhangers.. en feesten horen daar niet door verziekt te worden omdat de een vind dat de joduh beter balletje kennen trappen als de rest enz enz ..hoef je elkaar de hersenpan nog niet voor in te slaan.. Da gaat gewoon ver voor een potje voetbal..om te bedenken dat de spelers hun brood er mee verdienen.. als je zulke mensen SUPPORTERS Noemt noem ze maar gewoon verziekers
ieder zn cluppie ben blij dat t allemaal niet t zelfde is .. pfffoew dat zou wat zijnlaatste aanpassing 20 februari 2006 15:58
maar het gaat erom dat hier dus geen vrijheid van meningsuiting meer is..?! of in dit geval vrijheid van klederedracht..?! omdat je anders in mekaar gebaterd wordt..
Maar ging om bij voetbal, niet om bij feestjes