Partyflock

Forumonderwerp · 850237
Er zijn hier vast genoeg mensen die hun kiddo moeten missen om wat voor reden dan ook.
Of het nu je eigen schuld is om het maar lullig te zeggen of niet; het gevoel dat je een belangrijk deel van jezelf mist is er.
In ieder geval wel bij mij.

Mijn zoontje is vandaag naar een revalidatiecentrum gegaan na een lange tijd in het ziekenhuis. Wat hij heeft is niemands schuld, wat de oorzaak is geweest weet niemand maar hij heeft er wel een parese ( een eenzijdige verlamming), flinke epilepsie en afasie (woordvindigsproblemen) overgehouden.
Hij is vandaag pas opgenomen maar ik heb echt zoiets van; wat doe ik hier thuis? Ik heb hier niets zonder hem. :/
Je hele leven draait om je kid zeg maar...
IK weet dat de revalidatie heeeeel erg belangrijk is maar toch mis ik hem nu al veel meer. :(

Wie heeft er nog meer een kind wat niet bij/hem of haar is en waarom? En wat doet dat met jou?
Dat vroeg ik me gewoon af omdat ik er zelf nu over na zit te denken zeg maar, dus vertel :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 20:54:
ik kan er nu beter mee omgaan dan 5 jaar terug hoor gelukkig :D

Waarschijnlijkomdat je het nu gewoon een plekje kan geven :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 20:54:
het maakt je alleen een beetje onverschillig tegenover zulke mensen en dat kan heel makkelijk omslaan in verbitterd zijn.

Je hebt altijd wel zulkemensen, zelfs in mijn situatie zijn die er en dat terwijl mijn zoontje gewoon ziek is geweest en nu hersenbeschadiging heeft. Ze nemen gewoon veel te snel aan dat een moeder slecht wil voor een kind terwijl ze er juist vanuit moeten gaan dat een moeder het beste wilt voor haar kind mits het tegendeel bewezen is...
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 21:17:
Idd denk dat je van zo,n kind op een of andere manier nog meer van houdt.

Juist omdat ze vanalles moeten doorstaan. En ze enorm respecteert. Ik heb zo'n enorm respect gekregen voor mijn kleintje,hoe hij dit allemaal over zich heen laat komen. En heel veel trots. Ik sta echt verbaast dat een kind van 4 er zo goed mee om kan gaan :)

Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 februari 2006 om 10:05:
Juist omdat ze vanalles moeten doorstaan. En ze enorm respecteert. Ik heb zo'n enorm respect gekregen voor mijn kleintje,hoe hij dit allemaal over zich heen laat komen. En heel veel trots. Ik sta echt verbaast dat een kind van 4 er zo goed mee om kan gaan

Idd maar vind het vaak wel erg moeilijk voor hem en vind ik het ontzettend zielig dat hij van hot naar her word gesleept :s
Hoop nou dat echt dat hij op de goede plek zit want hij verdient het :yes:

Nou, hier nog een mama die niet al haar kindjes thuis heeft...
Mijn zoon is vorig jaar september vrijwillig uit huis geplaatst, omdat het dus gewoon niet meer ging. Voorlopige diagnose: ADHD, en vermoeden van NLD en ODD.....
Na een 3 jaar lange strijd met mijn ex ( die Jehova's Getuige is, dus ik moet volgens hem maar veel bidden, dan komt het wel goed.....) is mijn zoon van bijna 9 nu onder toezicht gesteld en kreeg sinds begin dit jaar (eindelijk) Ritalin. Hij heeft een leerachterstand van 1.5 jaar, en de bedoeling was dat de Ritalin hem zou helpen om zijn concentratievermogen te verbeteren. Hij woont nu ( tijdelijk) bij zijn vader, en omdat vader het maar lastig vond dat zijn zoon pas om 23 uur in slaap viel, heeft hij zonder overleg met wie dan ook besloten te stoppen met de medicatie. Jeugdvoogd, school, de kinderpsychiater..... iedereen stond in 1 klap met de rug tegen de muur.
Je zou verwachten dat zoon nu bij vader weggehaald wordt en teruggeplaatst bij mij...helaas niet dus.
Mijn strijd om mijn zoon terug te krijgen gaat elke dag door.....

Maar ik weet wat het is om s'avonds langs de bedjes te lopen om te kijken of ze allemaal lekker liggen, en dan een leeg bedje te zien.
Als alleenstaande moeder van 5 kindjes weet ik wat het is om op te boksen tegen alle vooroordelen...zelfs op PF ;)

K kan al amper zonder me 2 nichtjes en neefje laat staan als ik n kind zou hebben :) Ben echt stapelgek op die 3 kleintjes en k zou nie weten wat k zou moeten zonder ze(L)

Lijkt me zo moeilijk om je kind ook zo ziek te zien of iig amper te zien omdat ie in het ziekenhuis ligt of revalidatie centrum :(

Heel veel sterkte aan de moeders hier gewenst!!

:aai: (F) :knuffel:
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:24:
Idd maar vind het vaak wel erg moeilijk voor hem en vind ik het ontzettend zielig dat hij van hot naar her word gesleept :s

Dat is het ook!
Een kind is geen joo :/
En juist kinderen hebben stabiliteit en ritme nodig, dat heen en weer gesleep werkt alleen maar averechts lijkt me :yes:
Dat merk ik wel aan mijn zoontje, 3 verschillende ziekenhuizen en een revalidatiecentrum binnen twee maanden, dat gehannes is echt niet goed voor een kind hoor, helemaal niet als het om een nog langere termijn gaat :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:43:

Sterkte zeg dat is ook niet niets :nocheer:
Succes met je strijd, hopelijkkomt alles op zijn pootjes terecht (F)
Maar ik weet wat het is om s'avonds langs de bedjes te lopen om te kijken of ze allemaal lekker liggen, en dan een leeg bedje te zien.
Als alleenstaande moeder van 5 kindjes weet ik wat het is om op te boksen tegen alle vooroordelen...zelfs op PF ;)

Ja vreselijk héd ie vooroordelen.Omdat ik jonge moeder ben( en alleenstaand) worden er al helemaal scheve bekken getrokken, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen!
Geloof me, als je er invloed op zou kunnen hebben zou je alles doen wat in je macht ligt om de stuatie te veranderen :yes:
Ik heb maar 1 zoon en die is er niet, het huis is leeg en stil, ik werk op dit moment niet meer dus ik heb helemaal niets thuis. En continue mis je dat mannetje, met zijn verhalen over school, of wat je ook doet :/

Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 21 februari 2006 om 18:08:
Geloof me, als je er invloed op zou kunnen hebben zou je alles doen wat in je macht ligt om de stuatie te veranderen

Dat weet ik wel heel zeker dan zag het er nu heel anders uit :yes:

heeft hij zonder overleg met wie dan ook besloten te stoppen met de medicatie

Das ook niet echt slim :s

sterkte ermee dames :flower:

Iedereen sterkte met zijn/haar problemen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 11:48:
[Remstar] Iedereen sterkte met zijn/haar problemen

Thanks (F)

Ik heb vandaag mijn mannetje weer gezien :cheer: :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 11:48:
Iedereen sterkte met zijn/haar problemen

Thnx :flower:
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 15 februari 2006 om 22:26:
Er zijn hier vast genoeg mensen die hun kiddo moeten missen om wat voor reden dan ook.
Of het nu je eigen schuld is om het maar lullig te zeggen of niet; het gevoel dat je een belangrijk deel van jezelf mist is er.
In ieder geval wel bij mij.

Mijn zoontje is vandaag naar een revalidatiecentrum gegaan na een lange tijd in het ziekenhuis. Wat hij heeft is niemands schuld, wat de oorzaak is geweest weet niemand maar hij heeft er wel een parese ( een eenzijdige verlamming), flinke epilepsie en afasie (woordvindigsproblemen) overgehouden.
Hij is vandaag pas opgenomen maar ik heb echt zoiets van; wat doe ik hier thuis? Ik heb hier niets zonder hem.
Je hele leven draait om je kid zeg maar...
IK weet dat de revalidatie heeeeel erg belangrijk is maar toch mis ik hem nu al veel meer.

Wie heeft er nog meer een kind wat niet bij/hem of haar is en waarom? En wat doet dat met jou?
Dat vroeg ik me gewoon af omdat ik er zelf nu over na zit te denken zeg maar, dus vertel

zo ik wens jou ieder geval heel veel sterkte en je zoontje ook de komende tijd (F)
ik hoop dat alles goed gaat komen :yes:

Geef hem maar een dikke (K)

wat mag ik dan in men handen knijpen met mijn moeilijke maar o zo lieve mannetje(L)

iedereen sterkte ik hoop nooit in jullie schoenen te komen staan:S:S
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 22 februari 2006 om 15:00:
zo ik wens jou ieder geval heel veel sterkte en je zoontje ook de komende tijd (F)
ik hoop dat alles goed gaat komen :yes:

Geef hem maar een dikke (K)

Ik heb hem helemaal platgezoend net (L)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 15:01:
wat mag ik dan in men handen knijpen met mijn moeilijke maar o zo lieve mannetje(L)

Zeker :yes:
iedereen sterkte ik hoop nooit in jullie schoenen te komen staan:S:S

Dankje, ik hoop het ook niet voor je (F)

iedereen sterkte ik hoop nooit in jullie schoenen te komen staan

om eerlijk te zijn gun ik dat niemand

ook m'n vijanden niet :no:

:hug:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 07:47:

ook m'n vijanden niet

Idd ik ook niet :flower:

jeetje, het lijkt mij echt niet fijn. heel veel strekte!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 15:16:
Uitspraak van Partymamma op donderdag 23 februari 2006 om 07:47:

ook m'n vijanden niet

Idd ik ook niet :flower:

Zeker niet.
En al helemaal een kind niet, zo onschuldig... en dan zoveel over zich heen krijgen. Kan er nog steeds niet over uit. :no:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 15:18:
[dahahaantjuh] jeetje, het lijkt mij echt niet fijn. heel veel strekte!!!

Je kan je er geen voorstelling van maken hoe erg het is, écht niet.
Pas als je het zelf meemaakt, dan pas realiseer je je dat het nog veeeeel zwaarder is dan je je voorstelde.
Jouw kind, ongeacht wat ie heeft, maar je staat machteloos. Terwijl jij degene bent die je kind behoort te beschermen en helpen etc, je kan gewoon niets.
Very frustrating :/
Bweh.. geen idee hoelang ik dit nog volhoud hoor, heeft niemand tips?
Als mijn vriend bijvoorbeeld savonds weggaat heb ik nog steeds zoiets van ik moet thuisblijven want Damian ligt op bed.... en continue denk ik zoiets, is echt niet tof dit :nocheer:
Maar t scheelt, ik weet waar we het voor doen, en dat is me heel veel waard :yes:
Nou heb ik zelf geen kinderen, maar wil ik even laten weten dat jullie wel iets belangrijks vergeten.

Jullie zeggen constant dat jullie zo weinig kunnen doen. Maar jullie doen al heel veel. Jullie houden van jullie kinderen. :D

En vooral in het geval van Shreeves. Jou kind weet dat het geliefd word. Jullie doen het onbewust, maar het betekent meer dan je denkt. :jaja:

Jullie hadden een goed voorbeeld voor me vader kunnen zijn!
Mijn ouders zijn 3 jaar geleden gescheiden (althans, me pa uit huis, de rechtszaak is nog steeds bezig) en sindsdien wil ik hem gewoon niet meer zien. Hij heeft het zo ernstig verpest voor mij dat als hij nu nog naar me komt dat ik hem gewoon de deur wijs.

Klinkt misschien hard, vooral voor jullie als ouderzijnde, maar ik voel me gewoon verraden door hem. Hij is ook zodanig veranderd dat ik geen vader meer herken in hem. :no:

Dus daarom, lof voor jullie voor het bijstaan van jullie kind in deze moeilijke tijden. :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Devilish™ op maandag 20 maart 2006 om 10:37:
Bweh.. geen idee hoelang ik dit nog volhoud hoor, heeft niemand tips?

je weet niet hoe, maar elke dag ga je toch dekracht weer vinden door te gaan. ik zou kapot gaan van verdriet, mijn zoontje is alles voor me........... maar je moet door...voor hem!!

In ieder geval wens ik je veel sterkte toe!!! Dikke (k)
Uitspraak van japperd op maandag 20 maart 2006 om 11:06:
Jullie zeggen constant dat jullie zo weinig kunnen doen. Maar jullie doen al heel veel. Jullie houden van jullie kinderen. :D

En vooral in het geval van Shreeves. Jou kind weet dat het geliefd word. Jullie doen eht onbewust, maar het betekent meer dan je denkt. :jaja:

I know that. Maar toch heb je zeg maar het gevoel dat je machteloos staat, het liefst zou je meer willen doen. Dat kan niet, weet ik, maar toch...
Klinkt misschien hard, vooral voor jullie als ouderzijnde, maar ik voel me gewoon verraden door hem. Hij is ook zodanig veranderd dat ik geen vader meer herken in hem. :no:

Kan me enigszins wel voorstellen hoe je je voelt, heb ook een tijd geen contact met mijn vader gehad uit eigen keus :)
Dus daarom, lof voor jullie voor het bijstaan van jullie kind in deze moeilijke tijden. :respect:

Lof verdien ik niet, ik doe simpelweg wat mijn hart mij ingeeft :d
Uitspraak van party4ever4m op maandag 20 maart 2006 om 11:10:
je weet niet hoe, maar elke dag ga je toch dekracht weer vinden door te gaan. ik zou kapot gaan van verdriet, mijn zoontje is alles voor me........... maar je moet door...voor hem!!

Klopt helemaal :d Juist voor hem :yes:

Uitspraak van party4ever4m op maandag 20 maart 2006 om 11:10:
In ieder geval wens ik je veel sterkte toe!!! Dikke (k)

Thanks (K)
Oh ja, en nog heel veel sterkte natuurlijk! :flower:
Uitspraak van japperd op maandag 20 maart 2006 om 11:37:
Oh ja, en nog heel veel sterkte natuurlijk! :flower:

Heel erg bedankt natuurlijk :P :)

heel veel sterkte shreeves ik heb zelf geen kids maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel erg moelijk voor jullie is :flower:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 11:33:
heel veel sterkte shreeves ik heb zelf geen kids maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel erg moelijk voor jullie is :flower:

Hardstikke bedankt meis, het blijft fijn om te weten dat mensen met je meevoelen :yes: :)
heb zoontje van een half jaar, ben niet met z'n moeder getrouwd, en mag mijn zoontje niet zien.

klote

als ik de verhalen hier hoor dan krijg ik letterlijk tranen in me ogen.. het verhaal van Shreeves was ik al bekend mee waar mijn adem al van stokte van af het eerste moment.. maar jeetje wat gebeurt er toch veel met die kleintjes..
dingen die niet te bevatten zijn en waar je geen macht over heb..

ik las net ook de uitspraak dat mensen snel hun conclusies trekken als ze een opstandig kind zien..
mijn broer en ik zijn onder dezelfde omstandigheden opgegroeid hij was een boeffie en ik heel stil.. ik ben echt van mening dat een kindje vanaf heel jong al zijn eigen karaktertje vormt en je kan het helpen sturen maar je heb nooit 100% macht daarover..

ik wil jullie bij deze allemaal heel veel sterkte toewensen in de moeilijke tijden.. als ik het lees en zie dat jullie je verhaal durven te vertellen krijg ik daar een sterk gevoel bij dat jullie mensen zijn met veel kracht en liefde in zich en dat jullie kids echt trots mogen zijn op hun ouders

(F) ellen
laatste aanpassing

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 15 februari 2006 om 22:26:

Mijn dochter is vorig jaar overleden, 2 dagen voor de bevalling met 38 week en 3 dagen. En dat voel k*t en dat doet heel erg pijn.

dat is heel naar :(:(
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 13:44:
Mijn dochter is vorig jaar overleden, 2 dagen voor de bevalling met 38 week en 3 dagen. En dat voel k*t en dat doet heel erg pijn.

sterkte meis.. :hug:

Dank je wel.

(F)(F)(F)(F)(F);) for you;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 13:44:

Sterkte meis, dat is vreselijk (F)
Lijkt me ook echt vreselijk moeilijk om daar mee om te gaan...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 15:43:
(F)(F)(F)(F)(F);) for you;)

sterkte allemaal ! (F)

shreeves :aai: (L)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 01:30:
shreeves :aai: (L)

Thanks meissie :kusje2:
Maar we hebben al weekendverlof voor elkaar :D Vanaf nu komt hij minstens elk weekend een half dagje :Cheer: