| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 11 februari 2006 om 22:00 |
Echt en nep is toch wel te onderscheiden, of niet?Materiaal, stevigheid?
bij binnenkomst draaide Remy al heerlijk en t ging maar door en door
het was leuk tot aan de ingang
kaartje van mijn vriendin werd gescanned ...bliep ... vals
Was zeker een goede feest
Remy begon heel lekker en de liveset van Kalkbrenner was dik Broom en Skills vond ik top
Preach, Umek en Kanzyani konden mij niet echt boeien
En Denham heerlijk knallend als afsluiter
Denham: trokken me voetjes niet meer...
Nou bureau Osdorp van binnen en buiten gezien!! Lekker hoor als een of ander concentratiekamp liepen die REPS gasten plus van die stillen rond!!
Mooi dat je nu niet een Awake in de cel hebt doorgebracht
Nou bureau Osdorp van binnen en buiten gezien!!
ja
Vriend van me ging die gele oordopjes halen bij de EHBO, pakt een euro om die oordopjes te betalen, staat er een REPS gast in zn nek te hijgen die 1 pilletje ziet en hem meteen mee wil sleuren, gelukkig uiteindelijk alleen afgepakt..
Ik merkte het vrijwel meteen.
was wel zeker zo! waren extra bassboxen geplaatst..nou echt goed dus. geluid knalde als een gek
Die sfeer van Awakenings blijft echt onge-evenaard (al dan niet door het excessieve druggebruik).
hmm, ik heb REP juist altijd wel ervaren als een van meer relaxdere securities... heb hier ook verder weinig van gemerkt (dat ze zo streng zouden zijn) maar je zag ze idd wel rondjes lopen ja
Uitspraak van Tom™ op zondag 12 februari 2006 om 09:25:
Denham was net iets te hard voor mij. Wellicht dat anderen dat ook vonden,
dat hij misschien wat te stevig draaide?
Heb het precies zo ervaren. Kon hem niet bijhouden! Voor de rest sterke sets gehoord, met als topper Kalkbrenner
Idd, had al een paar setjes van em en damn hij was goed bezig gister
Wist nie hoe snel ik terug moest sjezen naar daar waar ik stond
heb mijn kaartje met dikke winst verkocht
Echt en nep is toch wel te onderscheiden, of niet?Materiaal, stevigheid?
Zeker weer gekocht van zo'n Nederlander?
Mooi dat je nu niet een Awake in de cel hebt doorgebracht
Vond die mannetjes van REPS echt weer te aanwezig
Continu langs je heen lopen, strak kijken..niet echt bevorderend voor de sfeer
Vond de sfeer trouwens minder dan normaal... wel goed natuurlijk, maar niet zoals ik van awake gewend ben
Normaal gesproken praten mensen pas zo, als ze tegen de dertig aan gaan lopen...
dat paste niet helemaal en ik kakte er ook echt door in).
Naam: Jacqueline
is ingekakt dialect?
Het zal er wel bijhoren, ik trok het deze keer minder goed (volgens mij ook omdat ik een van de weinge nuchtere bezoekers daar was, heb ook net effe iets teveel mensen nok zien gaan naar mn zin en dat heeft mn feestvreugde ook wel een beetje bedorven).
Weet ik veel. Snap je niet wat ik ermee bedoel dan of word ik alleen geacht ABN te gebruiken ofzo?
Ik kan me wel indenken wat ingekakt moet betekenen, maar zeker weten doe ik het niet.
Als jij AOB (Algemeen onbeschaafd Brabants) wil praten moet je dat helemaal zelf weten... klinkt véél charmanmter als de mensen uit de provincies waar ze hun kiezen op elkaar houden als ze spreken
ja toen ik je effe sprak had je het niet echt naar je zin leek het. maare inderdaad drumcode was vetter.
Dus nothing personal hoor, heb me prima geamuseerd maar soms zou ik wel weer eens een nachtje anoniem en onbekend willen zijn zodat ik gewoon de hele nacht kan dansen!
vond Umek niet echt aansluiten op Preach...eerst die riffeltechno en dan ineens were inkakken en een stuk lagzamer gaan draaien...dat paste niet helemaal en ik kakte er ook echt door in).
Mark Broom & Skills waren absoluut de mannen van de avond!!
vond alleen Kalkbrenner in het begin wat tegenvallen. Hij eindigde weer wel heel goed.
Alleen die Denham is gewoon een houthakker.Hij bakt er nix van
flink gasgeven op het eind mag best
Uitspraak van LOOR op maandag 13 februari 2006 om 18:46:
Alleen die Denham is gewoon een houthakker.Hij bakt er nix van
flink gasgeven op het eind mag best
Precies! Degene die afsluit moet de beuk erin gooien en niet net als Patrik Skoog de vorige keer deed in hetzelfde tempo (of was het nog slomer) verder gaan! De meeste mensen verwachten ook een wat stevige afsluiter!
Ik wilde niet naar huis!!
ik ook niet!!
Uitspraak van Anoukforza op maandag 13 februari 2006 om 21:41:
Ik kwam je toch nog tegen op het einde
Ja maar zelfs toen wilde ik niet naar huis.
Ja maar zelfs toen wilde ik niet naar huis.
vond alleen Kalkbrenner in het begin wat tegenvallen
Zo zie je maar weer hoe verschillend mensen een avond en de muziek kunnen beleven!
Wat Awake betreft, ik zeg eerlijk dat ik de NDSM gewoon beter trok
de een houdt nu eenmaal meer van een beetje ranzigheid en knoerhard gaan dan de ander
Eigenlijk is 35 euro een behoorlijke smak geld voor dat feest, maar op de een of andere manier hoor je daar nooit iemand over. Tja call me a trutje maar als ik dat geld lap heb ik ook liever schone plees en iets meer ruimte om te dansen.
beter als ID&T regelt in de RAI iig
Valt me op dat de dames veeel ranziger zijn op de WC dan ons mannen.
pff dat kan je wel zeggen ja. rai is zoo smerig. en ja ik pis in zon bak en ik ben weg. begrijp niet dat mensen er zo om zeiken..
je weet tog dat als honderden mensen daar pissen enz dat het niet schoon blijft
hoezo?
ik ken me nog herrinneren bij de eerste x in qontrol in de rai, toen liep de pis van de manne wc's gewoon de main zaal in achterin.
Wat Awake betreft, ik zeg eerlijk dat ik de NDSM gewoon beter trok. Iedereen hypet die ton zo ontzettend. Ik ben er in 1999 ook 2x geweest en toen irriteerde ik me ook al aan de drukte, het hoge gehalte dopeheads (bedoel, was er voor het eerst toen die twee doden herdacht werden daar, dat zet je toch aan het denken hoor) en het naar beneden druppelende zweet. De Gas heeft gewoon iets ranzigs. Wat het aan de ene kant ook heel vet maakt hoor. Eigenlijk is 35 euro een behoorlijke smak geld voor dat feest, maar op de een of andere manier hoor je daar nooit iemand over. Tja call me a trutje maar als ik dat geld lap heb ik ook liever schone plees en iets meer ruimte om te dansen.
Als de chill-out weer aan de andere kant kan dan komen er daar weer extra toiletten.
We kunnen het kaartje ook goedkoper doen hoor maar dan krijg je mooie Vodavone reclame op de schermen en hangen overal flugel vlaggen.... of dat nou zn sharme heeft?
en je moest eens weten wat het kost om die gashouder een dag te huren!
jacky is een beetje aan het zeuren.
voor de dames is de wachttijd gem. 4 minuten. Dat zou best iets om laag kunnen maar er is simpelweg geen ruimte meer voor meer wc`s. Als de chill-out weer aan de andere kant kan dan komen er daar weer extra toiletten.
En ze hadden gewoon Speedy ijsjes! Dat zijn de lekkerste waterijsjes ever, samen met peren Festini's. En die waren er ook!
Wat een GRUWELIJKE broodjes hadden ze in de Chill!
Jullie zouden ook gewoon de "goed" in ogenschouw kunnen nemen en wellicht dan concluderen dat er dus helemaal niets aan het handje is.
En ze hadden gewoon Speedy ijsjes! Dat zijn de lekkerste waterijsjes ever
volgens mij kreeg je er 2 voor 1 muntje?
Lekebush en Beyer...yep, da's nou mijn techno
He !!
Waar staan de foto's die gemaakt zijn op Awakenings 11-2-2006. er liep daar zo'n mannetje rond met n camera.. hij was niet van Partyflock en ook niet van link2party.. hij deelde van die kaartjes uit? iemand enig idee wat die site is???
Kusje hoi
En als je van bananen hield zat je ook wel snor
Mijn eerste awakenings binnen vond het helemaal geweldig
Ik ben ook op de foto gezet door een mannetje die zei dat hij van partyflock was.
Hij was zwart gekleed en hij was een beetje vol slank.
Maar blijkt achteraf dat hij dus niet van Pf was?
Hij had overgens wel een "professioneel" toestel
inderdaad ja ik ben ook op de foto gezet door hem.
en hij zei dat hij van partyflock was ja.
He !!
Waar staan de foto's die gemaakt zijn op Awakenings 11-2-2006. er liep daar zo'n mannetje rond met n camera.. hij was niet van Partyflock en ook niet van link2party.. hij deelde van die kaartjes uit? iemand enig idee wat die site is???
Kusje hoi
Ik ben ook op de foto gezet door een mannetje die zei dat hij van partyflock was.
Hij was zwart gekleed en hij was een beetje vol slank.
Maar blijkt achteraf dat hij dus niet van Pf was?
Hij had overgens wel een "professioneel" toestel.
net mijn filmpjes terugbekeken... oei, scherm is helemaal groen van de lasers
let vooral op die knakker voor me als zijn vriend er na een minuut filmen achterkomt dattie zijn camera verkeerd houdt laatste aanpassing 17 februari 2006 12:49
eerste filmpje online....
let vooral op die knakker voor me als zijn vriend er na een minuut filmen achterkomt dattie zijn camera verkeerd houdt
iig niet halverwege de opnames gedraaid
iemand die de set van Paul Kalkbrenner heeft in MP3-formaat?
luister zojuist die set van Umek en kanzyani terug maar vind t maar een slome set nu
zal vast wel weer door de komen dan ik t toen wel vet vond
PS: wil het ook wel bij laser.avi doen alleen weet niet welk stuk van de set van Denham ik moet hebben. Iemand idee?laatste aanpassing 22 februari 2006 17:36
Kan je het geluid van dat filmpje niet pimpen?
Gozert! Jij bent de pimpmaster!
Er komt echt een 3e dimensie aan de filmpjes!
Welldone
waarmee heb je het gedaan? is een briljant idee gewoon..
is een briljant idee
Kan helaas geen credits geven aan het filmwerk omdat ik niet weet van wie het is , sorry daarvoor...
En mooi filmpje met goed geluid, en een sfeer impressie omdat je het publiek hoort juichen etc...
Graag hoor ik reacties...