Bijvoorbeeld 5 of 6 mannen waardoor je zich laat nemen enzo...
Wat vinden jullie ervan als een vrouw met meerdere mannen tegelijk sex heeft... Bijvoorbeeld 5 of 6 mannen waardoor je zich laat nemen enzo...
Gewoon nieuwsgierig naar de reacties..
5/6 vrouwen en 1 man kan ik me beter inbeelden
Bijvoorbeeld 5 of 6 mannen waardoor je zich laat nemen enzo...
Uitspraak van Dietmer op woensdag 8 februari 2006 om 22:55:
beetje een sloerie
Of gewoon een geile teef
Of gewoon een geile teef
Wat vinden jullie ervan als een vrouw met meerdere mannen tegelijk sex heeft... Bijvoorbeeld 5 of 6 mannen waardoor je zich laat nemen enzo...
Dit heeft niks met mij te maken. Gewoon een peiling van hoe de maatschappij hier tegenover staat..
lang leve de glijmiddelen denk ik wel
Gewoon een peiling van hoe de maatschappij hier tegenover staat..
Kan geregeld worden
een vrouw met meerdere mannen tegelijk sex heeft
Bijvoorbeeld 5 of 6 mannen waardoor je zich laat nemen
Gewoon nieuwsgierig naar de reacties..
ik tel al voor 4 dus jij kan die 5e man zijn
die zijn aandachts geil en dom
omdat als je enige eigenwaarde hebt je je niet zo laat uit hollen en gebruiken door een hele groep
omdat als je enige eigenwaarde hebt je je niet zo laat uit hollen en gebruiken door een hele groep
trouwens dit te gaan doen om niet perse bij de maatschappij te willen horen is in mijn ogen vrij zielig
zou ik helemaal niet aankunnen...
ik bedoel ook fysiek, nee dank je
een hele groep die je uitwoont en dan ook nog eens de risico op aids en hepatitis b.
is in mijn ogen vrij zieliglaatste aanpassing 9 februari 2006 18:29
ik geef mijn mening
die zijn aandachts geil en dom
but feel free to gang bang its your life and body
Slaat nergens op. Het is toch een kwestie van, inderdaad, zelf de behoefte hebben daaraan. Mij lijkt het ook best geil eigenlijk hoor. Overal pikken om je heen hmmm Dat is gewoon wat het opwindend maakt... Ik zie dat niet als verlaging verder. Een man met meedere vrouwen is toch ook veel gefantaseerde fantasie?? Waarom zou het omgedraaid dan niet kunnen eigenlijk? Wij vrouwen hebben ook sexuele gevoelens hoor, dat doen we echt niet alleen voor de man...
och neu, hou het wel bij eentje, kan ik me ook veel beter op diegene concenteren, veel leuker en intiemer...
Wat vinden jullie ervan als een vrouw met meerdere mannen tegelijk sex heeft...
misschioen heb ik wel heel veel eigenwaarde als ik zoiets heb van
IK wil dit, dus IK doe dit
begin ik spontaan te hyperventileren...
ja je hebt gelijk..mr lijkt me gewoon goor..jou niet dan..
Alleen de héle geile wijven vinden zoiets als dit lekker!
Niks mis mee toch? Ik geef de voorkeur aan groepseks met mannen en vrouwen ipv 5 of 6 mannen, maar wie dat wil, moet zich zeker niet laten weerhouden door wat anderen ervan vinden. Tis jouw seksleven!
Mannen mogen dat wel
Heheh al die wijven die er wel interresse in hebben zijn al mama iedere keer
die weten wat genieten is de rest moet het nog leren