Partyflock

Forumonderwerp · 847337
In Studio Voetbal werd gemeld dat Ajax' technisch directeur Martin van Geel met Joris Mathijsen gepraat heeft over een transfer. Ook de geruchten over een terugkeer van Danny Landzaat naar Amsterdam worden sterker. De aanvoerder was enkele jaren terug al dichtbij een Ajax-transfer.

Mathijsen bezocht samen met Kenneth Perez, waarvan al bekend is dat hij per volgend seizoen in het rood-wit van Ajax speelt, het Champions League-duel Ajax - Sparta Praag (2-1). De verdediger heeft nog een tot 2008 lopend contract bij de Alkmaarders.

Landzaat kon enkele seizoenen geleden al de overgang maken naar Ajax, maar zag dat toen als Willem II'er op het laatste moment afketsen. De middenvelder van AZ heeft een tot 2007 lopende verbintenis en moet komende zomer verkocht worden wil zijn club nog een transfersom kunnen ontvangen.
:) kom er maar bij ;)

Uitspraak van Da Phool op woensdag 8 februari 2006 om 11:39:
Ook al hebben we een periode nooit de tweede ronde van de championsleage gehaald daarmee verdien je wel geld. Nationale successen zijn ook successen voor mij overigens.

Tuurlijk, maar daar hadden we het niet over :)
Alleen aan het schrale aantal topics op PF over jullie merk je dat naast de eigen supporters niemand wat om PSV geeft :/
laatste aanpassing
Tuurlijk, maar daar hadden we het niet over

Jawel jij had het over het feit dat Ajax en Feyenoord hun eigen vermogen hebben opgekrikt door successen. Ik leg uit dat PSV dat al jaren doet door kampioen te worden,championleage te halen etc
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 11:27:
Moet je luisteren meisje, ik loop al 27 jaar bij AJAX rond, alles meegemaakt...

dus ........ jij bent nu natuurlijk echt een van de beste supporters die een club zich maar kan wensen .. :S
pfff heeft echt totaaaal nix met dit hele topic te maken ?!

- 17
Landzaat hebben we niet nodig Maduro moet gewoon weer rechthalf spelen ipv in de verdediging.
Mathijsen kunnen we zker goed gebruiken volgend seizoen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 12:03:
- 17

is dat het aantal landskampioenschappen wat jullie op ons achter lopen of wat?
laatste aanpassing

Uitspraak van Hiemen op woensdag 8 februari 2006 om 13:20:
is dat het aantal landskampioenschappen wat jullie op ons achter lopen of wat?laatste aanpassing 8 februari 2006 13:21

Zijn der wel wat meer toch?
Uitspraak van Hiemen op woensdag 8 februari 2006 om 13:20:
is dat het aantal landskampioenschappen wat jullie op ons achter lopen of wat?

Behaalde succesen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :woop:

Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op woensdag 8 februari 2006 om 11:56:
dus ........ jij bent nu natuurlijk echt een van de beste supporters die een club zich maar kan wensen ..
pfff heeft echt totaaaal nix met dit hele topic te maken ?!

Jij heb niks met dit topic te maken :)

Gaat over AJAX ;-)

Uitspraak van Rotterdam is Hard op woensdag 8 februari 2006 om 13:30:
Behaalde succesen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst

Neenee, zul je meemaken :-D
Uitspraak van Rotterdam is Hard op woensdag 8 februari 2006 om 13:30:
Behaalde succesen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst

een grote mond over de toekomst is ook geen garantie voor de toekomst, het verleden staat echter vast :woepwoep:
ik wou zeggen afblijven.. maar ja we haalden ze zelf bij willem 2 weg..
en dan ist nog maar een lachertje , ajax betaald toch geen 10 miljoen voor landzaat
dus die zal wel naart buitenland gaan.
en Joris Mathijsen wil zelf liever naar psv
dus dit x geen lukkie ajax haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 13:31:
Jij heb niks met dit topic te maken

ow en dat bepaal jij ..
lees ff verder als je neus lang is ..
of ben je voor ajax dan zal je neus wel wat groter zijn :X whaha ;)
mijn eerste post ging gewoon over t topic.. dat er mensen zoals jij erom vragen op zo'n manier terug te reageren .. okej dan doe ik dat kan ook wel net zo zielig doen als jullie hoor alleen kies ik er 1e instantie nie voor
laatste aanpassing