ik wil niet zeggen dat het voor wazi's is, maar vaak wordt het wel gedragen door mensen die weinig verstand van hc hebben.
jij kennelijk ook als je zo`n uitspraak doet..
maar je bent dan ook al 15 en dan heb je wel verstand van hc
het enigste wat ze allemaal kennen/zeggen is RTC en Neophyte en Angerfist.
ik zie toch allemaal van die mensen bij mij op school lopen, het enigste wat ze allemaal kennen/zeggen is RTC en Neophyte en Angerfist.
Ik zeg niet dat iedereen zo is met zo'n holland hardcore trui, maar wel veel.
ik zei ook niet dat het voor wazi's was
ik wil niet zeggen dat het voor wazi's is, maar vaak wordt het wel gedragen door mensen die weinig verstand van hc hebben.
het enigste wat ze allemaal kennen/zeggen is RTC en Neophyte en Angerfist.
neeeee...
ik wil niet zeggen dat als je het draagt dat je dan er niks van snapt.
maar mensen die het er weing van snappen die dragen het wel eens.
je spreekt jezelf tegen [/quo
[quote element=message id=20193904]{element is niet toegankelijk}je spreekt jezelf tegen
wat valt er aan te snappen dan..je houdt ervan of niet..
Euhm het ging hier wel over hardcore kleding winkels en niet over wie wat wel of niet draagd...
het lijkt me redelijk normaal als je van een bepaalde muziekstijl houd dat je meerdere artiesten kent enz
sorry, was ik vergeten te zeggen maar ik had het eigenlijk over producties, want hier ben ik het wel mee eens.
zonder producties kan er niks gedraait worden
nee idd..ik weet alleen dat tie 15 is he..
jullie mogen nog niet eens op feesten komen dus wat lul je..
dan zeer je eerst te zeuren over niet iedereen over een kam scheren en dan doe je het zelf.
kan er wel weer op in gaan maar dat heeft ook geen zin
Ik heb zoeken al ......
En wat doet die DeurdondereN voor jou dan?
je lulde jezelf gewoon hartstikke vast, en als er dan gezegd wordt dat het aan je leeftijd ligt, dan heb je wel door dat we over 1 kam scheren..
jij scheert ook iedereen over 1 kam.. alleen heb je hetzelf niet door
Blijf gewoon On topic!
De rest van die schele zever hoef ik niet te horen, daarvoor heb je prive berichtjes of wat dan ook!
omdat iedereen over 1 kam wordt geschoren vanwege de kleding
Ik zeg niet dat iedereen zo is met zo'n holland hardcore trui, maar wel veel.
sorry opperhelga
eigenlijk niet,
nemen de kindjes het voormekaar op ofzo?
jullie mogen nog niet eens op feesten komen dus wat lul je..
dan MAG ik wel feeste
bedoel ik jou ermee dan??nee dus..dat jij je aangesproken voelt als ik over blagen begin.
duh is dat nou zo moeilijk..je mag het wel toegeven hoor dat je het voor je 15 jarige vriendjes opneemt..
nee dank je..je kan er zelf ook 1 maken..ben je zeker ook te dom voor
Je moet naar Leiden,.....naars de BAsta!
Vette winkele,.....koop er regelmatig kleding
Ik hou niet zo van die kleren..
Word ik hier nu ook uitgekafferd?
jammer geen reactie..ligt zeker al in bed
lonsdale,kisten en witte bretels haha kneusje
HAHAH zegt het kneusje van 15 ik zeg toch ik heb het woord wazi niet genoemd..sukkel..pff dissen?ben je een wigger ofzo?
maar genoeg kostbare tijd aan je verspild..ga lekker weer met je blokken spelenajow
dat je uitgelachen word om je lonsdale,kisten en witte bretels haha kneusje
oh dus als je vriend een indo is ben je een wazi
HAHAHAH naief klein kind jij moet nog heel wat leren
haha daar ben je weer met je vooroordelen die jullie in het begin ontkenden
je lonsdale,kisten en witte bretels
als jij geen vooroordeel over mensen had gehad had je ze niet aangezien als wazi's
wij zeidan dat 100% hardcore kleding veel door wazi's werden gedragen maar dat hoefte niet
hahahahahahah wie begint er hier nou met ze vooroordelen wij zeidan dat 100% hardcore kleding veel door wazi's werden gedragen maar
dat is 100% HC kleding ( wat is hardcore kleding eigenlijk,vroegah was dat de aus,cav,nike..en de merch..(niet dat het HC kleding is maar iedereen in die tijd die van hc hield liep erin)
Ik hou niet zo van die kleren..
Word ik hier nu ook uitgekafferd?
ej nilz hier krijg je ook vlaamse dingen
en wat valt er van hardcore te weten.
www.gabberwear.nl
Ik heb zoeken al gebruikt en staan heel veel dingen van kleding bij maar niet meteen wat ik zoek...
Ik ben dus op zoek naar site's van winkels waar ze hardcore kleding verkopen, zo dat ik kan kijken wat ze daar onder andere hebben en voor wat prijs...
Alvast merci!
Greetz
snel bij zijn hoor, loopt momenteel storm bij scapino
och daar moet ik ook nog heen, mooie sandalen deze week
Geef me je maat even,
De zegeltjes hou ik wel zelf hoor!
13 inch, in lila-paars graag. Zou ik echt top vinden als je dat mee kan nemen voor me
heb jij trouwens nog zegeltjes van die brie-actie bij de hema?
Ik heb zoeken al gebruikt en staan heel veel dingen van kleding bij maar niet meteen wat ik zoek...
dat je uitgelachen word om je lonsdale,kisten en witte bretels haha kneusje
dat is nogal moeilijk voor sommige mensen...
volgens sommige mensen is iedereen racist..
maar ondertussen zijn ze zelf geen haar beter
ehehehehe hoezo ben je meteen wazi met lonsdale (niet racistisch) kisten (legerschoenen) en bretels (naar mijn weten ook niet racistisch?) leg uit....
wat moet je dan wel niet wezen als je 14 gaats underground draagt met weet ik veel wat erbij...? een 2de Adolf ofzo??
volgens mij zijn de mensen gewoon niet veel gewent en oordelen ze over mensen terwijl ze alleen naar kleding kijken!!
Je moet naar Leiden,.....naars de BAsta!
Of London in Leiden
www.hooligan-kleding.nl is ook wel een leuke site kun je ook je eigen teksten erop laten maken