12871x bekeken
Ik hou niet zo van die kleren..
Word ik hier nu ook uitgekafferd?
ik hou er ook niet van hoor dus als ze willen kafferen dan kafferen ze ons samen maar uit
ej nilz hier krijg je ook vlaamse dingen
Merci niels
ja ik bedoel ik heb ook een paar truien en een T-Shirtje.
met de teksten: Terror is timeless en 100% hardcore.Hardcore for live,en HARDCORE in rood wit blauws met dat lonsdale lettertype en daar onder holland.
en wat valt er van hardcore te weten.
Je vind het mooi of niet en als je nou een paar van die namen weet of niet maakt toch ook niet uit.
weet er zelf wel heel veel maar das gewoon voor mezelf.
met de teksten: Terror is timeless en 100% hardcore.Hardcore for live,en HARDCORE in rood wit blauws met dat lonsdale lettertype en daar onder holland.
Je vind het mooi of niet en als je nou een paar van die namen weet of niet maakt toch ook niet uit.
weet er zelf wel heel veel maar das gewoon voor mezelf.
ja vraag ik me ook af
www.gabberwear.nl
daar worden op bijna elk "hardcore"feest flyers van uitgedeeld
dus die moet iedereen wel kennen
Ik heb zoeken al gebruikt en staan heel veel dingen van kleding bij maar niet meteen wat ik zoek...
Ik ben dus op zoek naar site's van winkels waar ze hardcore kleding verkopen, zo dat ik kan kijken wat ze daar onder andere hebben en voor wat prijs...
Alvast merci!
Greetz
weet je ook al wat je precies zoekt ?shirt van bepaald label ofzo,.. google de naam dan ff ofzo
zelf shirtje laten drukken !! 
snel bij zijn hoor, loopt momenteel storm bij scapino
Bedankt voor de tip, ik zorg dat ik er op tijd ben!
och daar moet ik ook nog heen, mooie sandalen deze week
Geef me je maat even, dan neem ik voor jou ook wel een paar mee. De zegeltjes hou ik wel zelf hoor!
Geef me je maat even,
13 inch, in lila-paars graag. Zou ik echt top vinden als je dat mee kan nemen voor me
De zegeltjes hou ik wel zelf hoor!
heb jij trouwens nog zegeltjes van die brie-actie bij de hema?
13 inch, in lila-paars graag. Zou ik echt top vinden als je dat mee kan nemen voor me
Komt voor elkaar
heb jij trouwens nog zegeltjes van die brie-actie bij de hema?
Ja ik heb er nog wel een aantal, heb net 2 volle kaarten ingewisseld voor het kunstof briemes...
laatste aanpassing
Ik heb zoeken al gebruikt en staan heel veel dingen van kleding bij maar niet meteen wat ik zoek...
verder zoeken dan maar he
laatste aanpassing
kisten met witte veters...Niet
spijkerbroeken opgerold tot knie....Niet
Polo,s met WP speldjes.....Niet
WP kettinkjes....Niet
idd ze zeggen altyd maar hardcore tg racisme en dat willen de meeste gabber denk ik
maar ok
volgens my gaat een gabber nog altyd op nike air max classics
en loopt ie niet met boots aan me witte veters
skins en gabber
zijn totaal verschillend
dus combineer ze niet
spijkerbroeken opgerold tot knie....Niet
Polo,s met WP speldjes.....Niet
WP kettinkjes....Niet
idd ze zeggen altyd maar hardcore tg racisme en dat willen de meeste gabber denk ik
maar ok
volgens my gaat een gabber nog altyd op nike air max classics
en loopt ie niet met boots aan me witte veters
skins en gabber
zijn totaal verschillend
dus combineer ze niet
dat je uitgelachen word om je lonsdale,kisten en witte bretels haha kneusje
hehehehehe hoezo ben je meteen wazi met lonsdale (niet racistisch) kisten (legerschoenen) en bretels (naar mijn weten ook niet racistisch?) leg uit....
wat moet je dan wel niet wezen als je 14 gaats underground draagt met weet ik veel wat erbij...? een 2de Adolf ofzo??
volgens mij zijn de mensen gewoon niet veel gewent en oordelen ze over mensen terwijl ze alleen naar kleding kijken!!
dat is nogal moeilijk voor sommige mensen...
volgens sommige mensen is iedereen racist..
maar ondertussen zijn ze zelf geen haar beter
ehehehehe hoezo ben je meteen wazi met lonsdale (niet racistisch) kisten (legerschoenen) en bretels (naar mijn weten ook niet racistisch?) leg uit....
wat moet je dan wel niet wezen als je 14 gaats underground draagt met weet ik veel wat erbij...? een 2de Adolf ofzo??
volgens mij zijn de mensen gewoon niet veel gewent en oordelen ze over mensen terwijl ze alleen naar kleding kijken!!
mee eens..
ach - ach krasper .. valt nix over te zeggen..
Je moet naar Leiden,.....naars de BAsta!
Of London in Leiden
http://www.gabberwear.nl
http://gabber.startpagina.nl/
Op die laatste staan bijna alle kledingsites wel aangegeven.
http://gabber.startpagina.nl/
Op die laatste staan bijna alle kledingsites wel aangegeven.
Of London in Leiden
London in assen en emmen hebben ook hardcore kleding, waaronder ook 100% hardcore, heb er vrijdag een jack voor in de winter gekocht van 100% hardcore..
En in emmen zit ook nog een ander winkeltje (geen idee hoe het heet) in hetzelfde straatje als de london, met kleding van pitbull, lonsdale, hooligan..

![The Smoker [OD]](/images/user/232058_2022567.jpg)

![[img width=300 height=242]http://www.whydigi.com/shirts/hardcore.jpg[/img]](http://www.whydigi.com/shirts/hardcore.jpg)

![[NL] WOERDEN TERROR [NL]](/images/user/263175_1466211.gif)