Partyflock

Forumonderwerp · 844675
Waarschuw beheerder
CB Bookings heeft al eerder laten zien dat zij ook het (nog) onbekende(re) talent dat Nederland rijk is aan Harddance DJ's graag een kans wil geven op haar, inmiddels beroemde en beruchte, CB Bookings feesten in Patronaat in Haarlem. Zo stond op de allereerste editie samen met I Love Hardhouse Charly achter de decks en was er de afgelopen editie met Tom Harding een heuse talentwedstrijd geopend, waarin je als DJ zijnde een felbegeerde plek kon winnen als openende act voor Mr. Tom Harding himself. MvDJ won deze wedstrijd en was de stralende ster op vijf november jongstleden. Ook de aankomende CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie, 28 januari aanstaande zal wederom een onbekende DJ de kans krijgen zichzelf te bewijzen en de eer krijgen om het feest te openen.

De Harddance scene is nog niet zo groot in Holland en mede daarom is het voor deze DJ's vaak extra moeilijk om ook eens voor een 'echt' publiek te draaien, omdat vaak toch de al bekende namen in Holland voor deze feesten worden gevraagd, met de komst van de kleinere organisaties als Hardhouse!, RBO en Dawn of Dance is hier al verandering in gekomen en dankzij CB Bookings lijkt deze trend alleen nog maar verder te worden doorgezet.

Zaterdag is het de beurt aan The Dawn, zij zal deze keer de aftrap gaan verzorgen van alweer de derde editie van de CB Bookings feesten. Als organisator van de D.D.O.D. feesten in de Villa Lila en van HeartDance - From The Hard dat de 11e februari in De Valk in Amsterdam gegeven wordt stond zij al maandelijks in de Trappist om haar visie van Harddance te laten horen en menigmaal opende zij ook daar de avond. En ook al vindt zij het doodeng dat ze deze keer in Patronaat zal staan, toch was dit een kans die ze niet aan zich voorbij kon en mocht laten gaan. Het eerste half uur is het The Dawn's house als zij de avond zal op gaan warmen op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie.

*bron www.cb-bookings.com
Waarschuw beheerder
donateur
Moet er wel bij zeggen dat ik het vrij verbazingwekkend vindt.
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd (f)

Maar ook ik ben wel een beetje verrast.
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd Daaan! schop maar kont aanstaande zaterdag :yes:

Waarschuw beheerder
feliciteerd en veel suc6 natuurlijk:)
Artiest W
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd daan VETTE SHIT IDD
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt meteen een leuk lijstje met namen met wie je dan samen in de line-up hebt gestaan ;)

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
en dan ook nog in zo'n grote zaal! :)

Damn wat zou ik nerveus zijn....

(ff serieus nu)

Gefeliciteerd!! hoe heb je dat geflikt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:13:
Gefeliciteerd!! hoe heb je dat geflikt??

Idd. En succes natuurlijk. :)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd meid....heel veel succes! we zullen allemaal voor je staan (en achter je natuurlijk!)

You go girl :cheer:

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd daan (y)

Zet um op :bounce:
donateur
Heel erg bedankt :) (f) :lief:

En ik heb niets geflikt :no: Ik ben gevraagd door iemand die er kennelijk het vertrouwen in heeft dat ik een half uurtje kan draaien en ik ga ook echt superveel mijn best doen om dat vertrouwen waar te maken

Waarschuw beheerder
whahahahahah dit is vet dan :yes:

gun 't je van harte (y) :yes:

Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Nice one Daan!

Succes (y)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wow! Da's leuk! Wat een superkans! En eindelijk eens een vrouw in de line up :)
Gaat je helemaal lukken Daan, vertrouw op jezelf!
We'll be there to support you!
XX
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 27 januari 2006 om 12:15:
Moet er wel bij zeggen dat ik het vrij verbazingwekkend vindt.

Amen to that!! Maar vind het helemaal geweldig voor je dametje Daaan!!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Daan ... super natuurlijk dit voor je.
Ik zal vooraan in ieder geval voor je gaan springen, hopelijk verdwijnen de zenuwen dan langzamerhand ....
Waarschuw beheerder
donateur
Nice (y)

Succes Daaan :)
Waarschuw beheerder
gefeli (y)

ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Hey wijffie, Gefeliceteerd we zullen ons best doen om op tijd in Haarlem te zijn. Maar geniet er lekker van. Tot morgen Dikke kus
Waarschuw beheerder
donateur
Doe je namens mij een dansje in Haarlem Frens? Doe ik er voor jou een in Londen;)
Waarschuw beheerder
Tja gefeliciteerd Daan, voor mij een grote verassing. :)
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker doen en ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik wel wat meer dansjes ga maken. Have Fun in London
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!

En succes!

(k)
Waarschuw beheerder
Top !!!

Feli Topper Weet zeker dat ut je gaat lukken!
[Strax Daan op Impulz? ;)]

Zullen ons best doen om op tijd binnen te zijn!
Tot vanavond
:beer: :bounce:

Waarschuw beheerder
Daan je zal vast geweldig zijn!!!

toch maar op tijd komen dan..... *pakt meteen de telefoon*
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is het gegaan Daaan? Was vast wel een heftig gevoel om daar op dat podium voor die grote zaal te staan!
Waarschuw beheerder
Eerste 2 platen nog een beetje zenuwen maar daarna zat ze er lekker in!
donateur
:D :cheer:

Ging dus goed inderdaad :D Superblij mee :)

Het podium was met name GROOT!!! ;p Moeest op mijn tenen staan om het schermpje van de cd speler te zien whahahahah en voeelde me dus heel erg klein, heeeeel erg zenuwachtig en ik voel me nu dus nog steeds zoals ik me voelde vlak na het draaien, natural high :lief:

En zag de mensen ook bijna niet door al die lichten in mijn ogen :$ het was allemaal ook heel onwerkelijk :)
Waarschuw beheerder
:cheer: was weer een heerlijk feestje.
Beetje jammer dat het zo vroeg klaar was had nog wel een paar uurtjes willen dansen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 29 januari 2006 om 16:46:
Beetje jammer dat het zo vroeg klaar was had nog wel een paar uurtjes willen dansen!

Ja dat is ook voor mij een reden waarom ik pas 1 keer in de Patronaat ben geweest.

18 euro betalen en dan eindigt het om 0350, is niet leuk.
Waarschuw beheerder
tsja, en liever tot 4 uur compleet uit je plaat dan tot half 6 een gemiddeld leuke avond hebben...

bovendien moest ik nog terugrijden naar arnhem...uiteindelijk 6.10 in bed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 29 januari 2006 om 17:02:
Gewoon zorgen dat je er om tien uur al bent

Als het aan mij had gelegen stond ik al om 10 uur voor de deur :yes: Maar Sylva reed met ons mee (L)

Uitspraak van Hans [Tallboy] op zondag 29 januari 2006 om 17:04:
tsja, en liever tot 4 uur compleet uit je plaat dan tot half 6 een gemiddeld leuke avond hebben...

Mij maakt het opzich niet zo heel veel uit want toen ik eenmaal op de bank met een biertje zat vond ik dat ook prima
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans [Tallboy] op zondag 29 januari 2006 om 17:04:

Ik ga niet voor 'of...of' maar voor 'en......en'