Partyflock

Forumonderwerp · 844675
Waarschuw beheerder
CB Bookings heeft al eerder laten zien dat zij ook het (nog) onbekende(re) talent dat Nederland rijk is aan Harddance DJ's graag een kans wil geven op haar, inmiddels beroemde en beruchte, CB Bookings feesten in Patronaat in Haarlem. Zo stond op de allereerste editie samen met I Love Hardhouse Charly achter de decks en was er de afgelopen editie met Tom Harding een heuse talentwedstrijd geopend, waarin je als DJ zijnde een felbegeerde plek kon winnen als openende act voor Mr. Tom Harding himself. MvDJ won deze wedstrijd en was de stralende ster op vijf november jongstleden. Ook de aankomende CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie, 28 januari aanstaande zal wederom een onbekende DJ de kans krijgen zichzelf te bewijzen en de eer krijgen om het feest te openen.

De Harddance scene is nog niet zo groot in Holland en mede daarom is het voor deze DJ's vaak extra moeilijk om ook eens voor een 'echt' publiek te draaien, omdat vaak toch de al bekende namen in Holland voor deze feesten worden gevraagd, met de komst van de kleinere organisaties als Hardhouse!, RBO en Dawn of Dance is hier al verandering in gekomen en dankzij CB Bookings lijkt deze trend alleen nog maar verder te worden doorgezet.

Zaterdag is het de beurt aan The Dawn, zij zal deze keer de aftrap gaan verzorgen van alweer de derde editie van de CB Bookings feesten. Als organisator van de D.D.O.D. feesten in de Villa Lila en van HeartDance - From The Hard dat de 11e februari in De Valk in Amsterdam gegeven wordt stond zij al maandelijks in de Trappist om haar visie van Harddance te laten horen en menigmaal opende zij ook daar de avond. En ook al vindt zij het doodeng dat ze deze keer in Patronaat zal staan, toch was dit een kans die ze niet aan zich voorbij kon en mocht laten gaan. Het eerste half uur is het The Dawn's house als zij de avond zal op gaan warmen op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie.

*bron www.cb-bookings.com
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik om half 12 aankwam was er gelukkig geen rij. Het was echt koud. En er waren ong. 450-500 bezoekers hoorde ik net.
Waarschuw beheerder
Was het niet uitverkocht dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee joh, er passen volgens mij wel 1000 man in patronaat. Maar omdat ze het balkon gesloten hadden, zag het er wel gezellig druk uit. Maar wel met ruimte genoeg om te dansen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel prettig dat het niet afgeladen vol was. Maar ja voor de organisatie is het natuurlijk prettiger als het uitverkocht raakt.

Maar de sfeer was weer uitermate goed :yes:
Waarschuw beheerder
Mwah, als je het zo bekijkt niet.

Tom Harding verkocht in zn eentje (en martijn natuurlijk als warm-up) de patronaat wel uit.

Geeft alleen aan hoe populair tom harding is.... Meen me namelijk een (kinderachtige) discussie in het fausto topic te herinneren over wie de populairste hq-dj is.

Snap ook echt niet waarom Tom Harding er volgende maand weer niet staat, deze man (ondanks dat ik hem wisselvallig vindt) trekt veel mensen naar de clubs toe.
donateur
Heb zo een idee dat het de 18e wel weer helemaal uitverkocht is ook hoor :yes:

Denk dat het bij CB Bookings/I Love Hardhouse erom gehangen heeft of heet uitverkocht was of niet, toen was het ook druk :yes:
Waarschuw beheerder
Oh....

en hoe stond het met het gehalte lekkere chica's? :p

vorige keer vond ik dat wel redelijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er toch ;p

Hahaha, ik heb er eerlijk gezegd niet zo opgelet dit keer. Was te druk met andere dingen denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op zondag 29 januari 2006 om 21:56:
Snap ook echt niet waarom Tom Harding er volgende maand weer niet staat

I would like to explain the lack of gig dates in my diary. This is because I have decided to train as a music lawyer and am currently studying at law school in London to become qualified. This is something that I have always wanted to do as it means I get to stay involved in the music industry and also develop a whole new set of skills. The training programme is highly intensive however, so this is why I have had to cut back considerably on my gig dates. I will still of course be playing at all the UDC events and some of the other large events in Holland, but have been forced to cut back on many other dates due to all the time pressures involved. I just wanted to let everyone know and keep you all in the picture as people have been asking why I have not been playing in Holland recently. I'll of course keep you posted regarding future dates so watch this space. All the best, Tom.

bron: zijn eigen site via een andere dance site:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 29 januari 2006 om 22:35:
bron: zijn eigen site via een andere dance site

Oh ja, idd. Dat heb ik zelf ook gelezen.

Geheugen is niet meer zo scherp :s
Waarschuw beheerder
donateur
Snap dan nog steeds niet waarom TH niet draait, hij kan best wel ff z'n neus uit de boeken houden voor een dag ;)
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jouw studie duurt wel erg lang he Budha ;p
donateur
Voor degeen die het leuk vinden om te weten, mijn tracklistje van afgelopen zaterdag:

Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleineberg remix)
Royal Gigolos - California Dreamin'
Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiësto Remix)
DJ Sakin & Friends - Sometimes (4tothefloor mix)
Motorcycle gang - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Mix)
Scot Project - U (I Got A Feeling) (V mix)
Reflekt feat Bass Deline - Need To Feel Loved (12' Club Mix)
Ampire - Singularity (Phalanx Remix)