wannabee nazis zijn
nee die echte nazi,s en rasisten die zijn tof.
Als ze slim waren vielen ze niet zo op. Pakken ze eerst die kut bureacraten aan die dit land verzieken en in de rest van de wereld.
Die zakkenvullerij die ten koste gaat van t milieu.
Met die bullshit en kontkusserij en politiek.
Blanken zijn de laatste keer compleet vernietigd met die honger naar geld en macht.
Accepteren van zo veel walgelijke dingen en verraden hun eigen bloed voor een paar knaken.Grrrrrr!!!!
ik doe niet aan politiek en ben geen racist.
Ik haat zwakkelingen, kontenkruipers en raddraaiers /marionetten met hun lompe gedoe en een zogenaamde show ervan maken en bla bla doen over buitenlanders.
Terwijl het de eigen leiders zijn die de oorzaak van t probleem zijn.
En dan stemmen ze massaal op een rechtse homo als pim fortuyn, alsof die man genoeg was en koppen zou doen rollen.
Politici die krijgen gouden handrukken in plaats van de galg voor hun bullshit praktijken.
Ik heb zowat 10 jaar in hartje R,dam gewoond en zag die nazi,s alleen op feestdagen met een groep van 100 man, die ik anders nooit op straat zag lopen door de weeks.
Er is maar een vijand die land verraders in den haag, die alleen begaan zijn met zakken vullen en de bevolking leeg zuigen en misleiden.
Holmaatje van de olie buiseness en Amerika, Israel en de rest van de kapitalisten die de wereld kapot maken.
Stelletje cowboys die houden van oorlog en wapens.
En zowat daarmee de wereld hadden vernietigd.
Met hun democratische gelul en welvaart.