Partyflock

Forumonderwerp · 844519
Waarschuw beheerder
Valt me op dat waneer ik hier zn profiel van iemand uit het oosten, noorden,zuiden van het land en dat ook ziochzelf gabber noemt dat dat vaak van die wannabee nazis zijn.

Profiel schets:

[nl] in zn naam
Hakkuh terror of iets dergelijks
lonsdale uniform
uitstraling van een varken
roepen van holland hardste

Valt jouw ook dat op?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 7 juli 2006 om 21:32:
Dit is nou echt zo'n boeren opmerking

liever een boer dan een doorgefreakte randstadder die denkt dat ze satan is..ga nu maar een konijntje offeren poppekoppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 8 juli 2006 om 00:23:
Dat hoeft niet per definitie negatief te zijn, misschien is het wel een stukje volwassenheid

??? dis punk worden getuigd van volassenheid? geloof dat er hier een punkertje onder ons is anders durf je zoiets niet uit je smoel te werken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partymaster op donderdag 26 januari 2006 om 18:32:
Valt me op dat waneer ik hier zn profiel van iemand uit het oosten, noorden,zuiden van het land en dat ook ziochzelf gabber noemt dat dat vaak van die wannabee nazis zijn.

Profiel schets:

[nl] in zn naam
lonsdale uniform

Valt jouw ook dat op?

alsof je die niet in de randstad hebt :no:
zinloos topic
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 10 juli 2006 om 14:20:
alsof je die niet in de randstad hebt

Idd, de topicstarter bewijst dat wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op zondag 9 juli 2006 om 11:03:
en dat zijn er verdacht veel, of niet?

zijn er cker veel ja,maar zijn er ook veel voor in de plaats gekomen (Y)

Uitspraak van Col-O op zondag 9 juli 2006 om 11:03:
Je hebt ook een aantal uit deze groep die er wel voor leefde en niet mee liep met de rest in die tijd en nog steeds hetzelfde zijn.
die worden nu naziballen genoemd uit de randstad.

:frusty::S:S:S :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn we er al uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 22:40:
In rotterdam wonen anders zat nepgabbers en meelopers.
Eerst zijn het gabberwijven met lonsdale aan rood wit blauw in hun haren, daarna worden het terrorhelga's die pillen gaan slikken en speed snuiven. En daarna zijn het in een keer punk achtige types of what ever.
HAHAHHA HOW FUNNY.

tog zie je in a'dam geen terror helga's en dergelijke.
k heb er nog nooit 1 gezien :no:
en op het boerenland stokt et ervan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jodenkind op woensdag 5 juli 2006 om 15:30:
ik denk dat het komt omdat die mensen uit het noorden van het land (groningen) en oosten(gelderland enzo) bijna tot nooit met buitenlanders te maken krijgen,

onder welke steen kom jij dan vandaan zeg?
buitenlanders genoeg hier hoor..ben zelf met 2 hele turken gezinnen zowat opgegroeid in de straat..
niet zomaar iets zeggen terwijl je er niet eens woont en er geen ruk van af weet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 10 juli 2006 om 12:06:
liever een boer dan een doorgefreakte randstadder die denkt dat ze satan is..ga nu maar een konijntje offeren poppekoppie

Oké... :nosmile:

Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 10 juli 2006 om 12:08:
dis punk worden getuigd van volassenheid? geloof dat er hier een punkertje onder ons is anders durf je zoiets niet uit je smoel te werken..

Uitspraak van Satanica op zaterdag 8 juli 2006 om 00:23:
Uitspraak van is da egt waar? op vrijdag 7 juli 2006 om 22:40:
In rotterdam wonen anders zat nepgabbers en meelopers.
Eerst zijn het gabberwijven met lonsdale aan rood wit blauw in hun haren, daarna worden het terrorhelga's die pillen gaan slikken en speed snuiven. En daarna zijn het in een keer punk achtige types of what ever.

Misschien komen ze wel tot hun zinnen?

Dat hoeft niet per definitie negatief te zijn, misschien is het wel een stukje volwassenheid

Lezen is ook een vak apart(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus25 op maandag 10 juli 2006 om 12:06:

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:45:
tog zie je in a'dam geen terror helga's en dergelijke.
k heb er nog nooit 1 gezien
en op het boerenland stokt et ervan

dat is wel waar, behalve soms op centraal.. maar nooit echt van die extreme...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 juli 2006 om 19:27:
buitenlanders genoeg hier hoor..ben zelf met 2 hele turken gezinnen zowat opgegroeid in de straat..
niet zomaar iets zeggen terwijl je er niet eens woont en er geen ruk van af weet

Maar dat is juist het verschil; jij groeit op met 2 Turkse gezinnen in de straat.

In Rotterdam groei je op als enige Nederlander in de straat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 10 juli 2006 om 23:43:
Maar dat is juist het verschil; jij groeit op met 2 Turkse gezinnen in de straat.

In Rotterdam groei je op als enige Nederlander in de straat ;)

ik noemde alleen de turken op 8)

woonde vietnamese en surinamers in de straat wij waren met 1 ander gezin de enige nederlanders..8)

en nu weer buitenlandse buren :/

maargoed der zullen daar in rotterdam vast meer buitenlanders zijn maar hier zijn er ook genoeg..sommige doen net of de "boeren" nog nooit een buitenlander hebben gezien
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: :S:S:S :frusty:

...:S echt spraakzaam ben je ook niet he.
lekker duidelijke antwoorden steeds, ga zo door!(Y)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik snap nie wa iedereen zit te zeiken over : ''je weet niet wat een echte gabber is bladiebladiebla ''
later worden we toch allemaal een keer volwassen. (sommige wat later dan andere)
en dan hoor je bij geen één clubje meer
ik zie geen 50 jaar oude kale mensen in een discotheek rond staan hakken namelijk.. (Lees: ''gabber bent je niet voor even, gabber ben je voor heel je leven'')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 juli 2006 om 23:58:
woonde vietnamese en surinamers in de straat wij waren met 1 ander gezin de enige nederlanders..

en nu weer buitenlandse buren

zorg dan dat je een goede opleiding doet/krijgt en woon in een dure wijk zoals mij.. nooit 1 buiten lander te bekennen...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 21:19:
ik zie geen 50 jaar oude kale mensen in een discotheek rond staan hakken namelijk..

Jawel hoor :jaja:

Uitspraak van jodenkind op dinsdag 11 juli 2006 om 23:12:
zorg dan dat je een goede opleiding doet/krijgt en woon in een dure wijk zoals mij.. nooit 1 buiten lander te bekennen...

Dat Nederlandse buren gelijk staan aan een goede wijk is allang een understatement.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zorg dan dat je een goede opleiding doet/krijgt en woon in een dure wijk zoals mij.. nooit 1 buiten lander te bekennen...;)

tja van kak hou ik al helemaal niet van :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 21:19:
ik zie geen 50 jaar oude kale mensen in een discotheek rond staan hakken namelijk..

beter kijken mischien 8)

Waarschuw beheerder
Wazi's heb je overal. Ook in de Randstad.

In Zeeland heb je misschien geen hele zwarte wijken zoals in de Randstad, gelukkig. Hier heb je die boertjes, die niet naar school gaan en zich dus verdiepen in het criminele circuit: dealen, jatten, intimideren, etc.
In de Randstad heb je ook wel allochtonen die zich vernederlandst hebben, die een baan hebben en die gewoon ok zijn. Hier is gewoon iedere jonge Turk of Marokaan op de een of andere manier niet goed.
Dus ja, dan krijg je idd wel een 2 deling.

zorg dan dat je een goede opleiding doet/krijgt en woon in een dure wijk zoals mij.. nooit 1 buiten lander te bekennen...

Dat zijn dus LPF-ers. Die roepen alleen maar dat er een probleem is, maar lopen zelf voor dat probleem weg. Dat schiet op, ja.

Waarschuw beheerder
maar er is een verschil tussen mensen die lonsdale dragen en tussen skinheads terwijl als der door mensen die lonsdale word gedragen iets word uit gespookt worden ze skinheads genoemt maar dat zijn ze niet want het zijn juist twee verschilden de groepn die niks met elkaar hebben in het princiepe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 23:28:
maar lopen zelf voor dat probleem weg. Dat schiet op, ja.

haha idd

Waarschuw beheerder

Xenofoob!

Waarschuw beheerder
Wat een meningen:) ik heb niet alles door gelezen, dat is me te veel.
Maar ik heb nu dus iets met Terror in m'n naam staan, ben ik nu nazi of nep gabber of iets anders wat beledigend is?
Ik houd gewoon van de Terror/Speedcore muziek, en ik roep niet: ''Holland is het hardste!'', want dat klopt in mijn ogen gewoon niet, ik geloof ook niet dat de Hardcore in Nederland is ontstaan, wel dat het het populairst is hier.
Duitse muziek is trouwens véééél harder;) zoek maar eens muziek van artiesten zoals: ANC, Disco Cunt, Totschlaeger, Gabba Front Berlin......
Ik ben het er mee eens dat veel mensen van rond mijn leeftijd (14/15/16 jaar) gewoon maar wat op hun pf knallen wat zogenaamd cool is en zelf niet weten wat het inhoudt.
En waarom zou je NL in je naam zetten? Ik neem aan dat als je in Nederland woont en gewoon Nederlandse familie hebt dat je van Nederland houdt en er trots op bent om Nederlander te zijn, niet dat ik racistisch wil doen ofzo.
Maar Skinheads en Neo's vind je overal wel, ook wel in Rotterdam hoor;), het niveau van de Gabber jeugd ligt misschien wat lager hier in het Noorden en onderin het Zuiden, maar dat wil niet zeggen dat je dan automatisch dom en zwabber bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wannabee nazis zijn

nee die echte nazi,s en rasisten die zijn tof.

Als ze slim waren vielen ze niet zo op. Pakken ze eerst die kut bureacraten aan die dit land verzieken en in de rest van de wereld.
Die zakkenvullerij die ten koste gaat van t milieu.

Met die bullshit en kontkusserij en politiek.
Blanken zijn de laatste keer compleet vernietigd met die honger naar geld en macht.
Accepteren van zo veel walgelijke dingen en verraden hun eigen bloed voor een paar knaken.Grrrrrr!!!!

ik doe niet aan politiek en ben geen racist.
Ik haat zwakkelingen, kontenkruipers en raddraaiers /marionetten met hun lompe gedoe en een zogenaamde show ervan maken en bla bla doen over buitenlanders.

Terwijl het de eigen leiders zijn die de oorzaak van t probleem zijn.
En dan stemmen ze massaal op een rechtse homo als pim fortuyn, alsof die man genoeg was en koppen zou doen rollen.
Politici die krijgen gouden handrukken in plaats van de galg voor hun bullshit praktijken.

Ik heb zowat 10 jaar in hartje R,dam gewoond en zag die nazi,s alleen op feestdagen met een groep van 100 man, die ik anders nooit op straat zag lopen door de weeks.

Er is maar een vijand die land verraders in den haag, die alleen begaan zijn met zakken vullen en de bevolking leeg zuigen en misleiden.
Holmaatje van de olie buiseness en Amerika, Israel en de rest van de kapitalisten die de wereld kapot maken.

Stelletje cowboys die houden van oorlog en wapens.
En zowat daarmee de wereld hadden vernietigd.
Met hun democratische gelul en welvaart.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het wel super gaaf dat iedereen hier zo lekker rechtvaardig is en zo lekker naief denkt (Y) wat zijn jullie weer super bezig zeg :frusty:

begin nou eerst maar eens even bij jezelf ipv een ander direct beoordelen op een lapje tekst in een forum van PF :looser:

blinde kippen die in hokjes denken en zitten... :no:

laat iedereen anders ff lekker in zn waarde en laat iedereen ermee doen en denken wat ie zelf wil, is jou probleem toch niet? laat diegene lekker en als diegenen het inderdaad mis heeft of verkeerd doet dan loopt hij of zij vanzelf een keer met zn hasses tegen de lamp...

auw, en dan zijn ze wakker! ;)

maar verder vind ik iedereen lief... (F) :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 16:32:
Hoe kun je in godsnaam zoiets bestempelen met een Nazi

Jullie moeten zelf eens verder kijken dan je neus lang is, of leer op z'n minst iets over nazi's of iets dergelijks.

Dan kun je tenminste zelf ook inzien dat je enorm in de verte lult

(Y) :respect: niks aan toe te voegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 11:29:

Jullie moeten zelf eens verder kijken dan je neus lang is, of leer op z'n minst iets over nazi's of iets dergelijks.

Als je Nazi zou zijn, zou je ten 1e Duits moeten zijn denk ik, want anders zou je NSB-er zijn, ten 2e zou je toch wel tegen de 70 jaar moeten aan zitten.
Dus ik ben het met deze stelling eens:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 11:50:
Uitspraak van Gots2Be op woensdag 12 juli 2006 om 11:29:

Als je Nazi zou zijn, zou je ten 1e Duits moeten zijn denk ik, want anders zou je NSB-er zijn, ten 2e zou je toch wel tegen de 70 jaar moeten aan zitten.
Dus ik ben het met deze stelling eens

Nee, je bent een nazi als je het nationaal socalisme een warm hart toedraagt. Ook in deze tijd heb je nog mensen die deze ideologie aanhangen. Maar dat zijn niet diegenen die op een feest strak van de pillen of speed met een Lonsdale t-shirt staan te hakken en "Holland, Holland" roepen. of die op een terrorfeest met een geruit overhemd met 10 man 1 gozer gezellig in elkaar staan te beuken, omdat ze even daarvoor zoveel sos in hun neus hebben staan douwen op de plee die ze van een of andere neger of marokkaan gekocht hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Profiel schets:

[nl] in zn naam
lonsdale uniform

Valt jouw ook dat op?

:aai:
Uitspraak van basedrum op donderdag 6 juli 2006 om 19:29:
UNITED GABBERS!!! boeiuh uit welke stad je komt als je maar van hardcore houd!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 11 juli 2006 om 23:25:
Jawel hoor

hmm ja tuurlijk dat ben jij zeker :\
bij de meeste mensen komt het verstand tog wel rond de 25 (mag ik hopen) anders ben je niet echt een goed voorbeeld voor je kinderen al zeg ik het zelf..

oja trouwens ''gabbers'' van 50 zijn zowieso al heel zeldzaam want de meeste gabbers worre nie eens zo oud..

(harde muziek = doofheid.. en pille werke ok nie echt stimulerend voor je leeftijd en dan heb ik het nog nie gehad over die nachten die je door blijft slenteren, en de hoeveelheid geld die je er wel niet aan uitgeeft :S )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:41:
(harde muziek = doofheid.. en pille werke ok nie echt stimulerend voor je leeftijd en dan heb ik het nog nie gehad over die nachten die je door blijft slenteren, en de hoeveelheid geld die je er wel niet aan uitgeeft :S

wat wil je hier nu mee zeggen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ja tuurlijk dat ben jij zeker
bij de meeste mensen komt het verstand tog wel rond de 25 (mag ik hopen) anders ben je niet echt een goed voorbeeld voor je kinderen al zeg ik het zelf..

oja trouwens ''gabbers'' van 50 zijn zowieso al heel zeldzaam want de meeste gabbers worre nie eens zo oud..

Ik kan minimaal 3 mensen alleen uit mijn vriendelijst op PF aanwijzen die 40+ zijn en nog steeds gaan feesten.

Kijk eens naar de oude garde Hardcore DJ's, ook allemaal 40+

Mensen die vinden dat als je 25 jaar bent, en 3 jong geworpen moet hebben, getrouwd moet zijn en op zaterdag avond moet kantklossen begrijpen de zin van het leven denk ik niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 12 juli 2006 om 16:58:
Kijk eens naar de oude garde Hardcore DJ's, ook allemaal 40+

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
(harde muziek = doofheid.. en pille werke ok nie echt stimulerend voor je leeftijd en dan heb ik het nog nie gehad over die nachten die je door blijft slenteren, en de hoeveelheid geld die je er wel niet aan uitgeeft )

hmmm, dan ben jij zeker onder de 25 want een echt slimme opmerking maak je hier ook niet:s

ik wens je veel succes met het opvoeden van je kinderen(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Profiel schets:

[nl] in zn naam
lonsdale uniform

Valt jouw ook dat op?

jaja valt mij ook wel eens op maar die komen ook net zo goed uit het westen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 02:07:
Blanken zijn de laatste keer compleet vernietigd met hun honger naar geld en macht en slappe denkwijze.
Accepteren van zo veel walgelijke dingen. ze handelen in hun eigen belang (geld) en verraden hun eigen bloed voor een paar knaken.Grrrrrrrrrrr!!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 02:07:
ik doe niet aan politiek en ben geen racist.

twee complete tegenstrijdige zinnen en nog geen alinea van elkaar verwijderd...:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 14:13:
Uitspraak van Terrorschlag op woensdag 12 juli 2006 om 11:50:
Uitspraak van Gots2Be op woensdag 12 juli 2006 om 11:29:

Dus ik ben het met deze stelling eens

Nee, je bent een nazi als je het nationaal socalisme een warm hart toedraagt. Ook in deze tijd heb je nog mensen die deze ideologie aanhangen. Maar dat zijn niet diegenen die op een feest strak van de pillen of speed met een Lonsdale t-shirt staan te hakken en "Holland, Holland" roepen. of die op een terrorfeest met een geruit overhemd met 10 man 1 gozer gezellig in elkaar staan te beuken, omdat ze even daarvoor zoveel sos in hun neus hebben staan douwen op de plee die ze van een of andere neger of marokkaan gekocht hebben.laatste aanpassing 12 juli 2006 14:14

Wat vat jij dan wel onder de huidige Neo-Nazi?
Een Neo-Nazi zou geen Lonsdale moeten dragen, hij zou dan moeten weten dat Lonsdale anti-racisme campagnes steunt en dat het merk groot is gemaakt door bekende zwarte boxers en
volgens mij is 90 % van de mensen die zich Nazi of Skinhead ofzoiets noemen hardstikke nep.
Als zogenaamde Neo's een bezoek zouden brengen aan Auswitz, zouden ze wel anders over Neo-Nazisme en over Hitler denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op woensdag 12 juli 2006 om 17:27:
hmmm, dan ben jij zeker onder de 25 want een echt slimme opmerking maak je hier ook niet

ik wens je veel succes met het opvoeden van je kinderenlaatste aanpassing 12 juli 2006 17:28

nou uit mijn mond zijn meer nuttigere woorden gekomen dan uit de jouwe..
ik ga nie onder een plaatje van politie zetten : k*thoeren
erg volwassen is dat ook :no:

oja en ik wens jou veel succes met een gehoorapparaat kopen op je 30ste.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 19:51:
pille werke ok nie echt stimulerend voor je leeftijd

nja ik weet niet, maar niet iedereen gebruikt op een feest. jij neemt aan dat dat standaard is ofzo...:/

en dan heb ik het nog nie gehad over die nachten die je door blijft slenteren

dan slenter ik toch lekker door tot diep in de nacht.
kan ik in ieder geval zeggen dat ik geleefd heb, en dat ik nog is wat mee heb gemaakt;)

en de hoeveelheid geld die je er wel niet aan uitgeeft

Nja als je er voor leeft dan maakt geld geen zak uit toch?
ik heb geleerd dat geld niet gelukkig maakt.

ik ga nie onder een plaatje van politie zetten : k*thoeren
erg volwassen is dat ook

geintje tussendoor moet kunnen.

oja en ik wens jou veel succes met een gehoorapparaat kopen op je 30ste.

Gelukkig is er een geluidslimiet voor elk evenement en discotheek/bar in nederland.
dus dat komt wel goed(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 19:02:
Wat vat jij dan wel onder de huidige Neo-Nazi?
Een Neo-Nazi zou geen Lonsdale moeten dragen, hij zou dan moeten weten dat Lonsdale anti-racisme campagnes steunt en dat het merk groot is gemaakt door bekende zwarte boxers en
volgens mij is 90 % van de mensen die zich Nazi of Skinhead ofzoiets noemen hardstikke nep.
Als zogenaamde Neo's een bezoek zouden brengen aan Auswitz, zouden ze wel anders over Neo-Nazisme en over Hitler denken

Nee, wat jij denkt dat een nazi is, is idd een nepnazi, een wazi. Dat zei ik ook al :)

Een neo-nazi is voor mij iemand die zich bezig houd met het nationaal socialisme, maar met de tijdsgeest van tegenwoordig. Die weet wat er is gebeurt in WO2, en daar zijn conclusies uit heeft getrokken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 22:12:
Een neo-nazi is voor mij iemand die zich bezig houd met het nationaal socialisme, maar met de tijdsgeest van tegenwoordig. Die weet wat er is gebeurt in WO2, en daar zijn conclusies uit heeft getrokken.

Zo zie ik het ook, maar de meeste mensen die doen als of ze Neo zijn, weten geen reet van WO2 etc.

Waarschuw beheerder
nou ik heb genoeg meegemaakt hoor.. ging al stappen op mn 14de.. en ja, ik ben ook op genoeg hardcore feestjes geweest..
maar ik vind mezelf nu eigenlijk een beetje te oud geworden om daar als een dolle kip rond te gaan springen de hele nacht.. spaar liever voor een leuk appartementje enzoooo...

Waarschuw beheerder
donateur
Gabbers zijn of waren mensen die je altijd/vaak tegenkwam op hardcorefeesten. Heeft op zich niks met kleding of uiterlijke kenmerken te maken.

Daarom vind je geen echte gabbers meer, omdat het door dat irritante domme agressieve kutvolk komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 13:27:
nou ik heb genoeg meegemaakt hoor.. ging al stappen op mn 14de.. en ja, ik ben ook op genoeg hardcore feestjes geweest..
maar ik vind mezelf nu eigenlijk een beetje te oud geworden om daar als een dolle kip rond te gaan springen de hele nacht.. spaar liever voor een leuk appartementje enzoooo...

Iedereen voor zich blijkbaar. Ik ben 30 en ga nog steeds af en toe naar feestjes, heb nu eenmaal af en toe echt nog behoefte aan een speedcore of terror riedeltje... Nee, niet iedere week, omdat mijn interesses ook elders liggen. Maar ga nog wel heel veel stappen. En wij hebben toch een heel leuk huisje gekocht en kunnen verder doen en laten wat wij willen.
Ik vind dat je toch wel een beetje klinkt als een of andere kerkheilige. Wacht maar tot je er achter komt dat je gestopt bent met leven...

Waarschuw beheerder
niet iedereen hoeft uit te gaan om echt ''te leven'' :/
sommige mensen met een relatie hebben daar dan geen behoefte meer aan.
en ik persoonlijk vind dat : gabber ben niet je niet voor even gabber ben je voor heel je leven ook nogal kinderachtig..
je loopt dan nogal te pochen : kijk mij ik ben een gabber..
heel fijn voor je zeg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 13:27:
maar ik vind mezelf nu eigenlijk een beetje te oud geworden om daar als een dolle kip rond te gaan springen de hele nacht

muziek smaak heb niks te maken met leeftyd!ennuh vroeger had je ook commiciele meelopertjes denk dat jij ook onder die catogorie vald.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 14:40:
ik persoonlijk vind dat : gabber ben niet je niet voor even gabber ben je voor heel je leven ook nogal kinderachtig..
je loopt dan nogal te pochen : kijk mij ik ben een gabber..
heel fijn voor je zeg..

ik ben 30 en vind het een kern van waarheid!gabber ben je niet voor even maar voor je hele leven!hardcore is our religion!en vind het ook fijn voor je dat jij angelaa bent.

Waarschuw beheerder
willen de mensen die de Limburgers door de grond zijn aan het trekken even hun mond houde..
er zijn misjien idd veel neppe gaste in Limburg daar geef ik je gelijk in.. maar om ons ff uit te schelden voor Belgen vind ik beetje triest...
wij vinden het ok niet klinken als JULLIE met de harde G praten...

en ja... in limburg heb je nou eenmaal van die zielige..
en ik zie ze nu na 2 jaar al stuk voor stuk omkeren na net gekleden kleren.. ( fashion normaal dus)
en hoor ze nog lopen roepe ja... dit is alles blablabla..
en na 2 jaar zijn ze allemaal weer normaal.. tuurlijk ik geef je gelijk dat LIMBURG niet de beste is.. maar je vergeet ok dat NIET alle LIMBURGERS zo zijn.!!

berre citeer 5 maart 2006 01:57
waarschijnlijk bedoelde ze die 15/16 jarige limburgers die elke avond stoer neophyte luisteren en hitlergroeten maken, maar daarna weer achter hun pc kruipen om superdudes op te starten!

joa mee eens

eidroecnad citeer 5 maart 2006 12:39

Naziballen zitten overal!

Mee eens
laatste aanpassing