Partyflock

Forumonderwerp · 843511
Artiest {SHOWLIST artist 17779, 60658}
Waarschuw beheerder
mensen ik vondt deze osm zeer geslaagt vooral de jumpzaal was vol ik vindt dat dit vaker zo moet zijn wat vinden jullie ? Vaker een jumpzaal dus :D

Waarschuw beheerder
Ben Dr voor noisekick, Art of Fighters en de jump zaal :D helemaal knetters op noisekick van 00:30-01:00!
Voor de rest ben ik ckers wel voor n jump zaaltje, omdat ik t n leuke soort van replacer vind van de oude happy hardcore (maar dan niet in verband met hardcore, maar eerder met hardstyle :P) en je kan dr lache op dansen (kost alleen wel heel veel tijd om te oefenen :P:D). Toch zou ik ook graag n terror/speedcore zaaltje zien, ik hou ook wel van wat snelheid, die trage industrial shizzle hoeft van mij niet zo, dan ga ik wel in fabriek staan :P!

Last but Not least, volk, dat rare dansje heet gewoon "jumpen" hoor, nix frans/belgisch hakkuh, Hakkuh is toch wel even héél wat anders :)!
Waarschuw beheerder
dance or die:)
alles goed:D

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 7 februari 2006 om 17:24:
klinkt mie lekker

Uitspraak van DJ ManUmaX op dinsdag 7 februari 2006 om 18:45:
ja ik ben schitzofreen

manuel zit nog in de ontkenings fase!
er spookt nu alleen nog darkcore en dna door zijn hoofd maar het word al minder!
hijs bijna genezen!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 18:08:
helemaal knetters op noisekick van 00:30-01:00!

hoe kom je bij die tijd?

Waarschuw beheerder
Euhm..praten met Rudmer zelf ?? (noisekick dus :P)
Waarschuw beheerder
haha, daar wete we dat ook weer :P
Waarschuw beheerder
donateur
ah op die fiets.. naja ik wil noisekick wel zien, maar niet om zn muziek ofzo.. gewoon ff zn performance8)
Waarschuw beheerder
opzich moet men gwoon ff alles bekijke he, heb noizekick nog nooit eerder gezien, dus ben benieuwt :)

Waarschuw beheerder
noiSekick he :P niet noiZe :P haha, ik ga m zeker zien, helemaal om zn muziek, flink knallen :D!