| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 8 april 2006 om 21:00 |
Klopt niet helemaal ManUmaX,de organisatie bestaat uit meerdere personen met uiteenlopende favoriete stylen,dus hier zit je gewoon helemaal naast!!!!!
Koen, als ik kijk naar bv de dj's die meestal komen draaien. Ik bedoel dat ik over het algemeen weinig DNA, Enzyme of Epileptic in de main zaal zie. NIET ERG! En ik wil hier ook helemaal niet met jou in discussie gaan, maar ik zeg al1 maar hoe ik er over denk.
Trouwens als er hier niemand geen gevoelige onderwerpen naar boven brengt is het topic ook zo saai
laatste aanpassing
Ik ben niet naar OSM geweest ( incrowd weten wel waarom ik mijn kop daar niet laat zien) maar Jump klinkt lekker in de oortjes.
Waarom eigenlijk op OSM? Waarom wordt er geen TOXIC meer gehouden???? Lijkt mij geknipt om daar ook Jump in de line-up te gooien. En dan lekker in de main en niet in het kleine zaaltje.
Waarom eigenlijk op OSM? Waarom wordt er geen TOXIC meer gehouden???? Lijkt mij geknipt om daar ook Jump in de line-up te gooien. En dan lekker in de main en niet in het kleine zaaltje.
doe dan al1 jump. trouwens met osm werd er ook old school / early rave gedraaid in de jump area.
tja kijk dat wist ik niet, ben er namelijk niet geweest afgelopen zaterdag.
dus dit lijkt me een meest nutteloze area
juist beter!
JUMP gaat het worden,vandaag besloten en de line up ward retevet!!!!
ok dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:32:vind het ook meestelijk om een jumpset met oldschool/earlyrave af te sluiten...
en dan hoop ik idd hierop !!
www.flabber.nl --> bij zoeken, zoek naar jumping
die filmpjes ken ik allemaal wel, ik d8 dat je t over filmpjes van jezelf had8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:32:vind het ook meestelijk om een jumpset met oldschool/earlyrave af te sluiten...
net ff wat "harder"

![Tristan [SoE]](/images/user/38740_2785863.jpg)