Partyflock

Forumonderwerp · 842684

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddodhhr.jpg[/img]

Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E. All pictures taken by Raven a.k.a. Denny Yau

Dat het samenwerken van Harddance organisaties veel moois kan voortbrengen is al vele malen gebleken in 2005. CB Bookings in samenwerking met HQ waar de Harddance feesten in Patronaat te Haarlem uit zijn voortgevloeid en Hardhouse vs Round bass, nog niet zo heel lang geleden in Club LA te Amsterdam om er maar een paar te noemen. Ook Dawn of Dance’s D.D.O.D. bleef niet achter en had in 2005 drie edities waarin ze samenwerkte met UK Hardgrooves, echter na de laatste samenwerking besloot de man achter UK Hardgrooves, Tjeerdo, het draaien en organiseren even op een laag pitje te zetten. Dit betekende het (voorlopige) einde van de D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves edities en daarom ging Dawn of Dance eens verder kijken of ze een andere ‘Harddance partner in crime’ kon vinden. Gelukkig hoefde ze niet erg lang te zoeken en bleek er in de directe omgeving een oude bekende te zijn, die maar al te graag weer ten tonele wilde verschijnen in Harddance land. Back with Hardangeance zullen we maar zeggen om de nodige stof te doen opwaaien in een duizelingwekkende muzikale revolutie.

Januari en februari beloven veel goeds met de Harddance feesten die er gepland staan; NRG Flash, de 21e januari in de Simplon te Groningen, CB Bookings Presenteert Hollandsch Glorie de 28e in Patronaat in Haarlem en februari begint de eerste vrijdag met D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution en dit is nog maar het begin met in de weken die daarna volgen: Dawn of Dance's HeartDance elf februari in De Valk in Amsterdam, de week erna CB Bookings invites Hardhouse Academy, wederom in Haarlem en de week daarna is het alweer tijd voor het feest in Londen waar menig Hollandse Harddance liefhebber voor afreist dat weekend; Hardhouse Academy, een belevenis op zich en zelfs aan te raden aan iedereen, omdat de sfeer en met name de busreis die je kan boeken via www.partynight.com een belevenis op zich is. Kortom in februari hoeft de Harddance liefhebber zich niet te vervelen, maar eerst even wat meer over drie februari 2006.

Negen juli 2004, alweer een poosje geleden, de De Waakzaamheid in Koog aan de Zaan, een opdracht voor een studie muziek management: organiseer je eigen feest en regel ook alles wat er allemaal nog bij komt kijken. Dat was de opdracht die Charly moest gaan uitvoeren en zo gebeurde het dat Hardhouse Revolution werd geboren. Een feest met een line up waar menig organisator zijn vingers bij zou aflikken met Fausto, Danny D, MvDJ, First-Base en Charly VS Philae, een nacht gevuld met de lekkerste Harddance die je, je maar kon bedenken. Hardhouse Revolution is nu weer terug met dubbele kracht onder leiding van Charly en drie februari zullen D.D.O.D. en Hardhouse Revolution elkaar muzikaal omarmen op D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression. Café De Trappist wordt vijf uur lang het Harddance rijk dat langzaam al groter en groter begint te groeien

Op D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression staan de volgende DJ's voor je klaar: C. + C. Charly, Jim Justice, NoFear en The Dawn om jou hun visie van Harddance te geven. Twee mensen samen die hun hart en ziel in Harddance hebben zitten zullen De Trappist overdonderen met vijf uren lang Harddance op zijn best in alle mogelijke manieren. Get ready for a Hardhouse Revolution!!! Charly, Jim Justice en The Dawn zijn al vaak gehoorde DJ's als residents zijnde van D.D.O.D. , deze keer zal Jim Justice de avond openen op zijn geheel eigen wijze, gevolgd door The Dawn die de versnelling een tikkeltje hoger zal draaien om, om twaalf uur plaats te maken voor niemand minder dan NoFear.

Deze DJ bekend van de Round Bass feesten weet als geen ander hoe het is om geheel in zijn muziek om te gaan, of het nu op de dansvloer is of achter de decks, NoFear straalt de bezieldheid van Harddance op een vrijwel unieke manier uit. Dansend met zijn ogen dicht de ene na de andere plaat draaiend, of het nou UK Hardtrance is, wat stevigere UK Hardhouse of een back to back met Hank, de andere resident van Round Bass, NoFear houdt van de muziek en dat is te merken, te voelen en te zien. Na hem zal Charly om één uur zijn plaats achter de decks innemen om als één na laatste te draaien die avond en als laatste optreden van deze avond zullen C. + C. a.k.a Cill en Co-Ak D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution gaan afsluiten.

Zowel Cill als Co-Ak hebben zichzelf al menigmaal solo bewezen op feesten als Round Bass, D.D.O.D. en Sundays at School en op D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves afgelopen september deelden zij promo cd's uit als voorproefje van wat er gebeurt als zij de handen ineen slaan. De CD smaakte naar meer en meer zullen we krijgen wanneer zij D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution zullen afsluiten samen, wat veel moois belooft. MC Budha zal ook deze editie op zijn geheel eigen wijze het feest vocaal begeleiden op deze revolutionele editie in De Trappist.

De draaitijden van D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression op een rij:

[img width=452 height=678 cacheid=000b592c0020df75d8caebff1a012f4253]http://tinypic.com/kb8ug7.jpg[/img]

22:00 - 23:00 Jim Justice

[img width=660 height=465 cacheid=000000360020df8a6682b1c81a012f4253]http://tinypic.com/kb8w9t.jpg[/img]

23:00 - 00:00 The Dawn

[img width=678 height=452 cacheid=000b59440020dfb5235db0bb1a012f4253]http://tinypic.com/kb8wmc.jpg[/img]

00:00 - 01:00 NoFear

[img width=660 height=465 cacheid=000b59520020dfc660763d001a012f4253]http://tinypic.com/kb8x02.jpg[/img]

01:00 - 02:00 Charly

[img width=678 height=452 cacheid=000b595c0020dffaafd593321a012f4253]http://tinypic.com/kb8xma.jpg[/img]

02:00 - 03:00 C. + C.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a012f4253]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

HeartDance - From The Hard 11th of February 2006 at De Valk
D.D.O.D. - Lost in Love 10th of March at De Trappist

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a012f4253]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a012f4253]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
Waarschuw beheerder
Very nice. :D

En aanwezig natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
Mooie flyer :respect: maar dat is natuurlijk altijd!!

Zo als gewoonlijk ook weer aanwezig :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ook wel weer eens langs..
tijdje niet meer gehardhoused :no:

Tword wel weer ff tijd :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Als trouwe No Fear stalker ben ik ook wel aanwezig:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard aanwezig :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk ook aanwezig :yes:

Het hangt allemaal een beetje af van mijn klusplanning, maar het gaat vast wel lukken!
Waarschuw beheerder
donateur
:O jij ook?

Dat is echt lang geleden zeg ;)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Vetste flyer tot nu toe vind ik, echt petje af voor de grafische mensen die dit gedaan hebben :respect:

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 20 januari 2006 om 15:29:
Vetste flyer tot nu toe vind ik, echt petje af voor de grafische mensen die dit gedaan hebben

Vind sowieso die flyers van DDOD iedere keer érg vet.. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vetste flyer tot nu toe vind ik,

Zeg dat nou niet te hard, straks zegt Marco weer dat dat komt doordat hij erop staat;)
donateur
Vetste flyer tot nu toe vind ik, echt petje af voor de grafische mensen die dit gedaan hebben :respect:

Hihihi nou ja John zal dit ongetwijfeld zelf lezen en zal het aan Erwin doorgeven :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 15:37:
Vind sowieso die flyers van DDOD iedere keer érg vet.. (y)

Zie berichtje hierboven :)

Ben echt 'gezegend' dat ik én Erwin heb die zo waanzinnig kan tekenen en ik ken hem ook al zo lang dat hij vaak aan een half woord van mij al genoeg heeft voor die tekening en soms komt hij gewoon met zulke vette dingen ineens vanzelf ook, zoals New Beginnings, geheel zijn idee :D Supervet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Verwacht trwns een verrassende set, "verrassend" als in: bounce up and down ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 20 januari 2006 om 19:19:
erwacht trwns een verrassende set, "verrassend" als in: bounce up and down ;)

Dan verzorg ik het bij behorende dansje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 20 januari 2006 om 09:42:
:cheer: Joeri olé olé :cheer:

:cheer: muissie ole ole :cheer:

B)
donateur
Verwacht trwns een verrassende set, "verrassend" als in: bounce up and down ;)

Ik hou wel van up and down :9 o:)

ennuh inderdaad Joerie errug gezellig dat je van de partij bent :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Verwacht trwns een verrassende set, "verrassend" als in: bounce up and down;)

Lekkah
Waarschuw beheerder
Ik verwacht wel een flitsende comeback Joeri :P

Maar in ieder geval super om je weer te zien dan. :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op vrijdag 20 januari 2006 om 22:46:
Ik verwacht wel een flitsende comeback Joeri

en ik verwacht een rode loper uitgerold van de trappist tot cafe hans en grietje :jaja:
Waarschuw beheerder
ik beloof niets :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 20 januari 2006 om 22:50:
en ik verwacht een rode loper uitgerold van de trappist tot cafe hans en grietje:jaja:

Je strooit maar wat broodkruimels:p
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 20 januari 2006 om 22:50:
en ik verwacht een rode loper uitgerold van de trappist tot cafe hans en grietje :jaja:

Tis beter geen dingen te verwachten, word je ook iet teleurgsteld o:)

Maarruh hoezo tot de Hans en Grietje dan? Wil je daar zo graag heen?
Waarschuw beheerder
[img width=64 height=46 cacheid=0000344d00006614d915ea901a012fc427]http://www.harderfaster.net/images/smiles/bringiton.gif[/img]
donateur
:cheer: :cheer:

Hell yes

iemand een biertje?

die set nu op sonic radio vind ik echt vet dat belooft wat met die Kutski

Maar las ergens dat Organ Donors nieet zouden komen? :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Frantic presents:
HARD HOUSE ACADEMY
@ Brixton Academy, Stockwell Road, London
Saturday 25th February 2006
20:30 - 06:00

Main Room: HHA vs HQ

NEC Live
Greg Brookman
Andy Whitby
Organ Donors vs Kutski
Steve Hill vs JP
Mark EG
Lisa Pin Up
Rob Tissera
Proteus
Fausto

donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 20 januari 2006 om 23:30:
:jaja:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 20 januari 2006 om 23:30:
Frantic presents:
HARD HOUSE ACADEMY
@ Brixton Academy, Stockwell Road, London
Saturday 25th February 2006
20:30 - 06:00

Main Room: HHA vs HQ

NEC Live
Greg Brookman
Andy Whitby
Organ Donors vs Kutski
Steve Hill vs JP
Mark EG
Lisa Pin Up
Rob Tissera
Proteus
Fausto

pHEW :lief:

Al vind ik Frantic nog steeds stom omdat ze Tommy Pulse gcancelt hebben :@ :(
donateur
Goodmorning, was er een half uurtje later uit dan jij, maar heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen :D 9 uurtjes ofzo dus ik kan er voorlopig weer even tegen :cheer:

Koffie is lekker :lief: Straks douchen en aankleden en met 5 kilo flyers op pad en posters joehoe :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, even mijn neus laten zien hier :)
Waarschuw beheerder
*De neus zwaait vriendelijk terug* :) :knuffel:
Waarschuw beheerder
Als je Bob de Bouwer aan Engelsen zingt gaan ze bijna huilen!
Waarschuw beheerder
Je bedoelt zeker Frantic, die Tommy Pulse hadden gecanceld?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op zondag 22 januari 2006 om 00:42:
Zo, even mijn neus laten zien hier:)

Mag ik je oren ook zien?
Waarschuw beheerder
donateur
:O RJ wat ben je vroeg! Of ben je nog wakker?
Waarschuw beheerder
:gaap:

Hoi. :)
donateur
schuurmachin is inderdaad makkelijker

Maarruh dus back into your own place hee? :cheer: Lekker he?

Goodmorning Pat!

Vinden jullie dit ook niet een bijzondere mooie zondag dag? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gister weer een beetje terug verhuisd. Er staat nog een hoop in dat andere huis, maar dat komt omdat ze maandag nog 1 keer mijn plafonds gaan schilderen.

Maar ik heb 1 slaapkamer alvast schoongemaakt enzo, computer aangesloten, dus kan hier weer bivakeren :D

Ben blij dat ik volgende week hulptroepen heb, alleen wat lastig dat ik zondag wel brak zal zijn. Maar goed, als ik nou niet veel drink dan moet het wel te doen zijn.

Bijzondere mooie zondag dag? Vertel, iets speciaals?
donateur
Beter :yes:

En nee hoor, moet er perse eiets bijzonders zijn om het tot een mooie zondag dag te maken?

Ben gewoon lekker vrolijk *doet een dansje, vieieiert feest*
eh maarruh eigenlijk ben ik dat ook altijd
Vind het jammer dat ik gisteren niet richting Utrecht ben gegaan om bier te drinken op Martijns verjaardag, maar dacht dat het tot niet zo laat zou zijn en bleek dus wel zo te zijn, maar ja maybe nxt time who knows

En heb besloten dat ik donderdag en vrijdag vrij ga zijn o:)
Ook om even flyers nog rond te brengen en posters en nog verder ana mijn mailinglist dingen te werken.
HeartDance komt nu dichter en dichterbij en eecht als het geen succes zou worden zal het niet zijn omdat ik er niet genoeg aan gedaan heb. Zou er eigenlijk een lijstje van moeten maken whahahahahahahah

Maar ook veel geluk gehad met promo dingen ook en wie weet wat er nog gaat komen?

:cheer:

HOEI!

Wie weet wat er nog gaat komen?

Ik weet het niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 22 januari 2006 om 09:09:
:oRJ wat ben je vroeg! Of ben je nog wakker?

Ik was nog wakker, ging net ongeveer naar bed.
Waarschuw beheerder
donateur
Had je wat bijzonders gedaan?
Waarschuw beheerder
donateur
*doet dansje mee en vieieieieieiert ook feest*

Want de zondag is toch mooier geworden dan in eerste instantie gedacht :D
Waarschuw beheerder
donateur
*heeft geen zin in dansjes dus blijft lekker zitten*
Waarschuw beheerder
donateur
*pakt kwinslag aan met linkerhand, recht heb ik er ook een;)*

Eten was lekker. Leuk concept zo'n BBQ restaurant, alleen duurde het wel wat lang. En had beter met de trein kunnen gaan, parkeren in de binnenstad is best prijzig:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 22 januari 2006 om 22:52:
parkeren in de binnenstad is best prijzig

vorige week 5 uur in de Kolk gestaan. 20 fucking euro!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan ik wel raden waar je geweest bent.
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 22 januari 2006 om 22:52:
*pakt kwinslag aan met linkerhand, recht heb ik er ook een;)*

:respect: :p

Pakeergeld is echt belachelijk en al helemaal in de binnenstad hier ja :nocheer: Als ze nou ens wat goeds zouden doen met dat geld, maar daar merk je dus ook niet echt veel van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sla ff over.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem een wijntje! Mag wel weer :O Alsof ik gister geen bier heb gedronken.
donateur
Ik drink die van jou en RJ wel op nooooooooooo problem :woep:

*doet en wild vreugdedans en knoeit daarom wel iets van het bier maar heb er toch drie dus NOU EN!!! en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Hihihihi weet niet wat ik heb hoor deze dag, nt alsof het al weekend in mijn hoofd is

PENG!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 23 januari 2006 om 21:48:
Sorry jij was er niet om op me te passen

Ik bedoel eigenlijk dat je niet meer wil nu ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Had het weekend bijna geen alcohol gehad, dus vandaag mag ik wel een wodka'tje:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zie er de lol niet van in:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 23 januari 2006 om 22:17:
Das best een strak plan, denk dat ik zaterdag misschien wel aan de wodka red bull ga

Dat is inderdaad ook erg lekker :kwijl: Alleen me maag kan er niet zo goed tegen :S

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 23 januari 2006 om 22:18:
ja we moeten ons toch kunnen concentreren op het drinken nietwaar?

:cheer: Eigenlijk moeten we maar eens zo'n dag in voeren of weekend (alcohollisten on tour)
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 23 januari 2006 om 22:24:
Klinkt goed iig. :D

Nog nooit gedronken dan? ;p ;p

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 23 januari 2006 om 22:30:
Dat is inderdaad ook erg lekker :kwijl: Alleen me maag kan er niet zo goed tegen :S

Red Bull he komt door de cafeïne geloof ik :) Wodka ehm seven up? of jus d'orange heb je nog vitamine C ook ;p

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 23 januari 2006 om 22:30:
:cheer: Eigenlijk moeten we maar eens zo'n dag in voeren of weekend (alcohollisten on tour)

elleke avond, gewoon elleke avond jtw ;p
donateur
Goeedemorgeen deze morgn al heeb ik dat al een keer in het zeiktopic gezegd hier ook nog maar ff doen shalalalala

Hmmm ff nog een paar sokken pakken, heb koude voetjes en koude voetjes zijn niet leuk :cheer:

Ik heb mijn Chineze collega ook maar omgedoopt tot Chang Pang Wau o:)
:woep: :woep:

Ik zeg GEZELLIGHEID!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 24 januari 2006 om 10:28:
Hmmm wat is dat daar in je hand dan?

Dat is geen fles, dat is Tarzan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 24 januari 2006 om 10:36:
Dat is geen fles, dat is Tarzan

:O toch niet op mijn werk :no:

Maar thuis............;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 24 januari 2006 om 11:04:
:otoch niet op mijn werk:nee:

Maar op je werk heb je wel gewoon een fles in je handen?
Waarschuw beheerder
donateur
Staan er ook twee van op mijn bureau:)
donateur
Hihihi ineens snapt ik hem

Hoorde gisteren op tv dat deze kou je lichaam dus extra gheluksstof laat aanmaken snap nu dus waarom ik zo hyper de pyper vrolijk en energiek ben dus :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat verklaart dan zeker ook dat ik best vrolijk ben. Kom net van buiten, en heb nu een lach op mijn gezicht :D :D :D Zie je?
Waarschuw beheerder
Uhhuh nou dan moet ik zeker harstikke vrolijk zijn als ik zo naar me stage fiets en vanavond weer terug :D
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 24 januari 2006 om 13:06:
Zie je?

ziet er zelfs drie ;p ;p ;p

ennuh gehluksstof nog wel :vaag: hihihihihihihihihihi kom maar op met de lente :9 de kriebels heb ik nu toch al :cheer:

Speelgoed waar kinderen dronken van worden?

Bob de Brouwer :cheer:
donateur
NOU EN OF!!!

Vind dat dat jongetje in die reclame nou niet echt blijheid uitstraalt ofzo whahahaha net alsof ie gedwongen wordt whahahahahah
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :bier:

Maar ja, eigenlijk altijd wel :O
Waarschuw beheerder
donateur
Nou afgelopen zondag absoluut niet, maar nu lust ik er wel weer eentje:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ik zondag wel.

Maar inderdaad, op zaterdag niet......... maar dat lag weer aan de vrijdag ;)
donateur
whahahahahahaha

nou die moedr leeke me nog wl het meest blij, maar die vader en dat meisje zijn ook niet echt van je jeeeeeeee ooooooh

Zien er echt allmaal uitgeblust uit

Omroep voor papegaaien?

Vara
Waarschuw beheerder
Zou ik ook zijn als ik Bob de bouwer troep moest eten :D
Me moeder heeft voor de gein Sponge bob funpasta mee genomen
laatste aanpassing
donateur
:yes:

Bob De Bouwer
KUNNEN WIJ HET MAKEN?
Bob De Bouwer
NOU EN OF!!!

Ik ga mijn bed eens opzoekn, jointje roken, tanden poetsen en dan lekker slapen, morgen nog maar 1 dagje werken :cheer:

(K)sies

Waarschuw beheerder
donateur
hey daan..

verw8 je deze keer grote drukte?
vriendin van me is op DDOD om 12 uur jarig en is van plan met een zooitje (incl myself) langs te komen.
zou mooi klote zijn als het vol is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 januari 2006 om 23:38:

als er maar bier is:jaja:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 24 januari 2006 om 23:40:
pfff morgen weer gezellig naar school

als er maar leven in de brouwerij is:woop:
Waarschuw beheerder
vriendin van me is op DDOD om 12 uur jarig en is van plan met een zooitje (incl myself) langs te komen.

donateur
hey daan..

verw8 je deze keer grote drukte?

Hangt er vanaf hoe groot het zooitje is ;p maar denk dat het nog wel gaat lukken, al denk ik wel dat het druk weer gaat worden deze keer :) Maar denk dat er nog wel pakweg 20 man bijkunnen nog als ik het zo ff inschat en anders ff wat eerder komen :)

Gutenmorgen lieve kijkbuiskindertjes ;p ik heb er weer zin in hoor vandaag, twordt een fantastiese dag hoeba hoeba :cheer:

*doet een dansje, vieieiert feeeeeeeeeest* ;p

Fabio is zoooooooooo lief dan hoort ie ofzo dat ik heet nachtlampke aandoee ofzo en dan komt ie altijd bij me op beed even knuffelen voordat ik eruit moet :lief: zo lieieieievvvveeeeeeee :)

SHOOBEDOOOOOOOO!!!!!!

*doet nog een dansje en vieieiert nog steeds feest*

LA!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 25 januari 2006 om 15:51:
Fabio is een schatje

moet je m es meemaken als ie bovenop je springt vanaf een kast, terwijl je ligt te slapen. kijken of je m dan nog zo lief vindt :[
Waarschuw beheerder
Hij vind jou vast niet lief..
Maar tegen mij is hij nog erg lief.

Misschien heb je hem wel wat aan gedaan dat hij jou wel even wou vermoorden ofzo
donateur
Jullie hadden het moeten zien toen die keer dat ie op de kast wilde springen en het net niet haalde :x Hij had niets hoor maar man dat was echt UBERGRAPPIG :D
Waarschuw beheerder
Echt zo iets wat alleen maar in een film kan gebeuren of op zo'n homevideo
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn wel leuk flimpjes:jaja: ik had waarschijnlijk wel een grote kans gemaakt als ik nou eens een paar flimpjes had gemaakt van de dieren thuis:p
Waarschuw beheerder
DDOD..:bounce:...DDOD...:cheer:...DDOD..:bounce:
­­
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben lekker om 14.00 uur vrij. Ga dan eerst eens heerlijk op bed liggen luieren, daarna lekker lang in bad, en daarna ff eten en weer naar bed.

Ben zoooooo moe!!!
Waarschuw beheerder
donateur
En anders gewoon doorgaan!
donateur
Gie Ga goedemorgen deze maandagmorgen faldera ra ra ra

En nu zijn het nog maar vier nachtjs shoobedoo wap waaaaa
Heb heerlijk geslapen :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb voor het eerst sinds 3 weken geslapen, todat de wekker ging. Niet meer om 5 uur wakker :D

I :lief: mijn eigen bedje!
Waarschuw beheerder
donateur
:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm er is nog wel een bed waar ik lekker slaap btw ;) Maar mijn eigen bedje is nog lekkerder...
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hier ben ik ook weer aanwezig :jaja:

Zal er pas rond 01:30 zijn gezien het feit dat ik deze week avond dienst heb ( ben pas om 23:30 klaar van werk en dan nog ruim 120 km rijden :P ). Ben iig benieuwd naar C&C hoe hun eerste 'officiele' gig gaat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je auto kan niet harder dan 60 km per uur?:o
Waarschuw beheerder
Ik ben klaar om 23:30 maar kan pas om 23:50 uit klokken. Zit nog wat tijd tussen voordat ik uiteindelijk in mijn auto ben richting amsterdam :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 30 januari 2006 om 12:03:
Hier ben ik ook weer aanwezig:yes:

Zal je tegen die tijd al weten wat dees met warm en koud bedoelt of weet je het misschien al?
Ik weet het lekker wel;-p

Voor mij ook weer eens DDOD:D Mag ook wel na 3x gemist te hebben;) Heb er zin in iig.
Waarschuw beheerder
Bladieblablablablab... BLA ! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 30 januari 2006 om 12:31:
Voor mij ook weer eens DDOD

:cheer: Eindelijk weer samen op DDOD. Heb je er zoooooo gemist :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 30 januari 2006 om 12:39:
Bladieblablablablab... BLA !

;)

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 30 januari 2006 om 12:56:
Eindelijk weer samen op DDOD. Heb je er zoooooo gemist

Ik zal de verloren tijd met je goed maken oke!?:)(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op maandag 30 januari 2006 om 16:28:
Ik zal de verloren tijd met je goed maken oke!?

:cheer: Gezellig!!!! Was trouwens Zaterdag ook weer gezellig met jou haha en Kjell heeft zich in weten te houden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 30 januari 2006 om 20:21:
en Kjell heeft zich in weten te houden;)

Volgens mij doet ie niet anders hoor:s
donateur
Mensen er is een kleine datum verandering voor DDOD maart, we schuiven een weekje naar voren en ik ga ook de datum van de editie erna doorgeven, dus hou de agenda in de gaten ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Is het dan al aangepast? Als ik 3 maart nl naar voren schuif, dan is het geen maart meer:s
donateur
OMG ben cht gek, ik bedoelde een weekje eerder :p

hahahahaah hoezo nog steeds in de bonen

hij staat nog steeds gewoon in je agenda maar dan verzet zeg maar ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Hij stond dus op 10 en is reeds naar 3 verschoven. Duidelijk.
donateur
zo hallo en een goedemorgen op het lege pf ofzo enzo :cheer: falderarararararara

Nog maar 3 nachtjes en dan feestje :cheer:

*doet een dansje, vieieieiert feest*

Tears from the mooooooooooooooon tears from the moon shalalalala HEY!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 31 januari 2006 om 08:13:
zo hallo en een goedemorgen op het lege pf ofzo enzo

Goedemorgen...

Lege pf? Volgens mij heb ik om 6.20 ofzo al iets gepost vandaag. Pffff was weer eens om half 6 klaar wakker :s

Maar ja, volgens mij ben ik ook om half 10 gisteravond in slaap gevallen :D
Waarschuw beheerder
Was trouwens Zaterdag ook weer gezellig met jou haha

:D Het was zeker gezellig:D Heb echt veel gelachen met iedereen iig.

en Kjell heeft zich in weten te houden;)

(y) Das mooi. Hij mag tenslotte geen meiden blauwe plekken bezorgen en zeker jou niet:no: ;-p

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 08:40:
Maar ja, volgens mij ben ik ook om half 10 gisteravond in slaap gevallen

Zo daf!:O Doe je goed. Schok je zelf zeker ook wel van;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 31 januari 2006 om 09:50:
Schok je zelf zeker ook wel van

:yes: toen ik om half 2 vannacht wakker werd, met de tv nog aan schrok ik idd een beetje. Had de wekker ook nog niet gezet :O En mijn wijn was ook nog helemaal niet op.
Niks voor mij om mijn wijn niet op te drinken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 31 januari 2006 om 10:23:
moest alleen nog wat slaap inhalen. Ben vandaag alleen brakker dan gisteren

niks gewend jij:p ik voel me lekker. ik heb wel weer zin in een hardhousefeest :-9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, vrijdag mogen we weer:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook drie, maar er waren er nog meer...

*edit*
Ik heb Greg Brookman, Elvis en Benz. Heb ook nog cd's gezien van Lucy Fur en Mark H.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de eerst 2 heb ik ook. plus het cdtje van Mark H. en Lucy Fur houd voor my een cd apart voor hha.
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 31 januari 2006 om 10:23:
Ben vandaag alleen brakker dan gisteren

klote is dat soms, dat juist als je wat langer slaapt dat je je dan nog suffer voelt, heb dat ook weleens, daarom slaap ik gewoon niet voor twaalven doordeweeks anders ben ik echt supergaar de volgende dag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 12:58:
Niks voor mij om mijn wijn niet op te drinken

Voor straf de hele week aan de chocomel:[ ;-p
Waarschuw beheerder
donateur
ECHT NIET :@

Jezus, niks lukt vandaag. Heb een telefoonsnoer gekocht, stekker en nog zo'n deel wat er bij hoort, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar :@ Zo frustrerend! Mijn verlengsnoer is namelijk slecht en dacht dat ga ik ff fixen, maar nee hoor, ik kan het niet :Cry:

Hmmm, dit is meer iets voor het zeiktopic.

Denk dat ik maar een wijntje ga inschenken ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 18:12:
Denk dat ik maar een wijntje ga inschenken:p

What else is new:p
Waarschuw beheerder
Hahahaha. Kjell deed net een waterijsje in zijn mond en toen bleef dat ijsje aan de binnenkant van zijn bovenlip plakken:respect:
Leek wel dumb and dumber:D

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 18:12:
Denk dat ik maar een wijntje ga inschenken

Wel opdrinken he!:[
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 31 januari 2006 om 21:02:
Hahahaha. Kjell deed net een waterijsje in zijn mond en toen bleef dat ijsje aan de binnenkant van zijn bovenlip plakken:respect:
Leek wel dumb and dumber:D

hihihihih

Wel opdrinken he!:[

Ja, anders is het zonde :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wel opdrinken he! :[

Heey zoiets gebeurt me maar 1 x. Beetje vertrouwen he! Dacht dat je me wel een beetje kende ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 31 januari 2006 om 21:04:
hihihihih

Deed echt zeer bij hem, maar het was zo'n grappig gezicht:D Probeer dan maar eens niet te lachen;)

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 21:06:
Heey zoiets gebeurt me maar 1 x. Beetje vertrouwen he! Dacht dat je me wel een beetje kende

Gelukkig leer je van je fouten, dus geniet maar lekker van je wijntje:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 31 januari 2006 om 21:15:
Gelukkig leer je van je fouten, dus geniet maar lekker van je wijntje (f)

En dat ben ik dus ook aan het doen :yes:

Mini-me hoe is het met je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Me mij nog steeds alles goed hihi
Alleen last van vlindertjes in de buik :D

En met Maxi-me ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 31 januari 2006 om 21:43:
En met Maxi-me ;)laatste aanpassing 31 januari 2006 21:44

Hahaha, vlindertjes.... Ik heb rupsen in mijn buik....kunnen vlinders worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoeoeo, we houden van vlinders :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vlinders :lief:

wou dat ik voor altijd vlinders had :yes:

Nou ja, waar heb ik het over. Heb ze nu nog niet eens....of wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 31 januari 2006 om 21:49:
:nee:In iedergeval nog niet;)

En wie is de (aanstaande) gelukkige?
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je dat niet ;p

owww had je toch op hollandsch glorie moeten zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 31 januari 2006 om 22:16:
owww had je toch op hollandsch glorie moeten zijn.

en dan die mooie foto van hem moeten missen?
[img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Budha, bedoel je die foto die je me net stuurt?
Waarschuw beheerder
donateur
Foto?
donateur
Shoobedoo wap waa, heb wel weer zin in een feestje en komt dan mooi uit want vrijdag is er een feestje :cheer:

*doet een dansje, vieieieieiert feeeeest*

Shalalalalala HEY!!!

boogie, boogie, boogie

Joehoe de hoehoe wat een mooie dag wederom, vlindertjes hier, vlindertjes daar, vlindertjes overal, hortus botanicus nog eens aan toe zeg ;p ;p

*danst weer verder door de huiskamer*

wakker worden wereld, de zon is al op ofzoiets :vaag:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Moguhhh!!! Wat een enthousiastme op de vroege morgen :D Ben nu met kop koffie no2 bezig en heb er zeker nog eentje nodig.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 1 februari 2006 om 08:18:
wakker worden wereld, de zon is al op ofzoiets

welke zon :(

*loopt weer naar de koffieautomaat*

Jaja, stagetijd en tot nu toe helpt PF me weer de dag door haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ben mij in de straat waren de bomen helemaal wit :S

Ik wil zon B)

Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 09:13:
*loopt weer naar de koffieautomaat*

Hmmm, je zit nu bij mij in de buurt toch? Kan je beter bij mij koffie komen halen, ik maak heerlijke cappuccino :D

*gaat haar 3e maken*
donateur
Hihihihihihihihi

Heb ook mijn derde kop koffie, of eigenlijk is het mijn tweede kop koffie en ben er helemaal klaar voor voor deze nieuwe leuke dag gevuld met spannende avonturen wahoooooooooo

Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 09:13:
welke zon

in mijn hoofd, in mijn hoofd :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
3e zit er ook weer in :)

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 09:47:
Hmmm, je zit nu bij mij in de buurt toch? Kan je beter bij mij koffie komen halen, ik maak heerlijke cappuccino :D

Grr dat hebben we hier niet. Ben wel op dat delflandplein geweest. Hoever is het vanaf daar nog naar jouw werk?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 1 februari 2006 om 09:49:
in mijn hoofd, in mijn hoofd :woep: :woep:

:D kdan! Beter dan wat de Raggende mannen in hun hoofd hebben :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten?
Waarschuw beheerder
Of heb je soms poep in je hoofd?
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Martijntje, we kunnen volgende week wel ff lunchen op het delflandplein. Is voor mij 5 minuten lopen.
donateur
tralalalalalala sun is shining, weather is sweet

Ik heb geen idee wat de raggende mannen in hun hoofd hebben, maar neem het zo van je aan Martijntje dat het niet zo leuk is als zon in je hoofs, zoals beloofd, zon in mijn hoofd shoobedoo wap waaaaaa

Ik moest vanmorgen ook mijn zadel krabben whahahahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 10:20:
Hey Martijntje, we kunnen volgende week wel ff lunchen op het delflandplein. Is voor mij 5 minuten lopen.

Cool, dan kom met de bedrijfsfiets :) Moet nog ff kijken of het volgende week of de week erop wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Bedrijfsfiets? Hahaha, wat grappig.

Kijk maar joh.... ik werk hier voorlopig nog wel, en ben eigenlijk wel 3 x per week op het delflandplein. Je belt, mailt, smst of msnt maar.

Rooksignalen kan ik hier minder goed ontvangen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 10:45:
Cool, dan kom met de bedrijfsfiets:)

Denk je wel aan de bijtelling;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 februari 2006 om 10:51:
Denk je wel aan de bijtelling ;)

Ik sjoemel wel wat met de kilometer registratie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 11:03:
Ik sjoemel wel wat met de kilometer registratie:)

Dus je fietst meer dan 500 km prive met de fiets van de zaak:o:p
Waarschuw beheerder
donateur
heb je toevalige nog een bedrijfsfiets over? myn prive fiets heeft weer eens last van kuren:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 1 februari 2006 om 11:35:
heb je toevalige nog een bedrijfsfiets over? myn prive fiets heeft weer eens last van kuren

:no:

Maar als je in het bezit bent van een goeie kniptang hebben andere bedrijven nog wel een aantal fietsen beschikbaar...
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Martijn, heb jij verstand van telefoonaansluitingen? Kan je me daar vanavond ook ff meehelpen.

Met die tv en zo moet het zeker lukken, want ik snap het zelfs geloof ik... maar heb het toch maar niet geprobeerd. Vind ik nou echt meer een klusje voor jou ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bereken je wel een flink uurloon Martijn;)
Waarschuw beheerder
donateur
waar bemoei je je mee :[

Martijn doet het vast met liefde voor me :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 14:48:
waar bemoei je je mee:[

Martijn aan wat extra zakgeld helpenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ow dat is dan wel weer lief van je :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 14:27:
Martijn, heb jij verstand van telefoonaansluitingen?

Kan je me daar vanavond ook ff meehelpen

Met die tv en zo moet het zeker lukken, want ik snap het zelfs geloof ik... maar heb het toch maar niet geprobeerd. Vind ik nou echt meer een klusje voor jou ;p

At your service [img width=202 height=150]http://www.schooltv.nl/weekjournaal/extra/img3ea7c6381215c.jpg[/img] :P:P

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 14:48:
Martijn doet het vast met liefde voor me

Zie hier boven :)

Dus..
Waarschuw beheerder
Hier voor t werk(Amstel Business Park), nog een auto ongeluk gebeurd.
Iemand had zijn auto even in een lantaarnpaal geparkeerd.
Ambulance en SBS6 er bij. Werd nog druk ook.
Waarschuw beheerder
donateur
:woop: Thanx Martijn

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 15:10:
Martijn, heb jij verstand van telefoonaansluitingen?

Uitspraak van MvDJ op woensdag 1 februari 2006 om 15:10:
Kan je me daar vanavond ook ff meehelpen

Durf je het wel aan Daphne?

Uitspraak van LIBOH op woensdag 1 februari 2006 om 15:30:
Iemand had zijn auto even in een lantaarnpaal geparkeerd.

Scheelt weer wat pakeer ruimte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 1 februari 2006 om 15:34:
Durf je het wel aan Daphne?

Ik heb het gister zelf geprobeerd, maar ik heb gefaald... maar mijn huis staat nog overeind, dus het is niet schadelijk :D

En ik heb enorm vertrouwen in Martijn

Zo RJ, ik zet het \____/ zelf wel ff neer. Hoef jij het niet te doen :[

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 15:38:
Zo RJ, ik zet het \____/ zelf wel ff neer. Hoef jij het niet te doen:[

En mocht je geen teiltje in de buurt hebben, dan kan je ook altijd een 1000 dingen doekje gebruiken;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie tip! Zal het onthouden :D

Zo'n 1000 dingen doekje is natuurlijk goed voor een hoop dingen.

Ennuh........ volgens mij zijn we nog nooit zoooo off topic geweest in een ddod topic als deze keer.

Daaaaaan! Ben je er wel ;)
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 15:50:
Daaaaaan! Ben je er wel

;p

Heb de lente in mijn bol wahoooooooooooooooooooooooooooooooo

:cheer: en lekker morgen nog maar 1 dagje werken so I FEEL GOOD tadatatatadata gelijk liedje weer in mijn hoofd shoobedoo wap waaaaaaaa *doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Heb het beetje druk met sms-en enzooi o:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg maar 1 ding: morgen, Trappist, tussen 1 en 2 te horen: Technikal - N2O. Vetste plaat van dit jaar, kan niet anders. :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen O:)?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=60 height=38 cacheid=0001c2cf002163ab79de89151a013531c4]http://www.my-smileys.de/smileys2/smilie_saug..gif[/img]

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 1 februari 2006 om 15:57:
ik zeg maar 1 ding: morgen, Trappist, tussen 1 en 2 te horen: Technikal - N2O. Vetste plaat van dit jaar, kan niet anders.

tellen is niet echt je sterkste punt:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 1 februari 2006 om 15:57:
ik zeg maar 1 ding: morgen, Trappist, tussen 1 en 2 te horen

Zal ik even een dekentje komen brengen en een luchtbedje??

Wij komen allemaal Vrijdag pas :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
o ja vrijdag, sorry haha ben al in weekend stemming :P
Waarschuw beheerder
donateur
heb alleen morgen nog een tentamen, en nog wel om 9 uur ook :S kan ik mooi de hele dag besteden aan mn ddod vs hr cdtje, ik fik er 20 dus wie er 1 wil moet vooraan staan tussen 1 en 2 :D
Waarschuw beheerder
donateur
je kan hem toch ook gewoon ff yousenditten :[
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 1 februari 2006 om 16:37:
heb alleen morgen nog een tentamen, en nog wel om 9 uur ook kan ik mooi de hele dag besteden aan mn ddod vs hr cdtje, ik fik er 20 dus wie er 1 wil moet vooraan staan tussen 1 en 2

Geef je ze ook een beetje aan de nog onbekende mensen?
Mensen die je kennen kunnen hem inderdaad ook later nog vragen via yousendit or whatever :)

Ik wil in de toekomst ook dat je op de site van Dawn of Dance de setjes ook kan downen oid

OH!!!
Er is ook weer een minidisc aanstaande vrijdag om de sets op te nemen :cheer:
Waarschuw beheerder
mn ddod vs hr cdtje, ik fik er 20 dus wie er 1 wil moet vooraan staan tussen 1 en 2

Ik deel ze wel voor je uit, beetje moeilijk uitdelen als ze aan t draaien bent. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik fik er 20 dus wie er 1 wil moet vooraan staan tussen 1 en 2:d

Present!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 1 februari 2006 om 16:51:
Ik deel ze wel voor je uit, beetje moeilijk uitdelen als ze aan t draaien bent

1 voor hem, 2 patrick, 1 voor haar, 2 voor patrick :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 1 februari 2006 om 16:51:
Ik deel ze wel voor je uit, beetje moeilijk uitdelen als ze aan t draaien bent.:)

'Als ik je nou een cd geef, mag ik dan met je op de foto?':p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 1 februari 2006 om 16:46:
Geef je ze ook een beetje aan de nog onbekende mensen?
Mensen die je kennen kunnen hem inderdaad ook later nog vragen via yousendit or whatever

uiteraard, no problemo :) ik zal m sowieso dan nog wel in de loop van volgende week ff hier (of ergens anders, of in meerdere topics ;)) posten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 februari 2006 om 17:12:
'Als ik je nou een cd geef, mag ik dan met je op de foto?'

Zei gister nog tegen je dat het waarschijnlijk besmettelijk is :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 1 februari 2006 om 17:31:
Zei gister nog tegen je dat het waarschijnlijk besmettelijk is

niet iedereen heeft er last van :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 1 februari 2006 om 17:31:
Zei gister nog tegen je dat het waarschijnlijk besmettelijk is

*nieuwsgierig*
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 1 februari 2006 om 17:24:
uiteraard, no problemo :) ik zal m sowieso dan nog wel in de loop van volgende week ff hier (of ergens anders, of in meerdere topics ;)) posten.

Heel graag, als het kan in alle Harddance gerelateerde topics, is ook goede promo ook weer voor jezelf en DDOD natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
*het onderlipje begint gelijk te trillen*

[img width=450 height=310 cacheid=000b910e0021648ce38c61631a01355a1b]http://pix.dontstayin.com/75/46/7546f1ad-a00e-45aa-95c4-8a2bf48547a5.jpg[/img]
Een beetje te veel RedBull of zo?:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 1 februari 2006 om 19:40:
Eleen je forum pic had je dat aan in Londen? n wil je die foto ook plaatsen? Zieet er echt gaaf uit en wil even goed zien

Op de forumfoto klikken, is namelijk een link naar de echte foto.
Waarschuw beheerder
[img width=337 height=450 cacheid=000b912d002164d17a2036261a01355efe]http://pix.dontstayin.com/39/0f/390f91fa-197b-4066-939f-7047f41617aa.jpg[/img]
[img width=450 height=337 cacheid=000b9136002164dd349a927c1a01355efe]http://pix.dontstayin.com/76/95/7695a1b9-3b10-4c0b-8571-1c6d0f9ad85b.jpg[/img]
Hier geniet ik van een kopje thee :)
Waarschuw beheerder
Dank je wel :) Heb idd vrij veel complimentjes over gekregen :)
Waarschuw beheerder
Klappertea! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 15:38:
En ik heb enorm vertrouwen in Martijn

Martijn is een held :yes:

Hij heeft het gewoon voor elkaar om alles werkend te krijgen :yes:

Mijn dvdrecorder, digitale tv, home cinema set.... alles werkt zoals het zou moeten.

Martijntje, Martijntje, Martijntje :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 1 februari 2006 om 20:59:
Mijn dvdrecorder, digitale tv, home cinema set.... alles werkt zoals het zou moeten.

Tja, gewoon de stekker erin doen. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 1 februari 2006 om 19:35:
*het onderlipje begint gelijk te trillen*

Dat was nou ook weer niet te bedoeling :D

Inderdaad een super mooi outfit :yes:

En Rj wat kan je ook zwoel kijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 1 februari 2006 om 21:07:
En Rj wat kan je ook zwoel kijken;)

Zal ik jou vrijdag dan ook maar ff zo aankijken?;)
Waarschuw beheerder
Oehhhh i'm loving it!! Jij mag mij wel de hele avond zo aan kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga m'n best voor je doen:) Hoop dat ik m'n gezicht daarna nog 'normaal' krijg;)
Waarschuw beheerder
Dan kan je altijd door rijden naar Dr Robert Shoemacher die helpt je wel met het terug brengen in vorm van je gezicht :P

Trouwens wat een leuk shirtje heeft Cally aan komt me bekend voor o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze was er ook erg blij mee:d
Waarschuw beheerder
er is een hele topic erover op Get Gage'd! Iedereen wilt zo'n shirtje, dus ik zou gauw copyright erop zetten!
Waarschuw beheerder
donateur
En dan dankzij haar miljonair worden zodat ik naar al haar optredens kan:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 1 februari 2006 om 22:44:
dus ik zou gauw copyright erop zetten!

Damn wist dat ik nog iets moest doen. :frusty:
donateur
:gaap:

Gutenmorgen diesen morgen :cheer:

Superbelachelijk, ga ik om 12 uur slapen en dan word ik te laat wakker hahahaha zal me leren op tijd te gaan slapen :9 :cheer: ach ja, is zeker zodat ik goed uitgerust ben voor het weekend ofzo ;p
Lekker nog maar 1 dagje werken wahooooooooo

*doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeeest*

Zin in morgenavond :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 1 februari 2006 om 21:01:
Tja, gewoon de stekker erin doen

Was het maar zo simpel. Ik wou dan het ook zo was. Maar nee hoor, tig scartkabels, andere kabels, stekkers etc etc. Maar hij doet het weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
OH goedemorgen trouwens :D
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen!!! Op deze grijze Donderdag :nocheer: Whahoooeeee mag gewoon 3 kwartier later beginnen als of we dat zo hard nodig hebben :P

Uitspraak van Eleentje op woensdag 1 februari 2006 om 22:44:
er is een hele topic erover op Get Gage'd! Iedereen wilt zo'n shirtje, dus ik zou gauw copyright erop zetten!

Je bent een hit BABY!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tracklist DDOD vs Hardhouse Revolution Promotional CD mixed by DJ Charly

01 Vicky Pollard - Yeah But, No But [Whitelabel]
02 Baby D - Let Me Be Your Fantasy (Cheeky Remix) [Cheeky Trax]
03 Olive vs Lisa Stansfield - You're Not Alone / People Hold On [Cheeky Trax]
04 Beastie Snax - Fall On Me [Beastie Snax]
05 OD404 - 9 Bar (Special G Remix) [Unreleased]
06 Daley, ADZ & Alex Calver - More Drugs (Chris Hoff Remix) [Deprivation Records]
07 ADZ - Rambunctious Behaviour (DJ Rebirth Remix) [Passion Records]
08 MDA & Spherical - Music [Forthcoming on Oblivion Records]
09 Trevor McLachlan - The Voice [Unreleased]
10 Technikal - N2O [Forthcoming on Tidy Trax]
11 Andrew Dring - Darkest Desire (Chris Hoff Hard Mix) [Unreleased]
12 K90 - Breathe (Chrysus Remix) [Never to be released]
13 Basic Dawn - Pure Thrust (Olly "Urban Gorilla" Perris Remix) [Never to be released]
14 Nathan M & HedBed - Convenient Suicide (Xinetd_D's Suicidal Mix) [Forthcoming on Addiction]
15 Benny Drohan - Back To The Programme (MDA & Spherical Remix) [Whiplash Recordings]
16 Tony de Vit vs Andy Whitby & Sam Green - Do U Care? [Never to be released]
Waarschuw beheerder
06 Daley, ADZ & Alex Calver - More Drugs (Chris Hoff Remix)
07 ADZ - Rambunctious Behaviour (DJ Rebirth Remix)
08 MDA & Spherical - Music

Sweeeet! :D
Vooral Rambunctious Behaviour; lekkere ronde bassen! :respect:
Had m meteen op vinyl aangeschaft.
Hopelijk komt die vrijdag ook nog voorbij?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 2 februari 2006 om 15:31:
Hopelijk komt die vrijdag ook nog voorbij?!

die kans bestaat ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hoppa tis al weer donderdag en me weekend is begonnen :D

eindelijk weer een keertje hardhouzen...

heb het stiekem wel een klein btje gemist ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Joeriiiiiiii :woop:

Kom je ook? Gezellig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker lijstje Charel, ik sta zeker ff vooraan:jaja:

Ben wel benieuwd naar die Olive vs Lisa Stansfield.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 2 februari 2006 om 15:47:
heb het stiekem wel een klein btje gemist

Zie je wel je kunt gewoon niet zonder ons :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 2 februari 2006 om 15:35:
die kans bestaat

bestaat ook de kans dat je morgen langskomt en niet vanavond ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 2 februari 2006 om 15:53:
Ben wel benieuwd naar die Olive vs Lisa Stansfield.

100% bounce :jaja: leuk ge mash-upped van Cheeky Trax, doet t wel goed denk ik.

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 2 februari 2006 om 15:59:
bestaat ook de kans dat je morgen langskomt en niet vanavond

*mental note: no cd for the mc*
:P
Waarschuw beheerder
Voer hem dronken en hij weet van niets meer..
Dan weet hij volgends mij uberhaupt niet meer hoe hij zijn plaatjes moet draaien..

Mr plaatjes draaier (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 2 februari 2006 om 16:44:
Voer hem dronken en hij weet van niets meer..
Dan weet hij volgends mij uberhaupt niet meer hoe hij zijn plaatjes moet draaien..

das waar :D maar ik moet rijden vrijdag, dus t zal bij 1 biertje blijven ben ik bang :( Op HD heb je volgende week meer kans :jaja:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 2 februari 2006 om 16:44:
Mr plaatjes draaier (L)

Mini me (L) :P
Waarschuw beheerder
(L) :cheer: (L) Nog een nachtje slapen gaat alweer hard!!!!

Op Mini-me zit copy right you no!!

Maar Daf vind het vast niet erg als je hem af en toe gebruikt :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik kan je toch moeilijk Mini Daf noemen? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 2 februari 2006 om 15:31:
Vooral Rambunctious Behaviour; lekkere ronde bassen

eigenlijk grappig dat je dat zegt, want t is gewoon tzelfde hardtrance basslinetje dat Pienaar in bijna elke track gebruikt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 2 februari 2006 om 17:02:
Maar ik kan je toch moeilijk Mini Daf noemen?:d

Kan prima hoor:jaja: Het slaat alleen nergens op:s
Waarschuw beheerder
Whaha dit is echt best grappig :respect:

Qlimax België
Minimumleeftijd is 16 jaar. Indien de personen toch jonger zijn dan 16 jaar moet er een schriftelijke toestemming van de ouders zijn, waarin zij verantwoordelijk zijn.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus in plaats van een briefje vervalsen om onder de gymles uit te komen, moeten kids nu een briefje vervalsen om een feest binnen te komen? Moet nie gekker worden :S Nog ff en dan hebben we kinderen van 6 op feestjes. Kunnen we iig onze K3 cd's weer es draaien :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 2 februari 2006 om 17:18:
Het slaat alleen nergens op :S

Tuurlijk slaat het wel ergens op. Nadia is mijn mini-me, dus dan ook een Mini-Daf. Zo ben ik een Maxi-nadia. Maar dat leggen we nog wel eens uit misschien ;)
donateur
Krijg net een superleuk mailtje van een meisje uit Engeland:

hey hey !! my name is alexia n I saw ur event on dsi,com - looks wicked !!!
Im gonna be around in the Dam tomorrow, always lookin for a party some where
:p Would love to see if da Trappist is a good as it looks on da photos, Im
sure it is even better ! ! So if the place isnt already full i'd really
appreciate it if you could sort it out so I can get in... I know its kind of
last minute but I jus kind of spontaneously decided to go to Amsterdam this
morning ! It was one of those things u jus randomly wake up with a brilliant
idea - dude gotta do somethin crazzy ! :D Anyway....give me a shout when u
know if its all good or not ... aight, dats about it - thanks

alexia

Echt supervet :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 2 februari 2006 om 17:12:
eigenlijk grappig dat je dat zegt, want t is gewoon tzelfde hardtrance basslinetje dat Pienaar in bijna elke track gebruikt

Klink iig wel lekker. :)

Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 2 februari 2006 om 17:46:
Kunnen we iig onze K3 cd's weer es draaien

Yes!!! :p

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 2 februari 2006 om 18:36:
hey hey !! my name is alexia n I saw ur event on dsi,com - looks wicked !!!
Im gonna be around in the Dam tomorrow, always lookin for a party some where
Would love to see if da Trappist is a good as it looks on da photos, Im
sure it is even better ! ! So if the place isnt already full i'd really
appreciate it if you could sort it out so I can get in... I know its kind of
last minute but I jus kind of spontaneously decided to go to Amsterdam this
morning ! It was one of those things u jus randomly wake up with a brilliant
idea - dude gotta do somethin crazzy ! Anyway....give me a shout when u
know if its all good or not ... aight, dats about it - thanks

alexia

Gelukkig maak ik al die foto's niet voor nix dan. :)
Denk dat zij dr nog wel bij past. Almost partytime!
laatste aanpassing
donateur
ja, maar dat was allang gebleken :yes: Geloof toen al in oktober vorig jaar ofzo, toen is die promo op DSI geeloof ik voor het eerst gedaan

Ben blij dat mijn engelse vertalingen dus nog ergns goed voor zijn yeah

Hopen dat ze nog leuke Englsmannen meeneemt o:)
Heb nog drie dagen over of nee twee, een rustdagje is ook wel goed tussendoor, ah nee what the hell gewoon doorgaan, dus drie :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 1 februari 2006 om 20:00:
Hier geniet ik van een kopje thee:D

:D Lache foto
Echt een super gaaf outfit eleen(y)

Welk shirt van cally cage bedoelen jullie? Ben niet nieuwsgierig ofzo O:)
Waarschuw beheerder
Noukie! :knuffel:

dees is het:
[img width=337 height=450 cacheid=000b952e00216e2a7115b31c1a01360950]http://pix.dontstayin.com/e4/2e/e42eea69-7c8a-44d6-a65c-afe4bd672898.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Eleen, ik heb je foto's gezien. 1 smiley :respect: Wat een coole outfit :yes:

Uiteraard de shirtjes van Cally en RJ ook.

Waarschuw beheerder
donateur
en 1, 2 stap en draai

en 1, 2 stap en kick

en stap en draai

en stap en kick

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 3 februari 2006 om 03:42:
en 1, 2 stap en draai

en 1, 2 stap en kick

en stap en draai

en stap en kick

Isosa shuffle? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 3 februari 2006 om 03:42:
en 1, 2 stap en draai

en 1, 2 stap en kick

en stap en draai

en stap en kick

:cheer: Goodmorning!!! :cheer:

Whoaaaaaaa :gaap:

*pakt er een kopje thee bij*

Zo nou laat de dag maar beginnen!!
Pfff nog een hele dag school, of ik niets anders te doen heb :D
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas, ik kom vanavond niet :no:

Maar ja, ik maak het volgende week op HeartDance wel goed met jullie :D
Waarschuw beheerder
En ik weet nog niet zeker of ik op Heartdance ben wordt allemaal ietsjes te veel met HHA in het vooruit zicht

Of ik moet in die tussen tijd de lotto winnen dan ben ik zeker van de partij.

Wel jammer hoor :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 februari 2006 om 10:19:
En ik weet nog niet zeker of ik op Heartdance ben wordt allemaal ietsjes te veel met HHA in het vooruit zicht

Ben op Heartdance ook niet van de partij.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja er zijn duidelijk iets te veel feestjes deze maand... Kan het me ook allemaal niet meer financieel veroorloven. Kan wel, maar ja, er is meer in het leven dan feestjes :yes:

En je huis opknappen kost echt pakken geld :S
donateur
Jammer dat je er niet bent vanavond Daph, maar moet zeggeen dat ik het eigenlijk veel erger vind nog als mensen niet naar HeartDance komen.... Zoals jullie namelijk weten heb ik dan juist de steun van mensen nodig, maar ja. :)

Komen jullie toch op de tweede editie later in het jaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op donderdag 2 februari 2006 om 23:22:
Noukie!

dees is het:

Geweldig zeg! (y) En die heb jij gegeven bijl?

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 10:09:
Helaas, ik kom vanavond niet

Gaan we mekaar afwisselen?:) Jammer daf, zie je volgende week dan weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 3 februari 2006 om 11:02:
Zoals jullie namelijk weten heb ik dan juist de steun van mensen nodig, maar ja.

Als ik het geld had wel maar aan gezien me HHA ticket met 7.50 om hoog is gegaan trek ik het echt niet meer!
Lang verhaal maar het zijn een stelletje FUCKERS bij de rabobank.. :[

Mocht ik nog wat geld over houden kom ik echt wel langs.
Maar moet ook nog in kopen doen voor HHA
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 februari 2006 om 11:07:
Als ik het geld had wel maar aan gezien me HHA ticket met 7.50 om hoog is gegaan trek ik het echt niet meer!
Lang verhaal maar het zijn een stelletje FUCKERS bij de rabobank.. :[

daarom zeg ik al dan komen jullie toch op de tweede editie, neme niemand iets kwalijk hoor, dat bedoel ik er niet mee, maar tis wel jammer, eigenlijk lijkt wel alles zowat tegen te zitten aan HeartDance van start af aan, ik bedoel kijk alleen maar naar het feit dat ik het eigenlijk op de 28e januari wilde doen, PF die off line ging etc etc :)

Maar ja NOU EN!!! er komt sowieso wel een volgende editie ;)
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er nog 1 stoeltje vrij is in de basic-bus? Wil toch wel erg graag mee. Zie dat vince al een tijdje niet online is geweest op PF. Vandaar dat ik het hier ff vraag.
Waarschuw beheerder
donateur
www.partynight.nl en ja er is nog plek volgens de site!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 11:18:
Weet iemand of er nog 1 stoeltje vrij is in de basic-bus? Wil toch wel erg graag mee. Zie dat vince al een tijdje niet online is geweest op PF. Vandaar dat ik het hier ff vraag.

Bel je 'm toch ff.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 11:24:
en ja er is nog plek volgens de site!

Dat zag ik nergens staan:bloos: Had nl paar weken geleden gehoord dat er nog maar 5 plekjes waren en dat de deluxe bus al vol zit.

Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 februari 2006 om 11:26:
Bel je 'm toch ff

Ik heb zijn nummer niet;)

Ga wel ff boeken nu.Zie ik het vanzelf wel:)
donateur
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 11:18:
Weet iemand of er nog 1 stoeltje vrij is in de basic-bus? Wil toch wel erg graag mee. Zie dat Vince al een tijdje niet online is geweest op PF. Vandaar dat ik het hier ff vraag.

Super dat je meegaat Noukie (y) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 11:29:
Ik heb zijn nummer niet;)

Wel hoor:jaja:
Waarschuw beheerder
Vince moet beter gauw online komen, ik heb m nodig!
Waarschuw beheerder
donateur
Zie pb;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 februari 2006 om 11:55:
Zie pb

Morgen heeft heel PF vince zijn nummer:D
Waarschuw beheerder
donateur
Of ff contacten op blauwe apen forum, daar is ie wat actiever;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je had ook ff zijn msn uit zijn profiel kunnen halen en hem op die manier ff je vraag kunnen stellen.
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we anders gewoon met zn allen bij m langsgaan? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 3 februari 2006 om 12:02:
nou!kie ook mee

Welke bus zit je daan?
*duimt dat budha ook in basic zit*

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 12:02:
Je had ook ff zijn msn uit zijn profiel kunnen halen en hem op die manier ff je vraag kunnen stellen.

Ik en msnen:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 3 februari 2006 om 12:03:
zullen we anders gewoon met zn allen bij m langsgaan

Dat vindt ie heus wel leuk, we moeten dan wel An meenemen, he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf af van mijn Budha :[
Waarschuw beheerder
donateur
Zo vroeg en dan al zulke makkelijke voorzetjes krijgen.... dat belooft wat voor vandaag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 11:48:
Kon me toch niet inhouden. Heb net geboekt en een bevestiging binnen gekregen, dus denk dat het wel goed zit

Kdan Noukie!! Gezelligheid!! :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 3 februari 2006 om 12:08:
Zo vroeg en dan al zulke makkelijke voorzetjes krijgen.... dat belooft wat voor vandaag

Moet je ze ook wel plaatsen.

Whoehoeheo :cheer: ik ga morgen met deluxe bus naar België. Ff alvast testen..... voor over 2 weken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zei ik ook al tegen Nouk. En nouk en ik passen makkelijk samen op 1 stoel :yes:

Charel, voorzetje :D
Waarschuw beheerder
donateur
FUCK!!!! Vanavond mijn laatste rookavond....Dus morgen feesten zonder sigaretten.

Zal ff wennnen worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 12:13:
Moet je ze ook wel plaatsen.

:X :X :X let's keep it friendly, shall we :)

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 12:14:
En nouk en ik passen makkelijk samen op 1 stoel

ik neem mn fototoestel dus mee...
Waarschuw beheerder
donateur
kan mij t rotten, als er maar foto's van zijn :D een video tape zou nog beter zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee daar is mn huis veel te klein voor :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 12:07:
Blijf af van mijn Budha :[

Is hij ook al van jou:O Nou lekker dan weer.Maar blijft toch ook wel een beetje mijn budha hoor:lief:

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 12:14:
En nouk en ik passen makkelijk samen op 1 stoel

Volgens mij pas ik ook wel in het handbagagerek boven;-p Zoveel ruimte neem ik niet in beslag.

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 3 februari 2006 om 12:41:
je moet ook geen poppenhuis kopen

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 13:28:
Nou lekker dan weer.Maar blijft toch ook wel een beetje mijn budha hoor

Er is genoeg Budha om te delen ;)

Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 13:28:
Volgens mij pas ik ook wel in het handbagagerek boven

Ligt denk ik niet erg lekker, dus kom maar gewoon gezellig naast me zitten :D
Waarschuw beheerder
Zo even werken en dan richting de trappist :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 11:48:
Kon me toch niet inhouden. Heb net geboekt en een bevestiging binnen gekregen, dus denk dat het wel goed zit

Uitspraak van nou!kie op vrijdag 3 februari 2006 om 12:04:
Welke bus zit je daan?
*duimt dat budha ook in basic zit*

Je komt gewoon gezellig bij ons in de bus :yes:
En vind het echt super dat je toch nog besloten hebt om mee tegaan.
Heeft het smeken van me toch nog geholpen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de thuisblijverts:

DDOD meets Hardhouse Revolution Promotional Mix
Waarschuw beheerder
donateur
nog ff een keer de treklijst:

01 Vicky Pollard - Yeah But, No But
02 Baby D - Let Me Be Your Fantasy (Cheeky Remix)
03 Olive vs Lisa Stansfield - You're Not Alone / People Hold On
04 Beastie Snax - Fall On Me (Beastie Snax)
05 OD404 - 9 Bar (Special G Remix)
06 Daley, ADZ & Alex Calver - More Drugs (Chris Hoff Remix)
07 ADZ - Rambunctious Behaviour (DJ Rebirth Remix)
08 MDA & Spherical - Music
09 Trevor McLachlan - The Voice
10 Technikal - N2O
11 Andrew Dring - Darkest Desire (Chris Hoff Hard Mix)
12 K90 - Breathe (Chrysus Remix)
13 Basic Dawn - Pure Thrust (Olly "Urban Gorilla" Perris Remix)
14 Nathan M & HedBed - Convenient Suicide (Xinetd_D's Suicidal Mix)
15 Benny Drohan - Back To The Programme (MDA & Spherical Remix)
16 Tony de Vit vs Andy Whitby & Sam Green - Do U Care?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 3 februari 2006 om 19:28:
nog ff een keer de treklijst:

Niet echt een trekmuziekje hoorO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dan wel trekmuziek?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is trekken Budha! Ik weet wel wat dat is ;)

Maar wat is trekmuziek?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 19:43:
Wat is dan wel trekmuziek?

De CD van harmonica vereniging "Duwen en Trekken" (of was t nou "Naar de knoppen"?)
Waarschuw beheerder
Zo peeps ik ben ready :cheer:
Ga nu maar snel naar me bus richting Zaandam anders kom ik er nooit meer :)

En Daphne (L) nog een fijne avond

Waarschuw beheerder
donateur
over 2.5 uur ben ook ik aanwezig :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er rond twaalf uur denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 februari 2006 om 20:22:
En Daphne :lief: nog een fijne avond

Thanx babe, jij ook :D

Ik ga lekker bijtijds naar bed, morgenochtend klussen en morgenavond ff busje uitproberen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
'Verzus' is een mooie discotheek.
Vroeger, toen ik er nog kwam (pfff... meer dan 15 jaar geleden :S), heette het de 'Dockside'.

Maar goed, mochten jullie 't niets vinden; dan is er nog altijd 'De Bus'. ;)

Maar voor vanavond:
Let this night become a revolution! :[

Ik ga snel weer een D.D.O.D. meemaken. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je komt toch zeker wel naar HeartDance?

Als je slaapplek nodig hebt, kan ik dat regelen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 februari 2006 om 22:15:
Als je slaapplek nodig hebt, kan ik dat regelen hoor

:yes: & de 18e & de 25e.

:lief:
Zolang ik de tijd tot de 1ste trein maar kan overbruggen ben ik ervoor hoor. :D
Waarschuw beheerder
donateur
De 18e denk ik niet dat het bij mij kan....de 25ste? Dan komen we 's middags of hopelijk 's avonds (please buschauffeur, neem een verkeerde afslag ;) ) pas in utrecht of Am*dam, maar de 11e kan evt. wel bij mij hoor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer gezellig!!
Het kwam allemaal een beetje laat op gang..

:respect: voor alle dj's'

Zo en nu nog wat hangen bij Daaantje
donateur
Wahoooooooooooo

Vond ut echt een van de gezelligste DDOD's ooit :cheer: Wat een muziek, sfeer, leuke mensen etc etc etc o:)

Supercool dat mijn beste vriendinnetje onverwachts inde Trappist stond :lief:

joehoe, nu alweer zin in volgende week en drie maart en 17 maart en 31 maart (en dan noem ik alleen nog maar de Dawn of Dance feesten moe je nagaan)

After was hilarisch as always, rood staat Erwin ook errug goed :yes: n superleuk om Chris te leren kennen en cool dat Erwin (Mr. E.) ook erbij was vanochtend, viel alleen om van de slaap op een gegegeven moment hihihihihi
Heb btw als een roos geslapen zeg :D:D :lief:

DDOD gezelligheid, gezelligheid DDOD

Waarschuw beheerder
donateur
Lag het nou aan mij of stond het geluid een stuk zachter dan normaal?
donateur
Heb geen idee eigenlijk, bij mij weten stond ie niet zachter dan normaal

Tis misschien raadzaam zoiets op het feestje zelf te zeggen ;) Dan kan ik er namelijk misschien wel wat aan doen :)

man GEZELLIGHEID!!!!
donateur
Hoooooooooooi Erwin!!! :hug:

Tracklistje van gisteren voor degeen die het leuk vinden:

DJ Sakin & Friends - Sometimes (4tothefloor mix)
Motorcycle Gang - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden mix)
Monotone feat. L.A. Work - Take Me Higher (Groovy mix)
??? - No Challenge, No Succes
Tomcraft - Brainwashed (DJ Choose & F's That Mucho remix)
Gaz West - Alice in Acidland
Schwarze Puppen - Tanz (Skysurfer remix)
Dave Clarke Ft. Chicks on Speed - What Was Her Name
Fall Out Boy - The Hallucination Generation
Ian Knowles - Sundown
Scot Project - I (Want Your Love)
Paul Glazby (dacht ik...) - Go Fuck Yourself
Cosmic Gate - Fire Wire (Club mix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben trwns erg benieuwd wat jullie van mn cdtje vinden, reactions are welcome :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het cdtje erg lekker Charél!
Lekker vrolijk, just the way i like it :)
Heb ook buitengewoon genoten van je set gister.
Echt beau respecta!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 14:39:
ben trwns erg benieuwd wat jullie van mn cdtje vinden, reactions are welcome:)

Zal 'm straks ff uit de auto vissen en in een apparaat gooien.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed om te horen Vriendje Kjell! :D

Uitspraak van X-Field op zaterdag 4 februari 2006 om 14:45:
Zal 'm straks ff uit de auto vissen en in een apparaat gooien

nie in t tosti apparaat doen he, hij is al gebrand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 14:50:
nie in t tosti apparaat doen he, hij is al gebrand

Haha:D

Is echt een lekker cd-tje(y) Heb hem meteen opzet toen ik wakker werd en ga hem zeker vaker draaien:yes:

Was weer onwijs gezellig gister:) Heb me goed vermaakt als altijd eigenlijk;)
donateur
:o

Goed dat je het zegt! Ga zo ff boodschappen doen en wiet halen en dan lekker op mijn gemakkie ernaar luisteren onder het malinglist nog groter maken :9

En ik denk dat Nadia haar promo cdtje vergeten is vanochtend hier bij mij thuis :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op zaterdag 4 februari 2006 om 15:01:
Is echt een lekker cd-tje Heb hem meteen opzet toen ik wakker werd en ga hem zeker vaker draaien

senk joe (K)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 4 februari 2006 om 15:01:
En ik denk dat Nadia haar promo cdtje vergeten is vanochtend hier bij mij thuis

schandalig!!!! :@

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 4 februari 2006 om 15:03:
Superexclusief cdtje btw als ik nu ff goed naar het hoesje kijk

dr staan idd wat dingen op die je niet op vinyl gaat kunnen kopen.

wat vonden jullie trwns van die Sweet Dreams remix? Is van Craig Stuart & Rockin Russ, hot from the studio.
donateur
Ik vond je hele set echt :respect: Weer heel anders, vind ik sowieso erg leuk bij jou, dat elke set die ik tot nog toe van je gehoord hebt elke keer weer anders is :yes:

Vond btw ook dat we aardig Hardhouse georienteerd ook waren allemaal gisteren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 15:10:
wat vonden jullie trwns van die Sweet Dreams remix? Is van Craig Stuart & Rockin Russ, hot from the studio.

Is wel een van de betere mixen die er van dat nummer zijn. Maar die van Vinylgroover & Red Had blijft favoriet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en die kan ik nog steeds niet vinden :@ Erg frustrerend.

Thanks Daaan. :D K probeer t een beetje af te wisselen, anders wordt t saai :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 15:28:
Ja en die kan ik nog steeds niet vinden:@

Kan je die gasten niet gewoon mailen?

Waarschuw beheerder
donateur
everybody happy? :cheer:
donateur
Yeaeaeaeaeeaeaeaeaeah :cheer:

Moet gelijk aan Steve denken whahahahah

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 15:28:
Thanks Daaan. :D K probeer t een beetje af te wisselen, anders wordt t saai :jaja:

:) Ik zeg gewoon wat ik vind :) En ben het ook wl met je eens dat het leuker is om de dingen af te wisselen, probeer ik zelf ook wel beetje te doen :)

Krijg net de tekening voor DDOD Lost In Love binnen en man oh man :kwijl: :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 4 februari 2006 om 15:01:
En ik denk dat Nadia haar promo cdtje vergeten is vanochtend hier bij mij thuis :)

Inderdaad kwam ik dus ook al achter alleen een beetje laat.
We hebben een poging gedaan om hem te luisteren bij jou thuis maar was niet echt gelukt.
Had hem nog terug gekregen van Patrick maar heb hem blijkbaar laten liggen *stom*

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 4 februari 2006 om 15:10:
schandalig!!!! :@

Ik schaam me ook diep :(
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 4 februari 2006 om 16:57:
Inderdaad kwam ik dus ook al achter alleen een beetje laat.
We hebben een poging gedaan om hem te luisteren bij jou thuis maar was niet echt gelukt.
Had hem nog terug gekregen van Patrick maar heb hem blijkbaar laten liggen *stom*

Ik zal er goed oppassen tot ik hem weer terug kan geven, we kijken wel ff
donateur
En je kan in de tussentijd het setje wel downen alvast om hem te luisteren, dat scheelt en man oh man tis een aanrader

Charel wat een Feel Good set zeg :D:D:D :respect:
Word er helemaal vrolijk van of nog vrolijker moet ik eigenlijk zeggen o:)

*danst door de kamer en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeeest*

Oh en de volgende editie van D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution is in Mei Second Coming
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zal je dat trucje wel een keer leren ;)
Waarschuw beheerder
Moet je werken is er niets aan de hand...is er feest ben je dodelijk ziek! Heb ik weer!

Nog wat gemist?
Waarschuw beheerder
Aardige mix trouwens charel :jaja: :)

Die intro is idd cool :D
Waarschuw beheerder
Ben je de hele ochtend met pijn en moeite bezig Najib tevolgen..

Wordt hij vandaag gewoon uitgezonden op Ned 3 :S
Waarschuw beheerder
Hoe laat? Hoe laat?
Waarschuw beheerder
Zag het net ook toevallig ; Freefight :)
Waarschuw beheerder
laat maar.......weet het al......gemist!
:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weer die scherpschutter he... :no:
Waarschuw beheerder
Kan er niets aan doen...ben zielig en ziek! :(
Waarschuw beheerder
Ben al druk bezig met beter worden! Partyflock is goed medicijn, leidt lekker af!

1 feest missen ok....maar dan ook echt niet meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 4 februari 2006 om 21:26:
Kan er niets aan doen...ben zielig en ziek! :(

Zelfmedelijden :no:

Krankf in thou kopf is altijd goed ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zaterdag 4 februari 2006 om 21:31:
Zelfmedelijden

mag soms best

Uitspraak van ®aven op zaterdag 4 februari 2006 om 21:31:
Krankf in thou kopf is altijd goed

daar ben ik het dan wel weer helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 4 februari 2006 om 21:33:
mag soms best

Hhm... True. Maar zoals met alles ; Met mate ;)
Waarschuw beheerder
Idd niet gaan overdrijven! Geloven ze je de volgende keer niet meer en mag je weer zelf je thee gaan zetten HAHAHA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 4 februari 2006 om 21:38:
Idd niet gaan overdrijven! Geloven ze je de volgende keer niet meer en mag je weer zelf je thee gaan zetten HAHAHA

Aha dus je bent er zo een die gebruikt maakt van andere :[
Waarschuw beheerder
Dank je wel! Ik wordt goed verzorgd hier, dus heb er alle vertrouwen in volgende week iedereen weer met mijn aanwezigheid te kunnen verblijden!
:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zaterdag 4 februari 2006 om 21:47:
Aha dus je bent er zo een die gebruikt maakt van andere

dat valt best mee....maar als ze het aanbieden....dan zeg ik geen nee!O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker mixie Charel:) Die Olive vs Lisa Standfield is best leuk:) Die nieuwe Techikal valt me een beetje tegen. Die mix van K90 is super:d Zowiezo zijn de laatste paar plaatjes erg lekker:9

Vind het scratchen alleen wat te veel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zaterdag 4 februari 2006 om 21:52:
Vind het scratchen alleen wat te veel.

Zeker omdat hij scratched door I don't care heen :[ ;)
donateur
hihihi, dat hoorde ik dus en ze lieten toen dus net dat stukje horen, schitterend

Goede film :yes: Zeker als je de 'achtergrondinfo' ervan erbij bedenkt, errug knap gedaan en vind die film ook echt eng en heel beklemmend en dat einde jak echt eng......
donateur
Uitspraak van X-Field op zaterdag 4 februari 2006 om 22:40:
Dan ga ik maar niet kijken:nee:

nee, tis niet echt een film voor jou, je ziet niets gebeuren verder in die film hoor, maar het idee erachter gewoon, dat maakt het gewoon freaky en eng. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo 'Las Vegas' kijken op RTL4, best een leuke serie:) En CSI was net ook wel aardig.
donateur
CSI vind ik altijd wel leuk, waar het ook afspeelt ;p
Las Vegas is inderdaad ook leuk, heb ik ook weleens gezien

Zit nu toch met mijn rug naar de tv, met Doorgaan FM op (alleen doet de stream het nu ff niet :s ) en Blair Witch Project op tv en dan de mailinglist nog verder maken :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zaterdag 4 februari 2006 om 21:52:
Die nieuwe Techikal valt me een beetje tegen.

had ik eerst ook, maar hoe vaker ik m hoor hoe beter ik m vind.
Waarschuw beheerder
donateur
Las Vegas is net afgelopen. Zal je cd'tje nog een keer opzettten:)
Waarschuw beheerder
donateur
Stilzitten is iig moeilijk met die lekkere muziekjes:)
Waarschuw beheerder
donateur
*danst*

Die overgang van track 3 naar 4 is een beetje rommelig (kan trouwens ook gewoon mijn geest zijn).
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje een erg drukke overgang vond ik het:s Maar zowiezo is het einde van de cd meer mijn 'cup of tea':)
donateur
GVD

mijn geluid is ineens gewoon weer klote als ik ga opnemen :@

Heeft iemand vanochtend soms ergens aan gezeten dat er geeprobeerd werd om een cdtje aan te zetten?

Grrrrrrrr kan dit niet uitstaan he, kan niet opnemen op een fatsoenlijke manier nu niets :nocheer:

Oh Charel uitleg was perfect :D peace of cake

Nu allen dat geluid dus nog :( :nocheer:
donateur
Zou degeen die dus aan mijn apparatuur heeft lopen kutten na DDOD vanochtend gewoon even willen zeggen wat ie gdaan heeft, want mijn opname geluid is dus geheel verneukt nu :@
Waarschuw beheerder
donateur
It wasn't me!
donateur
Iknow :)

Ik snap verdomme gewoon niet waarom mensen aan instellingen n dergelijke gaan komen bij andere mensen thuis :@ Geluid was niets mis mee, tot afgelopen ochtend dus

Dus hierbij mijn verzoek: blijf gewoon van de instellingn hier af bij mij thuis, ik had namelijk goed geluid

weet je ik ben bang dat toen mensen een cd-tje wildene opzetten, ze gedacht hebben goh ik hoor geen geluid (gek he kabel vanaf mengpaneel naar pc zat er niet in en dat heb ik nog uitgelegd....) en toen dus zijn gaan lopen kutten

Ik kan met dit geluid dus niets goed opnemen en dus ook niet uitzenden aanstaande dinsdag op sonic radio....
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd om iemand in te schakelen die er verstand van heeft...

Rober??????????????
Waarschuw beheerder
Tja. Tijd voor een betere versterker en/of geluidskaart waardoor je niet zoveel hoeft te kutten kwa geluid denk ik zo :)

Ms even op marktplaats.nl zoeken oid ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 04:56:

Marktplaats zuigt:( Ben al weken op zoek naar een ruggegraat, nog steeds niet gevonden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien moet je daar marktplein voor proberen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op zondag 5 februari 2006 om 08:04:
misschien moet je daar marktplein voor proberen?

Nog wakker? Of al wakker?
Waarschuw beheerder
Al ... had studiodienst van morgen bij de lokale radio.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 5 februari 2006 om 06:05:
Marktplaats zuigt Ben al weken op zoek naar een ruggegraat,

Dan plaats je toch een advertentie: "gezocht ruggegraat"? :P
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 04:56:
Tja. Tijd voor een betere versterker en/of geluidskaart waardoor je niet zoveel hoeft te kutten kwa geluid denk ik zo :)

nee, mensen moeten niet aan mijn instellingen gaan zitten simpel, zoals ik al zei, er was niets mis met mijn geluid daarvoor.

Heb nu een herstelpunt maar gemaakt en hoop dat het dan verholpen is, tis namelijk denk ik wel iets in de pc zelf
Heb mijn versterker bijna niet aan sowieso al en ik heb geen geld om dat soort dingen nu aan te schaffen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
heb er ook niet aan gezeten, heb alleen ff ge-internet
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook heel even achter gezeten, maar heb veder nergens aan gezeten
donateur
okay (y)

Herstelpunt heeft het hem niet gedaan, word er helemaal grrrrr door dat ik het niet goed krijg, snap er geen fuck van, kon hem eerst tot twee lampjes in het rood zetten en dan wassie goed nog, maar nu hoeft een van de twee gains maar drie of vier groene lampjes te geven en het geluid is gewoon geheel vervormd en lelijk :cry:
donateur
Reefje, je demo mixje vind ik erg lekker :9

Vooral laatste nummer :lief: man funky!!! wahooooooooo

*doet een dansje vieieiert feeeeeest*

Is het wat om anders ook op HeartDance wat promo-cdtjes uit te delen?
donateur
yeah really proud of myself, heb het gwoon gefixt weer :cheer:

*doet een dansje, vieieiert feeeeeeeeeeeest*

Zat hem in opname regeling en dan de mic helemaal laag zetten :cheer:

Plus dat ik ook gelijk het geluid van mijn Windows als het ware weer aan heb, dus ook weer MSN geluid joepie!!
Niet dat dat nou zo superbelangrijk is, maar wel lachen dat ik dat ook toevallig vond en weer aangezet heb hihihihihi :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 5 februari 2006 om 14:23:
Reefje, je demo mixje vind ik erg lekker :9

Vooral laatste nummer :lief: man funky!!! wahooooooooo

Jezus... Build my car B) :P

Gouwe Ouwe :P

Van mij part kan deze als Heartdance Promo gebruikt worden :jaja: De tracklist staat in mijn weblog mocht je hem kwijt zijn.

Ik heb nu geen tijd meer om een andere te maken en ondanks wat schoonheidsfoutjes kun je deze gewoon gebruiken :jaja:

Heb dan alleen nog een covertje nodig e.d...
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:10:
Jezus... Build my car B) :P

You know what God did for me? :woep: :woep:

Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:10:
Van mij part kan deze als Heartdance Promo gebruikt worden :jaja: De tracklist staat in mijn weblog mocht je hem kwijt zijn.

Ik heb nu geen tijd meer om een andere te maken en ondanks wat schoonheidsfoutjes kun je deze gewoon gebruiken :jaja:

Heb dan alleen nog een covertje nodig e.d...

Ik zal John eens lief aankijken dan ;p uitprinten en dergelijke is verder geen probleem toch?

Doen we er eentje met die foto uit het HeartDance topic en dan de flyer op de achtergrond ofzo je mailadres erop dat ze je kunnen contacten en website van Dawn of Dance en/of eventueel mail adres :)
Waarschuw beheerder
Helemaal top als dat zou kunnen :jaja:

Ik heb deze week ws geen internet maar een Collega van me heeft een versterker geregeld dus ik ga de oude draaitafels mee nemen. Ik twijfel nog of ik mijn trouwe , lieve baby de DJM-600 mee ga nemen maar zou wel beter zijn. Kan ik iig wel beetje oefenen voor 11 feb. :)
donateur
:)

Moet alleen even kijken hoe we dat doen met de tracklist? Ik heb namelijk bijvoorbeeld wele het logo van Dawn of Dance en daar dan bv de tracklist op? Maar past dat dan achterin het doosje ofzo :s, ja ofzoiets als Charel heeft gedaan alles gewoon op de voorkant.... Hmmmm dat zou ook nog kunnen....

*ff John nog een pb0tje sturen om te vragen of dat anders kan*
Waarschuw beheerder
Dat komt helemaal goed als john er tijd voor heeft :jaja: :)
donateur
Psies

Kreeg net ook telefoontje van Erwin, die heeft de tekening voor D.D.O.D. - Just Come ook al af :cheer:
En hij wist ook al wat voor tekening hij wilde gaan maken voor in mei als er weer een DDOD Meets Hardhouse Revolution is :cheer:

Moet alleen gaan verzinnen wat ik voor juni dan wil en daarna weer enzo pfff, maar ja liggen nu dus makkelijk twee maanden voor

Nou alleen nog zelf de scanner aan de praat krijgen hier :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:26:
Dat komt helemaal goed als john er tijd voor heeft

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie daar wel wat tijd voor vrij kan maken. :yes:
Waarschuw beheerder
Foto's op Idc-quest staan ook online :)

[img width=625 height=416]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/FEBRUARI%20-%2003%20-%202006%20-%20DDOD%20meets%20Hardhouse%20Revolution%20First%20impression%20-%20Dawn%20of%20Dance%20-%20Cafe%20De%20Trappist%20Amsterdam/DDODHardhouse019.JPG[/img]

(L)
laatste aanpassing
donateur
Superleuke fotos ook weer twas gewoon weer retegezellig jwt ;p

Ik moet denk ik alleen weer eens een keer op mijn fotogeniekheid gaan oefenen als ik die hoe ik hierboven opsta met Charel :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
sta ik daar nou dat mengpaneel te slopen? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Of de stevigheid van je kiezen te testen...
Waarschuw beheerder
Geweldige foto's!!!
Ik vind deze vooral prachtig:
[img width=416 height=625]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/FEBRUARI%20-%2003%20-%202006%20-%20DDOD%20meets%20Hardhouse%20Revolution%20First%20impression%20-%20Dawn%20of%20Dance%20-%20Cafe%20De%20Trappist%20Amsterdam/DDODHardhouse115.JPG[/img]
Wat zag je daar, Patrick?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk Rob die zijn buik liet zien.......
Waarschuw beheerder
Charel je demotje is goed te doen hoor (Y)
Eindelijk even de tijd genomen om te luisteren.

Kan dan ook niet wachten tot dat ik me cdtje terug kan halen bij Daan (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 14:17:
Charel je demotje is goed te doen hoor

Ben ik het wel mee eens. Het gekke is wel, dat als ik hem op mijn mp3 zet, dat mijn mp3 hem niet wil afspelen :S
donateur
dat is natuurlijk om illegale copien tegen te gaan ;p ;p

TIEDELIE
ZIN in zaterdag yeah yeah yeah yeah

Kan me nu dus al absoluut niet meer op het werk focussen, maar gelukkig heb ik het grootste deel van wat ik moest doen al gedaan lalalalalal

*doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Ben vandaag maar weer eens Alfred b)

Waarschuw beheerder
Zit nog steeds heel erg te twijfelen of ik wel gaan moet..

Pfff maar denk wel dat ik er ben hoor Daaan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 14:55:
Zit nog steeds heel erg te twijvelen of ik wel gaan moet..

Motie voor gaan!! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die twijfelen met een V schrijven komen er bij mij niet in! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens Finkers is "fout" ook met een V. "Fout is met een F, maar goed vout is met een V" :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing,
Waarschuw beheerder
donateur
"Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om een algeheel directeur voor uw bedrijf. Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dus morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor"

"Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers met ervaring.

Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb."

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg: Heeft u dat wel eens, dat u smorgens vroeg wakker word, en dat u dan gelijk veel zin heeft om uzelf van kant te maken?

Nee, zegt de man, Nee, ik ben een avondmens. Bovendien zegt ie, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.
Waarschuw beheerder
Oeps had het zelf nog niet eens gezien :[ :D Stomme ik.. Daarom moet ik nu ook maar eens snel weer veder aan me huiswerk :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 17:14:
veder

huiswerk is cursus Nederlants? das niet je goeiste vak he.. heeft de kurzus niet gehielpt?
Waarschuw beheerder
He jezus ben ik een lettertje vergeten, lopen jullie alweer te miepen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=100 height=113 cacheid=000ba451002194f839dfdf721a01397a7e]http://www.tvacres.com/images/roadrunner_small.gif[/img]
miep miep
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 17:31:
He jezus ben ik een lettertje vergeten, lopen jullie alweer te miepen :[

het maakt mij niet uit hoe mensen schrijven ik ben toch wel intelligent genoeg om gewoon te begrijpen wat ze bedoelen b)

;p ;p ;p
donateur
Ik wilde jullie een andere kant ook laten zien van mezelf ;p ;p ;p

[img width=478 height=643 cacheid=000000360021964b15b65a031a0139a18b]http://i1.tinypic.com/nfodih.jpg[/img]

wel met bloed zweet en tranen hoor, zoals Erwin het kan nfw dat ik dat kan :)
donateur
Een Giagntisch Goedemorgen deze VRIJDAG morgen wahooooooooo

Ik heb zin in vandaag en natuurlijk nog veel meeeeeeeer zin in morgen *doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Het leven is verrukkuluk :9 :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Budha is zo aardig om mij bij the lichten met zijn Zippo tijdens het filmen op HeartDance.
Maar zoals ik reeds eerder een oproep heb gedaan;
Is er niemand die een videolamp kan ritselen voor morgen?

Zou heel wat Zippo vloeistof schelen! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonic-XL op vrijdag 10 februari 2006 om 10:49:
Is er niemand die een videolamp kan ritselen voor morgen?

Ik heb wel een bouwlamp voor je?? :P :D Maar ik denk dat dan meteen de hele sfeer weg is.

Erg mooie tekening Daan!!

Morgen helpen met verhuizen bij me opa en oma, misschien kan ik nog wat geld verdienen want dat heb ik wel heel hard nodig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 februari 2006 om 19:06:
Wat zag je daar, Patrick?

Het lijkt meer of Nadia hem iets heel pikants in het oor fluistert.
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 10 februari 2006 om 11:37:
Erg mooie tekening Daan!!

Thanx sweetty :lief:

John, John, John

Mijn moeder heeft een lamp inclusief batterij die ze al opgeladen heeft en ze heeft ook een stang waarmee je hem eventueel aan de camera kan bevestigen :D:D

Ik heb niet nog twee camera's kunnen regelen, maar eentje dan zeg maar, die dan bij de DJ Booth zetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 10 februari 2006 om 15:03:
Het lijkt meer of Nadia hem iets heel pikants in het oor fluistert.

Zeg schatje zal ik jou eens lekker over je bolletje aaien :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 10 februari 2006 om 15:43:
Mijn moeder heeft een lamp inclusief batterij die ze al opgeladen heeft en ze heeft ook een stang waarmee je hem eventueel aan de camera kan bevestigen

Ik heb niet nog twee camera's kunnen regelen, maar eentje dan zeg maar, die dan bij de DJ Booth zetten?

:yes: cool (y)

ZIN IN!! :cheer:
donateur
ben dus nog nooit zo gepsyched geweest, al mijn spieren zijn gewoon strak gespannen (hahahah stel je voor dat ik een man was hahahahah) echt heel bizar
Ga zo nog centrum in en nog ff posters opplakken
Met plakband o:)
Boeien dat ze het dan weghalen, het mag zo en ik heb ze toch over nog

Morgenmiddag nog ff flyeren

en HeartDance here we come :9
Waarschuw beheerder
Tonight Awakenings here we come! :woep:

Maakt een dansje! :)
Waarschuw beheerder
Tonight Heartdance here we come! :woep:

Maakt een dansje! :)
Waarschuw beheerder
Copyright is the right to copy toch?
donateur
echt jullie enthousiasme ontroert mij ;p ;p

Vrijdag, het is vrijdag en ik voel me nog half dronken van vannacht ole ola lalalalala LA!!!
Wie wa weo weekend voor de deur met een lekker feestje in het verschiet
Afgelopen nacht lekker warm gedanst alvast op de ALO of nou ja sporthallen Zuid, maar feestje was van de Alo ole ola ole ola

Zin in vandaag en morgen en de rest van mijn leven joehoe!

*doet een dansje viert feeeeeeeeeeeeest*
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 17 februari 2006 om 09:09:
:O Das vlak bij mij, ook wel zin in een feestje gehad.

Jij woont toch ergens in Sloten? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zo nee, dat is niet zo vlakbij sporthallen Zuid toch?
Twas ook lekker af te fietsen, al is de terugweg grotendeels langs me heen gegaan

Zometeen ng maar meer koffie :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde idd via via dat het een leuk feestje zou worden, maar ik ga door de weeks liever niet naar een feestje...Dan ben ik weer zo brak op mijn werk....en de kans dat ik me verslaap wordt ook groter :S
donateur
Brak valt wel mee hoor :cheer: en ach ja feestje wil ik niet missen hoe dan ook o:) Kon ook niet enzo hihi

Ben alleen wel wat later op mijn werk ja, maar dat is niet erg een keertje :cheer:

en via via via via nog wel daar is de viva niets bij ;p

*EDIT
en ja leuke flyer he van DDOD dat vond ik ook wel, Erwin en John hebben echt hun best weer gedaan :cheer:

BOB DE BOUWER
KUNNEN WIJ HET MAKEN
BOB DE BOUWER
NOU EN OF!!!

En of we het kunnen maken lalalala tralalala
laatste aanpassing
donateur
Sowieso als je het niet te gek maakt met drinken en geen drugs gebruikt zijn die 3 uurtjes slaap makkelijk te doen voor een dagje een keertje :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Alcohol is ook drugs.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 februari 2006 om 09:24:
Sowieso als je het niet te gek maakt met drinken

:O Ben je nuchter van je fiets gevallen? Met je wiel tussen de tramrails ofzo?

Hoop dat je nog wel kan dansen morgen (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 februari 2006 om 09:12:
Jij woont toch ergens in Sloten? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zo nee, dat is niet zo vlakbij sporthallen Zuid toch?

Ja ik woon ergens in Sloten.
En zo ja, dat is ong. 20 min. bij mij vandaan.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 17 februari 2006 om 09:56:
Ben je nuchter van je fiets gevallen? Met je wiel tussen de tramrails ofzo?

Hoop dat je nog wel kan dansen morgen

Ik zeg toch als je het niet te gek maakt, dus heb wel een paar biertjes gedaan, ben weleens veel en veel bezopener geweest dus dit was niets wat mij betreft en nee niet door de tramrails, maar verloor gewoon mijn evenwicht toen ik dacht dat ik wel al fietsend aan mijn achterlampje kon friemelen om hem weer aan te krijgen. Viel ook niet echt hard ofzo, verloor meer mijn evenwicht waardoor ik de slappe lach kreeg en dat maakte het alleen maar nog moeilijker om overeind te komen wahahahahahah Priceless
Heerlijke avond en nacht gehad :lief:

En ja alcohol is ook drugs, maar zal het wel ff goed uitleggen als ik het over drugsgebruik heb heb ik het over HARD drugs in de zin van pillen dus wat dat betreft ben ik drugsvrij :cheer:
Heb namelijk ook een jointje gerookt en dat is toch ook drugs :woep: :woep:

Joehoe wat een heerlijke dag vandaag weer I FEEL LIKE DANCING

En nattuulluk kan ik nog dansen yeah wat dachten jullie dan vanavond lekker op de ronde bassen dansen in de huiskamer gezelligheid :lief:

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 17 februari 2006 om 10:03:
Ja ik woon ergens in Sloten.
En zo ja, dat is ong. 20 min. bij mij vandaan.

ach so
Dan woon jij in Sloten feitelijk dichterbij dus dan ik in oud zuid :D Grappig nooit geweten, maar hebben we het over fietstijd of autotijd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 februari 2006 om 11:19:
En ja alcohol is ook drugs, maar zal het wel ff goed uitleggen als ik het over drugsgebruik heb heb ik het over HARD drugs in de zin van pillen dus wat dat betreft ben ik drugsvrij

Toch wel apart he, dat er meer mensen jaarlijks sterven door alcoholgebruik dan door harddrugsgebruik.
donateur
Als jij het zegt :) Ik heb geen idee, hou me niet zo bezig met dat soort cijfers, maar dan nog, ik doe liever een paar biertjes atm dan dat ik een pilletje neem
Wat denk je dat slechter voor je zal zijn?
In bier zitten wel nog calorieën enzo :cheer:
donateur
En zo apart is dat eigenlijk helemaal niet aangezien alcohol veelal meer maatschappelijk geaccepteerd wordt o:)
Je komt er eerder mee weg dat je elke dag zuipt dan dat je in het weekend een pilletje zou doen, dus

Maar daarom heb ik jullie ook even mijn definitie van Drugs uitgelegd :woep: Dan snappen jullie het ook wat meer :woep: :woep:
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 17 februari 2006 om 11:25:
Bier

Op langer termijn iig wel.

Ach dan stop ik ook maar met bier drinken o:) Drugs gaat al makkelijk dus die biertjes zullen al helemaal niet moeilijk zijn om vanaf te blijven, nuchter heb ik nog het allermeeste plezier :lief:

Maar dan rook ik wel nog mijn jointje ok? Ook al is dat ook drugs falderie faldera

Eigenlijk geloof ik dat ook niet hoor, denk dat het slechter is als je tien jaar lang elk weekend pillen slikt dan dat je tien jaar lang wat biertjes drinkt in het weekend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 februari 2006 om 11:19:
Ik zeg toch als je het niet te gek maakt, dus heb wel een paar biertjes gedaan, ben weleens veel en veel bezopener geweest dus dit was niets wat mij betreft en nee niet door de tramrails, maar verloor gewoon mijn evenwicht toen ik dacht dat ik wel al fietsend aan mijn achterlampje kon friemelen om hem weer aan te krijgen. Viel ook niet echt hard ofzo, verloor meer mijn evenwicht waardoor ik de slappe lach kreeg en dat maakte het alleen maar nog moeilijker om overeind te komen wahahahahahah Priceless

Jammer dat ik niet met een videocamera langs de weg stond:frusty:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 februari 2006 om 11:25:
Wat denk je dat slechter voor je zal zijn?

Ik denk alcohol.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat de combinatie drugs-alcohol helemaal slecht is...

Ik verwacht dan ook geen 75 te worden ;)

Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, zeg maar gerust GEEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik veel drink krijg ik van die gaten in m'n geheugen:(
laatste aanpassing
donateur
Vraag anders eens aan hem, want zo vaak kom ik niet bij mijn huisarts en dat ondanks al die drugs en alcohol :cheer:

Ik ben van plan om 500 te worden ofzo b)

Veel cola is trouwens ook slecht voor je en veel vet eten ook :yes:

Al zou ik best een patatje lusten nu :9
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff bijna alles is slecht voor je....je zou bijna denken dat het een complot is :S

Harde muziek is ook al niet goed...Tja Jezus, wat moet je dan!

Zeggen ze: sporten is gezond....Lees je 2 dagen later: 24 jarig atleet tijdens training aan hartaanval overleden :S
Waarschuw beheerder
Mooie fyler en zeer nieuwe line up (voor mij) staan namen op die ik nog niet ken :D Dus wordt wel ogen uit kijken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 17 februari 2006 om 22:58:
Mooie fyler en zeer nieuwe line up (voor mij) staan namen op die ik nog niet ken

:O wie ken je niet dan?
Waarschuw beheerder
Op Martijn, Tjeerd en Daan na dan haha dan hou je er geloof ik 2 over ;)