Partyflock

Forumonderwerp · 842684

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E. All pictures taken by Raven a.k.a. Denny Yau

Dat het samenwerken van Harddance organisaties veel moois kan voortbrengen is al vele malen gebleken in 2005. CB Bookings in samenwerking met HQ waar de Harddance feesten in Patronaat te Haarlem uit zijn voortgevloeid en Hardhouse vs Round bass, nog niet zo heel lang geleden in Club LA te Amsterdam om er maar een paar te noemen. Ook Dawn of Dance’s D.D.O.D. bleef niet achter en had in 2005 drie edities waarin ze samenwerkte met UK Hardgrooves, echter na de laatste samenwerking besloot de man achter UK Hardgrooves, Tjeerdo, het draaien en organiseren even op een laag pitje te zetten. Dit betekende het (voorlopige) einde van de D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves edities en daarom ging Dawn of Dance eens verder kijken of ze een andere ‘Harddance partner in crime’ kon vinden. Gelukkig hoefde ze niet erg lang te zoeken en bleek er in de directe omgeving een oude bekende te zijn, die maar al te graag weer ten tonele wilde verschijnen in Harddance land. Back with Hardangeance zullen we maar zeggen om de nodige stof te doen opwaaien in een duizelingwekkende muzikale revolutie.

Januari en februari beloven veel goeds met de Harddance feesten die er gepland staan; NRG Flash, de 21e januari in de Simplon te Groningen, CB Bookings Presenteert Hollandsch Glorie de 28e in Patronaat in Haarlem en februari begint de eerste vrijdag met D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution en dit is nog maar het begin met in de weken die daarna volgen: Dawn of Dance's HeartDance elf februari in De Valk in Amsterdam, de week erna CB Bookings invites Hardhouse Academy, wederom in Haarlem en de week daarna is het alweer tijd voor het feest in Londen waar menig Hollandse Harddance liefhebber voor afreist dat weekend; Hardhouse Academy, een belevenis op zich en zelfs aan te raden aan iedereen, omdat de sfeer en met name de busreis die je kan boeken via www.partynight.com een belevenis op zich is. Kortom in februari hoeft de Harddance liefhebber zich niet te vervelen, maar eerst even wat meer over drie februari 2006.

Negen juli 2004, alweer een poosje geleden, de De Waakzaamheid in Koog aan de Zaan, een opdracht voor een studie muziek management: organiseer je eigen feest en regel ook alles wat er allemaal nog bij komt kijken. Dat was de opdracht die Charly moest gaan uitvoeren en zo gebeurde het dat Hardhouse Revolution werd geboren. Een feest met een line up waar menig organisator zijn vingers bij zou aflikken met Fausto, Danny D, MvDJ, First-Base en Charly VS Philae, een nacht gevuld met de lekkerste Harddance die je, je maar kon bedenken. Hardhouse Revolution is nu weer terug met dubbele kracht onder leiding van Charly en drie februari zullen D.D.O.D. en Hardhouse Revolution elkaar muzikaal omarmen op D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression. Café De Trappist wordt vijf uur lang het Harddance rijk dat langzaam al groter en groter begint te groeien

Op D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression staan de volgende DJ's voor je klaar: C. + C. Charly, Jim Justice, NoFear en The Dawn om jou hun visie van Harddance te geven. Twee mensen samen die hun hart en ziel in Harddance hebben zitten zullen De Trappist overdonderen met vijf uren lang Harddance op zijn best in alle mogelijke manieren. Get ready for a Hardhouse Revolution!!! Charly, Jim Justice en The Dawn zijn al vaak gehoorde DJ's als residents zijnde van D.D.O.D. , deze keer zal Jim Justice de avond openen op zijn geheel eigen wijze, gevolgd door The Dawn die de versnelling een tikkeltje hoger zal draaien om, om twaalf uur plaats te maken voor niemand minder dan NoFear.

Deze DJ bekend van de Round Bass feesten weet als geen ander hoe het is om geheel in zijn muziek om te gaan, of het nu op de dansvloer is of achter de decks, NoFear straalt de bezieldheid van Harddance op een vrijwel unieke manier uit. Dansend met zijn ogen dicht de ene na de andere plaat draaiend, of het nou UK Hardtrance is, wat stevigere UK Hardhouse of een back to back met Hank, de andere resident van Round Bass, NoFear houdt van de muziek en dat is te merken, te voelen en te zien. Na hem zal Charly om één uur zijn plaats achter de decks innemen om als één na laatste te draaien die avond en als laatste optreden van deze avond zullen C. + C. a.k.a Cill en Co-Ak D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution gaan afsluiten.

Zowel Cill als Co-Ak hebben zichzelf al menigmaal solo bewezen op feesten als Round Bass, D.D.O.D. en Sundays at School en op D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves afgelopen september deelden zij promo cd's uit als voorproefje van wat er gebeurt als zij de handen ineen slaan. De CD smaakte naar meer en meer zullen we krijgen wanneer zij D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution zullen afsluiten samen, wat veel moois belooft. MC Budha zal ook deze editie op zijn geheel eigen wijze het feest vocaal begeleiden op deze revolutionele editie in De Trappist.

De draaitijden van D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - First Impression op een rij:

22:00 - 23:00 Jim Justice

23:00 - 00:00 The Dawn

00:00 - 01:00 NoFear

01:00 - 02:00 Charly

02:00 - 03:00 C. + C.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

HeartDance - From The Hard 11th of February 2006 at De Valk
D.D.O.D. - Lost in Love 10th of March at De Trappist

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings

The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
Ik heb er ook heel even achter gezeten, maar heb veder nergens aan gezeten
okay (y)

Herstelpunt heeft het hem niet gedaan, word er helemaal grrrrr door dat ik het niet goed krijg, snap er geen fuck van, kon hem eerst tot twee lampjes in het rood zetten en dan wassie goed nog, maar nu hoeft een van de twee gains maar drie of vier groene lampjes te geven en het geluid is gewoon geheel vervormd en lelijk :cry:
Reefje, je demo mixje vind ik erg lekker :9

Vooral laatste nummer :lief: man funky!!! wahooooooooo

*doet een dansje vieieiert feeeeeest*

Is het wat om anders ook op HeartDance wat promo-cdtjes uit te delen?
yeah really proud of myself, heb het gwoon gefixt weer :cheer:

*doet een dansje, vieieiert feeeeeeeeeeeest*

Zat hem in opname regeling en dan de mic helemaal laag zetten :cheer:

Plus dat ik ook gelijk het geluid van mijn Windows als het ware weer aan heb, dus ook weer MSN geluid joepie!!
Niet dat dat nou zo superbelangrijk is, maar wel lachen dat ik dat ook toevallig vond en weer aangezet heb hihihihihi :woep:
Artiest Raven
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 5 februari 2006 om 14:23:
Reefje, je demo mixje vind ik erg lekker :9

Vooral laatste nummer :lief: man funky!!! wahooooooooo

Jezus... Build my car B) :P

Gouwe Ouwe :P

Van mij part kan deze als Heartdance Promo gebruikt worden :jaja: De tracklist staat in mijn weblog mocht je hem kwijt zijn.

Ik heb nu geen tijd meer om een andere te maken en ondanks wat schoonheidsfoutjes kun je deze gewoon gebruiken :jaja:

Heb dan alleen nog een covertje nodig e.d...
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:10:
Jezus... Build my car B) :P

:respect:

You know what God did for me? :woep: :woep:

Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:10:
Van mij part kan deze als Heartdance Promo gebruikt worden :jaja: De tracklist staat in mijn weblog mocht je hem kwijt zijn.

Ik heb nu geen tijd meer om een andere te maken en ondanks wat schoonheidsfoutjes kun je deze gewoon gebruiken :jaja:

Heb dan alleen nog een covertje nodig e.d...

Ik zal John eens lief aankijken dan ;p uitprinten en dergelijke is verder geen probleem toch?

Doen we er eentje met die foto uit het HeartDance topic en dan de flyer op de achtergrond ofzo je mailadres erop dat ze je kunnen contacten en website van Dawn of Dance en/of eventueel mail adres :)
Helemaal top als dat zou kunnen :jaja:

Ik heb deze week ws geen internet maar een Collega van me heeft een versterker geregeld dus ik ga de oude draaitafels mee nemen. Ik twijfel nog of ik mijn trouwe , lieve baby de DJM-600 mee ga nemen maar zou wel beter zijn. Kan ik iig wel beetje oefenen voor 11 feb. :)
:)

Moet alleen even kijken hoe we dat doen met de tracklist? Ik heb namelijk bijvoorbeeld wele het logo van Dawn of Dance en daar dan bv de tracklist op? Maar past dat dan achterin het doosje ofzo :s, ja ofzoiets als Charel heeft gedaan alles gewoon op de voorkant.... Hmmmm dat zou ook nog kunnen....

*ff John nog een pb0tje sturen om te vragen of dat anders kan*
Dat komt helemaal goed als john er tijd voor heeft :jaja: :)
Psies

Kreeg net ook telefoontje van Erwin, die heeft de tekening voor D.D.O.D. - Just Come ook al af :cheer:
En hij wist ook al wat voor tekening hij wilde gaan maken voor in mei als er weer een DDOD Meets Hardhouse Revolution is :cheer:

Moet alleen gaan verzinnen wat ik voor juni dan wil en daarna weer enzo pfff, maar ja liggen nu dus makkelijk twee maanden voor

:o

Nou alleen nog zelf de scanner aan de praat krijgen hier :s
Uitspraak van ®aven op zondag 5 februari 2006 om 15:26:
Dat komt helemaal goed als john er tijd voor heeft

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie daar wel wat tijd voor vrij kan maken. :yes:
Foto's op Idc-quest staan ook online :)

(L)
laatste aanpassing
Superleuke fotos ook weer twas gewoon weer retegezellig jwt ;p

Ik moet denk ik alleen weer eens een keer op mijn fotogeniekheid gaan oefenen als ik die hoe ik hierboven opsta met Charel :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
sta ik daar nou dat mengpaneel te slopen? :$
Of de stevigheid van je kiezen te testen...
Geweldige foto's!!!
Ik vind deze vooral prachtig:

Wat zag je daar, Patrick?
Charel je demotje is goed te doen hoor (Y)
Eindelijk even de tijd genomen om te luisteren.

Kan dan ook niet wachten tot dat ik me cdtje terug kan halen bij Daan (L)
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 14:17:
Charel je demotje is goed te doen hoor

Ben ik het wel mee eens. Het gekke is wel, dat als ik hem op mijn mp3 zet, dat mijn mp3 hem niet wil afspelen :S
dat is natuurlijk om illegale copien tegen te gaan ;p ;p

TIEDELIE
ZIN in zaterdag yeah yeah yeah yeah

Kan me nu dus al absoluut niet meer op het werk focussen, maar gelukkig heb ik het grootste deel van wat ik moest doen al gedaan lalalalalal

*doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Ben vandaag maar weer eens Alfred b)

:cheer:
Zit nog steeds heel erg te twijfelen of ik wel gaan moet..

Pfff maar denk wel dat ik er ben hoor Daaan!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 14:55:
Zit nog steeds heel erg te twijvelen of ik wel gaan moet..

Motie voor gaan!! ;p
Mensen die twijfelen met een V schrijven komen er bij mij niet in! :no:
Volgens Finkers is "fout" ook met een V. "Fout is met een F, maar goed vout is met een V" :D
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing,
"Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om een algeheel directeur voor uw bedrijf. Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dus morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor"

"Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers met ervaring.

Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb."

:respect:
Ik zeg: Heeft u dat wel eens, dat u smorgens vroeg wakker word, en dat u dan gelijk veel zin heeft om uzelf van kant te maken?

Nee, zegt de man, Nee, ik ben een avondmens. Bovendien zegt ie, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.
Oeps had het zelf nog niet eens gezien :[ :D Stomme ik.. Daarom moet ik nu ook maar eens snel weer veder aan me huiswerk :bloos:
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 17:14:
veder

huiswerk is cursus Nederlants? das niet je goeiste vak he.. heeft de kurzus niet gehielpt?
He jezus ben ik een lettertje vergeten, lopen jullie alweer te miepen :[
laatste aanpassing

miep miep
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 februari 2006 om 17:31:
He jezus ben ik een lettertje vergeten, lopen jullie alweer te miepen :[

het maakt mij niet uit hoe mensen schrijven ik ben toch wel intelligent genoeg om gewoon te begrijpen wat ze bedoelen b)

;p ;p ;p
Een Giagntisch Goedemorgen deze VRIJDAG morgen wahooooooooo

Ik heb zin in vandaag en natuurlijk nog veel meeeeeeeer zin in morgen *doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Het leven is verrukkuluk :9 :cheer:
Budha is zo aardig om mij bij the lichten met zijn Zippo tijdens het filmen op HeartDance.
Maar zoals ik reeds eerder een oproep heb gedaan;
Is er niemand die een videolamp kan ritselen voor morgen?

Zou heel wat Zippo vloeistof schelen! :9
Uitspraak van Sonic-XL op vrijdag 10 februari 2006 om 10:49:
Is er niemand die een videolamp kan ritselen voor morgen?

Ik heb wel een bouwlamp voor je?? :P :D Maar ik denk dat dan meteen de hele sfeer weg is.

Erg mooie tekening Daan!!

Morgen helpen met verhuizen bij me opa en oma, misschien kan ik nog wat geld verdienen want dat heb ik wel heel hard nodig :yes:
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 februari 2006 om 19:06:
Wat zag je daar, Patrick?

Het lijkt meer of Nadia hem iets heel pikants in het oor fluistert.