Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
iedereen mag jou afzeiken hoe harder hoe beter
ik haat geen homo's maar jou wel met je kinderscheldwoordjes schei tog uit... Ik doe wat ik aan wil doen en kijk nie naar mode of wat dan ook jij waarschijnlijk wel maar da kan me geen bal schelen
Maar R. Kelly fuckte toch zijn kleine vriendjes
Aah een homofoob die zelf nog uit de kast moet komen Leer eerst eens type idioot
zou jullie graag met een roze anaalplug bewerken Stoere pamperboy's kaasterreurmongo's
ja alles beter dan die gay trui weeu bot
aaah 't lelijke holmaatje erbij gehaald
vreet jullie allbei op, zelfs in t roze
Meeloperij, kutvolk, patsertjes.
Dat zijn de 3 kernwoorden waar ik bij RnB aan denk
Vreemd, die woorden komen bij mij op als ik aan de Nederlandse Hardcore-scene denk.
lonsdalejongeren
Uitspraak van Rien op zondag 5 maart 2006 om 18:24:
weeu bot
weu trots
snap niet eens wat dit moet voorstellen nah ja zal wel taal gebruik onder dyslectische, kortzichtige lonsdalejongeren zijn
Gaan jullie eens een hobby zoeken ofzo
ik draag geen eens lonsdale jij denkt da weer eeh vooroordelen de gay trui van jou zegt genoeg en ik typ rot ja is ok geen school hiero is waar je lekker vrij kunt typen in de taal die je zelf wilt bot eeh
Uitspraak van kaaskop2005 op maandag 6 maart 2006 om 17:39:
ik draag geen eens lonsdale jij denkt da weer eeh vooroordelen de gay trui van jou zegt genoeg en ik typ rot ja is ok geen school hiero is waar je lekker vrij kunt typen in de taal die je zelf wilt bot eeh
met andere woorden: je bent gewoon een zwakzinnige meeloper toch goed gegokt
moet ik dan denken aan 50 cent... met.. "I let you lick my lollypop" ?
is niet egt mijn smaak, of zeg maar helemaal niet. De kleding alleen al, en dan nog de bewegingen die de rappers make in n clip net of ze vliege aan t vange zijn of wat dan ook !!! T is niks aan die muziek.
tis en blijf tkutmuziek... en het lijkt allemaal op mekaar... OOK de bijbehorende videoclips.. halfnaakte vrouwen om zon rapper heen HOE orgineel ahum!
ieder zn eigen smaak, maar zelf vind ik er nie zo veel aan
met andere woorden fout gegokt want hij zegt da hij geen lonsdale draagt
blijft zwakzinnige over
Ow ow onnozele zieltjes hier.
Volgens mij is R&B nog altijd zingen en geen rap.
ja wij zijn ontzettend zwakzinnig
eindelijk tot inkeer gekomen, eerste stap is gezet
nu ga je weer terug naar de eerste stap; ontkenning