geen van beide
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 12:37:en wie kan er manneke pis op n pakje camel vinden?
ikkuh
ergens op de kameel
Uitspraak van MindFucker op donderdag 19 januari 2006 om 12:58:Chesterfield
Rookte ik eerst ook altijd.. die zijn zekers goed te roken
marlboro.. duidelijk.. camel is echt zooooooo smerig..
rook zelf Chesterfield...maar op feesten gaan op de een of andere manier die altijd te vroeg op.. en zit je 9 vd 10 keer die ranzige Camelen te roken..
Afgelopen zaterdag in Outland was het ook weer raak...
marlboro
camel vind ik echt smerig
camel vind ik echt smerig
Zeker Marlboro.... Camel heeft een vieze nasmaak!!!
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op donderdag 19 januari 2006 om 16:14:CHESTERFIELD!!! en niks anders
Mee eens
Marlboro, camel is echt ranzig
Hoe komt het eigenlijk dat je op feesten bijna alleen camel kan kopen, hebben die soms een monopolie ofzo?
maar op feesten gaan op de een of andere manier die altijd te vroeg op.. en zit je 9 vd 10 keer die ranzige Camelen te roken..
Afgelopen zaterdag in Outland was het ook weer raak...
Hoe komt het eigenlijk dat je op feesten bijna alleen camel kan kopen, hebben die soms een monopolie ofzo?
Uitspraak van Gabber_Oreste op donderdag 19 januari 2006 om 23:55:Hoe komt het eigenlijk dat je op feesten bijna alleen camel kan kopen, hebben die soms een monopolie ofzo?
Nee hoor, dat heeft grotendeels met reclame en bekendheid te maken. En dat ze een beetje samenwerken met de feest organisaties.
Net zoals Flugel of Redbull
laatste aanpassing

![Pascal [ Outrage ]](/images/user/54328_2049904.jpg)