2137x bekeken
| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 28 januari 2006 om 21:00 locatie: Heineken Music Hall |
donateur
Hele vette locatie
Alleen echt TE glad idd.. Laatste keer dat ik er was, was met Qlubtempo, waren als een van de laatste weg en toen viel er toch een meisje voor mij van die trap af, niet normaal! Wij hadden haar geholpen,ze kon niet meer lopen, nou heel mijn broek zat onder het bloed
Werd wel beetje raar aangekeken daarna op het station 
En sja, heiniken hè
Maarja, verder heel vet dus daar, super sfeertje
En sja, heiniken hè
Maarja, verder heel vet dus daar, super sfeertje
Uitspraak van Daisyop dinsdag 17 januari 2006 om 20:36:
Languit... Voorover...
Ik dacht nog: Niemand zal het wel gezien hebben dus ik blijf gewoon liggen dan valt het niet op..
Toen kwam m'n vriendin me oprapen..
hahaha...ja..als je gewoon blijft liggen valt het idd niet op..
Haha ja, dan denkt iedereen vast dat je gewoon bij het interieur hoort!
donateur
Samen met de Hemkade de fijnste feestlocatie 
HMH is super lokatie 
Teqnology weer

Teqnology weer
donateur
HMH is een van mijn favoriete lokaties!!
Geluid super, parkeergelegenheid altijd ok (makkelijk bereikbaar en altijd plek), gratis garderobe en toiletten en de locatie is niet te groot en niet te klein en er is altijd ruimte om los te gaan.
Dus verheug je maar op iets goeds
Geluid super, parkeergelegenheid altijd ok (makkelijk bereikbaar en altijd plek), gratis garderobe en toiletten en de locatie is niet te groot en niet te klein en er is altijd ruimte om los te gaan.
Dus verheug je maar op iets goeds
donateur
is kut daar
je moet een euro betalen voor de wc's
als je je jas wil ophangen kost dat 2 euro
kut geluid
volgens mij ben je genept door iemand met geld tekort of anders verwar je het met een andere locatie. Dit zijn juist de kleine dingen die HMH zo'n toplocatie maken: alles is gratis
donateur
De H.M.H. is voor mij één van mijn favoriete lokaties
maar ik kan er eigenlijk niet zo goed over oordelen want ik kom pas net kijken...
ja en??? wat heeft dat met dit topic te maken???
-Dat het maar snel 28jan. is
maar ik kan er eigenlijk niet zo goed over oordelen want ik kom pas net kijken...
Het schijnt dat osdorp posse met The Prophet mee komt
ja en??? wat heeft dat met dit topic te maken???
-Dat het maar snel 28jan. is
laatste aanpassing
donateur
Wow.....ben benieuwd hoe de HMH me zal bevallen maar aan jullie reacties te lezen moet dat dik in orde komen.
I'll be careful with the stairways to heaven.....
denk het ook wel...
Als je bij mij vooraan komt staan is het helemaal feest....
hahahahaha
denk het ook wel...
Als je bij mij vooraan komt staan is het helemaal feest....
just show me the way !!!
Kvind het wel een vette tent!
lekker dichtbij. alleen, ja, als er drinken op die vloer legt, is het net een ijsbaan, en das hetzelfde van de trap. maargoed zorgt ook wel weer voor leuke acties! 
vette tent!! echt wel, ben er qua feessies 1x geweest, Houseqlassics, maar ben ook bij aantal concerten geweest. geluid is meestal goed, sfeer ook wel, aankleding is natuurlijk afwachten. k ga er vanuit dat het weer wreed stampen wordt!!! lekkurrrrrr!! 

zin in!! eerst morgen Mindcontroller, ook errug fijn!!
zin in!! eerst morgen Mindcontroller, ook errug fijn!!
donateur
De locatie voor een feest
!!!
Trap is gewoon oppassen en de vloer ook rond het einde indd!
Maar een beetje glad moet de vloer wel zijn eigenlijk. Probeer maar eens op een kurkdroge vloer te stampen
Ik stond met qrimetime heel even helemaal vooraan ,en daar was de vloer dus echt helemaal droog, dus ik wil los gaan loop ik zowat naar voren omdat me schoenen vast stonden 
alleen, ja, als er drinken op die vloer legt, is het net een ijsbaan,
Trap is gewoon oppassen en de vloer ook rond het einde indd!
Maar een beetje glad moet de vloer wel zijn eigenlijk. Probeer maar eens op een kurkdroge vloer te stampen
laatste aanpassing
Wordt ook mijn eerste feestje in de HMH hoor veel goeie dingen. Zal iig oppassen bij de trap hehehe 
supervet alleen de vloer word echt glad
Alles is top daar alleen die klote trap die je steeds op en af moet
ja dat iszo maar de bass is lekker hard daar !!!
laatste aanpassing

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)