Partyflock

Forumonderwerp · 841775

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie doet er aan bodypump ?

wat vind je van de bodypump les ?

welke bodypump nummers hebben jullie ?

ga je altijd daarna nog de sauna in ?
Waarschuw beheerder
vanavond weer ff pumpen lekker der tegen aan en dan donderdag weer kan helaas maar 2x in de week.

Waarschuw beheerder
Vandaag 2x gedaan (L)

Wat heerlijk toch!

BODYPUMP 57

Die hebben wij nu ook ja (Y) Alleen veranderen ze soms wat nummers in ´oude´ BP nummers, wel zo lekker voor de afwisseling

Hoe heet eigenlijk die oefening, waarbij je halter op je rug ligt, been voor je, andere achter je en dan naar beneden? Waarbij je op het laatst beneden singles hebt die echt zwaaaar zijn dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:55:
Hoe heet eigenlijk die oefening, waarbij je halter op je rug ligt, been voor je, andere achter je en dan naar beneden?

Lunges, in de gewone format altijd de 7e track :)

Waarschuw beheerder
BC28

1. Listen To Your Heart - ColorBox
Trouble - Pink
2. The Final Countdown - HeavyDance
3. Come With Me - Special D
4. Push It Again - DJ Lawless Vs. Oliver Swab
5. Hymn - Tina Cousins
6. Hung Up - SBI
7. Fight - KopyKatz
8. Reach Out - Maximum
9. Switch - Will Smith
10. Because Of You - Kelly Clarkson

Bodypump 58:

1.-I'll Be Your Light - Kristine W
2.-Drop Dead Gorgeous - Republica
3.-Love Shack- ?
4.-Riding on the Wings - Motiv8
5.-Let´s Get Down
6.-Stand My Me
7.-Breathe
8.-Round And Round
9.-Intuition
10.-Raise Me Up - Josh Groban

Tot nu toe, ik ben geen instructeur dus ik weet niet alles;P
Waarschuw beheerder
Het was vet hoor zaterdag Steef! De nieuwe combat ga je helemaal leuk vinden denk ik ;)

Waarschuw beheerder
hehe cker ;P nog anderhalve week en de heb k de dvd van de pump en van de nieuwe combat dusja!!
Waarschuw beheerder
ga morgen weer heerlijk pumpen dinsdag was ook weer super lekker zwaarmmmmmmm
Waarschuw beheerder
ik heb deze week helemaal niet gepumpt..
ben zwaar gedemotiveerd!!!

volgens de trainer (ik wil van de vetjes af)helpt 5x in de week je de pleuris trainen niet, als je daarbij niet goed (lees;rijst en kip) eet.. dus dat moet eerst maar eens goed.
80% heeft te wijten aan voeding, de rest aan sport..zegt ie.

en aangezien ik niet goed eet, heeft t ook geen zin om te sporten..blegh!

Waarschuw beheerder
Laat de instructeurs hierover praten... Geen idee ik dacht dat sport zorgde voor vetverbranding. maarja eten speelt dan ook een grote rol. Als je alles er weer aan eet wat je er net af heb gesport dan schiet t idd niet op...

Ik laat de rest aan de profs over..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spoutch op donderdag 18 mei 2006 om 17:48:
volgens de trainer (ik wil van de vetjes af)helpt 5x in de week je de pleuris trainen niet, als je daarbij niet goed (lees;rijst en kip) eet.. dus dat moet eerst maar eens goed.
80% heeft te wijten aan voeding, de rest aan sport..zegt ie.

Je trainer heeft gelijk dat je veel kip en rijst moet eten (voor de eiwitten) als je jezelf helemaal droog wilt trainen als profi bodybuilder. Als je strakker in je vel wilt komen dan hoeft het niet zo strikt. Waar hij wel gelijk in heeft is dat het belangrijk is om "schoon" te eten. Met gewoon niet snoepen bereik je een hoop. Zet jezelf niet op een streng dieet (daar word je alleen maar sjacho van en het werkt averechts ;) ) maar zorg dat je 3 maaltijden hebt per dag (eiwitrijk ontbijt, broodlunch en een goede avondmaaltijd met veel groente).
Daarnaast kan het helemaal geen kwaad om elke dag te sporten. Om je vetverbranding te activeren moet je minimaal 20 minuten bezig zijn.
Je mag me een pb'tje over sturen als je vragen hebt of meer wilt weten. Succes!!
Waarschuw beheerder
oef ben net terug van een weer heerlijke sessie!
Waarschuw beheerder
gisteravond weer heerlijk gepumpt mm ging super jezelf weer overtreffen.
ga nu borst en triceps proberen met 2 x 6 en rug ook weer iets zwaarder.
benen doe ik niet die worden daar zo dik van of gespierd wil ik niet
dat die train ik wel met cardio en sta de hele dag ook op werk.