Partyflock

Forumonderwerp · 841775

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie doet er aan bodypump ?

wat vind je van de bodypump les ?

welke bodypump nummers hebben jullie ?

ga je altijd daarna nog de sauna in ?
Waarschuw beheerder
na hoeveel lessen kun je iets zwaarder gaan?

voorheen had ik de dag erna altijd beetje spierpijn, maar nu kan ik op dat moment echt niet meer/verder/zwaarder/dieper..maar heb de dag erna nergens last van...?

Waarschuw beheerder
Ik doe elke week halve kilo erbij, krijg geen spierpijn. Maar ik zit wel bijna op mijn max.
Waarschuw beheerder
hoe weet je dat dan?wat je max is..

Waarschuw beheerder
Als ik al twee weken op het zelfde gewicht zit en de oefening nog niet vol houd...
Waarschuw beheerder
Yeahhhh nieuwe CD gehoord, werd gelanceerd door Susan Tolj! :D wat een lekker wijf is dat zeg :p ;)
En hij is erg leuk, alleen wordt het wel behoorlijk leren, want de choreografie is best rommelig! :s
Waarschuw beheerder
okeej hehe
Waarschuw beheerder
a heerlijk morgen weer lekker pumpen

Waarschuw beheerder
idd,, ik morgen ook weer pumpen:D:D
zo geweldig!!
Waarschuw beheerder
Ik ook 9.30 uur daarna gelijk om 10.30 RPM (spinning) Heeeeerlijk !! :yes:
Waarschuw beheerder
Was weer heerlijk !!!
Waarschuw beheerder
Heb ook een jaar lang fanatiek gepumpt, maar nu al een maandje niet meer :$ Maar ga binnenkort echt zeker weer beginnen! Is echt heerlijk om te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 januari 2006 om 02:52:
wie doet er aan bodypump ?

Ikke :D
wat vind je van de bodypump les ?

Leuk en erg gezellig

welke bodypump nummers hebben jullie ?

Verschilt elke keer weer

ga je altijd daarna nog de sauna in ?

Jaa zeker dat is eCht heerlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteravond weer pump gehad heerlijk, en spierpijn maar had maandag ook kracht gedaan weer voor eerst sinds ongeluk dus was weer ff wennen maar echt spierpijn maar weet ik teminsten dat ik wat gedaan heb voelt teminsten goed.
vandaag weer kracht en morgen weer pumpen. en dan zondag weer
Waarschuw beheerder
net ff gepumpt :D maar geef jij die nieuwe les al??? wij moeten het nog doen met de oude namelijk... :(

zo nee wanneer kunnen we em verwachten ??? :D
hoop op een wat leukere triceps oefening vind deze een beetje vaag :vaag:
Waarschuw beheerder
de nieuwe is veel leuker echt wel
bij schouders is meer opdrukken
en triceps beter dan deze vindt ik teminsten.
Waarschuw beheerder
af en toe doe ik wel is mee met een les bodypump, je ziet wel resultaat maar het is zo saai :/ geef mij maar bodycombat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BLONDJE * op donderdag 2 maart 2006 om 11:09:
af en toe doe ik wel is mee met een les bodypump, je ziet wel resultaat maar het is zo saai :/ geef mij maar bodycombat..

is helemaal niet saai de les gaat supersnel voorbij het lijkt maar dat je heel even bezig bent maar is dik uur.
combat is wat te veel springen enz.
ga vanavond bootcamp proberen hopen dat leuk is dan ist een blijvertje.

en inderdaad je ziet echt wel resultaat als je tijdje pumpt probeer 3x in de week te pumpen. daar bij doe ik ook nog 3 dagen kracht.
Waarschuw beheerder
Vanmiddag weer lekker gepumpt !! morgenochtend weer, daarna RPM :respect:
Waarschuw beheerder
ik doe het 2 keer in de week,veel beter dan 1 keer hoe vaker ik ga hoe leuker en makkelijker ik de les vind ook al til je steeds zwaarder
Waarschuw beheerder
gisteravond ook weer gepumpt heerlijk,
we hadden nu verschillende nummers door elkaar ook wel weer eens leuk.
maar kan nog wel merken de spierpijn die ik heb dan kan ik net niet halen maar zet wel door natuurlijk dus eerst zondag deze gewichten ook nog maar en volgende week en dan misschien weer eens verhogen.

De meeste meiden denken bij oefening borst als ze hem zwaar doen dat hun borsten dan verdwijnen DAT IS DUS NIET ZO DAMES je borst spier wordt alleen maar steviger dus houd de borsten mooi recht en gaan niet hangen.
Waarschuw beheerder
verdwijnen je tietjes dan niet?
ik heb werkelijk 4 maten bh's in de kast hangen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op vrijdag 3 maart 2006 om 05:01:
De meeste meiden denken bij oefening borst als ze hem zwaar doen dat hun borsten dan verdwijnen DAT IS DUS NIET ZO DAMES je borst spier wordt alleen maar steviger dus houd de borsten mooi recht en gaan niet hangen.

Uitspraak van spoutch op vrijdag 3 maart 2006 om 08:51:
verdwijnen je tietjes dan niet?

Nou het wordt echt wel iets minder hoor. Je borstspier wordt iets groter door training, maar... bij een grotere spier hoort ook meer verbranding in rustfase. Dus meer verbranding van vetten in je borsten :(, ja helaas ik kan er niets anders van maken... die van mij zijn ook erg verkleind :( helaas. Maar waarschijnlijk verschilt dit ook weer van persoon tot persoon. Maar in ieder geval... ze worden er niet groter op :S ha ha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lizz op vrijdag 3 maart 2006 om 11:54:
Maar in ieder geval... ze worden er niet groter op :S ha ha

dat zou wat wezen dat ze groter werden.

maar inprincipe worden ze niet kleiner ik heb ook al niet van die groten maar ze worden ook niet echt kleiner ik zit nu weer op 2 x 5 kg borst was 6ofzo

hoeveel heb jij dan met borst?????
Waarschuw beheerder
Tja daarom zeg ik bij ieder persoon is het weer anders, de een valt af bij de kont de ander bij de buik en de ander bij de borsten :(

Ik heb 2 x 7,5 bij borst (komende CD denk weer even wat terug :D hi hi). Maar ik geef nu al 3 jaar bodypump en daarvoor trainde ik altijd kracht in de fitness. Dus in totaal train ik denk al 7 a 8 jaar in de sportschool.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe nu anderhalve cd mee..dat wil zeggen; deze helemaal en de vorige halverwege begonnen.
heb nu:

warming up 3.5
benen 8.5
borst 5
rug 7.5
triceps 5
biceps 5
schouders 2.5
buik 5
Waarschuw beheerder
klinkt goed toch niks verkeerds aan

ik pump eigenlijk al een tijdje door ander werk is wat minder geworden en jl heb ik auto ongeluk gehad dus dit hele jaar niet meer gepumpt en van de week weer begonnen.

warming up 5 2x
benen 8,5 2x
borst 5 2x
rug 7,5 later 8,5 2x
triceps 5 2x
biceps 4,5 2x
schouders 2,5 meer kan niet
buik 5

Waarschuw beheerder
heb t een keer gedaan, was toen met school. hadden een fitness cursus lama zeggen en kregen we der een introductie van... damn... ik hield het nog geen 2 minuten vol. Zwaar.. erg zwaar vond ik t:o
Waarschuw beheerder
Was weer lekker vanmorgen !!!

Kent iemand de nummers van de nieuwe cd al ???
Waarschuw beheerder
jep hele leuke nummers precies de namen enz weet ik niet maar is super gaaf
weer veel opdrukken en schouders stang voor je houden enz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op vrijdag 3 maart 2006 om 18:36:
jep hele leuke nummers precies de namen enz weet ik niet maar is super gaaf
weer veel opdrukken en schouders stang voor je houden enz.

cool, mag morgenvroeg weer :) begin aardig op gewicht te komen... sowieso voor de rug en bovenbenen, behalve dan die lunges :x
maar zal ff vragen hoe het zit met die nieuwe cd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik een hele poos volgehouden :jaja: moet dat maar weer eens op gaan pakken! alleen weet ik dat ik dan eerst 4dg niet normaal kan lopen van de spierpijn na de eerste keer :vaaG:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op zaterdag 4 maart 2006 om 00:25:
alleen weet ik dat ik dan eerst 4dg niet normaal kan lopen van de spierpijn na de eerste keer

Lekker toch, dan weet je dat je goed getraind hebt. Je moet spierpijn niet vervelend vinden maar lekker!! Spierpijn zal je altijd houden dus kan je het maar beter positief bekijken !! Dus......... waar wacht je nog op, aan de slag :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha je hebt verschil in spierpijn en spierpijn :jaja: ik kan dan niet normaal trap lopen :| overdrijf echt niet :bloos:!!
maar zoals ik al zei.... ga zeker weer beginnen B)
Waarschuw beheerder
JA Ik weet het, had het in het begin ook !! Gewoon doorzetten, ben er echt verslaafd aan geraakt !! Eerst komt bodypump en rpm dan de rest van mn afspraken HAHA
Waarschuw beheerder
a lekker zo eerst ff pumpen.heerlijk
Waarschuw beheerder
zo heerlijk was dat weer
lekker zwaar alles overal 1kg bij
Waarschuw beheerder
Morgen weer 17.00
Waarschuw beheerder
dinsdag weer om 1900uur heerlijk
vandaag kracht bort schouders triceps en rpm

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
baby baby baby you are my voodoo child , my vodoo child :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1) joana zimmer - i believe ( dance mix )
2)Rogue traders - vodoo child
3)fine young cannibals - she drives me crazy
4)dj sammy - why
5)benny benassi - satisfaction
6)artiest - everybody get nou, let ritem tak control
7)artiest -wonderful wold
8,bodyrockers -
9) ub40 - do you want to heart me ( d8 ik )
10)robbie williams - angels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet lekker de nieuwe nummers al :p
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe ook aan bodypump, echt een zeer fijne sport, alleen die schouders echt waardeloos! MEer als een kilo krijg ik niet de lucht in, terwijl ik mijn rug met 2x 10 kg doe!
Maar bij ons in sportschool gaan ze nu van bodypump over naar ClubPower, zelfde idee alleen andere muziek! Ik moet ook zeggen dat de laatste cd niet echt leuke muziek is, maar jah daar zullen de meningen over verschillen.
Maar toch benieuwd wat de nieuwe nummers zijn?? :D
Waarschuw beheerder
Zo weer lekker pumpen om 9.30 daarna 10.30 RPM :cheer:
Waarschuw beheerder
zo weer ff heerlijk pumpen dinsdag was de laatste x alweer moesten donderdag helaas weg maar nu weer vol op er tegen aan kan vandaag benen rug en triceps lekker zwaar doen.
borst en schouder moet ik wat minder omdat ik morgen die met krachttraining pak en moet ze niet twee dagen achterelkaar gigantisch zwaar pakken dan verknoei je het alleen maar en doe je allesvoor niks.

en zometeen na pumpen rpm heerlijk en dan nog kwartier buik spierles.
Waarschuw beheerder
Heel goed om te horen dat iedereen zo enthousiast is over body pump! Zelf geef ik er les in en de nieuwe body pump is helemaal top:

W-up:
1. Come to me (tina cousins)

Benen:
2. From Paris To Berlin (infernal) Leuke combo van 2/2 + 2x singels

Borst:
3. Push It (garbage) Zware trek veel rustige bewegingen en je begint vanaf beneden, wel heerlijke krachtige nummer!

Rug:
4. Every time we touch (cascada) Deze is echt killing gelukkig zitten er 3 pauze momenten in, dus voer de gewichten op!!!

Triceps:
5. Take your mama (scissors sisters) Veel naar het voorhoofd en als afsluiting smal opdrukken!!!

Biceps:
6. Pump it (the black eyed peas) Partial range reps zeer zwaar!!!

Benen (lunges)
7. i want you (paris avenue feat. robin one) Leuke track, vooral die pulses op het eind bij power lunge!!!

Schouders
8. Rock star (N.E.R.D) Vooral front raise zwaar!!!

Buik
9. Don't cha feat. busta rhymes (pussycat dolls) Eindelijk een goede buiktrack, waarbij je ze flink kan voelen branden bij juiste uitvoering!

Cool-down
10. Unbreak my heart (Il divo) Heerlijk nummertje om bij te komen!

Vanavond weer les geven van 19u tot 20u, heerlijk!!!!!
Waarschuw beheerder
Hey is ie bij jullie al gelanceerd die nieuwe CD???? :o

Of ben je nu gewoon alles alvast aan het verklappen :@ .. ;)

Waarschuw beheerder
Hey ik wist niet dat dit onderwerp er was. Leuk om te horen dat er nog meer pumpers zijn. Ik ben verslaafd aan pump. Ik doe het nu 4.5 jaar en doe het 5 keer in de week en dan nog 2 keer spinning. Er zijn dus meer fanatieke pumpers op PF. Leuk man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lizz op dinsdag 14 maart 2006 om 08:46:
Of ben je nu gewoon alles alvast aan het verklappen :@ .. ;)

Ik denk dat ie alles aan verklappen is hoor

bij ons is de lancering van alle nieuwe cd's op 25 en 26 maart

maar vindt wel cool hoor maakt verder ook niet uit want iedereen heeft de les toch nog niet gedaan.

ga vanavond zelf ook weer pumpen heerlijk.
bepaalde oefeningen moeten nu wat lichter omdat ik maandag woensdag en vrijdags kracht doe en dinsdag en donderdags pump af en toe zondags en anders verknoei ik mijn spieren.

OF IS HET BETER OM NIET ER BIJ TE PUMPEN

vind het zo heerlijk om te doen dus zo het jammer vinden om mee te stoppen. das dan een keuze

ik wil graag wat droger worden en strakker dus moet maar ff kijken

heeft iemand hier verstand van want die een zegt niet pumpen en de ander zegt je moet licht doen dan maakt je wel de beweging maar belast je het niet

graag zouik de mening van andere mensen horen die er verstand van hebben??????
dus geen onzin van sommigen.
Waarschuw beheerder
ik sluit me bij sportiegirl aan..wie heeft er verstand van? hehe,