vind het altijd zoveel moeite
niets voor jou met zoon naam he brain
het ligt idd aan o.a. je concentratie..
Das mooi, want ik had een halve fles rooie wijn op
daar bleek mijn IQ 164 en pas op een internettestje was ie zelfs 167
Ja, ik heb weleens voor de gein een toelatingstest gedaan van MENSA en daar kwam ik wel aardig doorheen.
Het is best goed te doen, ik bakte er op school alleen nooit zoveel van daarom geloof ik dat getal ook niet.
Einstein had al 160, Nietzsche had een IQ van 180 en hoger dan 210 is nooit gemeten...
Grappig linkje: http://www.omroep.nl/bnn/denationaletest/facts.html
Bij mij op de zaak komt altijd zo'n kamper, die gozer weet echt niet wat het logisch vervolg is op een reeks gekleurde driehoekjes maar hij rijdt wel in een dikke benz omdat ie goed kan rekenen...
Wat een k*tsom vond ik dat steeds met die hond, vis, kikker en zebra!
Das mooi, want ik had een halve fles rooie wijn op
Ik heb pas via mijn werk een assessment gedaan en daar zat ook een profesionele IQ test bij, daar bleek mijn IQ 164 en pas op een internettestje was ie zelfs 167
Dat leek me al heel sterk maar ik ben gewoon goed in die ruimtelijke dingetjes...
Ik vond het een vaag wijf, als ze lult is het net of ze haar tanden op mekaar houdt.
Lijkt me geen pretje om haar te laten pijpen, dan blijft ze met die klappers pijnlijk achter je randje hangen...
Wel apart eigenlijk.. Je ziet zo goed als alleen maar hoge scores voorbij komen..
En ach, hoge score zegt nog steeds niet veel vind ik ... je kan nog zo intelligent zijn, dat zegt nog niks over je sociale vaardigheden, omgang met mensen en wat je in je leven kunt/wilt bereiken
de rest schaamt zich
Als je wil opscheppen moet je het wel een beetje subtieler doen
En ach, hoge score zegt nog steeds niet veel vind ik ... je kan nog zo intelligent zijn, dat zegt nog niks over je sociale vaardigheden, omgang met mensen en wat je in je leven kunt/wilt bereiken
Dat zegt hij nou net
Als je hoog IQ hebt, wil dat niks zeggen over sociale vaardigheden, omgang met mensen en wat je in je leven wilt/kunt bereiken
*zucht*