beetje vreemde vergelijking, maar het hokje ''splittercore'' bestaat in mijn ogern niet want het is gewoon speedcore, maar dan een andere naam ervoor, die in mijn ogen
maar zo had je het er niet neergezet
er zijn ook genoeg mensen die terror, terrorcore noemen, is dat dan ook zielig dat ze het dan weer een eigen naam geven, wat je zegt is gewoon b*llsh*t, maarja dat vind ik he.laatste aanpassing 29 december 2005 16:19
Van mij mogen ze het noemen zoals ze willen, maak toch m'n eigen hokjes wel
Een beetje zoals autistische mensen dat doen?
noizecore is alleen geruis, in splittercore kan ook nog snelheid en bass inzitten.
splittercore is harder als speedcore, want dan kan je industrial ook wel weghalen, en het ook gewoon hardcore noemen, maar dat industrial klinkt anders net als splitter anders is dan speedcore dus geven ze het een appart hokje.
je weet niet waar je over praat
splittercore is harder als speedcore, want dan kan je industrial ook wel weghalen, en het ook gewoon hardcore noemen, maar dat industrial klinkt anders net als splitter anders is dan speedcore dus geven ze het een appart hokje
Elke jan doedel kan ook een liedje als de macarena of famos ala playa bedenken
Als ik met een microfoon onder een metalen afdakje ga staan tijdens een hagelbui en ik zet een radio aan met deathmetal dan heb ik zo een noise album vol hoor
En over industrail hardcore vind ik dat je ongelijk hebt, het volges mij wordt het geen industrail hardcore genoemd omdat het harder is, maar omdat er veen industriele klanken in voor komen, kraak piep kraak om het zo maar even te noemen, maar het kan ook veel langzamer/zachter zijn.
Terrorfakt daarentegen...die snapt wel wat de term industrial inhoud...ene sopul van hem kan je wel industrial hardcore noemen (zoals die plaat op industrial movement) maar hij maakt ook veel industrial (rhythmic noise/power noise) zonder de hardcore erachter...
maar daarom zei ik ook dat Industrail hardcore ook langzaam kon zijn
rlijk...zit geen bpm aan gekoppeld...industrial slaat op de (combinatie van) geluiden die je gebruikt om een bepaalde sfeer te creeeren...
Veel techno gaat ook de industrial kant op, had pas een CD van Catscan op 3xHarder waar echt trage zooi op stond.
Dat kun je geen hardcore meer noemen
Op het laatste zegt ie dat kan je geen hardcore meer noemen...mischien is het dus ook gewoon als techno bedoeld?
ja der was er ook zo een die zoiets met zijn eigen schijt deed, wat wil je er nou mee zeggen?
maar et ging er dus om of er mensen echt van houden
Een zodanig hoog tempo dat het de 500 passeerd hoor je bijna al geen kicks meer maar gewoon 1 grote brij van mid frequencie laag met wat percussie. Goh goh wat een muziekale prestatie zeg
Die Jan Doedels hebben toch nog moeite gedaan om het allemaal gelikt te laten klinken...
Een plaat volgooien met 14 stukjes ruis van 30 seconden kan echt iedereen, alleen Nihil Fist vond het blijkbaar de moeite waard om te doen...
de meesten hebben geen smaak en fantasie genoeg.
Zijn er nog meer zieke geesten die houden van splittercore een hele nacht nonstop....? ik wel