Partyflock

Forumonderwerp · 837994
1 volger · 21486x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De laatste jaren is jumpstyle heel populair geworden.
Zelf luisterde ik vroeger naar h-core maar sinds een jaar of 2 jumpstyle.
De laatste tijd zie je ook steeds meer dat er jumpfeesten georganiseerd worden, maar zal jump net zo populair worden als h-core of is et over een tijdje alwir verdwenen..??

Ook wil ik graag weten welke dj volgens jullie de beste jump platen produceerd.
Zelf vindk Dj Greg C, Bjorno, Lobotomy inc & Totalition.

Plaats je antwoord/mening..
Waarschuw beheerder
HOT
luister het sinds een jaar ik vind het beter dan hardcore!

Waarschuw beheerder
Bah.. Niet mijn muziek..

<<<< Eens een gabber, altijd een gabber :woop: :bier: B) :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik draai het best wel veel in de soos...ze vragen steeds jumpnummers aan dusja :p
op het gebied van jump ben ik wel op de hoogte :D

redelijk hot dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kutjump, kvin et een flauw eentonig aftreksel van hardcore
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 01:04:
op het gebied van jump ben ik wel op de hoogte

jij?:roflol:

Waarschuw beheerder
Nou en ik vind jump super!!!!

Uitspraak van Defecit op zaterdag 24 maart 2007 om 03:59:
kutjump, kvin et een flauw eentonig aftreksel van hardcore

Pfff al da gezeur altijd over jump,

Het is tog maar goed dat iedereen een andere smaakt heeft.. anders word het ook maar zo saai he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerst was 'aan te horen.' En ik geef eerlijk toe dat ik wle eens gejumpt heb.

Maar toen kwam 't op TMF.

Einde verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gvd jaaaan op zaterdag 24 maart 2007 om 22:55:

Einde verhaal.

hoezo dat dan??? als ik vragen mag ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat 't nu commercieel is.

Ik was laatst in zo'n club en daar stonden ze dus met z'n 20en te jumpen, en dan ook nog eens iets wat afgepakt was uit zo'n youtube filmpje.

Mij niet gezien.

Waarschuw beheerder
ahaa, Tja ik vind het gewoon leuke muziek :)
ieder danst op zijn eigen manier he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 08:52:
ieder danst op zijn eigen manier he...

Dat is nou precies het gene wat ik zo jammer vind aan de Jumpscéne! Ze dansen níet op hun eigen manier:( Ze jatten alles van Filmpjes en proberen dat zo goed mogelijk te imiteren.
Ik heb helemaal niks tegen Jumpstyle, er zitten genoeg erg vette nummers tussen, alleen het feit dat ze niet op hun eigen manier dansen, maar gewoon pasjes uit hun hoofd gaan leren vind ik zo jammer. :)

EDIT: Met "ze" bedoel ik natuurlijk niet alle Jumpstyle-liefhebbers, maar het merendeel van de "jumpers", oftewel de grote kuddegroep.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HARDCORE :D

never nooit geen jump voor mij :D gelukkig :P slometroep
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Vind t best lekker klinken hoor, die basskicks:kwijl: , maar op een gegeven moment word t wel eentonig ja. Waar ik t me meest aan stoor is dat dansje, als je kijkt naar de breakdancers/streetdancers...zie je best veel elementen in die de zgn jumpdansers nu als "hun" stijl beschouwen.

Waarschuw beheerder
Wie heeft die achterlijke muzieksoort bed8?

muziek zonder ruggengraat,geen snoeiharde bass,alleen maar eentonig "toing toing toing" met n melodietje erachter..
zet t voor de grap eens naast schranz,hardstyle of zelfs nog de draaiorgel hardcore van tegenwoordig en je hoort wat ik bedoel...

maja dat is iets van smaak,ik kan t ook fout hebben..:P

maar jullie moeten met me eens zijn dat dat achterlijke dansje te debiel is voor woorden,je moet dansen met je eigen gevoel,met je eigen stijl...en niet alles klakkeloos overnemen van elkaar...als je er n hoed bij opzet kan je zo bij de plaatselijke line-dance club :P

op hardstyle en hardcore kan je nog tegen elkaar op "hakken" of "stampen"..of hoe je t wilt noemen..kijk eens voor de grap naar de "rave" scene in azie,iedereen heeft daar zo`n gruwlijke stijl van shuffelen en allemaal dansen ze even vet en apart..maar ieder op zn eigen manier ;) hoe wil je dat op jump doen...iedereen doet hetzelfde :S

de melbourne shuffle blijft t vetste ;)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kansloze puberale kut-hype..

Waarschuw beheerder
Jump is geen kansloze puberal kut-hype..

JUMP IS ALLES!!!
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
JUMP = 10000% NOT

Waarschuw beheerder
Ieder z'n eigen smaak..

Ma ik vin et HOT!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op zondag 25 maart 2007 om 11:12:
Dat is nou precies het gene wat ik zo jammer vind aan de Jumpscéne! Ze dansen níet op hun eigen manier:( Ze jatten alles van Filmpjes en proberen dat zo goed mogelijk te imiteren.
Ik heb helemaal niks tegen Jumpstyle, er zitten genoeg erg vette nummers tussen, alleen het feit dat ze niet op hun eigen manier dansen, maar gewoon pasjes uit hun hoofd gaan leren vind ik zo jammer. :)

EDIT: Met "ze" bedoel ik natuurlijk niet alle Jumpstyle-liefhebbers, maar het merendeel van de "jumpers", oftewel de grote kuddegroep.

JIJ heb helemaal gelijk man! :-D

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
De dans vind ik super achterlijk!

& de meeste nummers vind ik ook niks:(

Maar moet toch echt even zeggen, Dat er toch best wel leuke nummers uitkomen;)
Heb me er een beetje erin verdiept:P

Je moet het zeg maar zien als hardcore & daarna happy hardcore!

Nou jump moet je zien als = Hardstyle nu jump een soort happy hardcore maar dan van de hardstyle!

Toen had je ook commerciele dingen!
Net als nu!

Die lego popppetjes vind ik ook allemaal goedkoop hoor!

Maar je hebt er toch uitblinkers er tussen!
& ik krijg het moeilijk uit me mond als oldschool fanaat nummer 1:P

Maar ze zijn best goed:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 18:45:
de melbourne shuffle blijft t vetste

back in the early days...de rave/breakbeat scene, prodigy in zn oude dagen, die lange kon ook heel goed zo dansen(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op zondag 1 april 2007 om 11:56:
prodigy in zn oude dagen,

Blijf ik trouwens het strakste nummer van ze vinden.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ja dit is & blijft de beste van the prodigiy!

lets go!

everybody is in the place!

xl records zoveel mooi spuluitgebracht:)

Waarschuw beheerder
maar ziet er wel vet uit(y)
Waarschuw beheerder
Zéker hot :D Altijd & Overal!

Waarschuw beheerder
Not(N)

Vind alleen die ouwe nummertjes van Dj Bamm Bamm en Da Tekno Warriors nog wel erg vet(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gvd jaaaan op zaterdag 24 maart 2007 om 22:55:

Einde verhaal.

Muziek luisteren omdat TMF het draait is kansloos, maar muziek NIET luisteren omdat TMF het draait, is net zo kansloos. Aan de muziek verandert niets ;).

Waarschuw beheerder
ja als je in 1992 of in duitsland leeft..

weet t voor de rest nie vriend,maar ik denk nie dat jij t verschil ziet tussen de shuffle en wat die gasten in duitsland doen...en kijk voor de gein maar even op youtube onder "melbourne shuffle"...en je ziet t verschil..en als je oplet zie je dat t nie allemaal uit 1992 komt..;) maja dat goed opletten he? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik ben afgelopen zaterdag in Bozzini geweest (discotheek in het Roda-stadion) en daar draaide DJ Fedde LeGrand. Nou het is niet mijn muziek hoor. Met alle respect: maar die muziek komt toch helemaal niet door. Geef mij maar goeie Jump, ook al ben k geen beste jumper.

Waarschuw beheerder
Not

Waarschuw beheerder
De muziek is gewoon sterk aan het verbreezeren:'(
Waarschuw beheerder
Jumpstyle is echt te dom voor woorden.....

12-jarigen op een schoolplein met een stereo erbij aan het jumpen.... echt te triest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...--PieterOs--..... op dinsdag 3 april 2007 om 11:57:
Jumpstyle is echt te dom voor woorden.....

12-jarigen op een schoolplein met een stereo erbij aan het jumpen.... echt te triest...

Welkom bij de miljoenen andere mensen die een verkeerd beeld over de muziek hebben, dankzij onze begripvolle media en dramatische wannabee's...(N)

Waarschuw beheerder
hoe is de verhouding:
echte jumpers die niets van die commerciele zooi moeten hebben / jumpers die het doen omdat ze het ruig vinden dat ze het kunnen omdat de rest het ook doet en het filmen etc etc. dan?

volgens mij begint de meerderheid toch langzaam aan steeds meer bij de laatste van de 2 te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 18:53:
volgens mij begint de meerderheid toch langzaam aan steeds meer bij de laatste van de 2 te komen

Is menselijk gedrag..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 19:35:
weet t voor de rest nie vriend,maar ik denk nie dat jij t verschil ziet tussen de shuffle en wat die gasten in duitsland doen...en kijk voor de gein maar even op youtube onder "melbourne shuffle"...en je ziet t verschil..en als je oplet zie je dat t nie allemaal uit 1992 komt..;) maja dat goed opletten he? :P

spreek uit eigen ervaring.. en youtube bestond toen nog niet slimmerd..
en ja Duitsers zijn verder.. hun maken combo van Melbourne/v-step/appelen en holy-walk

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 20:54:
Bozzini

is gewoon vision2.. alleen snap ik niet waarom er nog steeds zoveel mensen er naar toe gaan.. wazzig trance/club muziek wat ze daar hebben..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 18:53:
echte jumpers die niets van die commerciele zooi moeten hebben

hier zit ik bij.. vind het maar klote dat het allemaal zo gegaan is..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jump moeten ze maar gewoon in de sloot dumpen sinds die commerciele bende....

En nu maar hopen dat de grote feesten als Defqon etc die dingen niet te veel promoten... anders loopt de hele plaatselijke kinderdisco hiernaartoe...

ik zeg: in de brand met die handel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op woensdag 4 april 2007 om 00:07:
hier zit ik bij.. vind het maar klote dat het allemaal zo gegaan is..

dan moet ik bekennen dat ik ergens wel met je meeleef, ik vind al die jochies die op hun 12e al met een bomberjack rondlopen omdat ze op de box ooit een keer unleash the beast gehoord hebben ook maar lijp
Artiest Jumix
Waarschuw beheerder
hier zit ik bij.. vind het maar klote dat het allemaal zo gegaan is.

idd

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 10:06:
dan moet ik bekennen dat ik ergens wel met je meeleef, ik vind al die jochies die op hun 12e al met een bomberjack rondlopen omdat ze op de box ooit een keer unleash the beast gehoord hebben ook maar lijp

japs is ook zo,
dan zie je ze bv stoer met kleren lopen waar hardcore op staat.. en wat luistere ze de hele dag.. top 40..
mja nix aan te doen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op zaterdag 31 maart 2007 om 18:50:
kansloze puberale kut-hype..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 11:06:
De muziek is gewoon sterk aan het verbreezeren

idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Not. :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F.Couto op maandag 2 april 2007 om 20:54:
Bozzini

is gewoon vision2.. alleen snap ik niet waarom er nog steeds zoveel mensen er naar toe gaan.. wazzig trance/club muziek wat ze daar hebben..

Blijkbaar dus niet Vision 2.... Ze doen blijkbaar toch iets goed! Of jij het snapt of niet :S

En dat jij de muziek wazig vindt, zegt misschien meer iets over jou... want een groot publiek vindt het blijkbaar wel leuk genoeg om naartoe te gaan...
Waarschuw beheerder
Da Boy Tommy maakte in 2000 al jump op jumper records,dat vond ik wel leuk...maar nu pfff!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jumix op woensdag 4 april 2007 om 15:49:
dan zie je ze bv stoer met kleren lopen waar hardcore op staat.. en wat luistere ze de hele dag.. top 40..
mja nix aan te doen..

Haha dat herken ik ja :p

Waarschuw beheerder
en youtube bestond toen nog niet slimmerd..

nee...maar de camera`s waren toen wel al uitgevonden...

slimmerd...