20190x bekeken
Waarom hoop je dat? je kan toch beter 2 goeie clubs CL laten spelen en zo ver mogelijk laten komen dan haal je meer punten en kan je straks misschien wel met 3 clubs CL spelen
Ja liever hun dan de neuzen, en voor de rest boeit het me niet of we 1 cl plek hebben of 3...al raken we ze allemaal kwijt...
sjonge jonge ben je mongooltje ofzo!!!!!
welke debiel wil er nou in godsnaam dat fc groningen championsleague speelt moet nederland voor schut gezet worden ofzo wat mot dat als groningen tegen milaan speelt das niet leuk meer een hollandse ploeg die met dubbele cijfers verliest
kom op jongens ik weet dat ajax wel een minder seizoen meemaakt
maar om je geheugen effe op te frissen
zie AJAX resultsatenlijst www.pp2g/ronaldynhyo
A
J
A
X
welke debiel wil er nou in godsnaam dat fc groningen championsleague speelt moet nederland voor schut gezet worden ofzo wat mot dat als groningen tegen milaan speelt das niet leuk meer een hollandse ploeg die met dubbele cijfers verliest
kom op jongens ik weet dat ajax wel een minder seizoen meemaakt
maar om je geheugen effe op te frissen
zie AJAX resultsatenlijst www.pp2g/ronaldynhyo
A
J
A
X
welke debiel wil er nou in godsnaam dat fc groningen championsleague speelt moet nederland voor schut gezet worden ofzo wat mot dat als groningen tegen
Wat maakt het nou uit wie Nederland vertegenwoordigd, ik zie liever Groningen ja! dan die neuzen, ook al worden ze afgemaakt.
idd
en als groningen t zo verdient hadden ze wel iets laten zien gister..
Kijk, Ajax speelde niet briljant, maar Groningen was echt helemaal nergens
Ajax en PSV horen in de CL thuis, geen andere NL ploegen
stuntelaar is niks joh die ken niet voetballen
af en toe raakt ie die bal goed en das ook gewoon geluk meer niet.
whahahahahahahahahaha
Ja...whahahaha...fantastische reactie. Je bent nu helemaal het relmeisje van 010.
3-0!!!!!!!!!
2-4!!!!!!!!!
stuntelaar is niks joh die ken niet voetballen
af en toe raakt ie die bal goed en das ook gewoon geluk meer niet.
Gelukkig zit het in Rotterdam wel snor
'Huuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuu....3 jaar bij Feyenoord en nog nooit iets gewonnen...'
aldus een Geemotioneerde Kuyt
2 devil 010
Ga je lekker met je nagels bezighouden muts !
Verstand van voetbal heb je niet en zal je nooit krijgen aan al die domme schijtreacties van je te lezen
JHK

![[PT2]Sentech](/images/user/11976_240982.jpg)