Partyflock

Forumonderwerp · 836832
21253x bekeken
Waarschuw beheerder
is dat nou een goede spis of niet?

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
wie ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NIEL! op zondag 12 maart 2006 om 12:36:
ROT OP met die homofiele Stuntelaar!

Zozo..

Uitprinten en boven je bed hangen. Grote jongen die je bent.
Waarschuw beheerder
alex had de grootste moeite met huntelaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PUSSY M@GNET op zondag 12 maart 2006 om 18:21:

ochjaa geen wonder dat Huntelaar gescoord heeft :aai:

Waarschuw beheerder
donateur

Ik zou het omdraaien, dat staat geloofwaardiger !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:42:

Ik zou het omdraaien, dat staat geloofwaardiger !laatste aanpassing 12 maart 2006 18:43

inderdaad, de enige keer dat Alex echt in de problemen kwam was tegen OL
Waarschuw beheerder
stuntelaar hahhaah
weer zon falende neuzen spits
:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enlouquecido op zondag 12 maart 2006 om 20:29:
stuntelaar hahhaah

Hahaha

Goeie grap joh. Echt de leukste thuis.

En toch al meer doelpunten weten te maken dan die Kuyt. Kun je nagaan.
Waarschuw beheerder
The Hunter scoort er dinsdag 2 in Milaan(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoodFella op zondag 12 maart 2006 om 20:35:
En toch al meer doelpunten weten te maken dan die Kuyt. Kun je nagaan.

tis wel zielig met jullie gesteld als jullie doelpunten mee gaan tellen die die voor Hoerenveen heb gemaakt.. sukkeltjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:21:
tis wel zielig met jullie gesteld als jullie doelpunten mee gaan tellen die die voor Hoerenveen heb gemaakt.. sukkeltjes

doelpunten zijn doelpunten, dus die van Heerenveen zijn ook doelpunten

En de doelpunten bij heerenveen zijn nog juist beter, want daarom heen heeft ie niet de betere spelers als bij Ajax dus opzich mogen die wel dubbel tellen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enlouquecido op zondag 12 maart 2006 om 20:29:

dus aan de lopende band scoren noem jij falen? :x
sukkel :aai:

fnoort heeft vanmiddag gefaalt dat is een feit :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:59:
want daarom heen heeft ie niet de betere spelers als bij Ajax dus opzich mogen die wel dubbel tellen

whahahha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:59:
doelpunten zijn doelpunten, dus die van Heerenveen zijn ook doelpunten

En de doelpunten bij heerenveen zijn nog juist beter, want daarom heen heeft ie niet de betere spelers als bij Ajax dus opzich mogen die wel dubbel tellen

hessus. Ze doen net oftie alle doelpunten voor hun heb gemaakt. Daar gaat t om.

Waarschuw beheerder
Wat ik eigenlijk nog het meest treurige vind aan die jonge Ajcieden tegenwoordig, is het feit dat ze zo wanhopig op zoek zijn naar een held dat die Huntelaar na nog geen 10 wedstrijden al de grootste Ajacied uit de historie is. Bij een echte club moet je je jaren bewijzen, zoals Kuyt bij Feyenoord. Maar bij de jauden tegenwoordig worden afgekeurde PSV'ers na 5 matige, 3 redelijke en 2 goeie wedstrijden al de godenzonen status gegeven. Denk dat de oudere generatie Ajacieden zo niet denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:20:
hessus. Ze doen net oftie alle doelpunten voor hun heb gemaakt. Daar gaat t om

Heeft ie ook

Waarschuw beheerder
Wat ik eigenlijk nog het meest treurige vind aan die jonge Ajcieden tegenwoordig, is het feit dat ze zo wanhopig op zoek zijn naar een held dat die Huntelaar na nog geen 10 wedstrijden al de grootste Ajacied uit de historie is. Bij een echte club moet je je jaren bewijzen, zoals Kuyt bij Feyenoord. Maar bij de jauden tegenwoordig worden afgekeurde PSV'ers na 5 matige, 3 redelijke en 2 goeie wedstrijden al de godenzonen status gegeven. Denk dat de oudere generatie Ajacieden zo niet denkt.

een van de eerste nuttige posts in dit topic(y)

Waarschuw beheerder

IDD, helemaal mee eens! (y)
Waarschuw beheerder
hij is op dit moment de topscoorder maar is nog zeker niet de beste spits die ajax in al die jaren heeft gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel een hele goede speler/spits en rustige jongen.

Het is niet echt slim dat PSV hem heeft laten gaan, maar ALEX had hem opzekers in z'n zak...

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 04:47:
het meest treurige vind aan die jonge Ajcieden tegenwoordig, is het feit dat ze zo wanhopig op zoek zijn naar een held

Mooi gesproken ! Dat is een feit !
Maar ja, na de meer werd het minder...
5e en 6e plek in de competitie en nu is het weer slecht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:20:

Ach, de kakkerlakken denken ook nog steeds dat ze een topclub zijn, maar met 3 kampioenschappen in de laatste 35 jaar is dat natuurlijk ook maar een fabeltje. Dat is pas treurig. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GoodFella op maandag 13 maart 2006 om 08:54:
Ach, de kakkerlakken denken ook nog steeds dat ze een topclub zijn, maar met 3 kampioenschappen in de laatste 35 jaar is dat natuurlijk ook maar een fabeltje. Dat is pas treurig

En van die niet topclub krijgen jullie dit jaar 4 keer klop.8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 maart 2006 om 08:59:
En van die niet topclub krijgen jullie dit jaar 4 keer klop

ja pcies wat maakt dat jullie dan wel niet?

Waarschuw beheerder
Ajax moet gewoon toegeven dat Feyenoord gewoon simpelweg beter is dit seizoen, dus geen smoesjes het is gewoon de realiteit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 maart 2006 om 08:59:
En van die niet topclub krijgen jullie dit jaar 4 keer klop.

Zozo...heb je, je glazenbolletje geraadpleegd?

Jullie zouden toch ook wel ff met 6-0 van RKC winnen? :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 09:59:
Ajax moet gewoon toegeven dat Feyenoord gewoon simpelweg beter is dit seizoen, dus geen smoesjes het is gewoon de realiteit

En nu?

Waarschuw beheerder
al die knulletjes hier met die praatjes bah bah, denken allemaal dat ze verstand hebben van voetbal, en jongens dit topic heen KJH en niet kakkies zijn beter dan ajax bah bah, maarja het is idd zo dat als je kijkt dat er 3 betere ploegen zijn dan ajax dit jaar maarja niks aan te doen volgende keer beter we kunnen nog 2 prijzen winnen: CL en de beker wie weet zit er nog een prijsje voor ons in we zullen zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 09:59:

Ze hebben meer punten, Ajax is en blijft de beste! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GoodFella op maandag 13 maart 2006 om 13:43:
Zozo...heb je, je glazenbolletje geraadpleegd?

Jullie zouden toch ook wel ff met 6-0 van RKC winnen?

Zat d'r ook dik in, kansen hebben we daarop zat gehad. Was een wonder dat die d'r niet in wou. Maar zolang we tegen jullie maar genoeg scoren veel belangrijker.

Waarschuw beheerder
Maaruh ff on topic KJH is een goede spits voor ajax, hij zal zich nog hier en daar moeten bewijzen om een superspits te zijn, maar het is gewoon een goede spits voor ajax... en ik hoor jullie alleen maar KJH was nergens tegen P$v als je de wedstrijd eens ziet, zie je ook in hoeveel aanvallen KJH is betrokken en dat is ook een kwaliteit, ik weet ook een spits moet scoren, maar als dat een wedstrijd niet lukt moet hij zijn gram ergens anders zien te halen, en als dat dan in naam van het team is ben ik dara absoluut tevreden over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:52:
Ze hebben meer punten, Ajax is en blijft de beste!

Nee dat is (als het zo door gaat) PSV voor tweede keer op rij OF Ajax moet CL winnen dan denk ik persoonlijk dat hun beter zijn, maar ja dat is denk ik iets te hoog gegrepen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 13 maart 2006 om 13:53:
Maaruh ff on topic KJH is een goede spits voor ajax, hij zal zich nog hier en daar moeten bewijzen om een superspits te zijn, maar het is gewoon een goede spits voor ajax... en ik hoor jullie alleen maar KJH was nergens tegen P$v als je de wedstrijd eens ziet, zie je ook in hoeveel aanvallen KJH is betrokken en dat is ook een kwaliteit, ik weet ook een spits moet scoren, maar als dat een wedstrijd niet lukt moet hij zijn gram ergens anders zien te halen, en als dat dan in naam van het team is ben ik dara absoluut tevreden over

Kijk dit is waar het over gaat en hier zit duidelijk een kern van waarheid in (y)

Klaas :respect:

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik

"Klaas Jan Huntelaar" :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klaasie :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Me broer kan een aardig balletje trappen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 maart 2006 om 15:46:
Me broer kan een aardig balletje trappen!

Jah maar t gaat hier over Klaas jan huntelaar en niet over jou broer :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 16:01:
Jah maar t gaat hier over Klaas jan huntelaar en niet over jou broer

Oh Wel!
Waarschuw beheerder
moprge kan ie zich wederom bewijzen dnek ook dat hij dat gaat doen kaas jan huntelaar
Waarschuw beheerder
ga daar maar niet te veel van uit.die pot winnen ze niet.
Waarschuw beheerder
bepaal jij niet!
Waarschuw beheerder
nee gelukkig niet nee,want dan was het nog veel erger geweest.

maar is kjh een goede spits ja of te nee werd er gevraagd?

voor 020 kan ie er mee door.
Waarschuw beheerder
wat jij met die info wil doen,goed genoeg voor 020 @j@ks
Waarschuw beheerder
27 doelpunten zegt genoeg en stel je eens voor als hij aan het begin van het seizoen al bij ajax had gespeeld dan had hij er al 37 gehad!!!!!!!!!!!!!!!