Huntelaar 27
kuijt 19
dus neem er nog eentje
Huntelaar 27
kuijt 19
dus neem er nog eentje
Ik denk toch dat Huntelaar ietsjes beter is dan Kuyt
qua afronding wel ja... Maar voetbal is zoveel meer, en Kuijt beheerst zo goed als alle aspecten van het voetbal. Is echt een geweldige speler Huntelaar is ook een goede spits, maar het afronden is eigenlijk het enige waar hij goed in is.
Mja... Denk het niet Maar dat hebben de meeste spitsen niet hoor, als ze maar scoren is het goed toch? Kuijt heeft net dat beetje extra...
Laat ze toch lekker lullen M, eind van het seizoen hebben wij 4x gewonnen van dat grafvolk en heb Kuijt in toppers veel en veel meer laten zien dan joden haas kuttelaar. Maar je weet het met dat grafvolk, ze zouden zich na 28-8-2005 herpakken op 5-2-2006, nu dat niet gelukt is wel even in de playoffs.Wederom een hoop grote jankmuilen en ik gaat hier pas weer opin na de playoffs, waarna de jankjoden weer naar hun zakdoekjes kunnen grijpen omdat Feyenoord over 2 wedstrijden weer in en buiten het veld oppermachtig is gebleken aan dat pleurisvolk. Val lekker allemaal dood en diegene die het overleven, tot ziens tot aan jullie volgende afslachting, kneuzen!
zo is de frustratie eruit?
@JWWW
zit je wel dwars he
Laat ze toch lekker lullen M, eind van het seizoen hebben wij 4x gewonnen van dat grafvolk en heb Kuijt in toppers veel en veel meer laten zien dan joden haas kuttelaar. Maar je weet het met dat grafvolk, ze zouden zich na 28-8-2005 herpakken op 5-2-2006, nu dat niet gelukt is wel even in de playoffs. Wederom een hoop grote jankmuilen en ik gaat hier pas weer opin na de playoffs, waarna de jankjoden weer naar hun zakdoekjes kunnen grijpen omdat Feyenoord over 2 wedstrijden weer in en buiten het veld oppermachtig is gebleken aan dat pleurisvolk. Val lekker allemaal dood en diegene die het overleven, tot ziens tot aan jullie volgende afslachting, kneuzen!
ik lees geen onzin
wat wil je hier mee zeggen ga je dood?
Ben jij wel trots op die gestolen bekertoverwinning tegen utrecht?
nee dom wicht, leer ook eens lezen
Weet je niets inhoudelijks te zeggen
Inhoudelijk heb jij ook maar weinig te vertellen he 5 gulden H*** ??
Huntelaar is nou eenmaal beter dan die kuitspier.
Gebaseerd op een paar goals tegen zwakke tegenstanders en 1 tegen inter??