Partyflock

Forumonderwerp · 836560
Betreft: evenement: Ignition, zaterdag 17 december 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Laat maar horen...

Ik heb me prima vermaakt!
Maar jongens wat was t weer druk he, van mij hadden ze wel wat minder kaarten mogen verkopen.. Dan had je ff net wat meer ruime en was t waarschijnlijk ook minder warm.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:42:
hoe liep t dan af?

ben met mn hand in het glas gevallen en out gegaan
heb de rest van de nacht in het ziekenhuis doorgebracht :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 19 december 2005 om 15:55:
ben met mn hand in het glas gevallen en out gegaan

ja snap ik met al dat kutglas op de grond:/

Waarschuw beheerder
out van het glas of van andere zaken...........?

ziekenhuis is iig zwaar kut.
nu alles weer ok?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:00:
ja snap ik met al dat kutglas op de grond

ja moete ze de volgende x toch wel iets aan doen.. maar verder toppie daar want k moest met de ziekewagen mee en
voor vriendin van mij hebbe ze wel de taxi betaald.. vind k wel netjes :yes:
Waarschuw beheerder
Jah, anouk gaat t weer een beetje..?
Mja.. das zeer kut jah..!!
Ik heb me goed kunnen vermaken..:jaja: Alleen jammer dat het zo druk was, wij zijn maar naar een andere zaal verhuisd want t was er niej meer om uit te houden..:S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:01:
ziekenhuis is iig zwaar kut.
nu alles weer ok?

ja ze ware niet echt vriendelijk in t ziekehuis :/

Uitspraak van Stefi*..=) op maandag 19 december 2005 om 16:17:
gaat t weer een beetje..?

ja hoor net nog ff naar de dokter geweest ff overnieuw ingetapt en schoon gaasje enz.. over 10 daagjes moge de hechtinge eruit als alles goed is:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 19 december 2005 om 16:19:
ja hoor net nog ff naar de dokter geweest ff overnieuw ingetapt en schoon gaasje enz.. over 10 daagjes moge de hechtinge eruit als alles goed is

Das idd mooi klote meis...succes ermee... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Oh was jij dat Anouk...

Ik heb nog een half uur met je buiten gezeten...
Je bloedde echt als een rund..

Ik heb de ambulance verder niet meer gezien..

Heb je mijn dekentje nog btw? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:44:
Ik heb nog een half uur met je buiten gezeten...
Je bloedde echt als een rund..

ja was echt niet normaal..echt heek mn broek en alles zat onder..

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:44:
Heb je mijn dekentje nog btw?

die heb ik niet eens gezien :no: ben zelf ook wat dingetjes kwijt geraakt toen
maare bedankt he (f) dat je ff met mij hebt buite gezeten (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:11:
Je typ kunsten zeggen me al genoeg...

Dat is Dan fijn voor j0u..! Kweet nii wa daar mis mehj is:S Mjaa ik heb het iig wel leuk gehad..!! Da jij alleen 0p die ''kleuters'' m0est lette.. pff Het is daar 0m te :bounce: Mjaa.. jij het denk ik iets beter te d0en..!!

Waarschuw beheerder
Watte ?! [img width=15 height=15 cacheid=0000a50d00203bfcc8626b611a01261ad0]http://sjm.mygb.nl/img/eek.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:15:
Watte ?!

??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:10:
Kweet nii wa daar mis mehj is

Kom je op school nog wel achter denk ik zo! ;) Of werk je al?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:34:
Kom je op school nog wel achter denk ik zo! Of werk je al?laatste aanpassing 19 december 2005 17:34

v0or j0u allebij j0nge..!!:D

Waarschuw beheerder
Hahaha en nog niet snappen ;)
Waarschuw beheerder
Haha dit is te grappig 2 Br33z4H 3n 33n c0l4 :no:

Waarschuw beheerder
Leuk Feestje !!! (y)

Waarschuw beheerder
Was er al vrij vroeg en heb t meteen maar op n zuipen gezet,in t begin naar SP,Freeze en Static/Mc JK geluisterd :respect: daarna bijna alleen maar in Area III bij Techtrance gestaan,was goed te doen en niet te warm,jas had ik ook zo op t eind.
Wat mij betreft een geslaagd feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:39:
Hahaha en nog niet snappen

ja je hebt ze erbij ;)

Uitspraak van Craniax op maandag 19 december 2005 om 17:40:
Haha dit is te grappig 2 Br33z4H 3n 33n c0l4

:X

Waarschuw beheerder
Nja ik ga hier nii kinderachtig d0en, dus laat ik maar me m0nd h0uwe..!!
en laat mijn gwn type wa ik wil, en laat mij naar een feest gaan v0or 16 jaar en 0uder.. en wat 0ok jullie van te v0ren wisten, dus zit allemaal nii z0 te zeike..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:10:
naar een feest gaan v0or 16 jaar en 0uder.. en wat 0ok jullie van te v0ren wisten,

daar heeft ze wel gelijk in.. je weet van te voren dat het 16+ is.. dus als ja daar problemen mee hebt.. tja dan moet je niet komen.. vind ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 19 december 2005 om 19:16:
daar heeft ze wel gelijk in.. je weet van te voren dat het 16+ is.. dus als ja daar problemen mee hebt.. tja dan moet je niet komen.. vind ik

:D Iemand die het met me eens is..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:21:
Iemand die het met me eens is..

allebei 16 :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amykuh op zondag 18 december 2005 om 13:55:
Ik heb me prima vermaakt!
Maar jongens wat was t weer druk he, van mij hadden ze wel wat minder kaarten mogen verkopen.. Dan had je ff net wat meer ruime en was t waarschijnlijk ook minder warm

jajajaja ajuzeh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op maandag 19 december 2005 om 19:28:
allebei 16:X

wat zijn we weer aardig zeg :/
tss
had k nou niet verwacht van jou..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Li-z op zondag 18 december 2005 om 22:45:
pfffuuu wa een dinge... ik ging helemaal van het padje af bij de laatste keer. mijn maten allemaal mij roepen en vasthouden, en je ken er gewoon nie op reageren. vage shit... maarja.. na 1 minuut sta je toch weer vrolijk te laatste aanpassing 18 december 2005 22:47

haha heb ik wel gemerkt ja moest je ff goed beet nemen :p
achja voor de 1e keer he...

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 22:57:
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg

haha slagroom gas is net zo wasig

Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op maandag 19 december 2005 om 08:02:
nee hoor.. die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?

moet je ook meer dan 1 slagroompatroontje in een ballon doen
:)

al met al heb ik me lekker vermaakt in onze oude discotheek ...weinig meegekregen van al die irritante mennekes... wel warm het zweet kwam met bakken uit mijn hoofd :s

Waarschuw beheerder
Nja Meid, Laat Ze lulle..!
Hun wilden 0ok net z0 g0ed t0en ze 16 waren naar z0'n feest !! En nu gaan ze zeiken 0mdat ze zelf waar jaartjes 0uder zijn..!! Pff zielig h0or..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:39:
Nja Meid, Laat Ze lulle..!
Hun wilden 0ok net z0 g0ed t0en ze 16 waren naar z0'n feest !! En nu gaan ze zeiken 0mdat ze zelf waar jaartjes 0uder zijn..!! Pff zielig h0or..!!

ja vind het ook zielig..dat ze dan gaan klagen bij de organisatie en niet tegen ons.. :@
Waarschuw beheerder
Denk dat het met leeftijd niets te maken hoeft te hebben. Sommige mensen hoeven op 16 jarige leeftijd niet te staan pogoën of wat dan ook maar amuseren zich net zoals ieder anders.

Kwaliteit van het geluid was zeer goed.
Ja over drukte heeft iedereen het al gehad was voor mij dus ook zo, jas had ik geen probleem mee, had hem fijn in de auto laten liggen. Ballonnen is ieder voor zich qua gebruik ervan. Zelf ben ik er niet helemaal een voorstander van als er iemand bijna met staantafel en al om vliegt na het zuigen eraan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op maandag 19 december 2005 om 10:24:
(fris)drank dat op is, kan gewoon niet (heeft misschien iets te maken met de hoeveelheid mensen dat er was?!?!)

Dat de postmix (frisdrank) niet meer werkte kwam doordat er even niet genoeg water kwam uit de waterleiding. daardoor is een pomp droog komen staan en werkte het dus niet meer! Toen wij dat hoorden hebben we die pomp ontlucht en was er ook meteen weer frisdrank!
Waarschuw beheerder
echt zielig dat achteraf slapgezever over de leeftijd, er liepen ruziezoekers tussen ja: maar waarom ga je naar een 16+ feest als je er zo mateloos aan irriteert?
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
vet feestje :D

Waarschuw beheerder
Jammer dat ik de Boshoven master heb gemist :(

Waarschuw beheerder
zeer gezellig :D
en zeker voor herhaling vatbaar als er iets wordt gedaan aan de drukte en de garderobe...

weet iemand misschien waar de foto's kwamen te staan?
was dat www.doubleyouevents.com?

ik was het namelijk vergeten :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kluit op maandag 19 december 2005 om 19:52:
Denk dat het met leeftijd niets te maken hoeft te hebben. Sommige mensen hoeven op 16 jarige leeftijd niet te staan pogoën of wat dan ook maar amuseren zich net zoals ieder anders.

:jaja:

Waarschuw beheerder
nu nog airco in de oldschool zal, jassen waren min­der maar de lipe-up maakte hun namen waar
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder
Vond het een geslaagd feestje, ook leuk om eens ergens anders uit te gaan! Het was alleen een beetje druk maar als je een beetje op een goede plek ging staan dan had je wel de ruimte om los te gaan! Duro was een leuke inkomer, daarna Jesselyn die ook erg lekker draaide, houd normaal niet zo van hardtrance maar ze draaide erg gave nummers.
Daarna Mondello: Dat is tenminste goede hardstyle, blijft maar doorgaan en lekker harde bassen. Op het einde nog ff de laatste restjes energie bij Vince eruit gestampt en toen weer terug paar keer foutgereden mja kon de pret niet drukken :P
Waarschuw beheerder
Ik vind eigelijk dat de bewaking die pogo'ers er op moet wijzen dat da achterlijk is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kluit op maandag 19 december 2005 om 19:52:
Sommige mensen hoeven op 16 jarige leeftijd niet te staan pogoën

Nou er was er anders een aardig in mijn rug aan het pogoen.. en express ook nog.. kon me nog net inhouden :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 19 december 2005 om 19:45:
ja vind het ook zielig..dat ze dan gaan klagen bij de organisatie en niet tegen ons..

:jaja:

Uitspraak van Robin 040 op maandag 19 december 2005 om 20:27:
echt zielig dat achteraf slapgezever over de leeftijd, er liepen ruziezoekers tussen ja: maar waarom ga je naar een 16+ feest als je er zo mateloos aan irriteert?

n0u daar ben ik het helemaal mee eens..!!

Maar verder Was het egt Een zwaar relax Feestje mense..:D

Waarschuw beheerder
Ik vond het super gezellig. Van de drukte ook niet zo veel last van gehad. Kon lekker rond lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:50:
n0u daar ben ik het helemaal mee eens..!!

Maar verder Was het egt Een zwaar relax Feestje mense..

Is dat nou nie ontzettend kut om breezah style te tiepe?:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:10:
Dat is Dan fijn voor j0u..! Kweet nii wa daar mis mehj is:S Mjaa ik heb het iig wel leuk gehad..!! Da jij alleen 0p die ''kleuters'' m0est lette.. pff Het is daar 0m te :bounce: Mjaa.. jij het denk ik iets beter te d0en..!!

[img width=550 height=400 cacheid=00079b0b002013f391810de61a01266074]http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/bacardi_slet.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha juist barbie, jij haalt de woorden uit mn mond(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 00:05:
hahaha juist barbie, jij haalt de woorden uit mn mond(Y)

weer eens wat anders dan die tijd dat ik mijn piemel uit je mond haalde (L)

Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op maandag 19 december 2005 om 08:02:
nee hoor.. die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?

Vrouwen en balonnen is anti-geil snapte?

Uitspraak van Here's Johny!! op zondag 18 december 2005 om 22:35:
liepen gewoon DOOR een groep stampende, gezellige mensen heen, beetje jammer.
Als je van die muziek houdt, en je gaat naar die feesten doe je dat iig niet, en ga je de sfeer-makende mens (:bounce: mensen, iig niet de saai-en-duf-en-arrogant-naar-de-:bounce:-mensen-zien-kijken) niet zo stom zitten aankijken omdat die toevallig wel uit hun dak gaan om hun muziek..

Dus jij beweert dat mensen die in de groove/chill out stonden, en door de beukzaal moesten lopen om munten te halen en een aantal kneuzen met een klapperbek aankijken omdat het losers zijn, arrogant zijn? :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op dinsdag 20 december 2005 om 00:06:
Dus jij beweert dat mensen die in de groove/chill out stonden, en door de beukzaal moesten lopen om munten te halen en een aantal kneuzen met een klapperbek aankijken omdat het losers zijn, arrogant zijn?

ik hoor ook bij de klapperbekken:D
die feesten tenminste..daar is een dancefeest ook voor. om te feesten, arrogant zijn doe je maar erges anders
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me wel vermaakt. maar idd pfff...die balonnen zeg! ik kwam dat halletje uitgelopen hijsend aan een ballon, en toen werd ik ineens wakker terwijl iemand me aan het rechthouden was! :vaag:.