| Betreft: | evenement: Ignition, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
ziekenhuis is iig zwaar kut.
nu alles weer ok?
gaat t weer een beetje..?
Ik heb nog een half uur met je buiten gezeten...
Je bloedde echt als een rund..
Heb je mijn dekentje nog btw?
Je typ kunsten zeggen me al genoeg...
pfffuuu wa een dinge... ik ging helemaal van het padje af bij de laatste keer. mijn maten allemaal mij roepen en vasthouden, en je ken er gewoon nie op reageren. vage shit... maarja.. na 1 minuut sta je toch weer vrolijk te laatste aanpassing 18 december 2005 22:47
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg
nee hoor.. die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?
Nja Meid, Laat Ze lulle..!
Hun wilden 0ok net z0 g0ed t0en ze 16 waren naar z0'n feest !! En nu gaan ze zeiken 0mdat ze zelf waar jaartjes 0uder zijn..!! Pff zielig h0or..!!
(fris)drank dat op is, kan gewoon niet (heeft misschien iets te maken met de hoeveelheid mensen dat er was?!?!)
ja vind het ook zielig..dat ze dan gaan klagen bij de organisatie en niet tegen ons..
echt zielig dat achteraf slapgezever over de leeftijd, er liepen ruziezoekers tussen ja: maar waarom ga je naar een 16+ feest als je er zo mateloos aan irriteert?
hahaha juist barbie, jij haalt de woorden uit mn mond
nee hoor.. die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?
liepen gewoon DOOR een groep stampende, gezellige mensen heen, beetje jammer.
Als je van die muziek houdt, en je gaat naar die feesten doe je dat iig niet, en ga je de sfeer-makende mens (mensen, iig niet de saai-en-duf-en-arrogant-naar-de-
-mensen-zien-kijken) niet zo stom zitten aankijken omdat die toevallig wel uit hun dak gaan om hun muziek..
Dus jij beweert dat mensen die in de groove/chill out stonden, en door de beukzaal moesten lopen om munten te halen en een aantal kneuzen met een klapperbek aankijken omdat het losers zijn, arrogant zijn?