Partyflock

Forumonderwerp · 836560
Betreft: evenement: Ignition, zaterdag 17 december 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Laat maar horen...

Ik heb me prima vermaakt!
Maar jongens wat was t weer druk he, van mij hadden ze wel wat minder kaarten mogen verkopen.. Dan had je ff net wat meer ruime en was t waarschijnlijk ook minder warm.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:30:
Volgende keer gewoon lekker 18+ dan hebben we niks meer om over te zeiken!

Dan ga jij de v0lgende x t0g lekker naar een 18 + Feestje:D

Waarschuw beheerder
Haha jammer dat zo heet was ja das nu wel bekend, vond de hardstyle zaal ook wel t beste eigelijk kwa sfeer en uiterlijk van de zaal. Veel leuke meisjes gezien (bijna iedereen had zo shirtje aan waar je je decolate goed in kon zien) hehe maar agja voor die 12,50 entree vond ik het niet slecht!

Uitspraak van Zxql op zondag 18 december 2005 om 14:38:
das wel kut ja liz. en hoe groot is de schade.?

Bumpertje.. :/ gelukkig is het al opgelost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snap echt niet dat iedereen z'n avond laat verpesten omdat er veel jong grut rond loopt... Feestje was dik in orde!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 19:27:
Bumpertje..:/ gelukkig is het al opgelost :)

(Y)
Waarschuw beheerder
Bumpertje.. :/ gelukkig is het al opgelost :)

jah kut gladde weg ok.. bam opeens:S

maar doe maar nie 21+, want dan kom ik voorlopig nie meer binne:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zondag 18 december 2005 om 19:49:
maar doe maar nie 21+, want dan kom ik voorlopig nie meer binne:D

nee doe dat maar niet nee 21+ das dan weer een beetje overdreven..doe dan maar 18+ :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Sukske* op zondag 18 december 2005 om 20:45:
doe dan maar 18+:YES:

kunnen ze beter doen ja:YES:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 20:47:
kunnen ze beter doen ja:yes:

(Y):D

Waarschuw beheerder
decolate

wat is dat nou??chocola ofzo??????
Waarschuw beheerder
hehehe, waarom hoor ik niemand over die lach gas ballonnen?
dat was toch weer een aparte ervaring en als ik me niet vergis hebben die ballon gasten meer verdient als de organisatie.

leuk feest, alleen veel en veel te druk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maaijen! op zondag 18 december 2005 om 21:23:
als ik me niet vergis hebben die ballon gasten meer verdient als de organisatie

er gingen inderdaad wel super veel ballonnen door de zalen ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 16:22:
idd dat ze maar eens opschiete:p

Weet jij nog dat er foto's gemaakt zijn,weet je toch nog ''iets'' van de avond :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maaijen! op zondag 18 december 2005 om 21:23:
hehehe, waarom hoor ik niemand over die lach gas ballonnen?
dat was toch weer een aparte ervaring en als ik me niet vergis hebben die ballon gasten meer verdient als de organisatie.

haha zekerz te weten die maken goud geld zo...!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op zondag 18 december 2005 om 16:36:
Snap niet waarom iedereen zit te zeiken over de zogenaamde " kleuters".

Een groot aantal ging zelf ook als 16 jarige naar grote feesten. Gun die generatie dat dan ook. En je weet gewoon dat er zeer veel jongeren zijn als de min leeftijd 16 jaar is.

Onzin. Je gaat niet zo heel ruig met je balonnen lopen, door iedereen heen, waar de "mooie" mensen aan het :bounce: zijn. Want de breeazah's, sorry voor de breezah's, die het drankje lekker vinden en lekker uit zijn dak kunnen gaan, ik bedoel de breezah's die juist het tegenoverstelde zijn, liepen gewoon DOOR een groep stampende, gezellige mensen heen, beetje jammer.

Als je van die muziek houdt, en je gaat naar die feesten doe je dat iig niet, en ga je de sfeer-makende mens (:bounce: mensen, iig niet de saai-en-duf-en-arrogant-naar-de-:bounce:-mensen-zien-kijken) niet zo stom zitten aankijken omdat die toevallig wel uit hun dak gaan om hun muziek..

Kan mijn mening zijn, maar och, al bij al met vrienden heel gezellig gehad :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goede post here's johny. dat gevoel had ik ook. Dat er gewoon heel veel mensen waren die normaal niet naar een 'hard' feest gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op zondag 18 december 2005 om 22:40:
LACHEEE gas eropp

pfffuuu wa een dinge... ik ging helemaal van het padje af bij de laatste keer. mijn maten allemaal mij roepen en vasthouden, en je ken er gewoon nie op reageren. vage shit... maarja.. na 1 minuut sta je toch weer vrolijk te :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 21:19:
wat is dat nou??chocola ofzo??????

:jaja:

Uitspraak van De House Paus op zondag 18 december 2005 om 22:40:
LACHEEE gas eropp

haha goeie marcel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg je echt een heavy sound van gehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op zondag 18 december 2005 om 22:53:
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg je echt een heavy sound van gehe

LOL

Waarschuw beheerder
Gewoon te druk
teveel kleuters rond lopen. (leeftijd naar minimaal 18 )
jassen was klote
muziek was goed niks mee verkeerd
maar de mooie beloftes mhh niets veel van gemerkt in opzichten van vorig jaar !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:02:
Gewoon te druk
teveel kleuters rond lopen. (leeftijd naar minimaal 18 )
jassen was klote

sluit ik me ook helemaal bij aan:), niks aan op te merken
Artiest {SHOWLIST artist 41026, 71435, 17832, 66763}
Waarschuw beheerder
Ja heb me zkr vermaakt.. alleen ja .. te druk jammer van dat maar toch leuk feestje gehad :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:02:

Ik ben het niet helemaal eens met wat je over die mooie beloftes zegt. De organisatie heeft wel degelijk stappen ondernomen om het 'garderobe' probleem op te lossen. Ze hebben buiten tenten laten plaatsen met ruimte voor een 1000 extra jassen. (capaciteit van binnen garderobe is ongeveer 1300). In totaal konden dus 2300 mensen hun jas kwijt. En iedereen heeft ook hun jas op kunnen hangen. Maar als er 2300 mensen in 'pak m beet' een uur tijd hun jas terug willen hebben dan wordt dat altijd lastig! Je hoort me niet zeggen dat het niet beter kon, alles kan altijd beter, maar om nu te zeggen dat ze loze beloftes hebben gedaan is absoluut onwaar! Dat geldt ook voor het airco verhaal! Het systeem in de dornier zaal en de dynamick zaal (hardtrance) werkte prima, en ze hadden een techneut backup voor als er storingen kwamen, en die kwamen er in de togerzaal (oldscool) en daar hebben we dan ook met man en macht aan gewerkt om dat zo snel mogelijk op te lossen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Li-z op zondag 18 december 2005 om 22:45:
pfffuuu wa een dinge... ik ging helemaal van het padje af bij de laatste keer. mijn maten allemaal mij roepen en vasthouden, en je ken er gewoon nie op reageren. vage shit... maarja.. na 1 minuut sta je toch weer vrolijk te :bounce:

tjah toen ik da ding ff van jou leende voelde ik het wel een bietje maar nie egt van dak omviel ofzo:P
mjaa mayb dee ik het wel verkeerd dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op zondag 18 december 2005 om 22:53:

nee hoor.. die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?
Uitspraak van GuidoVanSanten op zondag 18 december 2005 om 18:15:
Uitspraak van Dj Sigma op zondag 18 december 2005 om 17:25:
Killing scum 2005 remix

http://www.recess.nl/info.asp?info=26462

B kant is veel vetter. Naja vind ik dan.

Helemaal mee eens :P little dick motherfucker :P helemaal geweldig nmmr

Bumpertje.. gelukkig is het al opgelost

wow wie gheeft er gen schade gemaakt zeg mijn scootertje heeft t ook begeven net voor me huisje :(.. bam daar lagen we met zijn 2e op die ijsbaan (weg.. ) was echt kut weer
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Here's Johny!! op zondag 18 december 2005 om 22:35:
Onzin. Je gaat niet zo heel ruig met je balonnen lopen, door iedereen heen, waar de "mooie" mensen aan het :bounce: zijn. Want de breeazah's, sorry voor de breezah's, die het drankje lekker vinden en lekker uit zijn dak kunnen gaan, ik bedoel de breezah's die juist het tegenoverstelde zijn, liepen gewoon DOOR een groep stampende, gezellige mensen heen, beetje jammer.

Als je van die muziek houdt, en je gaat naar die feesten doe je dat iig niet, en ga je de sfeer-makende mens (:bounce: mensen, iig niet de saai-en-duf-en-arrogant-naar-de-:bounce:-mensen-zien-kijken) niet zo stom zitten aankijken omdat die toevallig wel uit hun dak gaan om hun muziek..

Kan mijn mening zijn, maar och, al bij al met vrienden heel gezellig gehad :D

Ik heb het toch niet over de ballonnen gehad? Wrom quote je mij dan? Kheb zelf 1x een ballon gehaald Vond het stiekem te duur maar dacht "Wat maakt het ook uit., is wel lache". Lekker chille in die chill room :D

Maar heb echt geen last gehad van de mensen waar jij over spreekt. Het is denk ik maar waar je je mee bezig houd. Maar ken het verhaal wel hoor. Je moet er gewoon niet op letten. Anders blijf je het zien, en is het feestje voor jezelf een beetje verneukt.

Alleen snap het dan niet dat mensen daar gewoon niet kunnen stampen :P Door die bass schiet je vanzelf toch op en neer :D

Ah fck ik ga verder met school......
Waarschuw beheerder
donateur
Minpunten:

Te druk!! Gewoon weer te veel kaartjes verkocht gvd!! :[

Jassen kut geregeld!! Zet dan dranghekken neer...we zitten nog steeds in een boeredorp, dus boerepummels die constant zitten kloten, duwen en trekken, die zullen er zijn en zullen ook blijven komen, snap dat dan!! :/

Jong grut..tja..als ze zich kunnen gedragen... maja :s das moeilijk voor die kinders :s

Ballonnen te duur!! :[

(fris)drank dat op is, kan gewoon niet :no: :s (heeft misschien iets te maken met de hoeveelheid mensen dat er was?!?!)

Pluspunten:

Goeie muziek, goeie dj's!!
Geluid was ook vrij goed...
Gezellige mensen om me heen..
Goeie sfeer :)

Al met al een geslaagd feesje hoor... :yes:
Waarschuw beheerder
:yes: (Y)

maarre staan de foto's al ergens op miss??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op maandag 19 december 2005 om 08:02:
die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?

en toch is t niet t zelfde:NO:, douw er maar 4 patronen in, zul je t zelf wel merken:)
Uitspraak van Little Jesz op maandag 19 december 2005 om 10:24:
Al met al een geslaagd feesje hoor...

:NO:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GuidoVanSanten op maandag 19 december 2005 om 10:07:
Maar heb echt geen last gehad van de mensen waar jij over spreekt. Het is denk ik maar waar je je mee bezig houd. Maar ken het verhaal wel hoor. Je moet er gewoon niet op letten. Anders blijf je het zien, en is het feestje voor jezelf een beetje verneukt.

Roeien met de riemen die je hebt, dussss...boeie...laat ze lekker doen...als je er jezelf constant aan gaat en laat irriteren, dan heb je uiteindelijk alleen maar jezelf ermee...

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:17:
:no:

Ja das balen Soske...:s vond het uiteindelijk toch echt wel weer een geslaagd weekend...en bij jou thuis was het ook zeker gezellig!! :yes:

Alleen wel jammer dat Herman niet kon komen ;p whehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op maandag 19 december 2005 om 11:33:
en bij jou thuis was het ook zeker gezellig!!

ja zeker wel:D, gekkehuis!!!!

moet zeggen dat de balonnekes veel goed gemaakt hebben:YES: wat gingen ze er weer soepel in:)

Waarschuw beheerder
muziek en geluid was zeer goed.
Balonnen waren erg leuk, en na een stuk of 10 voelde ik iig van alles vreemds.
Gezellige mensen bij dus dat was het probleem niet.
Yves, duro en vince waren mijn toppers

Minpunten:
Teveel mensen, waarvan een groot gedeelte ook nog eens een marathonavondje hield :S
Die jeugd die alleen komt om te vechten. Die waren er 6 jaar geleden al in wintelre, nu was het ongeveer net zo erg.
Security die angst heeft om eenn gast eruit te gooien die met glas aan het gooien is :S
Van dezelfde groep (geloof ik) was er een die op het einde aan een draaitafel stond te rukken. KUTVOLK.
Werd weinig tegen gedaan.
Waarschuw beheerder
en wat ik helemaal grappig vind is van die wannabe brede mannetjes in hempjes met 30 cm armen en dan leip kijken:D

Waarschuw beheerder
pff haha
heb zelf ook geen brede armen en draag wel eens hemden maar zo als die gasten kijken :no:
niet echt cool
wel grappig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tini Tulpetaat op maandag 19 december 2005 om 12:45:
en wat ik helemaal grappig vind is van die wannabe brede mannetjes in hempjes met 30 cm armen en dan leip kijken

Dat noemen ze leip gaan denk ik haha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:58:
pff haha
heb zelf ook geen brede armen en draag wel eens hemden maar zo als die gasten kijken :no:
niet echt cool
wel grappig

het maakt ook geen fuk uit hoe breed je bent, of dat je een hempie draagt. maar ga dan niet kei breed lopen en gangsta kijken. je zet toch je eige voor lul zo? of zouden ze dat niet in de gaten hebben:D
Waarschuw beheerder
was lekker feestje.. goeie muziek.. en veel bekende
alleen jammer dat het zo moest aflopen :(

Waarschuw beheerder
hoe liep t dan af?
Waarschuw beheerder
super muziek.. goeie sfeer!
jammer van die pogoënde mongole waar je zo af en toe es een elleboog van tege je kop aan kreeg :S :no:
maar waar zijn de foto's..???
Waarschuw beheerder
vond het wel een leuk feestje :jaja:
Geluid was best goed, locatie ook wel grappig :yes:

Het begin was net of je beland was in de plaatselijke
jeugdsoos met een hoop vaag bewegende boys en modepopjes..:S ;P Set van Freeze maakte dat gelukkig makkelijk uit te houden :D en later viel het ook wel mee :)

Het was op een gegeven moment wel te druk:(, we zijn dan ook niet gebleven..en moesten jammergenoeg Mondello en Vince missen..:(

Freeze :respect:, Ruthless :D, Duro :no: niet echt wat..

Waarschuw beheerder
yep vraag ik me ook af????????

maaruh feestje was echt niet voor herhaling vatbaar :no::no:
Waarschuw beheerder
Tja nu wil ik t ook wel weten haha ;)
ben benieuwd :P

Ik ben ergens tegen t einde van de avond ook nog midden in een gevecht terrecht gekomen, waar ik niks mee te maken had :S
En gewoon door knokken bij mij op schoot, niet normaal,
gelukkig heb ik er niet meer dan een klein sneetje aan overgehouden, maar bijft een beetje jammer he..

ik ga voor mn lol op stap maar hun dachten er anders over helaas...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amykuh op maandag 19 december 2005 om 14:00:
ik ga voor mn lol op stap maar hun dachten er anders over helaas...

dat krijg je als t zo druk is, iedereen word gek van elkaar met da gedouw en getrek, ik wel iig!

Waarschuw beheerder
Na zaterdag al hele dag ziek te zijn geweest toch ­gegaan, maar om 1 uur weer buswaarts (was bobbert)... In die 2 u­ur iig veel kindertjes, en drukte. En mensen die m­aar op en neer bleven lopen om balonnetjes te hale­n :S!

Wel goed geluid en goede muziek :)

Maarja, wat Here's Johnny al eerder gepost had, sluit ik me bij aan...

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:33:
Dan ga jij de v0lgende x t0g lekker naar een 18 + Feestje

Je typ kunsten zeggen me al genoeg...[img width=15 height=15 cacheid=000a435f001da7d745bfb5dc1a0125fb27]http://sjm.mygb.nl/img/laugh.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:11:
Uitspraak van :bier:RobiN®:bier: op zondag 18 december 2005 om 17:03:
ja noud snackbek

ga weg man viel best mee;)
Waarschuw beheerder
nergens last van gehad...

ik was veilig in zaal 4 met leep en dusk...jowan en daan hadde ook nog gedraaid..zaal 4 was meer een prive feestje..moeten ze erin houden..

heb je ook geen last van hetgeen waarover iedereen loopt t miepen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 19 december 2005 om 13:36:
alleen jammer dat het zo moest aflopen

nou vertel vertel!!!! :/

Waarschuw beheerder
Ik heb nergens last van gehad.
Maar jah. ik was er ook pas om kwart voor 2 ofzow!
Drukte was toen al minder dan voorheen geloof ik!
Muziek was echt toppiej, heb me goed vermaakt!
Jammer dat sommige drank na 2 uur al op was!