| Betreft: | evenement: Ignition, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
das wel kut ja liz. en hoe groot is de schade.?
maar doe maar nie 21+, want dan kom ik voorlopig nie meer binne
Snap niet waarom iedereen zit te zeiken over de zogenaamde " kleuters".
Een groot aantal ging zelf ook als 16 jarige naar grote feesten. Gun die generatie dat dan ook. En je weet gewoon dat er zeer veel jongeren zijn als de min leeftijd 16 jaar is.
LACHEEE gas eropp
wat is dat nou??chocola ofzo??????
LACHEEE gas eropp
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg je echt een heavy sound van gehe
Gewoon te druk
teveel kleuters rond lopen. (leeftijd naar minimaal 18 )
jassen was klote
muziek was goed niks mee verkeerd
maar de mooie beloftes mhh niets veel van gemerkt in opzichten van vorig jaar !
muziek was goed niks mee verkeerd
maar de mooie beloftes mhh niets veel van gemerkt in opzichten van vorig jaar !
pfffuuu wa een dinge... ik ging helemaal van het padje af bij de laatste keer. mijn maten allemaal mij roepen en vasthouden, en je ken er gewoon nie op reageren. vage shit... maarja.. na 1 minuut sta je toch weer vrolijk te
slagroom-gas is pas wazig, die hoef ik echt nooitmeer haha dit was wel grappig kreeg je echt een heavy sound van gehe
Uitspraak van Dj Sigma op zondag 18 december 2005 om 17:25:
Killing scum 2005 remix
http://www.recess.nl/info.asp?info=26462
B kant is veel vetter. Naja vind ik dan.
Bumpertje.. gelukkig is het al opgelost
Onzin. Je gaat niet zo heel ruig met je balonnen lopen, door iedereen heen, waar de "mooie" mensen aan hetzijn. Want de breeazah's, sorry voor de breezah's, die het drankje lekker vinden en lekker uit zijn dak kunnen gaan, ik bedoel de breezah's die juist het tegenoverstelde zijn, liepen gewoon DOOR een groep stampende, gezellige mensen heen, beetje jammer.
Als je van die muziek houdt, en je gaat naar die feesten doe je dat iig niet, en ga je de sfeer-makende mens (mensen, iig niet de saai-en-duf-en-arrogant-naar-de-
-mensen-zien-kijken) niet zo stom zitten aankijken omdat die toevallig wel uit hun dak gaan om hun muziek..
Kan mijn mening zijn, maar och, al bij al met vrienden heel gezellig gehad
die heb k altyd en die van dornier is nog waziger omdat er meer in die ballon zit dan in een balon met 1 slagroom patroon snapte?
Al met al een geslaagd feesje hoor...
Maar heb echt geen last gehad van de mensen waar jij over spreekt. Het is denk ik maar waar je je mee bezig houd. Maar ken het verhaal wel hoor. Je moet er gewoon niet op letten. Anders blijf je het zien, en is het feestje voor jezelf een beetje verneukt.
en bij jou thuis was het ook zeker gezellig!!
en wat ik helemaal grappig vind is van die wannabe brede mannetjes in hempjes met 30 cm armen en dan leip kijken
pff haha
heb zelf ook geen brede armen en draag wel eens hemden maar zo als die gasten kijken
niet echt cool
wel grappig
Dan ga jij de v0lgende x t0g lekker naar een 18 + Feestje