Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:19:
hij had pillen geslikt, maar het ging niet goed.. dus lag hij bij de EHBO, maar daar hadden ze hem weer laten gaan, vertelde ze
Dan is er nog een verschil tussen teveel of foute pillen, teveel is sowieso eigen schuld, hoe lullig het ook klinkt & foute pillen kan je zelf ook wat doen, er zijn zat plaatsen waar je ze kan laten testen. Maar goed, natuurlijk wel erg dat ze hem hebben laten gaan terwijl het niet kon, alhoewel? Erg is niet het goede woord, het is gewoon fout, zo'n EHBO'er moet wel weten wat ie doet & deze wist(en) dat dus duidelijk niet goed genoeg.
Kan best leuk zijn als je de onderliggende boodschap begrijpt
Ik begrijp het, ondanks dat we niet helemaal op 1 lijn zitten, prima & kon er de humor wel van in zien. Maar blijkbaar bekijken de meeste mensen hier alles alleen maar serieus
Hoe krijg je da dan voor elkaar, dat je kleding van binnen zit?!
Heel simpe, gewoon in stukjes snijden en op eten

Maar je valt anderen aan dat ze niet het hele bericht quoten, maar goed dat zal ik dan maar voor je doen, dan kan ik meteen voor je uitleggen:
Met een Q geschreven nog wel, je hebt vast het Qlubkutten virus van Q-Dance te pakken, ik zou maar snel naar de dokter gaan als ik jou was, ik hoop niet dat het besmettelijk is, want dat zit wel van binnen in tegenstelling tot je kleding.
Het gaat hier dus over een virus & het schijnt dat een virus tegenwoordig van binnen zit
Haha wat dan, gozer....... waarheid is hard..... Helga's hebben niets met vrouw zijn te maken, enkel hun klederdracht getuigt al van lage eigenwaarde en domheid.......
Uhm, misschien dat je voortaan eerst ff op een profiel moet kijken voordat je dat soort uitspraken doet, er staat toch echt dat het een vrouw is

En die opmerking over domheid van jou zegt denk ik meer over jezelf dan over een Helga, wat boeit het nou wat iemand aan heeft