Partyflock

Forumonderwerp · 836502
Waarschuw beheerder
Hoe was het? Zelf deze keer niet gegaan toch best wel spijt van saaie zaterdag nu :@
Reden was ook wel dat ik het de vorige 2 keer een beetje een kut sfeer hing in het ahoy (veel vechten) was dat nu weer?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:52:
hehe hoe durf je dat nou te zeggen met die rotte kop van jou, je bent wel een grappemaker. had daar gekomen had je kunnen zien hoe mooi ik die kop van je had kunnen maken.

Beter had je dat dan buiten gedaan ofzo..

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:46:
ow jij kent me ?? om het even zacht uit te drukken ben ik allerminst gecharmeerd van dergelijke opmerkingen.

Ik haal behoorlijk wat uit al je vorige posten die ik allemaal doorgelezen heb ja..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op maandag 19 december 2005 om 22:52:
kan je die niet ff doorsturen??

ja tuurlijk ;p kunnen ze op houseportal of niej?

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:55:
Paulus 0013 wat een negatief mannetjuh ben jij zeg...
Als jij je overal zo aan irriteert op een feestjuh blijf dan lekker thuis zuipen pannuhkoek!!!

Dat je 1x in dit topic neerzet dat je het een slecht feest vond ok, maar je blijft je negatieve gal maar spouwen he...

In je negatieve kutverslag staan onder andere onderstaande dingen:

"na even wat hersenloze figuren opzij te hebben gesmeten"

"publiek ging helamaal los en we hebben lekker om ons heen staan slaan"

"tevens kregen we wat last van het hersenloze publiek om ons heen. opeens werd mij pillen aangeboden, even bedacht ik me om die persoon meteen mee te sleuren naar de uitgang, maar ik streek met mijn hand over mijn hart en heb het er maar bij gelaten"

Denk dat jij diegene bent die hersenloos is kneus...
Als je jezelf TE goed vind voor dit soort feesten en publiek en alleen maar negatieve kritiek kunt uiten pleur dan lekker op...Stoere jongen...

XXL

ipv mij af te kraken zou je zelf eens wat zinnigs kunnen posten.

verder weet ik zelf ook wel wat er in mijn verslag staat, want (ja nu komt het) ik heb het zelf geschreven ;)
buiten dat had je in de reacties kunnen lezen dat je het niet al te letterlijk moet nemen.

maar goed meneer de knuffelaar, als jij dan zo positief bent... gooi het in de groep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:56:
Ik haal behoorlijk wat uit al je vorige posten die ik allemaal doorgelezen heb ja..

ja met je eigen oogkleppen op...

Waarschuw beheerder
idd xxl je heb helemaal gelijk..

wat dacht j van dit:
goed eenmaal binnen, kreeg ik de indruk dat ik verkeerd zat, want we gingen naar een hardcore feest en opeens stond ik op de kermis..

de spin op n feest is heel normaal hoor..
dat doen ze al meer dan 10 jaar..
vondt juist n leuke en zag dat t helemaal vol zat..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNQ (APC) op maandag 19 december 2005 om 22:54:
Kan je geen link hierop zetten

ik zou wel willen, maar waar moet ik ze online zetten?? :s

Waarschuw beheerder
ik vond die spin er ook niej bij horen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:55:
Paulus 0013 wat een negatief mannetjuh ben jij zeg...

...k heb jou anders ook niks positiefs in je post zien zeggen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 19 december 2005 om 23:00:

Ik vind de spin echt iets voor Thunderdome en Mysteryland :lief:

Waarschuw beheerder
idd xxl je heb helemaal gelijk..

wat dacht j van dit:
goed eenmaal binnen, kreeg ik de indruk dat ik verkeerd zat, want we gingen naar een hardcore feest en opeens stond ik op de kermis..

vondt juist n leuke en zag dat t helemaal vol zat..

heeft iedereen moeite met BEGRIJPEND LEZEN ?
sjezus zeg... als we het over negatief hebben zeg.. kom op mensen

humor, korreltje zout... any one

Waarschuw beheerder

leg me nog iets van bij dat die ook in de E-hal stond

Waarschuw beheerder
het was geen spin! het was een cityhopper!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:02:

Ah joh, iedereen is hier heeeel serieus, behalve als het tot de beoordeling van een feest komt.

Waarschuw beheerder
serieus op partyflock?? :S

Waarschuw beheerder
Nee omdat je er commentaar op krijgt "moeten we het allemaal maar niet te letterlijk nemen"...

En als je gewoon had opgelet in dit topic had je mijn redelijk positieve reactie al gelezen wijsneus...

En misschien hadden ze jou in je leven wat meer moeten knuffelen dan was je niet zo'n negatief kneusje geworden...

XXL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:02:

Sorry hor... rewind.. kwam dat uit jouw mond?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:04:
het was geen spin! het was een cityhopper!!

Weet je hoe die spin heette?
Techno Dance 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 19 december 2005 om 22:45:
idd en?
heb j nog blauwe plekken rich? hahaha

nopes maar ik heb dr bijna 1 de tyfus in geslagen met ze irritante kut pogo:[

Waarschuw beheerder
pfff kennen we weer gewoon OT gaan, gezeik iedere keer om niks.. :gaap:

doe het lekker over de PB (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 22:58:
ja tuurlijk kunnen ze op houseportal of niej?

ja dat kan zeker :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:05:
Nee omdat je er commentaar op krijgt "moeten we het allemaal maar niet te letterlijk nemen"...

En als je gewoon had opgelet in dit topic had je mijn redelijk positieve reactie al gelezen wijsneus...

En misschien hadden ze jou in je leven wat meer moeten knuffelen dan was je niet zo'n negatief kneusje geworden...

XXL

beter houd je op met flamen.. want dat is nergens voor nodig.
de enige kneus ben je zelf, aangezien je nogal wat tekortkomingen hebt in het normaal verwoorden van je gedachten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op maandag 19 december 2005 om 23:09:
ja dat kan zeker

wow superrr vet!
zal ik ze gewoon op de server zetten??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:08:
gezeik iedere keer om niks

idd zulke figuren heb je nou 1maal:(

ik vond het eg super strak feeessie was weer is na lange tijd flink van het padje:d

Waarschuw beheerder
Wil me nergens mee bemoeien hoor, maar je hebt ook 2 andere sites nog, zoals www.megaupload.com en www.rapidshare.de O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:12:
wow superrr vet!
zal ik ze gewoon op de server zetten??

ja doe dat maar :d

(F)

Waarschuw beheerder
idd altijd om niks.. maar ook mensen die commentaar geven op de zeikerds.. als je die mensen geen aandacht schenkt ben je er zo vanaf (Y)

ik vond het nog steeds een kut feest :[ maar heb wel goeie promotie werk geleverd voor partyraiser :d

Waarschuw beheerder
ga ik gelijk doen mich.. moet ik aan sascha doorgeven dat ze erop staan, of kun jij dat ook doen?

Waarschuw beheerder
hahahah is goed pannuhkoek...

Laten we maar ontopic gaan...

Dikke knuffel...(f)

XXL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 december 2005 om 11:52:
Is toch altijd gezellig bij ons in de buurt

Ja dat zekers....Was op zich wel handig als we terugkwamen in de Early Ravezaal....Want iedereen bleef op het zelfde plekje staan.....Dat was opzich wel lachen....

Gelukkig hadden de anderen van mijn groep het ook allemaal wel naar hun zin gehad....:)

Een maat van mij zag trouwens wel dat een gozer in elkaar zakte in de Early Ravezaal en die wou die gozer omhoog helpen en wat ruimte maken voor die gast....

Maar omdat het een Marokkaan was kreeg ie volop ruzie met andere lui die erbij stonden....Dus toen werd de muziek ff stil gezet omdat die gast die achter de draaitafels stond dat ook zag gebeuren....Beetje triest dat mensen zo in elkaar zitten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:16:
ga ik gelijk doen mich.. moet ik aan sascha doorgeven dat ze erop staan, of kun jij dat ook doen?

doen we beiden wel ff dan kome ze er hopelijk sneller op :P

Waarschuw beheerder
whahaha wat jij wil.. zal em ff een berichie sturen..

waar kun je de filmpjes dan bekijken?
Waarschuw beheerder
euh was wel een mogelijkheid op de site had het in het begin ook gezien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:19:
hij had pillen geslikt, maar het ging niet goed.. dus lag hij bij de EHBO, maar daar hadden ze hem weer laten gaan, vertelde ze

Dan is er nog een verschil tussen teveel of foute pillen, teveel is sowieso eigen schuld, hoe lullig het ook klinkt & foute pillen kan je zelf ook wat doen, er zijn zat plaatsen waar je ze kan laten testen. Maar goed, natuurlijk wel erg dat ze hem hebben laten gaan terwijl het niet kon, alhoewel? Erg is niet het goede woord, het is gewoon fout, zo'n EHBO'er moet wel weten wat ie doet & deze wist(en) dat dus duidelijk niet goed genoeg.

Uitspraak van Satanica op maandag 19 december 2005 om 22:31:
Kan best leuk zijn als je de onderliggende boodschap begrijpt

Ik begrijp het, ondanks dat we niet helemaal op 1 lijn zitten, prima & kon er de humor wel van in zien. Maar blijkbaar bekijken de meeste mensen hier alles alleen maar serieus :S

Uitspraak van Satanica op maandag 19 december 2005 om 22:31:
Hoe krijg je da dan voor elkaar, dat je kleding van binnen zit?!

Heel simpe, gewoon in stukjes snijden en op eten :P Maar je valt anderen aan dat ze niet het hele bericht quoten, maar goed dat zal ik dan maar voor je doen, dan kan ik meteen voor je uitleggen:
Uitspraak van Phoolie op maandag 19 december 2005 om 22:21:
Met een Q geschreven nog wel, je hebt vast het Qlubkutten virus van Q-Dance te pakken, ik zou maar snel naar de dokter gaan als ik jou was, ik hoop niet dat het besmettelijk is, want dat zit wel van binnen in tegenstelling tot je kleding.

Het gaat hier dus over een virus & het schijnt dat een virus tegenwoordig van binnen zit ;)

Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 19 december 2005 om 22:32:
Haha wat dan, gozer....... waarheid is hard..... Helga's hebben niets met vrouw zijn te maken, enkel hun klederdracht getuigt al van lage eigenwaarde en domheid.......

Uhm, misschien dat je voortaan eerst ff op een profiel moet kijken voordat je dat soort uitspraken doet, er staat toch echt dat het een vrouw is ;) En die opmerking over domheid van jou zegt denk ik meer over jezelf dan over een Helga, wat boeit het nou wat iemand aan heeft :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op maandag 19 december 2005 om 23:26:
euh was wel een mogelijkheid op de site had het in het begin ook gezien

ow dus niej zeker dat ze erop kunnen?

nouja ze staan op de server en heb berichie naar sas gestuurd.. dus ik hoor het vanzelf wel denk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:11:
beter houd je op met flamen.. want dat is nergens voor nodig.
de enige kneus ben je zelf, aangezien je nogal wat tekortkomingen hebt in het normaal verwoorden van je gedachten

Ik heb zo net ff je verslag gelezen....

Ik kan er alleen maar uit opmaken dat jij er voor andere zaken bent geweest als anderen hier...

Ik lees termen zoals "na even wat hersenloze figuren opzij te hebben gesmeten was daar dan eindelijk de kassa in zicht ", "publiek ging helamaal los en we hebben lekker om ons heen staan slaan" en "jammer genoeg is 'chronic disorder' er niet op gemaakt om zover opgepitcht te worden . na een half uurtje rammen was de pret alweer voorbij." Zo maar even wat citaten uit je verslag waaruit blijkt dat jij kennelijk bij dat soort mensen hoort wat de sfeer lekker verziekt op dit soort feesten. Jij hebt het in jou verslag over hersenloze mensen maar ik kan niet anders concluderen dat jij zelf tot diezelfde groep behoort.

Wat mij verder nog meer opviel was deze uitspraak:
"vervolgens verscheen de 'godfather' achter de tafels van plastic en koperdraad. wat er toen gebeurde sloeg echt alles. maar laten we het erop houden dat onze paul zich heeft vergist in de zaal. met nummers als thrillseeker had ie beter samen met panic kunnen gaan draaien in de early rave. sowieso werd er veel oude zooi gedraaid in de present zaal. erg jammer, want er zijn toch echt zat platen uitgekomen de laatste 2 jaar, snap dus niet dat oudere nummers steeds terug moeten komen."

Misschien wist je het nog niet, maar DJ Paul is Nightmare....Hij is Mister Nightmare en zonder hem is Nightmare gewoon geen Nightmarefeest.

Kies voortaan gewoon een ander feest uit met al die hersenloze vriendjes van je en blijf lekker weg van feesten waar zowieso altijd aandacht is voor andere muziekstromen zoals Early Rave en Oldschool....Dat komt de sfeer alleen maar ten goede....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 19 december 2005 om 23:33:
Ik heb zo net ff je verslag gelezen....

Ik kan er alleen maar uit opmaken dat jij er voor andere zaken bent geweest als anderen hier...

Ik lees termen zoals "na even wat hersenloze figuren opzij te hebben gesmeten was daar dan eindelijk de kassa in zicht ", "publiek ging helamaal los en we hebben lekker om ons heen staan slaan" en "jammer genoeg is 'chronic disorder' er niet op gemaakt om zover opgepitcht te worden . na een half uurtje rammen was de pret alweer voorbij." Zo maar even wat citaten uit je verslag waaruit blijkt dat jij kennelijk bij dat soort mensen hoort wat de sfeer lekker verziekt op dit soort feesten. Jij hebt het in jou verslag over hersenloze mensen maar ik kan niet anders concluderen dat jij zelf tot diezelfde groep behoort.

Wat mij verder nog meer opviel was deze uitspraak:
"vervolgens verscheen de 'godfather' achter de tafels van plastic en koperdraad. wat er toen gebeurde sloeg echt alles. maar laten we het erop houden dat onze paul zich heeft vergist in de zaal. met nummers als thrillseeker had ie beter samen met panic kunnen gaan draaien in de early rave. sowieso werd er veel oude zooi gedraaid in de present zaal. erg jammer, want er zijn toch echt zat platen uitgekomen de laatste 2 jaar, snap dus niet dat oudere nummers steeds terug moeten komen."

Misschien wist je het nog niet, maar DJ Paul is Nightmare....Hij is Mister Nightmare en zonder hem is Nightmare gewoon geen Nightmarefeest.

Kies voortaan gewoon een ander feest uit met al die hersenloze vriendjes van je en blijf lekker weg van feesten waar zowieso altijd aandacht is voor andere muziekstromen zoals Early Rave en Oldschool....Dat komt de sfeer alleen maar ten goede....

ow leuk daar gaan we weer...

voor welke zaken ben ik daar dan volgens jou geweest ?

dus ik verziek de sfeer ? met wat dan ?
dat paul 'nightmare is' zal allemaal wel. maar waarom noemt men het dan 'present hardcore' als er oude meuk gedraaid wordt ?

de reactie over mijn vriendjes snap ik ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zoek dat nummer die panic draaide in de early zaal,

het was met een beste text, ken die text me alleen niet echt herinneren..iets met

blabla blablablablabla blabla the way i do
blabla blabla no one else feel the way i do

heel de tijd met i do aan het einde

hoop dat iemand mij ff ken helpen :P ;)
Waarschuw beheerder

Ja inderdaad en het enige nummer dat ie aanhaalt (thrillseeker) was voor zover ik het kon horen een nieuwe mix.

Maar als ie zelf een keer commentaar krijgt dan is het allemaal maar onzin :S

Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:16:
maar ook mensen die commentaar geven op de zeikerds.. als je die mensen geen aandacht schenkt ben je er zo vanaf

Meestal wel, maar sommige mensen zijn zo irritant & volgens mij gaan diezelfde mensen ook gewoon door met zeiken zonder dat ze aandacht krijgen, volgens mij zijn die in staat dat als ze even 2 minuten geen aandacht hebben dat ze dan zichzelf maar quoten ;)
Waarschuw beheerder

En het rechtvaardigd het feit dat ie een rete slechte set neerzet? En ik dacht dat er JUIST een tweedeling in de zaalverdeling was gemaakt om dit soort dingen te voorkomen. Had Paul dan in de Early neergezet. Daar staat zn doelgroep; de mensen die het oude gevoel...en dus van de oude Nightmare's willen herleven :|.

Uiteraard moet je 'mensen opzij smijten' als een figuurlijke opmerking zien. En 'om ons heen slaan' als hip synoniem voor flink los gaan. Maar, dat had jij als erg intelligent figuur natuurlijk ook zelf kunnen bedenken ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phoolie op maandag 19 december 2005 om 23:40:
Ja inderdaad en het enige nummer dat ie aanhaalt (thrillseeker) was voor zover ik het kon horen een nieuwe mix.

ow sorry dat ik mijn pen en papier vergeten ben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:40:

Is dat een serieuze vraag, volgens mij heb je toch voorbeelden genoeg gekregen:

na even wat hersenloze figuren opzij te hebben gesmeten was daar dan eindelijk de kassa in zicht

publiek ging helamaal los en we hebben lekker om ons heen staan slaan

Tja, laat me raden, ik vermoed dat ik het met een korreltje zou moet nemen, of zit ik er heel ver vandaan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phoolie op maandag 19 december 2005 om 23:43:
Tja, laat me raden, ik vermoed dat ik het met een korreltje zou moet nemen, of zit ik er heel ver vandaan

;)

kennelijk was het geen goed id om mijn verslag in een wat luchtige style te schrijven, gezien de vele reacties. dan moet het dus opeens weer wel serieus.

owja en over die mensen smijten: echt he die ene raakte zelfs het dak !! wat denk je zelf hoe letterlijk je die tekst moet nemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HELP!!!:P

Ik zoek dat nummer die panic draaide in de early zaal,

het was met een beste text, ken die text me alleen niet echt herinneren..iets met

heel de tijd met i do aan het einde

hoop dat iemand mij ff ken helpen ;) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:42:
ow sorry dat ik mijn pen en papier vergeten ben...

Ik heb volgens mij de laatste 3 cd's die die uitgebracht heeft helemaal gehoord (zo als ie trouwens bijna altijd doet) & meer nieuwe hardcore heeft ie niet, lijkt me een kleine kans dat ie dan nog veel tijd over had om veel oude nummers te draaien & ik vind dat iemand die Mister Nightmare genoemt word ook best een oud nummertje mag draaien & dan nog wat, een Mister Nightmare hoort ook gewoon op de main thuis.

Ik vond trouwens wel dat Mister Nightmare niet erg sterk draaide, maar goed ik ben sowieso meer een liefhebber van zijn oude nummers dan van zijn nieuwe.
Waarschuw beheerder
ow leuk daar gaan we weer...

voor welke zaken ben ik daar dan volgens jou geweest ?

Dat zie je toch wel aan de citaten die ik net neer hebt gezet....Je bent alleen maar bezig om andere mensen opzij te duwen, te slaan als je aan het dansen bent. Lijkt me een beetje jammer als je er niet voor de gezelligheid komt. Iets wat ik niet kan opmaken uit jouw verslag. Kennelijk verschillen wij daarin dus. Iets wat tegenwoordig al heel gewoon is op sommige feesten. Maakt me ook verder niet hoor. Iedereen zijn eigen gekheid, maar het viel me gewoon op aan je verslag

..Zal de generatiekloof wel zijn denk ik....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlugge Jaapie VLD op maandag 19 december 2005 om 23:48:

Zal idd een indrukwekkende tekst geweest zijn ;)

Waarschuw beheerder
nou paulus spee
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:42:
ok ik probeer het nog 1 keer.
kunnen mensen wat concreter zijn met hun mening.
aan alleen: "het wat top !" of "het was slecht", hebben we zo weinig, daar kan je niets mee, je weet eigenlijk nog totaal NIETS.
wat maakte het feest voor jou dan juist zo goed of slecht.
heeft er nooit iemand op school geleerd hoe je een mening moet geven

ow en ik heb nog wat KRITIEK (dus niet afzeiken !):
ik merk op dat er steeds meer party-foto-sites verschijnen. MIJN MENING is dat dit de spuigaten uitloopt.
zeker weer een hype van dit moment. zelf kan ik me er meer in vinden om slechts 1 organisatie/site toe te laten om fotos te maken.

dat is eigelijk voor iedereen heel persoonlijk hoe het feest was, dus ik bedoel iedereen post hier z'n persoonlijke mening, opzich heb je daar dus altijd weinig aan...maargoed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:45:
owja en over die mensen smijten: echt he die ene raakte zelfs het dak !! wat denk je zelf hoe letterlijk je die tekst moet nemen

dat is ook de oorzaak van 90% van de vechtpartijen op feesten.....Dus ja vandaar dat ik erop inging.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 23:51:
dat is eigelijk voor iedereen heel persoonlijk hoe het feest was, dus ik bedoel iedereen post hier z'n persoonlijke mening, opzich heb je daar dus altijd weinig aan...maargoed

je vond het juist goed/slecht omdat... niets is 'gewoon' of 'zomaar'
of is het tegenwoordig normaal dat een mening op lucht gebaseerd wordt ? vingertje in de lucht.. owja mwah ja het was een goed feest.