Partyflock

Forumonderwerp · 836206
1 volger · 45983x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In deze topic over alle stylen Metal van Gothic tot Grindcore dus geen simpele hardrock en oi/punk troep!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:50:
K haal me meeste metal van het internet, alhoewel ik wel een collectie heb, k vind het sneu geld, productie qua verkoop prijs (Dat kan ook anders zodat het leuk kan blijven, durf je nog eens een cd te kopen).
K koop het liever op vinyl, maar dat word al weer een stuk lastiger meestal, maar dat maakt het dan ook wel weer leuk.
Maar er zijn wel een paar cd titels die k nog zoek omdat ze niet op vinyl te krijgen zijn, heb zelfs nog wel geld voor een gebrande versie over.

Bedenk wel dat de metalscene nou niet bekend staat om zn grote aantal te spenderen munten. En dat met downloaden een scene dood kan bloeden. Meeste bands werken met een minimum budget en kunnen elke verkochte cd gebruiken...
Cd prijzen zijn idd fors gestegen , maar de aanschaf ervan en het bezoeken van concerten houdt je scene vanzelfsprekend "levend". Of misschien ben ik gewoon wel een moralistische klootzak :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 17 augustus 2006 om 18:16:
Meeste bands werken met een minimum budget en kunnen elke verkochte cd gebruiken

Valt ook wel weer mee, tis net hoe groot je wilt denken.

Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 17 augustus 2006 om 18:16:
Cd prijzen zijn idd fors gestegen , maar de aanschaf ervan en het bezoeken van concerten houdt je scene vanzelfsprekend "levend"

Als ze het op vinyl brengen koop ik het wel en k koop ook wel van sommige bands cd's.
Die verkopen ze dan voor 12 euro wat ik zelf een eerlijke prijs vind, maar ik vertik het om 2 tientjes voor een cd neer teleggen. Als hetzelfde nu ook allemaal op vinyl te krijgen is dan heb ik het er wel voor over.
Optredens hier in de buurt loop ik zoveel mogelijk bij langs en ben soms ook niet te beroerd om een T-shirtje te kopen. Dus k draag m'n steentje wel bij, alleen niet om een ander z'n portomonee te spekken.

Waarschuw beheerder
[img width=240 height=240 cacheid=000ccc9b0024d2fec052c28a1a018960f4]http://g-images.amazon.com/images/G/01/ciu/9e/b7/6443124128a0ad3c16f03010._AA240_.L.jpg[/img]

Hij blijft fijn..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:59:
Hij blijft fijn..

Echt een top album :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 17 augustus 2006 om 18:12:
Als je naar goede vikingmetal zoekt is Falkenbach wel iets voor je ... een briljant en geniaal solo-project.

Die maakt wel goeie dingen (y)
Windir ook een voorbeeld heb ik ook een album van liggen

Waarschuw beheerder
Jon Nödtveidt pleegt zelfmoord

Gisteren (vrijdag 18 augustus 2006) maakte Blabbermouth bekend dat Jon Nödtveidt, voorman van Dissection door zelfmoord om het leven is gekomen. Inmiddels is dit door een verklaring op de Dissection website bevestigd.

Jon Nödtveid richtte Dissection in 1989 op. De band maakte drie cd's. Nödtveidt werd in de gevangenis gezet van 1997 t/m 2004, vanwege de moord op een homosexuele man. Na zijn vrijlating volgde een herstart van Dissection. Mei 2006 werd bekend dat de band uit elkaar zou gaan, vlak na een aantal optredens ter ondersteuning van de release van de nieuwste cd Reinkaos. Twee van die optredens in de USA konden overigens geen doorgang vinden omdat Jon de toegang tot het land werd ontzegd i.v.m. zijn veroordeling.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6710/Jon-Nodtveidt-pleegt-zelfmoord.html

Hij maakte wel de vetste metalen...
Waarschuw beheerder
ik was in de baroeg met suffocation toen had iedereen het erover,best jammer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:24:
Jon Nödtveidt pleegt zelfmoord

Zonde
niet best :no:
Goede Blackmetal band was 't

Waarschuw beheerder
Luister laatste tijd wel aardig wat 'Bullet for my Valentine'...

Goed bandje! :jaja: Ergens in november in de Paradiso :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op maandag 14 augustus 2006 om 19:30:
Nieuwe van Hatebreed is ook vet. Hopelijk zijn ze binnenkort weer een keer in Nederland.

Vind dat nieuwe album eerlijk gezegd niet ECHT ofzo..:/

Ze zullen er volgend jaar wel weer zijn, rond dezelfde periode ergens als afgelopen keer..als 'supremacy' your ofzo?

Was wel vet festijntje vorige keer in de Paradiso :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 16:10:
Zonde
niet best :no:
Goede Blackmetal band was 't

Zeg dat wel.....Op 18 augustus is Dissection verloren gegaan, een band die ik echt graag nog een keer live wou zien... Geniale metal, althans dat vind ik persoonlijk dan...

Jon Nödtveidt = Dissection
1975 - 2006 * 1989 - 2006
RIP
Waarschuw beheerder
op de site stond ook dat hij alles had bereikt wat hij wilde,en er gewoon een einde aan heeft gemaakt,volgens mij was hij pas 30 ofzo.

het was misschien wel een goede muzikant,maar zijn familie,band en fans laat hij wel op deze manier zwaar in de steek.

Waarschuw beheerder
Chimaira (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 21 augustus 2006 om 13:11:
het was misschien wel een goede muzikant,maar zijn familie,band en fans laat hij wel op deze manier zwaar in de steek

Dat is ook zo, ik vind zelf ook dat zelfmoord een zeer sneue bezigheid is...Maar ik vindt het niet jammer voor hem als persoon, maar voor het muziek wat hij maakte en het feit dat hij zegmaar dissection was, vind ik het zeer spijtig dat ze er niet meer zijn... Zulkse bands zijn er al niet veel en dan krijg je dit weer....

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a002366922d2326a91a018a7e9f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NVZ6NAPF[/img]
Zit ander genoeg vis hier in de haven B)
Uitspraak van * Annie * :cheer: op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
Bepaal jij niet ouwe

Ouwe!!!!....Kom je uit A´dam ofzo??

Doe maar een bod

50 euri voor een uurtje??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:42:
Ik vind dit ook maar een sneue bezigheid!

Prima dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd..:bloos:

Ligt eraan...hij heeft er 7 jaar voor gezeten...er zijn mensen die flikken ergere dingen en komen nooit vast te zitten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:04:
Ligt eraan...hij heeft er 7 jaar voor gezeten...

7 jaar voor moord is al een lachertje...

er zijn mensen die flikken ergere dingen en komen nooit vast te zitten...

Ja hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 22:51:
7 jaar voor moord is al een lachertje

Hier in Nederland wel, zitten ze amper 1,5 jaar, beetje voorwaardelijk erbij...Dus hij met z'n 7 jaar heeft een aardige straf gehad, tijd genoeg om te kunnen nadenken en niet de 1,5 jaar in Nederland die meestal gebruikt wordt om nieuwe contacten te leggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:42:
Dat is ook zo, ik vind zelf ook dat zelfmoord een zeer sneue bezigheid is...

:S

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=401 cacheid=0013dcd10003d49b8d06ec341a018aec44]http://www.nozzman.nl/images/edities/427.gif[/img]

:lol: :lol:

Waarschuw beheerder
Ja toch, k deel mijn mening hierin
Uitspraak van jelken op maandag 21 augustus 2006 om 13:11:
het was misschien wel een goede muzikant,maar zijn familie,band en fans laat hij wel op deze manier zwaar in de steek

Jezelf van kant maken is een makkelijke uitweg en de rest van de discussie heeft meer met het feit te maken dat een persoon een misdrijf heeft begaan en er leuke straf voor heeft moeten uitzitten. Als deze persoon dan 2 jaar na vrijlating zichzelf van kant maakt en mensen vinden dat prima, tja daar wil zich dan weleens een verschil van mening voort doen.
Waarschuw beheerder
Noren en zelfmoord ........het zal wel komen door die lange winters daar :/

Waarschuw beheerder
Morgenavond Katafalk in Vera samen met Outburst en Ravage. Een ceedeepresentatie van Katafalk en Outburst. :D en de volgende ochtend weer om 5.50 aan het werk :(
Waarschuw beheerder
ho ho,morgenavond oldschool deatmetal in de baroeg,warmaster komt spelen.

dat is een deathmetal coverband,veel boltthrower,death,morbid angel en natuurlijk modelbau,alleen maar autopsy covers!

vandaag de nieuwe deicide gehaald,heersch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op donderdag 24 augustus 2006 om 13:09:
vandaag de nieuwe deicide gehaald,heersch!

Ja dat album is goed he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:42:
Dat is ook zo, ik vind zelf ook dat zelfmoord een zeer sneue bezigheid is...Maar ik vindt het niet jammer voor hem als persoon, maar voor het muziek wat hij maakte en het feit dat hij zegmaar dissection was, vind ik het zeer spijtig dat ze er niet meer zijn... Zulkse bands zijn er al niet veel en dan krijg je dit weer....

Ja inderdaad

Waarschuw beheerder
Vanmiddag effe om de nieuwste van Iron Maiden :respect:

is ie wat of niet????

Iron Maiden kan eigenlijk niet slecht zijn dus waarom vraag ik het:S

Waarschuw beheerder
Festival van afgelopen zaterdag was geweldig :yes:

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=400 cacheid=000cdbf80024fddfa84fe0ac1a018f034f]http://www.metallibrary.ru/bands/discographies/images/limbonic_art/pictures/99_ad_noctum_-_dynasty_of_death.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :smoke:REBUS:smoke: op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:42:
Ik vind dit ook maar een sneue bezigheid!

Prima dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd..

Nördtveidt pleegde zelfmoord op de piek van zijn leven , zoals hij dat zelf altijd beaamde. Bovendien is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen leven en dus ook in dit opzicht. De term sneu is een beetje misplaatst denk ik...
Waarschuw beheerder
bloodbath heerst,wanner gaan ze nou eens toeren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op dinsdag 5 september 2006 om 01:17:
bloodbath heerst,wanner gaan ze nou eens toeren!

De tourdata zijn nog niet bekend ... ik heb ze gezien op W.O.A. 2005 en ze makte daar een sterke indruk , alleen Micheal Äkerfeld las zijn teksten deels van papier ...
Te druk met Opeth denk ik ...
Ook zoeken ze een nieuwe zanger en zowel Micheal Äkerfeld en Dan Swanö zijn eruit gestapt.
Laatstgenoemde omdat hij "zachtere" Death wou maken en omdat hij niet mee wou op tour...
Mij benieuwe wat dan het volgende Hypocrisy album voor geluid zal gaan geven ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a002366922d2326a91a018f8d33]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NVZ6NAPF[/img]
Zit ander genoeg vis hier in de haven B)
Bepaal jij niet ouwe

Ouwe!!!!....Kom je uit A´dam ofzo??

Doe maar een bod

50 euri voor een uurtje??
Waarschuw beheerder
Zijn er hier mensen die 23 sept naar Satyricon gaan?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonobo op woensdag 6 september 2006 om 17:12:
Zijn er hier mensen die 23 sept naar Satyricon gaan?????

De 22e zijn ze in r'dam ik denk wel dat ik dan een kijkje ga nemen
Waarschuw beheerder
13 Nov. Hatebreed in de Effenaar en 3 December Persistance tour met o.a. : Terror, Madball, Sick of it all, Walls of Jericho en nog meer:)
Heb er wel zin in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op woensdag 6 september 2006 om 16:59:
En dat is jou goed recht 8)

zo is het.

Uitspraak van Dwindling op woensdag 6 september 2006 om 21:27:
3 December Persistance tour met o.a. : Terror, Madball, Sick of it all, Walls of Jericho en nog meer

:jaja: Wordt weer vet b)

Waarschuw beheerder
Gisteravond naar een Gothic concert geweest het was weer eens geweldig
een folkmetal band stond in het voorprogramma ik vond dat niet zoveel aan
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens een idee wanneer Bal-Sagoth eens gaat optreden in de nabijheid van (of in) Nederland ??

Ik zit zojuist weer wat werk van deze mannen te luisteren (wat heerlijk)>.
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op woensdag 6 september 2006 om 21:27:
. Hatebreed in de Effenaar en 3 December Persistance tour met o.a. : Terror, Madball, Sick of it all, Walls of Jericho en nog meer:)

cool

walls of jericho was coolste optreden datik qua hardcore al gezien had
madball was vande zomer in de buurt maar gewoon vergeten dat ze kwamen:(. die wil ik wel nog eens zien
en terror zou ook wel leuk zijn

Waarschuw beheerder
Vrijdag Gorefest :woep:
Waarschuw beheerder
Vrijdag zeker Gorefest - in good 'ol P60 :-)
Ervoor kanen bij Dixies, gne !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deicide speelt 8 januari in de baroeg rotterdam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op dinsdag 12 september 2006 om 11:41:
Vrijdag zeker Gorefest - in good 'ol P60
Ervoor kanen bij Dixies, gne !

Aanvang is 9 uur..inclusief voorprogramma staan we rond twaalfen weer buiten ofzo?

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Yeah ben eindelijk wat CD's van Cephelic Carnage aant downen :D