2 volgers · 85627x bekeken
Pff 1x na een wausse avond feeste lag ik in bed, keek zo lekker naar het plafond en ineens vlogen er allemaal blauwe/rose/gele/rode vlinders door me kamer.. ik zo tegen me vriendin, ey schat er vliegen vlinders door me kamer.. ja schat is goed met je.. weltruste..
pff dat is pas vaag.. of winkelwagentjes die door de zalen heen rijden O_O
of ben bijna gaan zitte in de zaal omdat ik een bank achter me zag staan.. ff knippere en weg was ie..
pff dat is pas vaag.. of winkelwagentjes die door de zalen heen rijden O_O
of ben bijna gaan zitte in de zaal omdat ik een bank achter me zag staan.. ff knippere en weg was ie..
ik heb nooit echt dat ik gwoon iets zie waar helemaal nix is.
wel dat een lantaarn paal van veraf iets weghefet van een mens en dat ik pas op 20 meter afstand goed kan zien dat het een struik ofzow is.
maar gister op defqon 1 had ik wel ff een wazig voorvalletje,ik zat in de bus op de terug weg keekik naar rechts buite en zag alle lichten buiten voorbij flitsen. keek ik annaar links en merkte ik op dat er 40.000 man langs de busiepen. oftewel we stonden nog vcoor de ingang
miss kwam het door de 9,5 pilletjes, miss door de snelle, miss ook wel door de wiet en de alcohol, joost mag het weten, het was iig wazig
(let niet op spel foute enz....ben nog niethelemaal fris en fruitig op het moment
(ben knetterstoned/bezope
)
ik ben trouwens niet doomdurg1 maar Frinity
wel dat een lantaarn paal van veraf iets weghefet van een mens en dat ik pas op 20 meter afstand goed kan zien dat het een struik ofzow is.
maar gister op defqon 1 had ik wel ff een wazig voorvalletje,ik zat in de bus op de terug weg keekik naar rechts buite en zag alle lichten buiten voorbij flitsen. keek ik annaar links en merkte ik op dat er 40.000 man langs de busiepen. oftewel we stonden nog vcoor de ingang
miss kwam het door de 9,5 pilletjes, miss door de snelle, miss ook wel door de wiet en de alcohol, joost mag het weten, het was iig wazig
(let niet op spel foute enz....ben nog niethelemaal fris en fruitig op het moment
ik ben trouwens niet doomdurg1 maar Frinity
Zo'n zwarte zonnebrillen hallucinatie is vrij veel voorkomend.
Heb het zelf ook gehad, net als velen die ik er over spreek.
Wat nog veel vaziger was, was toen ik op een after zat, samen met
o.a. m'n broer, ik een meisje tegen m'n broer aan zag liggen!
Dus ik lekker droog aan m'n broer vragen: "Wie is dat meisje eigenlijk?"
Dus m'n broer keek me aan van, over wie heb je het nou?
Erg vaag, maar we konden er allemaal erg om lachen!
Heb het zelf ook gehad, net als velen die ik er over spreek.
Wat nog veel vaziger was, was toen ik op een after zat, samen met
o.a. m'n broer, ik een meisje tegen m'n broer aan zag liggen!
Dus ik lekker droog aan m'n broer vragen: "Wie is dat meisje eigenlijk?"
Dus m'n broer keek me aan van, over wie heb je het nou?
Erg vaag, maar we konden er allemaal erg om lachen!
prachtige verhalen hier 
tijdens het uitgaan zo vd wap zijn dat je de disco uit loopt maar denkt dat het de schuur is bij de vriendengroep (waar we altijd tegenover tegen de heg aan zeiken)
dus zo ook de straat over steken en 5 meter langs 4 wouten recht tegenover de deur vd disco bij mensen in de tuin staat te zijken
tijdens het uitgaan zo vd wap zijn dat je de disco uit loopt maar denkt dat het de schuur is bij de vriendengroep (waar we altijd tegenover tegen de heg aan zeiken)
dus zo ook de straat over steken en 5 meter langs 4 wouten recht tegenover de deur vd disco bij mensen in de tuin staat te zijken
en als we altijd gaan afteren de hele dag dezelfde dvd kijken van een feest.
Hehe.. ja toch!
Wij zaten een tijdje terug te spacen bij iemand thuis.. dvd aan van Defqon 2004 geloof ik.. hele nacht opgestaan .. en telkens weer zie je nieuwe dingen..
we waren met z,n 3en een avondje 
en ik moest mijn Fiets nog ophalen
ik had hem op slot gezet naast een lantaarnpaal
Heel Freaky wat er toen gebeurde
want we zagen alle 3 hetzelfde

die lantaarnpaal bleek ineens iemand die me fiets wou jatten
althans dat leek er op
eenmaal dichterbij werd het weer langzaam een lantaarnpaal
egt vage shit
haha
en ik moest mijn Fiets nog ophalen
ik had hem op slot gezet naast een lantaarnpaal
Heel Freaky wat er toen gebeurde
want we zagen alle 3 hetzelfde
die lantaarnpaal bleek ineens iemand die me fiets wou jatten
althans dat leek er op
eenmaal dichterbij werd het weer langzaam een lantaarnpaal
egt vage shit
hehe komt bekend voor
zo wist ik eens zeker dat ik een tent bij had en dat ik de tentstokken al klaar had staan, wanneer ze me vroegen waar die stokken waren enzo en als ik dan keek was ie voor mij ook ineens spoorloos
en ook was ik helemaal zeker ervan dat ik thuis was terwijl ik bij een vriend thuis was
hehe.
zo wist ik eens zeker dat ik een tent bij had en dat ik de tentstokken al klaar had staan, wanneer ze me vroegen waar die stokken waren enzo en als ik dan keek was ie voor mij ook ineens spoorloos
en ook was ik helemaal zeker ervan dat ik thuis was terwijl ik bij een vriend thuis was
Hebben mensen nog goeie snoepjes voor een mooie prijs,
stuur me even een berichie
stuur me even een berichie
Nou gozer dat met die brillen is helemaal nix, ik had met een maat blauwe gehaald met een "peace" logo..
Na een paar geslikt en (jawel) er een paar gesnoven te hebben zag ik dus gewoon wormen uit het plafond komen,
me maat had een gezicht verdeeld in vlakken met piercings (hij heeft er geeneen!) en ik zag bierblikjes daar waar ze niet waren (gaf erg komische acties) en als klap op de vuurpijl schijn ik zelfs me rugzak verdedigt te hebben tegen zogenaamde beesten!! (wat echter doodgewone stilstaande blikjes waren)
dus denk hier maar ff over na om nog bij te voegen dat ik vrij ervaren ben met (hard)drugs
Na een paar geslikt en (jawel) er een paar gesnoven te hebben zag ik dus gewoon wormen uit het plafond komen,
me maat had een gezicht verdeeld in vlakken met piercings (hij heeft er geeneen!) en ik zag bierblikjes daar waar ze niet waren (gaf erg komische acties) en als klap op de vuurpijl schijn ik zelfs me rugzak verdedigt te hebben tegen zogenaamde beesten!! (wat echter doodgewone stilstaande blikjes waren)
dus denk hier maar ff over na om nog bij te voegen dat ik vrij ervaren ben met (hard)drugs
-Je alles en iedereen begint te knuffelen
-Je alle wereld problemen in 3 minuten oplost
-je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken
-Als je je gezicht niet meer voelt
- Dat mensen tegen je zeggen dat je zoveelt kauwt en je dan zegt: Hoezfo ik krauw helemaal njeitghrgg
- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in de jukebox moet duwen en hij dan zegt dat er alleen een boom staat
-je zelf uit je dak kan gaan op Abba
-Je kaak een eigen leven begint te leiden
-Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
* Vind je ook?
# Huh, wat zei je?
* Hoezo zei ik wat dan?
# Weet ik veel maar ik vind het oké!
* je bent echt gek weet je?!
# Huh, wat zei je?
etc. etc.
-Je pupillen zo groot zijn dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn..
- Je je gsm zoekt terwijl je hem al in je hand hebt
-Je een 'wereldse'sms gestuurd heb terwijl het later alleen maar gebrabbel lijkt te zijn
-dat je een joint wil draaien maar dat je 100x een nieuw tipie moet draaien omdat je m steeds kwijt ben.
-Je je volgende pil of wat ook al in de aanslag hebt
-Iemand aan de andere kant ban de zaal ziet uitrusten met zn armen boven zijn hoofd, en jij al 10 minuten lang dacht dat ie een coole hoed op heeft
-Je 60 km per uu op de snelweg rijdt..
-je iedereen zijn naam denkt te kennen op een groot feest
-je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt terwijl je ik werkelijkheid je hele bek kapot hebt gekauwd
-Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag erna vind je wit poeder in je schoenen
-Je na een houseparty uren met je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent..
-Je een heel pakje peuken er in een uur door heen gerookt heb
-Je een drankje wil halen, en als je bij de bar staat er geen idee van hebt wat je er eigenlijk zoekt??
-Je naar een disney poster staart en zweert dat het een vrienden foto is
-De persoon achter je gaat bellen omdat je hem kwijt bent
-Dat je 2 uur hebt staan wachten op een dj die je graag wou horen en als ie draait na 5 minuten weg gaan
-Als je er meer dan een half uur over doet om een sms te versturen
-Je elke 5 minuten kijkt of je niets bent verloren
-Je om je heen staat te kijken en een gegeven moment je vrienden vragen, wat zoek je?? En jij zegt, Oh niets ik zocht jullie!
-Dat je allang thuis bent maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en je dus de hele tijd om je heen kijkt of er echt geen mensen zijn!
-Namen van je beste maten vergeet
-Een slokje van je flesje water wil nemen en na een uur er achter komen dat de dop er nog opzit..
agja wie heb dat nou nie
-Je alle wereld problemen in 3 minuten oplost
-je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken
-Als je je gezicht niet meer voelt
- Dat mensen tegen je zeggen dat je zoveelt kauwt en je dan zegt: Hoezfo ik krauw helemaal njeitghrgg
- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in de jukebox moet duwen en hij dan zegt dat er alleen een boom staat
-je zelf uit je dak kan gaan op Abba
-Je kaak een eigen leven begint te leiden
* Vind je ook?
# Huh, wat zei je?
* Hoezo zei ik wat dan?
# Huh, wat zei je?
etc. etc.
-Je pupillen zo groot zijn dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn..
-Je een 'wereldse'sms gestuurd heb terwijl het later alleen maar gebrabbel lijkt te zijn
-dat je een joint wil draaien maar dat je 100x een nieuw tipie moet draaien omdat je m steeds kwijt ben.
-Je je volgende pil of wat ook al in de aanslag hebt
-Iemand aan de andere kant ban de zaal ziet uitrusten met zn armen boven zijn hoofd, en jij al 10 minuten lang dacht dat ie een coole hoed op heeft
-Je 60 km per uu op de snelweg rijdt..
-je iedereen zijn naam denkt te kennen op een groot feest
-je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt terwijl je ik werkelijkheid je hele bek kapot hebt gekauwd
-Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag erna vind je wit poeder in je schoenen
-Je na een houseparty uren met je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent..
-Je een heel pakje peuken er in een uur door heen gerookt heb
-Je een drankje wil halen, en als je bij de bar staat er geen idee van hebt wat je er eigenlijk zoekt??
-Je naar een disney poster staart en zweert dat het een vrienden foto is
-De persoon achter je gaat bellen omdat je hem kwijt bent
-Dat je 2 uur hebt staan wachten op een dj die je graag wou horen en als ie draait na 5 minuten weg gaan
-Je om je heen staat te kijken en een gegeven moment je vrienden vragen, wat zoek je?? En jij zegt, Oh niets ik zocht jullie!
-Dat je allang thuis bent maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en je dus de hele tijd om je heen kijkt of er echt geen mensen zijn!
-Namen van je beste maten vergeet
-Een slokje van je flesje water wil nemen en na een uur er achter komen dat de dop er nog opzit..
agja wie heb dat nou nie
laatste aanpassing
Kheb een keer met pillen gehad: stond in een club te dansen en ineens dacht ik dat ik in de albert heijn was... en jezelf dan afvragen: ik was toch in die club??? Heel vaag
HAHAHAHAHAA echt he!
die dingen komen me bekend voor
laatste aanpassing
een BLAUWE muts?
Voor die met "Paarse" mutsjes moet je uitkijken hoor, die echt superlink worden sjoo dan...
Ben al een aardige tijd gestopt met mdma maar de tijd dat ik het gebruikte flipte ik soms behoorlijk. Zag soms werkelijk van alles. Ufo's die neerstorten, vliegende ambulance's, heb op qlimax in het thialf ooit een uur staan wachten voor een bar die niet bestond, ooit buiten een feest een formule 1 race bekeken, wat in werkelijkheid een groep ouderen waren die in hun elektrische rolstoel voorbij reden
Lekkende kranen uitdraaien in de rug van een andere partyganger. Heb me die tijd goed vermaakt op feesten

kan je zelf niks verzinnen!!!!
Blijkbaar verzinnen de
Op het ffwd eindfeest van vorig jaar na een paar blauwe mitsubischi's..
het einde daar toch echt was van het feessie en de muziek stopte (zo schijnt!) ...een kennis van me zei tegen me dat het nu was afgelopen en we dr vandoor gingen..en ik het maar nie snappe omdat ik toch echt zou zweren dat ik nog steeds de muziek hoorde dreunen in myn oortjes.. en ze keek me al zo raar aan toen ik zei; "dat ze nog steeds aan het draaien waren"...en op dat moment komt een vriend van mij naar me toe kwam..(mede blauwe mitsubischi gebuiker die avond)..en zei; " Kicke hey dit nummer!!" en dr weer vandoor stuiterde..

het einde daar toch echt was van het feessie en de muziek stopte (zo schijnt!) ...een kennis van me zei tegen me dat het nu was afgelopen en we dr vandoor gingen..en ik het maar nie snappe omdat ik toch echt zou zweren dat ik nog steeds de muziek hoorde dreunen in myn oortjes.. en ze keek me al zo raar aan toen ik zei; "dat ze nog steeds aan het draaien waren"...en op dat moment komt een vriend van mij naar me toe kwam..(mede blauwe mitsubischi gebuiker die avond)..en zei; " Kicke hey dit nummer!!" en dr weer vandoor stuiterde..
laatste aanpassing
Wat is het nut van het leven...??? Ben benieuwd...
Ja ook daar heb ik geen antwoord op
ikzelf heb nog niet zoveel rare dingen met xtc iets meegemaakt wel iets ,maar met `n g-tje ga je hellemaal rare dingen doen ....
-mijn man bijv had hele gespreken met grote smurf
-lantaarnpalen die op zn kop staan.
-ik op `n matras in de woonkamer mn man en maatje uitdagend uitlokken en ik dacht dat ze hellemaal dweilend op de bank zaten .....not lagen out dus ...
-ik had mn schoonzus om 3 uur snachts gebeld om te vragen hoe het met dr ging ?? (doe ik anders nooit)
- als je eindelijk op de wc zit en dan denk je dat je eindeloos blijft plassen
ook heel bekend !!
iedereen is je vriend !!
-mijn man bijv had hele gespreken met grote smurf
-lantaarnpalen die op zn kop staan.
-ik op `n matras in de woonkamer mn man en maatje uitdagend uitlokken en ik dacht dat ze hellemaal dweilend op de bank zaten .....not lagen out dus ...
-ik had mn schoonzus om 3 uur snachts gebeld om te vragen hoe het met dr ging ?? (doe ik anders nooit)
- als je eindelijk op de wc zit en dan denk je dat je eindeloos blijft plassen
* Vind je ook?
# Huh, wat zei je?
* Hoezo zei ik wat dan?
# Huh, wat zei je?
etc. etc.
ook heel bekend !!
-Je alles en iedereen begint te knuffelen
iedereen is je vriend !!

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)