Partyflock

Forumonderwerp · 834925
2 volgers · 85686x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

Waarschuw beheerder
Zo vaak :lol: :$
Waarschuw beheerder
Echt hallucinaties heb ik er nog nooit van gehad, vaak zie je iets vaags in een seconde, kijk je nog n keer is het weg..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:38:
Ben al een aardige tijd gestopt met mdma maar de tijd dat ik het gebruikte flipte ik soms behoorlijk. Zag soms werkelijk van alles. Ufo's die neerstorten, vliegende ambulance's, heb op qlimax in het thialf ooit een uur staan wachten voor een bar die niet bestond, ooit buiten een feest een formule 1 race bekeken, wat in werkelijkheid een groep ouderen waren die in hun elektrische rolstoel voorbij reden Lekkende kranen uitdraaien in de rug van een andere partyganger. Heb me die tijd goed vermaakt op feesten

Wat voor pillen zijn dit?:D

Waarschuw beheerder
ikheb geen visuele hallucinaties afgezien van stroboscoop effecten, maar ik hoor altijd wel stemmen en gegil en dat soort dingen in mijn hoofd whaha..
Waarschuw beheerder
....zie de laatste tijd wel veel mensen met een soort van heel fijnmazig, goudkleurig gaas op hun huid lopen ..... is dat mode ofzo....

....en begin ook wel vaak over iets te praten en vraag me dan halverwege de zin af waar het ook al weer over ging :vaag:

..... en dan heb ik eidelijk me lul uit me broek om te pisse en dan loopt die plee weer weg ..... kun je dr weer achteran ..... waardeloze uitvinding die potten met poten :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de grote boze wolf op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:26:
....zie de laatste tijd wel veel mensen met een soort van heel fijnmazig, goudkleurig gaas op hun huid lopen ..... is dat mode ofzo....

....en begin ook wel vaak over iets te praten en vraag me dan halverwege de zin af waar het ook al weer over ging

..... en dan heb ik eidelijk me lul uit me broek om te pisse en dan loopt die plee weer weg ..... kun je dr weer achteran ..... waardeloze uitvinding die potten met poten

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R½je. op dinsdag 13 december 2005 om 00:07:
brillen, bloed, slijm, verhogingen, staantafels, drempels, hoeden, petjes, dranghekken, bewegende dingen enz, enz, enz, enz, enz.

kan allemaal

Echt ook he?? :D

Brillen zien is een veel voorkomend bij effect van pilletjes. Dranghekken ook, maar ook tuinstoelen en vervormde startrek gezichten. Zelfs een keer gehad dat ik iedereen naakt zag vol met sneeen en littekens. bizar.

Waarschuw beheerder
Kan me niet echt voorstellen dat ik zou gaan hallucineren van XTC.
Waarschuw beheerder
Een paar die me te binnen schieten:

- Elk feest weer die staantafels, ook altijd aan de andere kant van de zaal zodat je eerst de hele zaal afloopt en dan pas erachter komen dat er helemaal nix is.

- Hoofden die in 2e delen splitsen

- Soldaten in uniform met m16 in de hand

- De DJ die veranderd in een tetris blokje en langzaamaan de zaal uitzweeft

Waarschuw beheerder
Ik had eens een keer paddo's op en op een geven moment waren we op een niveau dat me tripmaatje zei van kijk zo voelt het nou als je aan het naspacen bent van de pillen...mijn antwoord was: TE VAAG
Maar hij dacht dus dat het afgelopen was de trip...

Niet dus...het werd nog veel heftiger...dus diegene die hier van hallucineren houden...als jullie medeflocker adviseer ik jullie mexicaanse paddo's!

Waarschuw beheerder
En toch gebeuren de meeste van dit soort dingen op feesten. Ik denk dat de belichting/flitsen ook meespelen.

Waarschuw beheerder
zijn de meest vette hallucinaties die je kan krijgen. zolang het goed valt

Waarschuw beheerder
Wij hadden Blauwe Hartjes...

Die zijn zo gruwlijk!

Ik heb aardig wat snoepgoed gehad in me leven.

Maar deze sloegen alles!!!

Wij alleen gingen zo hard en je bleef maar gaan.. iedere keer weer... Nadat we beetje g hadden genomen en het everwicht-gevoel soms gewoon weg was... kortom... valpartijen... (geen gewonden) verder GEWELDIG gevoel.

Heb je deze? Zeker HALVE nemen om te proberen. hahaha

Was met goeie vrienden... en we hebben wat filmpjes gemaakt.. waaronder ook mijn valpartij met een vriendin..
TE ERG gewoon.. :p
Waarschuw beheerder
Tijdens een heftig feest ff uitrusten in de entree, opeens tot de ontdekking komen dat ik een heerlijke Mars in mijn hand had.... niet dus :vaag: Ik nam dus een hap van mijn brandende jointje. Gevolg... een giga brandblaar op mijn tong.

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren nog...echt heel apart.
zaterdag nacht begonne met speed,zondag morgen begonne we met xtc:P

hele zondag door gedaan,savonds rond uurtje of 11 zijn we maars richting huis en bed gegaan,maar voordat we vertrokken ik nog 1tje getikt,en nog ff jointje gerookt thuis...achteraf niet slim maja.
in bed beland bij me vriendin,echt hele rare dingen meegemaakt,vette flitsen als ik me ogen dicht had,wist niks meer en vergat ales wat ik zei of waar we het over hadden al naar enkele secondes.tot diepeee ergenis van me vriendin.ook als ik opzij keek naar me vriendin werd der gezicht vet klein,ofals ze meters weg schoot.ook best wel enge schokken telkens enzo,niet een beetje ook,maar alles voelde desondanks tog aardig lekker:P

tog beetje teveel van het goede na al een hele dag gesnoept te hebbe denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb veel halucinatie gehad
allemaal van die rare dinge maarjeh
je weet dat het nep is en toch he
dacht es dat een vriend van me een kei kleine kop in 1x had en dat er een oude vrouw op me stond te zwaaje ja daar schrok k toch wel van

maar ergste is nog wel als je erges bij bos staat en je meent iedrs x dat er iemand in struike staat:P
ga je alles afzoeke
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One
een vriend hield de pillen bij,ik vroeg er eentje, maar hij verstond dat ik het line-up boekje wilde zien. Ik pak het boekje aan, valt er iets uit en op de grond. Ik dacht de pilletjes dus. Iemand anders pakte het op dacht ik. Heb ik aan die man liggen zagen dat ie het terug moest geven, terwijl die geen idee had waar ik het over had :s gelukkig bleef die vent wel kalm en vriendelijk. Ik vervelend, totdat ik het die vriend melde, en die zei, nee hoor die pillen heb ik gewoon hier hoor :s

ff later staan te dansen bij de set van Dj Jean..... ( was dus geen Dj Jean daar :s geweest )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had laast een beetje gek gedaan met tikkels en op de terugweg naar huis op de fiets zag ik ineens 2 fietsers veranderen in een koets :s dat vond ik wel raar en ik bleef dat ong 3 seconden zien!
Waarschuw beheerder
Ja heb ook wel eens gehalucineerd van xtc:
*een meisje met krullend haar dat naar mij toe kwam lopen en haar haar werd steeds steiler en toen ze voor me stond had ze helemaal steil haar.
*ik kijk mijn vriend aan en vraag of al dat zand in zijn ogen niet pijn doet? Op dat moment verandert heel zijn gezicht in zand (zo'n zandsculptuur gezicht)
*het gezicht van mijn vriend verandert recht voor mijn ogen in het gezicht van de 'wishmaster' en die is eng!
*een vlizotrap op willen lopen maar denken dat het niet kan omdat de gaten tussen de treden afgdekt zijn met plastic folie.
*op mysteryland 1998 kon ik de thunderdome tent niet binnen lopen want de ingang was echt te nauw...dacht ik dus.
*op een feest midden in de zaal aan een bartafel (zo'n ronde) willen gaan staan, want er staan zoveel mensen aan die tafels...die er niet zijn!

En zo kan ik nog wel effe doorgaan. En elke keer weer genieten van deze acties, zo grappig gewoon!
Waarschuw beheerder
op zag op nightmare bij iedereen een miniscuul wit pilletje -formaat van een zoetje voor in de koffie ofzo- onder de tong of in de mondhoek.. weet nou nog steeds niet of ik het me heb verbeeld of niet :P
Waarschuw beheerder
afgelope zaterdag hebk groene duivels op egt als een gek lope hallucinere van die dinge was heerlijk..
jmmr dat de volgende dag me ouders van me gebruik ineens afwisten was me laaste avondje xtc dnk ik :(
Waarschuw beheerder
Naast de gewoonlijke dranghekken, stoelen en tafels:

* Mensen met verbrande gezichten
* Mensen met bloed in hun ogen
* Iemand met een neus van 10 cm
* Mensen die er helemaal niet waren
* Een reuze tor die op de muur liep
* Een garderobe midden in de HMH op de dansvloer :vaag:

Dat was allemaal op 1 feest :P
Waarschuw beheerder
Ik was uitgeweest in Londen en ik stond te douchen met m'n vriend.. Maar ik kon zweren dat het bad steeds dezelfde wiebelende beweging als de metro maakte.
Ook als ik m'n ogen dicht deed wist ik zeker dat ik in de metro stond en was ik steeds aan het graaien naar de steunen.

Later in bed heb ik de hele tijd de oren van m'n vriend z'n kop afgeluld omdat ik zo graag een schots schaap wilde worden. Ook vind ik dat ik een perfect schaap kon na doen. (m'n kaak klapperde zo dat het mekkeren me makkelijk af ging :D )
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat ongeveer 7% van de mdma in je lichaam omgezet wordt in mda( die 7% weet ik niet helemaal zeker maar ongeveer dus). MDA heeft een meer hallucinerend effect dan mdma en je hebt er en veel lagere dosis van nodig dan mdma om het te krijgen gewenste effect, van een 20-30 mg ga je al aardig spacen en kan je hallucinaties krijgen. Simpel rekensommetje dus als je 3 pillen van 150 mg mdma opvreet.... 450/100 maal 7 =31,5 mg mda...
Daar kan je wel van gaan hallucineren, afhankelijk van je tolerantie natuurlijk
Werkzaam bij Scherpe Randjes
Artiest {SHOWLIST artist 98660, 96877, 68048, 84231}
Waarschuw beheerder
Ik zag vorige keer om half 4 snachts een hond bij de maas lope. ging ik er naar toe bleek het een hoop modder te zijn:P

en ik sag een autoweg midde in een wieland enzoo
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen editie van FFWD Festival rookte iemand een sigaret. Ik dacht dat de rook van de sigaret (dus niet wat iemand uitblaast maar wat gelijk van de sigaret afkomt nadat je inhaalt) iemand was die met een touw van bovenaan van de tent naar beneden ging abseilen ofsow.... Dus ik schrok me de tering en ging in een reflex bukken... Je had die groep mensen die dit zag moeten zien :|

En het vreemde was......dit was niet eens van XTC :nee:

:bier: :yes:

:vaag:

Waarschuw beheerder
Stond een keer buiten op straat gewoon in een woonwijk..

En dr stond een vet grote boom..
En dacht dat er bij die boom een man stond
een zwerver ofzo.. Met een rietenhoed op :S

En hij bleef maar naar me kijken.. en ik werd zo bang..
Ben toen maar een beetje dichter bij gaan kijken:
Hallo roepend :lol:

Keek ik goed was het gewoon dezelfde boom :/
Ben dus bang geweest voor een boom die op een man leek met een rietenhoed op.. :lol:

Vage shit :vaag:
Waarschuw beheerder
Ik stond afgelopen keer op misteryland Q-stage

En in eens loop ik naar me maat toe ik zeg ff serieus maar vind er geen reet aan hier iedereen zit op barkrukken.

Zegtie ik ver sta je niet ,dus ik wil dichter bij komen zeg ik tegen wacht ff haal jij die barkruk eens tussen ons vandaan.
Dat ging zo een half uur tot een uurtje door :rot:
heel vreemd.....

Waarschuw beheerder
Ik heb het pas 1x gedaan maar ik merkte t ook,der waren bepaalde mensen die gewoon een bril ophadden jah.
En een baard en een snor hadden echt vaag.

Mijn vriend dacht in ene keer dat ik overal tattoo's had enzo..

Waarschuw beheerder
op mysteryland stond ik even bij release yourselve en er stond een fontijn buiten. toen ik dat even zag dacht ik dat het aan t hozen was dus ben ik een uur of wat binnen gebleven, totdat ik naar buiten getrokken werd door een vriend en zag dat alles droog was.

verders zie ik heel vaak bekende mensen voorbij schieten :)

Waarschuw beheerder
Heb ook nog een keer gehad dat ik in de auto zat en dat de verkeersborden die aan de weg stonden op mensen leken die erg grappig aan het lopen waren...:/

Kon alleen nog maar onzin uitkramen op dat moment..:lol:

Snapte er zelf ook niks meer van :lol:
Waarschuw beheerder
#Ik was laatst aan t stofzuigen en toen dacht ik gewoon dat er mensen aan t zingen waren...zo klonk het geluid van de stofzuiger..en het was nog spaans ook... heel vreemd

#En ook dat ik hier achter de pc zat en heel de tijd het sms deuntje van de telefoon van een vriendin van me hoorde...terwijl ze allang naar huis was.. :VAAG:
Waarschuw beheerder
hehehe :P

komt me allemaal bekend voor... vaak zat gehad dat ik dacht dat ik een hond zag lopen tusse allen mensen... :S of dat ze antennes op zijn hoofd hadden haha.. wel dikke lol.. maar van mij heeft trwns wel scary dingen meegemaakt.. skelet op een blok ?? :P of een palletwagen tussen groepje mensen... hoe verzin je het... :P haha
Waarschuw beheerder
1 x gehad met paarse driehoekjes!!Was op hardbass in de jaar beurs ik zag elke x iemand hangen in het dank, en ik maar tegen iedereen zeggen dat ze naar boven moesten kijken hahaa :D

Waarschuw beheerder
Heb ook heel erg vaak dat ik bijvoorbeeld op zondag dat ik uit alle hoekjes muziek hoor komen :lol:
Vooral openbaar vervoer bijvoorbeeld
Erg grappig... en hoe meer ik er naar luister hoe harder het word..:/

Heb ook op Pandemonium gehad dat ik de hele tijd dat hoge stemmetje van Weirdo&sim hoorde van het nummer Go get busy :lol:

En ik maar roepen: "HOOR DAN HOOR DAN" "ZE DRAAIEN MN LIEDJE ALWEER!!":lol:
Waarschuw beheerder
scheiße das ich kein holländisch kann....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hofi op woensdag 4 oktober 2006 om 22:08:
scheiße das ich kein holländisch kann....

Jmmr he ;)

Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag op awakenings zag ik eerst een aantal opstapjes op de dansvloer en toen ik verder liep zag ik allemaal dranghekken midden op de dansvloer staan alsof iedereen een bepaalde richting op werd gestuurd. Het laatste uur heb ik dan ook aan de zijkant gedanst omdat ik vond dat er veel te veel obstakels op de dansvloer stonden :o
Waarschuw beheerder
ik had dus 3 gouden rolexjes op
toen lag ik in me bed best een tijd later en ik had in me achterhoofd de gedachte dat me vrienden nog bij me waren
en dat ik dus echt niet in slaap mocht vallen zo heb ik wel 2 uur tegen de slaap gevochten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg

Wat toevallig zeg..verdomme exact hetzelfde meegemaakt!
Waarschuw beheerder
ik heb al aardig wat keren gehallucineerd van xtc maar wat me het best bij gebleven is was dat ik een hond naast me zag lopen terwijl ik in bed lag terwijl ik geen eens huisdieren heb :P, was van een blauw dolfijntje

Waarschuw beheerder
ik zag afgelopen zaterdag toen ik op een podium stond iedereen op een gegeven moment in een rolstoel.. echt te wazig.. en natuurlijk de staan tafels en de hekken.. voor vele al bekend denk ik zo:D
Waarschuw beheerder
hmm bij mij veranderde iedereen in pipo de clown, opzich wel lachwekkend:P

Waarschuw beheerder
ik zag een keer een schaap met 2 bulten in de wei langs de snelweg staan en het pikkedonker en zag alle verkeersborden voor wegwerkers aan...
creepy shit:vaag:
Waarschuw beheerder
Iets teveel pure mdma:p, moest eerst kotsen, daarna fucking spacen, dat iedereen een bril ophad enzo hahaha:d vet vaag:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Boah ja :P ik heb eigenlijk meestal wel dat ik nog overal muziek hoor als ik al lang uitgeknald ben, dan meen ik dat in iedere auto die langskomt een mega installatie ligt waar keiharde hardcore uitkomt. en dat ik behoorlijk para word van alle dingen die ik zie terwijl ze er niet zijn gebeurd ook regelmatig, vooral blauwe mitchubitchi's zijn daar goed in :P

Waarschuw beheerder
Ik heb het een keer gehad nadat ik 8,5 witte mercedetjes had gehad mijn beleving was dat ik mijn pupillen zag koken en de hoofd van een kameraad van me veranderde elke keer in een ander persoon en ik zag allemaal rode beestjes springen in de woonkamer en de bank zweefde door de lucht best lachuh eigenlijk wel maar niet voor herhaling vatbaar om een keer mee te maken is het leuk maar moet geen gewoonte worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JWZ op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:59:
- De DJ die veranderd in een tetris blokje en langzaamaan de zaal uitzweeft

haha tetris blokje
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel is pillen gehad waar ik bij ging blowen en toen begonnen de muren te druipen alsof ze vloeibaar waren :vaag:
Waarschuw beheerder
We waren een keer aan het spacen in een bos... dacht dat er een kasteel voor me neus stond (met poortwachters en alles erop en eraan)..

Ook een keer de fiets van een vriend van me aangezien voor een hond..

Dacht dat er een zwerver op een bankie zat dus ik schuif wat verder op was het gewoon een maat van me...

En zag een maat van aan voor een vrouw met 2 honden..

Heb altijd de tijd van me leven haha!

:xtc: :respect: :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op woensdag 18 oktober 2006 om 21:33:
Ik heb wel is pillen gehad waar ik bij ging blowen en toen begonnen de muren te druipen alsof ze vloeibaar waren

:jaja: heb ik ook gehad pff echt para hoor ...

Uitspraak van toot op donderdag 19 oktober 2006 om 17:38:
We waren een keer aan het spacen in een bos... dacht dat er een kasteel voor me neus stond (met poortwachters en alles erop en eraan)..

:roflol: