Partyflock

Forumonderwerp · 834925
2 volgers · 85494x bekeken

Waarschuw beheerder
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik dus ineens geen antwoord meer:P:P:P

Waarschuw beheerder
Hekken,hoofden als asbakken,maskers,brillen
Grote rose konijnen,waterflesjes als mobieltjes
Een rij stoeltjes op de tribune als glijbaan

ach wie kent t niet B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 18:50:
verschrikkelijk plezant onder de pillen maar echt levensgevaarlijk. Persoonlijk kan ik geen afstanden en snelheid meer inschatten om nog maar te zwijgen van het wegspacen waar je niks tegen kan doen.

zoo op je fiets met 5 km/h gaan en denke dat je scheurt :S :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thin White Duke op donderdag 15 december 2005 om 13:29:
Meestal alleen de tafels, brillen en dranghekken, maar zoiets ook wel een paar keer meegemaakt Was idd niet leuk, vond het ook best wel eng

Die verdomde dranghekken he :[

Waarschuw beheerder
wij fietse terug naa feest zagen vriend en ik overal mense die honde uitlaaten heel vaag:S:P

Waarschuw beheerder
donateur
overal rooie puntmutsen zien bewegen en als je dan die richting op kijkt duiken ze snel weg anhter iets.
Waarschuw beheerder
Dat je op Sensation White staat terwijl je in feite in een zandvlakte staat smorgens om 7 uur.

Waarschuw beheerder
ik heb een keer gehad da het beeld zwaar ging trillen als ik op 1 punt wouw kijken.. :S was wel relax :D
Waarschuw beheerder
iemand deze al gezien|?
http://download.mohradio.com/moh1802anthem.zip
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah hallucineren nog nooit meegemaakt met pillen

wel dat het beeld vet hard trilt
als je naar je telefoon kijkt bijv

maar nog nooit een kabouter gezien of wat dan ook
ook niet met paddo's

alleen beetje vervormen van werkelijkheid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misgunner op donderdag 16 februari 2006 om 18:55:

maar nog nooit een kabouter gezien of wat dan ook
ook niet met paddo's

alleen beetje vervormen van werkelijkheid

ga maar is 6 dagen door aan de dexedrine en naam daarna maar is een pilletje, dan kijken we wel of je gaat trippen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe

helaas moet ik ook nog fatsoenlijk naar mn werk kunnen gaan doordeweeks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misgunner op donderdag 16 februari 2006 om 18:55:

Ja maar dat komt gewoon omdat je ogen dan trillen. Dat heb ik ook altijd :D 't is wel onhandig als je een smsje wil lezen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 19:23:
is wel onhandig als je een smsje wil lezen

Weet je iig dat je lekker hard gaat(Y)

probeer zo min mogelijk te kutten met me telefoon want dat lukt dan tog niet meer ;)

Waarschuw beheerder
heb een keer een vriend van me gezien met een bril en baart en zijn gezicht had een andere kleur dan normaal

voor de rest nog nooit iets vaags gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misgunner op donderdag 16 februari 2006 om 19:15:
helaas moet ik ook nog fatsoenlijk naar mn werk kunnen gaan doordeweeks

moet je ff wat dagen vrij nemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartySjaak op donderdag 22 december 2005 om 11:11:
heb wel 1 keer gehad dat ik snachts naar huis liep en dat ik een stuk of 30 mensen zag staan bij een huis (6 uur sochtends)
toen ik erlangs liep verdwenen ze opeens :S

:yes:
Herkenbaar:P

Waarschuw beheerder
Ik dacht een keer dat ik heel ver weg een mens zag staan, toen ik dichterbij kwam bleek het een bushokje te zijn:P
Waarschuw beheerder
4laddertjes
toen ik me maten aankeek had eer 1 een extra paar ogen
een een slang als hoofd
vage shit:D
wel donderse ervaring:P
Waarschuw beheerder
nooit gehallucineerd alleen met xtc
wel met 3 dingen door elkaar :P!
wat ik toen gezien heb vergeet ik nooit meer :D
vliegende olifanten :S, paarden sprongen uit de muur, op het plafond vaarde een schip, ogen vervorme van chinees naar kattenogen en laserogen :S:P de planeet saturnes zweefde in de kamer .. en een stuk ijzer verwarde ik met een slang :vaag: .. :P
maarja 1 keer, nooit meer. voelde me de dagen erna veel te vertript :P
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel is gehallucineerd...op Qrime Time, Ik had er een paar op maar ik zag allemaal vierkantje planten bakken tussen groepjes mensen staan,en k d8 steedts dat ik moest oppassen met lopen anders viel ik over een plantenbak heen..
maarja ik had het erna nog over die bakken,totdat ik hoorde dat er geen bakken waren..:S

Waarschuw beheerder
Ja.. Zag een keer een auto-ongeluk wat dus niet gebeurd was.. Rokende paspoppen.. vliegende verkeersborden.. Niet echt leuk vond k :\

Waarschuw beheerder
ik zat van het weekend fu.cking space op de bank..
ik zag echt dat al me vrienden een bril hadden.
maar bij een vriendin van me schok ik me kapot
''ik schreeuwde tege haar dat het echt leek dat ze een bril op had ik flipte helemaal hoe echt het eruit zag..

kom je er pas na je schrik achter dat ze eigenlijk altijd al een bril draagt..:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tijdje trug liep ik met een maat 's nachts leip over straat.
''zeg ie'' kijk' man der ligt hier een dooie kat!!
heeft ie echt 10 min volgehoude, en ik m maar proberen te zegge dat het een stukkie plastic was :P:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 9612, 21423, 3461}
Waarschuw beheerder
Ging een keer op me bek in de zaal over een balk die er niet was!!! :-S

Waarschuw beheerder
had vanacht voor de afwisseling ook nog maar eens een paar pillen gevreten maar heb ram koekie monsters gezien:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

gôh...

half uur maar?
ik hele nachten lang

verder de tafels en stoelen :vaag:

Waarschuw beheerder
ik zag alleenooit is op defqon de toilet pot in en uitzoemen da was wel bizar voor de rest nog nooit iets geks gezien behalve als ik in de spiegel kijk dan :P

Waarschuw beheerder
was s een keer 4 dagen ofzo wakker wel van de pep hoor (geen xtc)

en toen liep ik dwars door een vent heen
dat was een vage hallucinatie,

Waarschuw beheerder
ja dat zou niet goed zijn als dat normaal moest zijn

Waarschuw beheerder
om 3uur snacht's een kano zien varen en tijgers
zien lopen midde op staat :vaag:

Waarschuw beheerder
heb wel een keer in roosendaal gezeten op een bankje na blauwe mitzu's.. toen ik opeens naar een flat keek en dacht dat ze op de bovenste verdieping aan het wachten waren op een vracht.. wat eigelijk heel onlogisch is.. want het was veel te hoog voor een vrachtwagen ofwat dan ook maar er stonden 2 mannen en op een gegeven moment keken ze ook naar ons en dacht ik ze te zien wuiven.. vage shit man

Waarschuw beheerder
donateur
op MOH zag ik staantafels
en buggys
en een x dacht ik een zakje pillen gevonden te hebben
had ik een papiertje in mn hand haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Ultimate-R op woensdag 22 februari 2006 om 13:51:
Ging een keer op me bek in de zaal over een balk die er niet was

Hahaha!

Dit is een leuk topic om te lezen :respect:

Op TD zag ik sta-tafels, maar zoveel dat ik er steeds met een boog omheenliep. Mijn vrienden snapte niet waarom het bij mij zo lang duurde om 10 meter af te leggen. Op het moment zelf vind je het heel normaal,,,, Leuke verhalen voor achteraf.

Wel vreemd dat het lichaam zo kan reageren na wat invloed van buitenaf..
Waarschuw beheerder
donateur
wow vet al die verhalen

wel bizar

ikzelf heb helaas nog nooit gehallucineerd door pillen

wel vaag uit je dak dat dingen en gezichten vervormen

maar mensen zien die opeens bril op hebben
kano's zien varen
en tijgers zien lopen
of 30 man zien rondlopen die dr niet zijn....
dat euhhhhh kan ik me ff niet voorstellen

hmmmm blijkbaar was ik niet ver genoeg uit mn stekker

Waarschuw beheerder
Ik had op masters ook iets vaags
ik was een beetje rond aan het lopen tussen de hakkende mensen, en ineens zie ik iedereen relax leunen op tafeltjes..het volgende moment dat ik kijk staat iedereen weer vet los te gaan :vaag: :p
Waarschuw beheerder
Vrienden van me zagen ook een keer een bril bij mij op mijn kop toen ze pillen op hadden...

Waarschuw beheerder
ik zie altijd in ELKE auto minstens 1 iemand zitten en omfg

6 uur snachts/s'ochtends in een klein dorp zit er dus echt niet in elke stilstaande auto iemand

ergste was nog wegrennen voor het grasveld omdat ik dacht dat er mensen stonden die me in elkaar wilde slaan :S

Waarschuw beheerder
1 keer werd iemand chemisch groen, en begond e vloer te bewegen, maar dat duurde maar heel ffies:)
Waarschuw beheerder
iedereen heeft t altijd over hallucineren zoals dranghekken winkelkarretjes vreemde hoeden en andere gekke dingen

hoe komt t dan dat ik nog nooit gehallucineerd heb?? heb alle soorten pillen al s geprobeerd

t enige wat k heb is dat k alles scherper zie mooiere kleuren en t geluid veel harder hoor ofzo of ff n moment heb dat je alles dubbel ziet en ff wegvalt zo voelt t en alles wat zweverig aanvoelt alsof je net uit n diepe slaap komt en gedroomd heb

maar heb nog nooit gehad dat k niet meer weet waar k ben of dingen zie die r niet zijn.... terwijl iedereen die ik ken die wel s gebruikt heeft dit wel s gehad hebben of ALTIJD hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 10:02:
Ja.. Zag een keer een auto-ongeluk wat dus niet gebeurd was.. Rokende paspoppen.. vliegende verkeersborden.. Niet echt leuk vond k

klinkt als een bad-trip
maar zolang je voor jezelf nog kunt bepalen dit kan dus echt niet dit is nep en je ervan geniet is het gewoon een kk leipe hallucinatie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Jaime :bounce: op woensdag 8 maart 2006 om 13:23:
iedereen heeft t altijd over hallucineren zoals dranghekken winkelkarretjes vreemde hoeden en andere gekke dingen

hoe komt t dan dat ik nog nooit gehallucineerd heb?? heb alle soorten pillen al s geprobeerd

t enige wat k heb is dat k alles scherper zie mooiere kleuren en t geluid veel harder hoor ofzo of ff n moment heb dat je alles dubbel ziet en ff wegvalt zo voelt t en alles wat zweverig aanvoelt alsof je net uit n diepe slaap komt en gedroomd heb

maar heb nog nooit gehad dat k niet meer weet waar k ben of dingen zie die r niet zijn.... terwijl iedereen die ik ken die wel s gebruikt heeft dit wel s gehad hebben of ALTIJD hebben

meer slikken de volgnede keer ouwe knuffelbeer van me :p
Waarschuw beheerder
donateur
weet nog dat we ergens reden en dat ik zei dat we niet verder konden omdat er een gebouw stond. We konden wel verder, alleen eronderdoor en dat had ik niet echt door :S
Iig heel erg gelachen die avond.
Was ook wat met remlichten en een rotonde :vaag:

verder weinig last van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit ge hallucineerd van pillen volgens mij..
misschien dat een lantaarnpaal een beetje bewoog ofzo.
.
maar van pep had ik daar wel last van.. ik hoorde een meisje gillen dat ze verkracht werd, en zag geesten vliegen.. echt zoo vaag..:P

Waarschuw beheerder
Haha ging me vriendin peste, dus dacht ga achter de deur staan me vriendin kwam naar buiten, ik deed niks maar ze gilde wel dat ze kabouters zag...
whahahah mafkees dat ze is op een 3 wieler reden nog wel whuhahahah en ze wist niet dat ik daar naar stond te kijke hahah was trouwens haar 1ste of 2de keer haahah

Waarschuw beheerder
trouwens WAUS je gek aan rooie HARLEY DAVIDSON's,:D
want die zijn GRUWELIJK... haha niet voor de zwakke maag..:P
Waarschuw beheerder
brillen,dranghekken en kippengaas om een heg heen=----zeer herkenbaar!!!
Waarschuw beheerder
stond met een vriend van me in de hemkade en we keken allebei naar een gast die aan het snuive was.
die vriend keek me egt heel angstig aan en zei zag je dat?ik zeg wat hij zegt die gast snuifde een rups op haha en ik begon te lachen 2 min laten moest die vriend van me kotsen! omdat die gedachten van die rups de hele tijd door ze hoofd ging!! vage shit