verschrikkelijk plezant onder de pillen maar echt levensgevaarlijk. Persoonlijk kan ik geen afstanden en snelheid meer inschatten om nog maar te zwijgen van het wegspacen waar je niks tegen kan doen.
Meestal alleen de tafels, brillen en dranghekken, maar zoiets ook wel een paar keer meegemaakt Was idd niet leuk, vond het ook best wel eng
wel dat het beeld vet hard trilt
als je naar je telefoon kijkt bijv
maar nog nooit een kabouter gezien of wat dan ook
ook niet met paddo's
alleen beetje vervormen van werkelijkheid
heb wel 1 keer gehad dat ik snachts naar huis liep en dat ik een stuk of 30 mensen zag staan bij een huis (6 uur sochtends)
toen ik erlangs liep verdwenen ze opeens
Ging een keer op me bek in de zaal over een balk die er niet was
Ja.. Zag een keer een auto-ongeluk wat dus niet gebeurd was.. Rokende paspoppen.. vliegende verkeersborden.. Niet echt leuk vond k
iedereen heeft t altijd over hallucineren zoals dranghekken winkelkarretjes vreemde hoeden en andere gekke dingen
hoe komt t dan dat ik nog nooit gehallucineerd heb?? heb alle soorten pillen al s geprobeerd
t enige wat k heb is dat k alles scherper zie mooiere kleuren en t geluid veel harder hoor ofzo of ff n moment heb dat je alles dubbel ziet en ff wegvalt zo voelt t en alles wat zweverig aanvoelt alsof je net uit n diepe slaap komt en gedroomd heb
maar heb nog nooit gehad dat k niet meer weet waar k ben of dingen zie die r niet zijn.... terwijl iedereen die ik ken die wel s gebruikt heeft dit wel s gehad hebben of ALTIJD hebben