zelfs een meter naast me
haha ja da had ik ook
ik fietste met 1 iemand en ik dacht dat er nog iemand bij was en opeens zetten we onze fietsen neer en hij zee ik wacht wel ( terwijll hij er niet was) en ik kom terug en was hij er nie meer ( niet dat hij erwas maar leek er wel op) haha
ja zoveel gezien...de raarste dingen... tuurlijk de brillen...of gezichten van mensen die veranderde in een kop vol rode plekke ) puisten leken het ofzo soort stippen, gewoon echt lelijk en verrot ineens ) poppetjes die over het grasveld liepen..ik zag n x iemand op het plafond zitten
of een vriendin die ineens het hoofd kreeg van iemand anders die ik kende toen snapte ik er egt weinig meer van en nog veeel meer..
1 keer echt iets heel engs gezien...was de 2e x dat ik pillen had geslikt en gesost toen ook kreeg een beetje een eng gevoel wist niet wat er allemaal gebeurde en keek een vriend aan en hij kreeg echt van die bloederige uitpuilende ogen elke x als k m weer aankeek gebeurde het weer
keer echt iets heel engs gezien...was de 2e x dat ik pillen had geslikt en gesost toen ook kreeg een beetje een eng gevoel wist niet wat er allemaal gebeurde en keek een vriend aan en hij kreeg echt van die bloederige uitpuilende ogen elke x als k m weer aankeek gebeurde het weer...
toch vaag dat de een dat veel sterker heeft dan de ander want ik zou dat toch zker een mee willen hebben gemaakt...en welke stof in XTC laat je dit doen is dit de MDMA>>?
Ik vraag me af of het dan komt doordat je teveel mdma in je lichaam hebt wat hallucinaties veroorzaakt of dat er dan iets anders bij is toegevoegd.
Ik ga van het laatste uit. volgens mij hallucineer je zomaar niet van xtc pillen die slechts mdma bevatten
heb wel 1 keer gehad dat ik snachts naar huis liep en dat ik een stuk of 30 mensen zag staan bij een huis (6 uur sochtends)
toen ik erlangs liep verdwenen ze opeens
hallucineren van de paddo's okay..!!
Maar van de Xtc??!! Heb k nog nooit gehad hoor
Binnen 3 uur met de auto ALLE maar dan ook ALLE snelwegen van nederland afleggen. A1 A2 A10 A12 A27 A28 A50 Alles, en dan nog alle N wegen!
verschrikkelijk plezant onder de pillen maar echt levensgevaarlijk. Persoonlijk kan ik geen afstanden en snelheid meer inschatten om nog maar te zwijgen van het wegspacen waar je niks tegen kan doen.
Het bizarste aan rijden onder de pillen is dat als je door de voorruit kijkt als trilt en wazig is en in de achteruitkijk spiegel zie je alles normaal en scherp.