Partyflock
 
Forumonderwerp · 834614


Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E.

Meer dan een jaar geleden, op 4 november 2004 om precies te zijn, werd ergens in Amsterdam Dawn of Dance geboren, ontstaan uit het feit dat de gedachte bestond dat er te weinig Harddance feesten in Nederland waren. In plaats van thuis op de bank te gaan zitten balen in het weekend besloot zij het heft in eigen handen te nemen door te proberen een feest met Harddance te gaan organiseren. Dawn of Dance vond als je een feest organiseert, hoe klein dan ook, dat de Harddance scene in Nederland indirect toch een beetje groter zou zijn geworden en dit was ook eigenlijk haar doel.

Dankzij Café De Trappist op de Zieseniskade in Amsterdam, op nog geen vijf minuten lopen van het Leidseplein was er een geweldige locatie; een klein, capaciteit maximaal 100 personen, maar oergezellig café met een dijk van een geluidssysteem. En zo gebeurde het dat op tien december 2004 de eerste D.D.O.D. plaatsvond in De Trappist en sinds die tijd is D.D.O.D. een maandelijks terugkerend Harddance feit geworden.

Maar Dawn of Dance had ook nog andere dromen; dankzij de entree van € 3.00 was zij in staat om elke maand toch een bescheiden bedrag weg te leggen en tevens was er nog een deel van haar spaargeld waar ze op een dag een groter Harddance feest van wilde gaan organiseren en nu is dat moment dan toch eindelijk bijna gekomen........
Zaterdag elf februari gaat het gebeuren; HeartDance in De Valk in Amsterdam met een Harddance line up waar Dawn of Dance heel erg trots op is, eentje die garant staat voor zeven uur spetterende Harddance beats en die volgende maand officieel bekend gemaakt zal gaan worden hier op Partyflock.

Er wordt ook al driftig geflyerd voor HeartDance, dus hou je ogen open bij de verschillende Harddance feesten om de line up van elf februari alvast te weten te komen. Aan het eind van deze week zal de website www.dawnofdance.com ook ge-update zijn met de nodige informatie over dit feest.

De Valk in Amsterdam Noord op het IJplein biedt plaats aan 300 partypeople in een sfeervolle zaal met goed geluid, de drankjes zijn niet duur, vanaf € 1.50 (ook het bier!!!) en de locatie is op loopafstand van zowel het kleinere 'IJplein' pontje als de grote pont, die beide vanachter het Centraal Station vertrekken en gratis zijn. Tevens is er de gewone bus en een nachtbus die vlakbij De Valk stopt.

Er zijn op twee manieren kaarten te verkrijgen; je kan naar info@dawnofdance.com mailen en dan wordt je naam op de betaalde gastenlijst gezet. Dit houdt in dat je € 9.00 betaald in plaats van de deurprijs van € 11.00. Voorwaarde is echter wel dat je dan voor 23:30 binnen bent, na deze tijd vervalt de lijst en betaald iedereen de deurprijs van € 11:00.

HeartDance.....From The Hard
We take no prisoners.......We only convert....


Locatie De Valk

laatste aanpassing
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 december 2005 om 21:10:
Nou zo veel waren er eerst echt niet hoor :no: ALs je pakweg een jaar geleden gaat kijken......

Dat weet ik!

Maar op dit moment zijn er toch best veel harddance feestjes? Als ik kijk naar mijn agenda, dan denk ik: nou best druk geweest afgelopen tijd..........en best druk de komende tijd :woop:
:$ :) graag gedaan, maarruh DDOD is maar klein hoor

Ik hoop wel dat de persberichten een hoop 'exposure' ook hebben veroorzaakt ook, ,al is dat misschien een beetje hoogdravend van mezelf, maar het zal echt geen toeval zijn dat bv een ID&T afgelopen jaar veel meer Harddance op zijn feesten/festivals had staan

En 2006 gaat het alleen nog maar MEER worden, mark my words!!!
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 17 december 2005 om 17:24:
Zo en dan met me trein kaartje erbij ben ik de helft goedkoper uit als ik naar TE ga.
Dus + heerlijke muziek = gewoon dik knallen

Plus de gelegenheid om na HeartDance nog ff (uur) uurtjes bij te komen na het feessie bij mij thuis :cheer:
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 17:05:
graag gedaan, maarruh DDOD is maar klein hoor

Tuurlijk, maar je zet je toch enorm in voor de harddance. En natuurlijk al die andere vrij jonge organisaties die hun best doen om veel feestjes te organiseren.

Jammer dat ze soms niet allemaal even druk bezocht worden. Maar ik doe mijn uiterste best zoveel mogelijk feestjes bij te wonen hoor :yes:
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 18:10:
Tuurlijk, maar je zet je toch enorm in voor de harddance

Dat is wel waar, kan er niets aan doen, klinkt misschien cliche maar ik ben zo gek op die muziek en wil het gewoon vaker horen en als ik dit dan doe, dan doe ik tenminste iets :yes: net als John met www.sonicradio.nl dat is toch ook gewoon supervet :yes:


Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 20:11:
Ook dat nog!! :cheer: Als me dat geen lekkere after wordt (L)

:lief:
Altijd leuk als er weer een bepaalde deadline gehaald wordt :)
Ik zie nergens een deadline hoor.
Nou ja bij wijze van ofzo ... sorry tis nog vroeg :P
Eerste bak koffie is pas net op hier .... en het is weer tijd om richting mijn werk te gaan

Daar de rest van de koffie dan maar nuttigen O:)
Ga ik vast wat verzinnen voor de wollige woensdag
Ik kan niet wachten !! :cheer: :D
Feestje is nog niet geweest, of er is al een prijs naar vernoemd: http://www.heartdanceaward.nl
Hieronder vind je alle plaatsen waar de voorrondes van de Heart Dance Award 2006 gehouden worden.

Do 16 maart Eindhoven Muziekcentrum Frits Philips
Ma 20 maart Arnhem Schouwburg
Do 23 maart Capelle a/d IJssel Isala Theater
Vrij 24 maart Hengelo Rabotheater
Ma 27 maart Zoetermeer Stadstheater
Di 28 maart Hoorn Schouwburg Het Park
Wo 29 maart Bergen op Zoom Feestzaal De Stoelemat
Vrij 31 maart Uden Theater Markant
Ma 3 april Groningen Schouwburg Oosterpoort
Di 4 april Amersfoort Theater De Flint
Halve Finale:
Di 11 april Amersfoort Theater De Flint
Finale:
Wo 26 april Amersfoort Theater De Flint

Dus zo gaat de Tour eruit zien?
11 februari staat nog niet op de lijst. En dat wordt nog wel de premiere :D
Goed gedaan, Daaan! (y)
Heb maar ff een reply gepost:)
Daar ben ik het helemaal mee eens
En ik ook
*kijkt om zich heen om te kijken tegen wie Daaan het toch heeft*

*hoort wel stemmen, maar ziet niemand*
Mag je dan ook met de 2e kamer verkiezingen vaker stemmen?
Nee, alleen piano's.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
He ik ken die sample ergens van... :P

"Charly & Nazzz - Mutation" in progress! :D
Charel, vanmorgen nog even naar je andere nieuwe track geluisterd, ik blijf hem super vinden.
laatste aanpassing
Volgens KPN ligt 't Ijplein 1 km van een Hotspot vandaan.

Wie oh wie kan ff checken of er in (of bij) De Valk voldoende signaal is om HeartDance live te kunnen gaan uitzenden op SonicRadio dot NL?
laatste aanpassing
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 9 januari 2006 om 19:37:
Wie oh wie kan ff checken of er in (of bij) De Valk voldoende signaal is om HeartDance live te kunnen gaan uitzenden op SonicRadio dot NL?

super John!!

Hoe zou ik dat kunnen checken eventueel voor je? ik ga namleijk deze week/dit weekend toch ff langs bij De Valk

Zou superveet zijn he, live uitzenden die avond :yes:
 
Werkzaam bij 2dj2 Events
Zou zeker cool zijn... hoop dat ut lukt (y)