Partyflock
 
Forumonderwerp · 834614


Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E.

Meer dan een jaar geleden, op 4 november 2004 om precies te zijn, werd ergens in Amsterdam Dawn of Dance geboren, ontstaan uit het feit dat de gedachte bestond dat er te weinig Harddance feesten in Nederland waren. In plaats van thuis op de bank te gaan zitten balen in het weekend besloot zij het heft in eigen handen te nemen door te proberen een feest met Harddance te gaan organiseren. Dawn of Dance vond als je een feest organiseert, hoe klein dan ook, dat de Harddance scene in Nederland indirect toch een beetje groter zou zijn geworden en dit was ook eigenlijk haar doel.

Dankzij Café De Trappist op de Zieseniskade in Amsterdam, op nog geen vijf minuten lopen van het Leidseplein was er een geweldige locatie; een klein, capaciteit maximaal 100 personen, maar oergezellig café met een dijk van een geluidssysteem. En zo gebeurde het dat op tien december 2004 de eerste D.D.O.D. plaatsvond in De Trappist en sinds die tijd is D.D.O.D. een maandelijks terugkerend Harddance feit geworden.

Maar Dawn of Dance had ook nog andere dromen; dankzij de entree van € 3.00 was zij in staat om elke maand toch een bescheiden bedrag weg te leggen en tevens was er nog een deel van haar spaargeld waar ze op een dag een groter Harddance feest van wilde gaan organiseren en nu is dat moment dan toch eindelijk bijna gekomen........
Zaterdag elf februari gaat het gebeuren; HeartDance in De Valk in Amsterdam met een Harddance line up waar Dawn of Dance heel erg trots op is, eentje die garant staat voor zeven uur spetterende Harddance beats en die volgende maand officieel bekend gemaakt zal gaan worden hier op Partyflock.

Er wordt ook al driftig geflyerd voor HeartDance, dus hou je ogen open bij de verschillende Harddance feesten om de line up van elf februari alvast te weten te komen. Aan het eind van deze week zal de website www.dawnofdance.com ook ge-update zijn met de nodige informatie over dit feest.

De Valk in Amsterdam Noord op het IJplein biedt plaats aan 300 partypeople in een sfeervolle zaal met goed geluid, de drankjes zijn niet duur, vanaf € 1.50 (ook het bier!!!) en de locatie is op loopafstand van zowel het kleinere 'IJplein' pontje als de grote pont, die beide vanachter het Centraal Station vertrekken en gratis zijn. Tevens is er de gewone bus en een nachtbus die vlakbij De Valk stopt.

Er zijn op twee manieren kaarten te verkrijgen; je kan naar info@dawnofdance.com mailen en dan wordt je naam op de betaalde gastenlijst gezet. Dit houdt in dat je € 9.00 betaald in plaats van de deurprijs van € 11.00. Voorwaarde is echter wel dat je dan voor 23:30 binnen bent, na deze tijd vervalt de lijst en betaald iedereen de deurprijs van € 11:00.

HeartDance.....From The Hard
We take no prisoners.......We only convert....


Locatie De Valk

laatste aanpassing
 
jah zo voorkom je direct dat bezoekers die niet tot de vaste kern DDOD-bezoekers hoort, alleen voor de grote namen komen :P
laatste aanpassing
:O

Verraad je nu gewoon een deel van de line-up ;p
Dit wordt vast zo gezellig als in de Trappist :)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
:cheer:

vette locatie ook, uitstraling van die tent is super underground, ziet er erg vet uit :jaja:
:cheer:

Probeer natuurlijk aanwezig te zijn (gaat ook denk ik wel lukken :yes: )
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
ik geloof dat ik ook aanwezig moet zijn ;)

Wordt super!!!!!!!!!!!
Uitspraak van Nazzz op maandag 12 december 2005 om 17:45:
ik geloof dat ik ook aanwezig moet zijn

Ik weet het wel zeker :yes:
Euh ... ff denken hoor, zal ik hier heen gaan? .... euh ... pfff ... lastige ...




NATUURLIJK WEL !!! :cheer: .... let's go go go
laatste aanpassing
Go Go, let yourself Go
All the way through you know yeah! :woep:
Ohhh zeg dat dan ;p


Ook zo'n zin in HeartDance? :D
laatste aanpassing
Wow dat duurde maar kort voor jullie doen :)

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 14 december 2005 om 09:07:
Ook zo'n zin in HeartDance? laatste aanpassing 14 december 2005 09:08

:yes:
Tja, wel een beetje optopic proberen te blijven, al hoeft het voor mij niet hoor.

Maar ja, dan moeten we maar een chattopic openen toch?
Uitspraak van Wubinator op woensdag 14 december 2005 om 14:48:
Wow dat duurde maar kort voor jullie doen

Ach ja anders wordt het weer zo'n brabbel topic!!

En natuurlijk hebben we zin.
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 14 december 2005 om 15:20:
Ach ja anders wordt het weer zo'n brabbel topic!!

Zou niet de eerste zijn :P
Bedenk me net dat ik ook wel heel graag naar TE wil en dat is wel de zelfde dag :S Hum maar nu zie ik ook dat 2 weken later HHA is pfff...

Maar uit eindelijk gaan we toch wel weer richting Amsterdam (Y)
Keuzes in het leven ...
Ja de volgende HHA komt ook al weer in de buurt ^^ wordt weer een leuke party periode
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 14 december 2005 om 16:11:
Maar uit eindelijk gaan we toch wel weer richting Amsterdam

je kan ook in 1 richtelijn de andere kant opgaan dan kom je ook vanzelf in A'dam uit:D
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 16 december 2005 om 12:49:
je kan ook in 1 richtelijn de andere kant opgaan dan kom je ook vanzelf in A'dam uit:d

In dat geval zou ik wel m'n zwemspulletjes meenemen;)
Allemaal je zwemspullen mee nemen, maar ik ga niet verklappen wat we gaan doen hoor !!!
Worden we wel thuisgebracht?
Oe dat is een goeie .... momentje ben zo terug, ff wat regelen ...
En? Heb je al wat geregeld. Anders mag ik niet mee van mijn moeder :s
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 16 december 2005 om 12:49:
je kan ook in 1 richtelijn de andere kant opgaan dan kom je ook vanzelf in A'dam uit

Hummm dat is een goeie :/ Ik denk toch wel dat het sneller is om meteen van uit Krommenie te komen.

Uitspraak van Wubinator op vrijdag 16 december 2005 om 14:55:
Allemaal je zwemspullen mee nemen, maar ik ga niet verklappen wat we gaan doen hoor !!!

Gaan we daarna nog patatjes eten??
laatste aanpassing
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 17 december 2005 om 16:26:
Gaan we daarna nog patatjes eten??laatste aanpassing 17 december 2005 16:28

:yes:

En we gaan ook koekhappen!
Wie is de ezel?


*edit* ff on-topic

Ik ben benieuwd naar de venue. Schijnt erg cool te zijn!
laatste aanpassing
Weet wel iemand o:)

Juist *ontopic*

Ik eigenlijk ook wel het klinkt wel klein?
Uitspraak van Daffie Am*dam op zaterdag 17 december 2005 om 16:41:
Ik ben benieuwd naar de venue. Schijnt erg cool te zijn!

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 17 december 2005 om 16:43:
Ik eigenlijk ook wel het klinkt wel klein?

Het is een supercoole locatie, lijtk beeteje op een kleine Max van de melkweg, er is een balkonnetje ook. Tis niet zo supergroot, maar dat hoeft ook niet, ik heb liever wat kleiner dan eeh.... tja nou ja als het niet druk zou worden is het niet zo hele erg te zien? jullie snappen wel wat ik bedoel.
(Ben best nerveus over HeartDance ook)
Geluid in de Valk is dus ook SUPERVET
Het lijkt vanbuiten echt op een soort van bunker met graffiti erop, beetje underground idee krijgt het daardoor, vind ik dan

En tja, bier voor 1.50 :cheer: wahooooooooooooo :cheer:
Oh shit, ik kan natuurlijk niet helemaal lam worden op mijn eigen feestje

Oh en nog wat geinigs: mijn mama gaat dus achter de kassa zitten, dus ik blow die avond ook niet enzo (ja doe ik wel, maar daar heb ik een backstage voor o:) )
He dat is leuke info .... zal haar bedanken dat ze zo'n top meid heeft opgevoed :D
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 17 december 2005 om 17:14:
Oh en nog wat geinigs: mijn mama gaat dus achter de kassa zitten, dus ik blow die avond ook niet enzo (ja doe ik wel, maar daar heb ik een backstage voor

:O

Maar gelijk heb je :yes:

Wat moet je anders met je Backstage :D
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 17 december 2005 om 17:14:
Het lijkt vanbuiten echt op een soort van bunker met graffiti erop, beetje underground idee krijgt het daardoor, vind ik dan

VEHHHT :P :yes:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 17 december 2005 om 17:14:
En tja, bier voor 1.50

Zo en dan met me trein kaartje erbij ben ik de helft goedkoper uit als ik naar TE ga.
Dus :bier: + heerlijke muziek = gewoon dik knallen :cheer:
Mooi tussendoortje voor Heartdance op 11 februari :)
Tja, gelukkig dat er af en toe een tussendoortje is O:)

Tenslotte is er niet vaak een harddance feestje ;p

Maareh, begrijp me niet verkeerd, er kunnen er altijd meer bij :woop:
Nou zo veel waren er eerst echt niet hoor :no: ALs je pakweg een jaar geleden gaat kijken......

Ben juist blij dat het tegenwoordig eindelijk eens anders is en hopelijk komt er al heel snel een tijd dat er gewoon weer elk weekend tenminste 1 avond Harddance is :lief:

We hebben zelfs twee tussendoortjes voor HeartDance o:)
D.D.O.D. - New Beginnings
En 3 februari D.D.O.D. Meets ......... - First Impression