| Betreft: | evenement: Hardhouse Academy, zaterdag 21 oktober 2006 om 20:30 |
en nog meer feestjes daarvoor!
Ik doe mijn best hoor
Meer kan een mens niet doen
ok als het een wild vremde is zou ik nog zo iets hebben eigen schuld dikke bult.
Ik ben het opzich wel met jullie eens hoor, maar je zegt tegen iemand die longkanker heeft (door het roken) toch ook niet: eigen schuld, dikke bult!
En roken is nog stommer dan drugs gebruiken. Van drugs voel je nog iets, van roken ga je alleen maar hoesten, stinken en kost bakken met geld!
Nee hoor ik ben nog niet gestopt met rokenwas ff mislukt
Ik zeg niet dat mensen die schuimbekkend op de ehbo liggen dat niet aan zichzelf te danken hebben. Ik bedoel te zeggen dat bijna iedereen dingen doet die schadelijk zijn voor zichzelf of anderen.
Stel je rijd 100 op een weg waar je 80 mag. Je krijgt een aardige boete.
Maar als je daar 140 rijd, ben je je rijbewijs kwijt. Baas boven baas, en dat is hier dus ook gewoon zo. Als je ieder weekend weer jezelf gaat peilen hoe ver je kunt gaan kwa drugs, gaat het een keer mis en dan raak je op een dag je rijbewijs kwijt...
Jullie snappen toch wel wat ie bedoelt?
En roken is nog stommer dan drugs gebruiken. Van drugs voel je nog iets, van roken ga je alleen maar hoesten, stinken en kost bakken met geld!
Het is appels met peren vergelijken wat jij doet nu.
Veel mensen willen het niet zien als drugs, net als alcohol trouwens
Maar volgens mij is stoppen met roken nog altijd zwaarder dan stoppen met drugs
Het zou een mooie vergelijking zijn als iedere drugsgebruiker elke keer compleet KO ging.
Aangezien dit niet het geval is, gaat de vergelijking niet op.
Bij iedere sigaret die je opsteekt schaad je anderen.
Pas bij die ene pil/snuif/etc die te ver gaat, creeer je dat negatieve effect op anderen.
Als je loze vergelijkingen maakt, kan je loze opmerkingen verwachten.
Als tabak (en Alcohol) nu uitgevonden zou worden zou het direct op de harddrugs lijst geplaatst worden en zou het zwaar illegaal zijn.. het is dat het met de cultuur en geschiedenis is "meegegroeid"...
-Ik heb meer last van ál die mensen die op een feest roken dan een enkeling die out gaat.
-mocht een bekende van mij bewustzijnsproblemen krijgen met drugs zal ik m ALTIJD helpen (indien nodig)
Je bedoelt te zeggen dat drugs slechter voor je zijn dan roken. Kan begrijpen waarom je dat vindt. Maar ik vind het totaal niet te vergelijken.
Hoe vaak wil je dat vol gaan houden dan ?
onwaarschijnlijk dat diegene daar lichamelijk letsel aan overhoudt.
Snap alleen niet dat er niemand hier eerlijk genoeg is om toe te geven dat Hard drugs gewoon veel slechter is
En te veel vet eten is natuurlijk ook niet goed voor je
Ik ga me zelfs inschrijven bij een sportschool, ben al weken aan fruit verslaafd en ik sta zelfs voor 12 uur op. Moet echt niet gekker worden...
Ik ga me zelfs inschrijven bij een sportschool
Mee eens, maar ik vind het altijd zo'n naar gezicht als ik iemand zo zie!Aan de ene kant denk ik dan ook eigen schuld en aan de andere kant ga ik dan ook weer helpen.....en ondertussen verpest het wel mijn avond!Dom dom dom...
Ik ga me zelfs inschrijven bij een sportschool
kan altijd gekker, heb je de lente in je bol Char?
Nou ook nog gaan
Nog 18 dagen om je conditie op peil te brengen
Ja al een tijdje, ben gewoon goed bezig hahah
Die conditie is nog steeds even hoog, dont worry m8
En anders heb ik t zo weer aangeleerd
hey daaan.... hoest?
Vraagje....
Ik hoorde dat jullie met de bus naar de loveparade gaan?
Weet jij toevallig hoeveel het kost om een bus te huren en wat de beste manier is om dat te doen.
Wij willen nl van vrijdag t/m maandag blijven daar?