Partyflock

Forumonderwerp · 834491
19508x bekeken
Betreft: evenement: Hardhouse Academy, zaterdag 21 oktober 2006 om 20:30

Waarschuw beheerder
Organ Donors niet op HHA in februari...jammerrrr!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 maart 2006 om 13:39:
Alles lekker hoor en met jou Coole, toffe, aardige Danny?

haha... blush...

Je gaat niet meeee?????? lekker dan... dan hoef ik ook niet :-p ;-)

Nee maar weet je dan toevallig iemand die die info wel voor me heeft? want ik heb geen idee of ik dan ook 3 overnachtingen moet betalen voor de chauffeur??
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer het eens bij Beuk ofzo!

Of je googled touringcar verhuur.
Of stuur Vince van Partynight een mailtje!!!!

Een kind kan de was doen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 maart 2006 om 13:47:
haha... blush...

:cheer: ;p
Leuk hoor mannen die blozen :9

Je gaat niet meeee?????? lekker dan... dan hoef ik ook niet

nee, gaat niet mee en hahahahahah :$

Nee maar weet je dan toevallig iemand die die info wel voor me heeft? want ik heb geen idee of ik dan ook 3 overnachtingen moet betalen voor de chauffeur??

Zie de post van Daph
Misschien dat Vince ook wat meer weet aangezien die al vaker met dat busje gehakt heeft ;p
Waarschuw beheerder
3 dagen ...dan moet je de chauffeur door betalen en idd een knap 3* hotel (en verblijfskosten (eten ed)) betalen...en wat denk je 3 dagen de bus stil laten staan...ching ching.
Maar als je er serieus over denkt mail partynight maar ff..voor enkele/dubbeldeks bussen van schraaltours tot VIP-coaches.

Kunt tuurlijk ook met de Partynight VIP-coach mee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NS zomertourtje dan maar....

Waarschuw beheerder
Haha.. ja dat kan ik ook altijd nog in overweging nemen.
Maar t gaat om een mannetje of 30... en ik moet zeggen dat t allemaal niet de tamste zijn..
En aangezien we vrijdag aankomen en pas maandag weer weg willen weet ik niet hoe of dat t do-able is met de partynight boes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 maart 2006 om 15:58:
... en ik moet zeggen dat t allemaal niet de tamste zijn..

Tja dat zijn ze bij partynight inderdaad niet gewend O:)

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 maart 2006 om 11:54:
Snap alleen niet dat er niemand hier eerlijk genoeg is om toe te geven dat Hard drugs gewoon veel slechter is, maar ja dan doe ik het wel als gebruiker zijnde.

Ligt er aan.

Elke dag een pakje roken staat bij mij in schril contrast met 1 pilletje op een maandelijks housefeest.

Ligt er dus maar net aan hoe veel en hoe vaak je iets gebruikt. Roken is voor velen een dagelijkse bezigheid.
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 6 maart 2006 om 16:11:
Ligt er aan.

Elke dag een pakje roken staat bij mij in schril contrast met 1 pilletje op een maandelijks housefeest.

Ligt er dus maar net aan hoe veel en hoe vaak je iets gebruikt. Roken is voor velen een dagelijkse bezigheid.

Dat ben ik ook zeker met je eens Hassan, maar we hadden het niet over een keer in de maand een keer een pilletje, maar gewoon elke week heel veel hard drugs gebruiken en dan wordt er als argument gegeven dat roken ook slecht voor je is en dat vind ik dan in die verhouding waar er hierover gepraat werd niet helemaal correct. :)

OH!!
Met je bek aan een uitlaatpijp gaan hangen en dat inhaleren is ook erg slecht voor je :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 6 maart 2006 om 16:01:
Tja dat zijn ze bij partynight inderdaad niet gewend

haha nee nerd... ik bedoel als ik gewoon een buschauffeur van de straat pluk...
En ik weet ook niet of er nog plek voor 30 man in de partynight bus ;-) maar ik zal eens ff loeren.. wat de mogelijkheden zijn.

Ga jij wel? :D
Waarschuw beheerder
Hangt er vanaf welke Partynight bus...Maar I know...DaDo zat bij my in de bus :-)...en dat was idd niet de tamste...

Maar mail maar even..kunnen mischien wel wat regelen dat 'onze' bus vrijdag 2x heen en weer gaat en ons zondag terugbrengt en jullie maandag weer ophaalt ofzo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ligt dan aan de gebruiker en niet aan de drugs toch?

Je moet weten wat je neemt en hoeveel je neemt en wat je mixt. Ook moet je weten hoe je jezelf moet verzorgen (water drinken/wc gaan/wat eten van tevoren enz enz).

Het is dan wel hele erge troep, maar als je je verantwoordelijkheid neemt hoef je echt niet out te gaan.

Mensen die out gaan hebben het aan zichzelf te wijten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 maart 2006 om 16:16:
Ga jij wel? :D

:yes: denk het wel ja :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MJL op maandag 6 maart 2006 om 16:17:
Hangt er vanaf welke Partynight bus...Maar I know...DaDo zat bij my in de bus ...en dat was idd niet de tamste...

en dan ben ik nog een verlegen type.. in een nieuwe omgeving.. haha ;-)

Nee maar als er wat geregeld ken worden... graag.. dan zijn we weer verzekerd van suc6... indien we met de PN boes mee kenne...

Moet ik met jou contact opnemen en me wensen doormailen of wat? wat heb je t liefst, of welke wegen moet ik bewandelen?

Uitspraak van Hassanova op maandag 6 maart 2006 om 16:17:

Mensen die out gaan moet je opmaken... en bewerken... opdat ze het licht zien en niet meer nemen dan ze weten dat ze aan kunnen...
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 maart 2006 om 16:15:
Echt? Kut, daar gaat mn nieuwe hobby

ja, baalde er ook echt heel erg van, was zo leuk om te doen :nocheer:

Dat ligt dan aan de gebruiker en niet aan de drugs toch?

Je moet weten wat je neemt en hoeveel je neemt en wat je mixt. Ook moet je weten hoe je jezelf moet verzorgen (water drinken/wc gaan/wat eten van tevoren enz enz).

Het is dan wel hele erge troep, maar als je je verantwoordelijkheid neemt hoef je echt niet out te gaan.

Ben ik weer helemaal met je eens :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 6 maart 2006 om 16:22:
denk het wel ja

hmmmmmmmmm.... al hotel geregeld of wat?
Zo niet dan is t misschien verstandig om vast te loeren ivm WK balle...
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ga, dan ga ik met partynight! Dus die regelen alles :D
Waarschuw beheerder
Mensen die out gaan hebben het aan zichzelf te wijten

mee eens, maar dan nog zou ik wel zo goed mogelijk willen helpen (iig 112 bellen)! idd genoeg is genoeg, je moet wel je grenzen kennen natuurlijk, maar die leer je alleen kennen als je ze aftast en dat zou ook fout kunnen gaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 6 maart 2006 om 16:43:
mee eens, maar dan nog zou ik wel zo goed mogelijk willen helpen! idd genoeg is genoeg, je moet wel je grenzen kennen natuurlijk, maar die leer je alleen kennen als je ze aftast en dat zou ook fout kunnen gaan!

?

Je moet je grenzen helemaal niet verkennen voor wat betreft drugs. Je moet juist ver van die grens afblijven.

Althans, zo zie ik het, ik wil niet spelen met mn leven (wat ik eigenlijk al doe door sowieso te gebruiken).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 6 maart 2006 om 16:47:
Je moet juist ver van die grens afblijven

dat is zo, maar als je dan al gebruikt ken dan je grenzen! dat gaat ook op voor alcohol! gebruik het op een verantwoordelijke manier, zorg dat je uitgeslapen bent, goed hebt gegeten etc en laat ook de mensen met wie je bent weten wat je hebt gebruikt en wanneer! stel ook voor jezelf regels op als het gaat om gebruiken

Waarschuw beheerder
mag ik dit opnemen? :p

dit is punten materiaal voor de minister van volksgezondheid...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 6 maart 2006 om 16:50:
dit is punten materiaal voor de minister van volksgezondheid

dan heb ik er nog wel een paar....legaliseer harddrugs, wijs bepaalde verkooppunten aan en zorg voor goede voorlichting en begeleiding daarbij, zo haal je het uit het criminele circuit en verklein je ook de kans dat er met de drugs gerommeld is (zoals die vervuilde cocaine die een tijdje terug in Amsterdam circuleerde), nog een pluspunt...als het mag is het vaak al gelijk minder spannend! bovendien (even oerhollands...) kan het dan ook allemaal een stuk goedkoper :P
donateur
Je moet je grenzen helemaal niet verkennen voor wat betreft drugs. Je moet juist ver van die grens afblijven.

Althans, zo zie ik het, ik wil niet spelen met mn leven (wat ik eigenlijk al doe door sowieso te gebruiken).

Amen
Waarschuw beheerder
zit wat in, maar het leven is een groot spel (leven is het meervoud van lef)!

het is geen spel in de zin van russisch roulette, maar je moet wel zoveel mogelijk genieten en lol hebben op jouw manier en als daar drugs bij komt kijken so be it, zolang je anderen er maar niet lastig mee gaat vallen! wat er gebeurt blijft je eigen verantwoordelijkheid, maar niemand verdient het om te creperen terwijl iedereen toe staat te kijken omdat ze allemaal zoiets hebben van eigen schuld!
Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens!
En wat heb je nou aan je zelf als je elke week 3 liter ghb en 10 pillen naar binnen werkt :P
Mensen gaan je alleen maar vervelend vinden en willen geen vrienden zijn.
Van mij mag je best je grenzen ontdekken maar bedenk wel dat je inderdaad maar een leven hebt.
Sowieso om nou elke week totaal van de kaart te wezen is toch ook geen lol?!
Waarschuw beheerder
Ik wil ook niet zeggen dat ik een heilig boontje ben ofzo.
Maar ik heb zelf al heel wat mensen er kapot aan zien gaan en dat ze vrienden kwijt raken.
Zelf ben ik ook vaak genoeg te ver gegaan maar goed heb er nu van geleerd en probeer de baas over me zelf te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 6 maart 2006 om 11:19:
Nee, Maar het is vaak genoeg zo dat mensen vele malen anders doen. Als ze onder de drugs zijn allemaal poes lief en aardig, maar zodra ze weer nuchter zijn is het meteen een heel ander persoon.

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Dan kom je binnen op het begin van een feest en dan zijn sommige mensen wat terug houdend terwijl ze je normaal om je nek springen.
Dat moet je niet als iets negatiefs zien.Ik denk dat dat met de onzekerheid van die persoon te maken heeft.En ja...van alcohol en/of drugs wordt je nu eenmaal wat losser.

De meeste mensen worden geen drugs verslaafd omdat ze op een feestje wat gebruiken.Je gaat er dan ook niet dood aan.

Als je lekker door blijft roken ga je gewoon hartstikke dood!;-p
Roken is slechter dan "verstandig" drugs gebruiken:yes:

Uitspraak van ®aven op maandag 6 maart 2006 om 11:14:
Ik ben in principe ook wel voor het stoppen met roken ; Maar ik zie totaal geen reden om dat nu te gaan doen.

Een echte rook verslaafde opmerking;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Om maar weer even een beter onderwerp aan te snijden: vol trots kan ik jullie vertellen dat mijn nieuwe eiersnijder het prima doet(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi, das godverdomme mooi man!
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat Partynight nog trouwens nog naar The Street Parade in Zurich, Switzerland??? op Saturday, 12 August 2006?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 6 maart 2006 om 19:26:
Om maar weer even een beter onderwerp aan te snijden: vol trots kan ik jullie vertellen dat mijn nieuwe eiersnijder het prima doet(y)

:o
wauw wat zul jij mooie plakjes ei dan kunnen snijden nu :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna een week gestopt ( 5 dagen ) met roken!!! :cheer:

Echt er gaat een wereld voor mij open qua smaak. mijn biertje smaakt nu echt als een biertje en mijn koffie als jullie raden het al....echt koffie... En ik heb me toch een partij lucht over....nounounou!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 6 maart 2006 om 20:14:
en mijn koffie als jullie raden het al....echt koffie...

Komt dat niet door de Pearl bril? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 6 maart 2006 om 20:14:
Bijna een week gestopt ( 5 dagen ) met roken!

Daar drink ik een biertje op:jaja: door de weeks rook ik al veel minder als normaal. vaak zondags laatste peukje tot het volgende feestje:-( enz. enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Speel wel een beetje vals hoor, heb pilletjes (Zyban) gehad van de dokter, die moet ik 9 weken slikken en dan ben ik echt van het roken af. Gaat echt super makkelijk, heb totaal geen zin in een peuk, alleen na het eten en s'ochtends...maar daar ben ik zo overheen. Pepermuntje is een prima vervanger :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 6 maart 2006 om 20:57:
Alleen 1 nadeel... s'nachts word ik om 3 uur wakker en dan lig ik 2 uur wakker:s

Altijd nog beter dan om 2 uur wakker worden en 3 uur wakker liggen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor dat is beter wat jij nu zegt want dan kan je tenminste wel Lord of the Rings 1 kijken, in 2 uur lukt dat niet weetjuh!
Waarschuw beheerder
donateur
Spoel je de saaie stukjes toch ff door;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 6 maart 2006 om 21:12:
Spoel je de saaie stukjes toch ff door

pff dan krijg je de Lord of the Rings in 5 min :P
Waarschuw beheerder
donateur
Real Life Simpsons Intro
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna een week gestopt ( 5 dagen ) met roken!!!

Oh dan kan ik dat pakje peuken van jou wat ik in de HHA bus had gevonden en sindsdien in bewaring heb voor je ook wel oproken! :D

;p

Nee ff serieus, dat is goed nieuws Kjell! Forget about sigaretten, allemaal aan de pillen!!

(en we zijn weer terug bij het topic van vandaag) :p