26 december
gezellig op tweede kerstdag
2-1
gezellig op tweede kerstdag
2-1
neeanti-feyenoord dan?
5-0
Nu ga je te ver Steve
Feyenoord eindigt 15 punten voor az
En veel spreekkoren voor Vangaal
Dat eindigt in 1-1
Ik kan me het gezang... van Gaal had een k*nk*rwijf als de dag van gister herinneren.
Nu het geen neus meer is hoop ik dat hem dat gespaard kan blijven.
Des te meer hoop ik dat feij pakslaag krijgt, en dat die zieligerds op die blauwe stoeltjes allemaal gaan
Laat ik het zo zeggen.....
Was vaag en best hard voor de man van Gaal in de Kuip.
Maareh het was toen wel een pot voetbal tegen de neuzen en dus tegen van Gaal.
Dat hij in z`n hart een neus zal blijven is een feit maar toch kijk ik nu anders aan tegen van Gaal en kan ik zelfs wat respect voor die man opbrengen.
Blijft wel zo dat AZ zwaar op z`n tiefus moet krijgen in de Kuip.
Ik kan me het gezang... van Gaal had een k*nk*rwijf als de dag van gister herinneren.
Nu het geen neus meer is hoop ik dat hem dat gespaard kan blijven.
welke mongool verzint het om op 2e kerstdag een compleet voetbalprogramma te laten spelen?
Ik mag leien dat er niemand komt....
Vind t maar naatje!
Zit dan ook gewoon lekker in de sneeuw. T gebeurd me zelden maar dan mis ik maar een wedstrijd. Zie ik t maar als een protest van mezelf tegen de nieuwe competitie opzet
het is een Jood, dus appeltje eitje
welke mongool verzint het om op 2e kerstdag een compleet voetbalprogramma te laten spelen?
Was vorig jaar de beste wedstrijd van het seizoen thuis tegen AZ
jah en dat jaar daarvoor was het Az die weer had gewonnen dus make your point
ohw ja volgens mij waren jullie toch echt onder ons geeindigt hoor,
prettige wedstrijd in ieder geval
Dat houdt dus in dat AZ over het hele seizoen gezien beter was
Ik weet het niet hoor, maar hoeveel wedstrijden hebben jullie overtuigend gespeeld dit seizoen
jah moet toegeven dat het beter gaat dan vorig seizoen, maar ik denk toch dat het nog ff te wisselvallig is
het schijnt veertig jaar geleden geweest te aijn dat er na zoveel aantal wedstrijden nog zoveel clubs samen aan kop staan, dus heeft wel wat toch
jeej
Feijenoord stelt nog steeds niet veel voor
jullie, zakken als een kaartenhuis inmekaar
dat is zeker dat ze terug vallen straks zijn ze dirk kuijt kwijt.
e bedoeld hetzelfde als dat AZ dit seizoen helemaal niets meer zou voorstellen..
Het is voor AZ alleen maar positief dat we in de eerste helft van dit seizoen uit tegen Feyenoord spelen want later dit seizoen kunnen we in eigen huis dan 3 hele belangrijke punten pakken..
Ik denk dat AZ dit jaar wederom boven Feyenoord eindigt
3-1 met een mooi warm welkom voor van gaal
3-1 met een mooi warm welkom voor van gaal
van Gaal in de kuip??? Dat wordt 5-1 voor FEYENOORD. Welkom terug
3-1 denk ik, AZ gaat teveel ruimte weggeven met het aanvallende spel en K2 straft dat denk ik af
Nu moet ik gokken: 1-2
Feyenoord wint met 4-2....Van Gaal wordt bezongen met kwetsende liederen.....Landzaat breekt z'n been......en ik ga lekker skiën!.........
Van Gaal wordt bezongen met kwetsende liederen.....
Feyenoord wint met 4-2....Van Gaal wordt bezongen met kwetsende liederen.....Landzaat breekt z'n been......en ik ga lekker skiën!.........
1-2
1-4
0-10
feyenoord wint met 2-1
En ik ben erbij
FEYENOORD
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag wij gaaaaaaaaaaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag? We zullen ze laten beven ze zullen wat beleven. Feyenoord Feyenoord Feyenoord ole.
we love you feyenoord we do,
we love you feyenoord we do,
oh feyenoord we love you!!!!!
heb je hem ook weer
Paar keer slordig aan de bal, maar ook ontzettend veel veroverd
Moet je eens opletten hoeveel counters Feyenoord tegen krijgt door balverlies van hem... En hoe hij voorin blijft slenteren en niet terug gaat naar zijn positie als de bal weer eens verspeeld wordt. Hij laat soms leuke dingen zien en heeft goede tackles, maar het zou zoveel beter kunnen zijn als hij alleen doet wat hij moet doen.
Ga je vaders piemel likken apie
Verkopen in de winterstop
Geef hem nog even, misschien gaat ie straks het beter doen omdat ie dan concurrentie heeft
Dat zeg ik al een tijdje
die roaches winnen ook weer eensch. EN bij een 2-0 voorsprong vriend van de joden blijven roepen tegen vink, wat een stumpertjes lopen daar toch rond. Het gemiddelde iq van een havenslaaf is niet al te bijster hoog
Vink floot goed trouwens
die roaches winnen ook weer eensch. EN bij een 2-0 voorsprong vriend van de joden blijven roepen tegen vink, wat een stumpertjes lopen daar toch rond. Het gemiddelde iq van een havenslaaf is niet al te bijster hoog
Uitspraak van terror-angel[PPT]op maandag 26 december 2005 om 19:08:
leuke tijd post
dag maja feyenoord gefeliciteerd
en de scheidsrecht mag lijen dat jij de vinketering in je linker hartklep krijg wat een staatsmongool.
Uitspraak van Q u i t o op maandag 26 december 2005 om 18:59:
ik doe t ook idd, maar wij hebben de uefa cup nog en de beker, dus zo gefustreerd ben ik niet
We ? jij bent ook een keer in de hout geweest omdat het goed gaat ?
rond 1994 het uitvak dan.
Tsja denk je dat wij daar trost op zijn..
Maar sinds Joodje van Geel weg is komen der geen nieuwe neusjes meer in En gaan der geen spelers meer naar Neuzendam.
zegt ie, jullie geilen al jaren op AFCA Spelers zie nu weer nando rafael. Ga lekker ergens je anti-Ajax propaganda verkondigen terwijl verdomme de helft van je club bestaat uit Ajacieden. dat jij jezelf nog serieus neemt, meelopertje
wat zal ik zeggen,,ik was erbij
brengt geluk he haha
!!!FEIJENOORD!!!
het is een Jood, dus appeltje eitje voor AZ.
1-3 wordt het, Feijenoord stelt nog steeds niet veel voor
1-2
misschien wijk ik af van mijn voorspelling van 1-1 en denk ik nu 1-2
lieverd ik drink geen alcohol! ik eet alleen winegums en kersenbombons!
Hihi....
Is toch goed lieffie....
Eef ga je morgen nog naar De Kuip?
Kom je donderdag weer toch?
haha kaartjes waren al op..sniksnik en is erg ver rijden helaas