Partyflock

Forumonderwerp · 833855

Waarschuw beheerder
Mede gabbers... Ik moet met enige gemengde gevoelens toch even zeggen dat ik me de laatste tijd wat erger aan de ruzies tussen gabbers onderling. Dit gaat voornamelijk tussen de oude en nieuwe generatie. Welnu ik kan best begrijpen dat sommige die-hard gabbers van de oude generatie poepen op de lui van de nieuwe generatie, vooral omdat de oude generatie ervan het begin af aan is bij geweest. Kan ik begrijpen. MAAR dat gezeik over oooooow ik wou dat we nog in 1994/95 leefden met die goeie sfeer enzo , Hou daar alsjeblieft over op, we moeten verder, de mensheid moet verder en HARDCORE moet ook verder, wees blij dat de nieuwe generatie er is nu kent hardcore meer stromingen dan ooit en dat maakt de feesten van tegenwoordig zo mooi, ( ik wil niet zeggen dat ik op superveel feesten ben geweest maar ik heb er een paar gehad dus ik weet ongeveer waar ik over praat ). We moeten verder we kunnen niet altijd blijven terugkijken over hoe het "vroeger" was, het spijt me maar dat kan niet.
Waar ik wel kwaad om kan worden is dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten DIT KAN NIET DAAR STAAT GABBER NIET VOOR, neo-nazi's zijn geen gabbers en zullen het ook nooit worden.
Waar ik me ook aan erger is de eeuwige discussie over wie nou beter draait dan de ander. LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDE, iedereen heeft zijn eigen smaak, en maar goed ook anders zou het een hele saaie wereld zijn. maar jongens ik heb mijn hart uitgestort, als je wilt reageren doe dat dan op een nette manier, want deze Topic is niet bedoeld om te provoceren of om ruzies uit te lokken.

GABBERS UNITE

Waarschuw beheerder
En heeft iemand mij zien zeggen dat ik lonsdale draag? dat doe k dus asboluut niet, ik wil niet in dat rascistische hoekje worden geplaatst ( ook al is lonsdale geen rascistich merk ) ik wil er niet mee geassocieerd worden, ik ben hardcore geen nazi

Waarschuw beheerder
echte gabbers bestaan niet meer. :no:

was ooit eens

daag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:30:
en dan zeggen ze volwassen te zijn en overal al bij geweest zijn en dat ze daarom voorrang krijgen en het beter denken te weten..

Zou iemand die al 12 jaar naar hardcorefeesten gaat het inderdaad wel beter weten mischien? :S

En dat je met je 18 jaar, je postpuberale fuck-you mentaliteit en je bromfietscertificaat het toch nog niet zo goed weten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:36:
En heeft iemand mij zien zeggen dat ik lonsdale draag? dat doe k dus asboluut niet, ik wil niet in dat rascistische hoekje worden geplaatst

What the fuck lul jij nou weer gozer?
Wie plaatst jou in een Lonsdale hoek?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:37:
Zou iemand die al 12 jaar naar hardcorefeesten gaat het inderdaad wel beter weten mischien

misschien wel, maar dan moet degene ook wederzijds respect tonen aan degenen die ook het goede voor hebben met degenen die dezelfde gedachtegang hebben qua nadelige substanties die de term hardcore met zich meebrengt en de consequencies ervan..

vind ik dan ;)
En dat je met je 18 jaar, je postpuberale fuck-you mentaliteit en je bromfietscertificaat het toch nog niet zo goed weten?

heb je het over mij ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niemand maar om even aan te geven dat ik niet zo Standaard ben
zoals alle "oudere generatie" denken dat de hardcore-jeugd van tegenwoord is

ciao

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:41:
niemand maar om even aan te geven dat ik niet zo Standaard ben
zoals alle "oudere generatie" denken dat de hardcore-jeugd van tegenwoord is

zoiets doet me alleen maar goed als ik iemand zo'n uitspraak zie geven :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:14:
Mede gabbers... Ik moet met enige gemengde gevoelens toch even zeggen dat ik me de laatste tijd wat erger aan de ruzies tussen gabbers onderling. Dit gaat voornamelijk tussen de oude en nieuwe generatie. Welnu ik kan best begrijpen dat sommige die-hard gabbers van de oude generatie poepen op de lui van de nieuwe generatie, vooral omdat de oude generatie ervan het begin af aan is bij geweest. Kan ik begrijpen. MAAR dat gezeik over oooooow ik wou dat we nog in 1994/95 leefden met die goeie sfeer enzo , Hou daar alsjeblieft over op, we moeten verder, de mensheid moet verder en HARDCORE moet ook verder, wees blij dat de nieuwe generatie er is nu kent hardcore meer stromingen dan ooit en dat maakt de feesten van tegenwoordig zo mooi, ( ik wil niet zeggen dat ik op superveel feesten ben geweest maar ik heb er een paar gehad dus ik weet ongeveer waar ik over praat ). We moeten verder we kunnen niet altijd blijven terugkijken over hoe het "vroeger" was, het spijt me maar dat kan niet.
Waar ik wel kwaad om kan worden is dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten DIT KAN NIET DAAR STAAT GABBER NIET VOOR, neo-nazi's zijn geen gabbers en zullen het ook nooit worden.
Waar ik me ook aan erger is de eeuwige discussie over wie nou beter draait dan de ander. LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDE, iedereen heeft zijn eigen smaak, en maar goed ook anders zou het een hele saaie wereld zijn. maar jongens ik heb mijn hart uitgestort, als je wilt reageren doe dat dan op een nette manier, want deze Topic is niet bedoeld om te provoceren of om ruzies uit te lokken.

GABBERS UNITE

mee eens!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:24:
Best een sterk topic dat je hebt gestart,

Het is mens-eigen om alles dat vroeger was, beter te vinden. Muziek is altijd onderhevig aan verandering, en dat is goed ... zo ook bij de hedendaagse hardcore. Ik heb er totaal niets mee, simpelweg doordat ik heb gezien hoe de commercie het stokje heeft overgenomen van de creativiteit.
Promo files 1 tm 3, waren mijns inziens de eye openers van een nieuwe generatie. Wat daarop volgde was een kudde domme koeien die slechts aan de haal gingen met het recept van promo. Wat ik van Promo vind laat ik even buiten wegen, het feit dat anderen zo aan de haal gingen met zijn kicks en compressie-effecten zegt meer over de hedendaagse creativiteit. 'Ik zie, Ik zie, een kopie ..... '

Vul dit geheel aan met hersenloze, kistendragende, racistische, broekspijp-opgehevende, totaal verwarde ... mensen.... en ik zie de hedendaagse hardcore scene voor me.

Gelukkig zijn er uitzonderingen, mensen die nooit hebben toegegeven aan deze krankzinnige 'ik spring, spring jij ook?'-massa, ruffneck, zero tolerance, kraakpiep, etc ...

Maar please, begrijp ook eens dat dat zielige meeloopgedrag van de jaren '2000 NOGAL in je nadeel werkt als je claimt een 'nieuwe' scene te hebben opgezet. Ik zie niets dan groupies gedrag, mensen die niet kunnen draaien maar door overhyping hun 'respect' krijgen, mensen die niet gaan voor de muziek maar gaan voor de 'hoe kom ik over op i'net, tijdens optredens'. etc passie, creativiteit, de kloten om eens iets anders te doen, die vind je mijns inziens nu alleen nog bij de freaks. Gelukkig zijn die er nog, en die gasten noem ik 'gabbers'.

cheers.

Mee eens!!

Wat ik zelf heel erg vervelend vind is dat mensen je op LEEFTIJD gaan indelen in een groep .. oud of nieuw.. zelf ben ik al vanaf jonge leeftijd ( 7 / 8 jaar!!) bezig geweest het met opnemen van de oude house.. sinds 2/3 jaar geleden met www.dotf.nl in contact gekomen en helemaal verslaafd geraakt aan de oude muziek .. Maar er zijn noig steeds mensen die mij raar aankijken als ik helemaa gek word op de oude muziek .. die maken gelijk een mening van "goh hij ziet eruit als 19 dus zal wel zo'n POGO-MANNETJE zijn".

Ik vind zelf dat mensen te snel klaar staan met hun mening als ze iemand zien of zien dansen.. 2 minuten hakken wil bijv. ook niet zeggen dat je full-time gabber ofzo bent.. llaat mensen gewoon hun EIGEN ding doen ofzo??

Waarschuw beheerder
echte gabbers bestaan niet meer

Ben ik niet met je eens, ik denk wel dat er veel verloedering plaatsvind waardoor je misschien tot die conclusie bent gekomen. De mensen die achter Symbiont zitten, (en dat is een behoorlijke groep), zullen tot hun dood het stempel 'gabber' dragen. Ook in de hedendaagse scene zijn er genoeg gasten die door hun manier van leven en feesten meedraaien als 'gabber', niets dan respect daarvoor. Het gemis van de hedendaagse scene zit hem denk ik vooral in het feit dat de verbroedering, het samenzijn, de lol, het lachen, het feesten en er voor elkaar zijn ... behoorlijk wordt gedwarsboomt door een generatie die geen fuck heeft te maken met de term 'gabbers'. En zo krijg je weer sub-scenes, waar vaak een minderheid zich weer vormt in underground etc, het al-oude rondje waarin de house-scene zich al jaren lang bevindt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook over dit soort mensen:

https://www.partyflock.nl/user/120940

Voldoet echt aan het hele standaard 'Wazi's for Dummies' profiel...

beroep, foto, naam, pers. tekstfoto's, etc...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ButtNo!se - D.O.T.F. op vrijdag 9 december 2005 om 00:44:
Ik vind zelf dat mensen te snel klaar staan met hun mening als ze iemand zien of zien dansen.. 2 minuten hakken wil bijv. ook niet zeggen dat je full-time gabber ofzo bent.. llaat mensen gewoon hun EIGEN ding doen ofzo

true !

laatst ook was aan het hakken op War of the Worlds en de POGO club kijkt me raar aan van (als je nou niet ophoud Pogo ik je in elkaar ofzo" echt van die mongolen die denken dat ik debiel doe en hun het goed doen.. :[

Waarschuw beheerder
zo ben ik dus zeker niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:45:

*kan zn lach bijna niet inhouden* :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:45:

https://www.partyflock.nl/user/120940

Voldoet echt aan het hele standaard 'Wazi's for Dummies' profiel...

beroep, foto, naam, pers. tekstfoto's, etc...

dat is zo te zien NPC.. van zo 1 weet je het gewoon het is er zo 1

weet nog heel goed in het begin dat ik hier op PF kwam werd dat ook tegen me gezegd van "je bent maar een broekie en een wazi die niks van hardcore af weet"

waarom nu niet meer dan ?

mensen trekken heel veel vooroordelen wat soms gewoon ten onrechte is.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:46:
laatst ook was aan het hakken op War of the Worlds en de POGO club kijkt me raar aan van (als je nou niet ophoud Pogo ik je in elkaar ofzo" echt van die mongolen die denken dat ik debiel doe en hun het goed doen..

Ik ben zelf van mening dat pogo meer bij een rock-feest thuishoort .. maar zolang ze mij (en andere mensen die er niet van houden) niet ermee lastig vallen op een feest vindik het best .. alleen is het vaak zo dat de mensen die dat doen IEDEREEN erbij betrekken en daar heb ik wel een hekel aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:48:
kan zn lach bijna niet inhouden

om zulke mensen kun je alleen maar lachen

geen mening, meelopen met de kudde, en als ze ff alleen zijn gauw de nieuwe 50 Cent in hun speakers knallen want diep in hun hart vinden ze dat mooier dan hardcore :yes:
Waarschuw beheerder
ou iemand die al 12 jaar naar hardcorefeesten gaat het inderdaad wel beter weten mischien?

Dat zou je verwachten idd...net zoals je zou verwachten dat ze begrijpen dat iedereen ooit jong is geweest... ;)

Je leert meer door de jaren heen over de muziek zelf enzo...dat is een feit...
Maar als het juiste gedrag er nu al is...deze jongen vraagt iig overduidelijk om respect onderling...net zoals jullie dus...toch? Dan is de grootste stap in de goede richting dus toch al gezet? :)
Dus waar loop je dan in godsnaam nog te zeuren over leeftijd? Sommigen zijn eerder volwassen als een ander...sommigen pikken eerder dingen op...sommigen zijn eerder bewust...

Ik ken ook mensen die tot de oude garde behoren die er absoluut geen ene hol van hebben begrepen...maar omdat ze ouder zijn of al heel veel jaren naar feesten gaan hebben ze dus meer recht van spreken of ze er nu compleet naast zitten of niet? :D
Zo zit het dus echt niet in elkaar hoor...dat is de fout die jullie maken dus... ;)
Je krijgt geen vrijstelling ofzo als je al zoveel jaar naar feesten gaat...dat is geen garantie op wat dan ook...maken jullie een fout dan mogen jullie daar best op afgerekend worden...ja zelfs jullie maken fouten... ;)

Waarschuw beheerder
voor de eerste en de laatste op deze thread: :respect:

Waarschuw beheerder
eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 9 december 2005 om 00:51:
Je krijgt geen vrijstelling ofzo als je al zoveel jaar naar feesten gaat...dat is geen garantie op wat dan ook...maken jullie een fout dan mogen jullie daar best op afgerekend worden...ja zelfs jullie maken fouten...

je kan beter predikant gaan worden dan word ik je volgeling Tyharo :respect:

Waarschuw beheerder
Mensen ik denk dat we elkaar redelijk aan het begrijpen zijn, en dat vind k fijn om te zien ook al ben ik pas 17 ik heb van alle muziekstromen geluisterd maar geen een heeft me zo diep weten te raken als hardcore, en ik weet dit blijft bij me ik hou ervan, en k gebruik het niet om mensen te haten en dat is het belangrijkst denk ik

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan predikanten...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
mensen typ s nie zo snel k blijf maar aan t refreshen en leesogen kweken :9

but go on (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:56:

ook aan zulke predikanten ?

of ben je weer gekomen om te rellen heer van verdwaasdheid ?:p
Waarschuw beheerder
ik heb van alle muziekstromen geluisterd maar geen een heeft me zo diep weten te raken als hardcore

dat heb ik dus weer met de oudere stylen .. al vind ik de nieuwe hardcore weer super lekker om ongelooflijk hard te hakken enzo !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 9 december 2005 om 00:56:
mensen typ s nie zo snel k blijf maar aan t refreshen en leesogen kweken

whehe doe ik ook nu.. en ondertussen ook replyen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dit overkwam mij op Thunderdome;
Mn vriend komt ana met ene beker drinken voor me en een of andere wazige drol slaat eht ui mn handen.
Hij kijkt me aan terekt zn schouder sop en danst verder.

Dus ik heb die meneer even op zn schouder getikt dat ik ene nieuwe wil en meneer wou weglopen.
mn bloed begon te koken en ik heb hem maar even bij zn arm gepakt.
Ik zei; moet je luisteren, een nieuw drankje zou ik aardig vinden van je!
Hij; Maar ik heb nog maar 2 muntjes...
Om een lang verhaal kort te halen heeft hij aan een maat van hem gevraagt of hij mij een muntje kon geven.

Dit zou me vroeger niet overkomen zijn :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 9 december 2005 om 00:51:
Dus waar loop je dan in godsnaam nog te zeuren over leeftijd?

Ik zeur niet over leeftijd, topicopener maakte alleen de fout door te zeggen dat de oude stempel niet zo moet zeuren over die sfeer van vroeger terwijl hij zelf die sfeer niet heeft meegemaakt.
Alleen als je die sfeer kent weet je gewoon waarom de oude stempel poept op de jonge generatie gasten die de grafstemming van tegenwoordig hebben meegebracht.

Op het moment dat je wer de oude stempel ergens aanwezig hebt is het meestal ook weer ouderwets gezellig.
Sensation Black, Mindcontroller, Pandemonium, Qlimax, etc.
Geen wazi te bekennen en ineens is de sfeer beter...

Toeval??? Nee, geloof ik niet in...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 9 december 2005 om 00:59:

Dit overkwam mij op Thunderdome;
Mn vriend komt ana met ene beker drinken voor me en een of andere wazige drol slaat eht ui mn handen.
Hij kijkt me aan terekt zn schouder sop en danst verder.

Dus ik heb die meneer even op zn schouder getikt dat ik ene nieuwe wil en meneer wou weglopen.
mn bloed begon te koken en ik heb hem maar even bij zn arm gepakt.
Ik zei; moet je luisteren, een nieuw drankje zou ik aardig vinden van je!
Hij; Maar ik heb nog maar 2 muntjes...
Om een lang verhaal kort te halen heeft hij aan een maat van hem gevraagt of hij mij een muntje kon geven.

Dit zou me vroeger niet overkomen zijn

Rotte appels heb je overal tussen zitten maats !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inderdaad. Met als verschil dat er nu wat meer rotte appels tussenlopen omdat het een hype is... Je moet gewoon naar de juiste feesten gaan om een goede sfeer te hebben. Je kunt mij niet wijmaken dat vroeger elk feest een topfeest was
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:01:
Rotte appels heb je overal tussen zitten maats !

Snap jij het moraal van het verhaal niet ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:00:
Op het moment dat je wer de oude stempel ergens aanwezig hebt is het meestal ook weer ouderwets gezellig.
Sensation Black, Qlimax, etc.

daar geef je een paar slechte voorbeelden. Daar is ook andere muziek vertegenwoordigd, dat zorgt voor de betere sfeer. Niet de oude stempel die ineens vertenwoordigt is. Qlimax is juist bezaait met jong volk :S
Waarschuw beheerder
donateur
En dan zeg ik er wat van en gewoon het lef hebben om te zeggen ik heb ook maar 2 muntjes en proberen weg te lopen :@

Waarschuw beheerder
Alleen als je die sfeer kent weet je gewoon waarom de oude stempel poept op de jonge generatie gasten die de grafstemming van tegenwoordig hebben meegebracht

nu trek je weer een vooroordeel over de jonge generatie, ben ook 1 van de jongere generatie 18 lentes jong.. zie ik eruit als een wazi of een meeloper ?

Geen wazi te bekennen en ineens is de sfeer beter...

Toeval??? Nee, geloof ik niet in...

club r_AW.. geen wazi te bekennen, de sfeer is altijd goed, en ooh wat hebben we hier nou.. de JONGERE GENERATIE !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:03:
Je kunt mij niet wijmaken dat vroeger elk feest een topfeest was

Tussen '93 en '96 heb ik maar weinig kutfeesten meegemaakt...
De feesten die kut waren, waren meestal gewoon slecht georganiseerd...
Niet door de sfeer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:04:
Qlimax is juist bezaait met jong volk

Toch ook een hoop ouderen...
Veel ouwe gabbers gaan toch voor de hardstyle, en 50 euro voor een kaartje is ook niet te betalen voor veel jonkies.
Op Sensation Black en Qlimax zag ik echt opvallend veel 30ers lopen...

Waarschuw beheerder
ruzie maken is gewoon niet nodig, jong of oud het interesseert geen klap, als je maar geen wazi bent ...... of zeg ik nu iets heeeeeel raars

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:03:
Je moet gewoon naar de juiste feesten gaan om een goede sfeer te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 9 december 2005 om 01:05:
En dan zeg ik er wat van en gewoon het lef hebben om te zeggen ik heb ook maar 2 muntjes en proberen weg te lopen

Wazi's verwachten nooit dat we wat terug zeggen:/
Waarschuw beheerder

Ik ook...dus alsjeblieft zie me niet als 1 of andere predikant... ;p

Over pogo is voor metalfeesten valt ook nog te twisten...
Zowieso hoort dat pogo wat hun doen ook niet op metalfeesten thuis...ze mogen het doen maar ze moeten niet gaan huilen als ze in de kreukels liggen... ;)

Het is iig zowieso een feit dat als je naar de algehele hardcorescene kijkt...er is namelijk meer dan de gabberscene...dan kom je tot de conclusie dat de enige scene waar het niet getolereerd word de gabberscene is... :)
Die keuze hebben ze gemaakt en die keuze dient ook gerespecteerd te worden maar die keuze geld dus niet voor de algehele hardcorescene...heb daar a.u.b. ook respect voor...

Op een feest zoals wood...een breakcore feest voor de mensen die het begrip niet kennen...word zeker wel aan moshen gedaan...en niet zo'n klein beetje ook... ;)
Als je denkt dat het daar de sfeer naar beneden haalt...nee...totaal niet... :D
Men is het daar gewend en dat word al sinds het ontstaan van die scene gedaan...
Is ooit in de gang gezet door mensen als bass terror crew...waar alec empire o.a. deel van uitmaakte...op die feesten werd al een gek gemosht en stage-diven was daar ook niet iets abnormaals...
Het publiek op die feesten bestond en bestaat nog steeds voor een groot deel uit punkers...die doen dat nu eenmaal...MAAR die doen het tenminste ook op een manier zoals het hoort...daar ligt het grote verschil...dat heeft gewoon een stukken lager "irritatie gehalte"... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:08:
ruzie maken is gewoon niet nodig, jong of oud het interesseert geen klap, als je maar geen wazi bent ...... of zeg ik nu iets heeeeeel raars

WTF hebben wazi's er nou weer mij te maken.
Ja, je zegt iets heel raats :/

Waarschuw beheerder
donateur
De jonge generatie zijn vaak wazi, met bijbehorend gedrag als gevolg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:08:
Je moet gewoon naar de juiste feesten gaan om een goede sfeer te hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:06:
Tussen '93 en '96 heb ik maar weinig kutfeesten meegemaakt...
De feesten die kut waren, waren meestal gewoon slecht georganiseerd...
Niet door de sfeer...

nogmaals; waarom steeds terugkijken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 9 december 2005 om 01:09:

WTF hebben wazi's er nou weer mij te maken.
Ja, je zegt iets heel raats

omdat we al bijna sinds het ontstaan van de topic praten over wazi's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Door jezelf 'gabber' te noemen plaats je jezelf al in een hokje en daar begint alle ellende eigenlijk al:

Wanneer ben je gabber, hoe gedraagt een gabber zich, wat draagt een gabber....

Luister gewoon naar de muziek die je lekker vind klinken en doe er voor de rest niet zo moeilijk over.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 9 december 2005 om 01:09:
Op een feest zoals wood...een breakcore feest voor de mensen die het begrip niet kennen...word zeker wel aan moshen gedaan...en niet zo'n klein beetje ook...

Als ik echt vette breakbeat/core aan heb staan dan heb ik ook echt de neiging om iets te slopen, beet te pakken en weg te gooien of te moshen...
Ik snap niet wat die nerds op hardcore aan het pogo'en zijn :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:11:
Door jezelf 'gabber' te noemen plaats je jezelf al in een hokje en daar begint alle ellende eigenlijk al:

Wanneer ben je gabber, hoe gedraagt een gabber zich, wat draagt een gabber....

Luister gewoon naar de muziek die je lekker vind klinken en doe er voor de rest niet zo moeilijk over.

hulde !

Waarschuw beheerder
Gewoon lekker hakken
laatste aanpassing