Partyflock

Forumonderwerp · 833855

Waarschuw beheerder
Mede gabbers... Ik moet met enige gemengde gevoelens toch even zeggen dat ik me de laatste tijd wat erger aan de ruzies tussen gabbers onderling. Dit gaat voornamelijk tussen de oude en nieuwe generatie. Welnu ik kan best begrijpen dat sommige die-hard gabbers van de oude generatie poepen op de lui van de nieuwe generatie, vooral omdat de oude generatie ervan het begin af aan is bij geweest. Kan ik begrijpen. MAAR dat gezeik over oooooow ik wou dat we nog in 1994/95 leefden met die goeie sfeer enzo , Hou daar alsjeblieft over op, we moeten verder, de mensheid moet verder en HARDCORE moet ook verder, wees blij dat de nieuwe generatie er is nu kent hardcore meer stromingen dan ooit en dat maakt de feesten van tegenwoordig zo mooi, ( ik wil niet zeggen dat ik op superveel feesten ben geweest maar ik heb er een paar gehad dus ik weet ongeveer waar ik over praat ). We moeten verder we kunnen niet altijd blijven terugkijken over hoe het "vroeger" was, het spijt me maar dat kan niet.
Waar ik wel kwaad om kan worden is dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten DIT KAN NIET DAAR STAAT GABBER NIET VOOR, neo-nazi's zijn geen gabbers en zullen het ook nooit worden.
Waar ik me ook aan erger is de eeuwige discussie over wie nou beter draait dan de ander. LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDE, iedereen heeft zijn eigen smaak, en maar goed ook anders zou het een hele saaie wereld zijn. maar jongens ik heb mijn hart uitgestort, als je wilt reageren doe dat dan op een nette manier, want deze Topic is niet bedoeld om te provoceren of om ruzies uit te lokken.

GABBERS UNITE

Waarschuw beheerder
samenvatting?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alinea's???
Waarschuw beheerder
donateur
Leeftijd: 17

:/

Echte gabbers.. :no:
Waarschuw beheerder
:respect:

maaruh...vince draait echt wel beter dan de gemiddelde dj!

haha nee sorry geintje,kom net uit de kroeg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:14:
GABBERS UNITE

helemaal mee eens (y)

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten

Heeft niets met gabber te maken, een gabber is een vriend waar je als vreemde zijnde een feestje mee kan bouwen ongeacht ras, kleur, etc..

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gabbers,........waar, waar.....???????

Leg die jongen is ff wat uit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Correctie: een nieuwe generatie gabbers bestaat niet
Waarschuw beheerder
adjobanda
Waarschuw beheerder
:x

Ik ben geen echte gabber (helemaal geen gabber 8) ) maar jij ook niet!! :no:

:[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:19:
Heeft niets met gabber te maken, een gabber is een vriend waar je als vreemde zijnde een feestje mee kan bouwen ongeacht ras, kleur, etc..

een gabber is geen hakker , maar je makker!! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
huh hardcore is toch dood ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op donderdag 8 december 2005 om 23:20:
Correctie: een nieuwe generatie gabbers bestaat niet

Heeeelemaal mee eens
vroeger had je gabbers
tegenwoordig niet

Waarschuw beheerder
Lol hebben jullie mij zien zeggen dat k een egte gabber ben ?
dit soort dingen bedoel k nou, daar kan ik slecht tegen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:19:
dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten

Heeft niets met gabber te maken,

tegenwoordig wel..
Waarschuw beheerder
gabbers

ruzies

gabber betekend toch vriend of maat? :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op donderdag 8 december 2005 om 23:18:
Leeftijd: 17

Echte gabbers..

wanneer ben je een echte gabber in jou ogen dan?

Waarschuw beheerder
Laten we nou niet alles letterlijk nemen jongens, jullie weten wat er bedoeld wordt en dat lijkt me genoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van richard. op donderdag 8 december 2005 om 23:24:
tegenwoordig wel..

waarom tegenwoordig wel dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:25:

okej okej die was netjes

Waarschuw beheerder
wat een onzin....
elke nerd met een getrainde rechterarm of elke brugmug van 13 met een door zn moeder gebreide angerfist trui noemt zich tegenwoordig gabber... en k snap wel dat echte gabbers daar op den duur aanstoot aan nemen dusja... so be it...
en omdat over t algemeen de grootste mongolen zich tegenwoordig gabber noemen zorgt dit ook nog eens voor ruzies onderling...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
MAAR dat gezeik over oooooow ik wou dat we nog in 1994/95 leefden met die goeie sfeer enzo

Toen was je 7, hoe de fuck kan je daar over oordelen :/
Waarschuw beheerder
Gabber?

je bent zeker Bagger (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
okej laten we het dan eens zo doen om misverstanden uit de wereld te helpen. Wanneer ben je een gabber?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:25:
waarom tegenwoordig wel dan?

waarom?
is gewoon zo..
Waarschuw beheerder
Waarom vind ik het ironisch dat dit juist uit de mond van een jonkie moet komen? :)

Die jongen heeft helemaal gelijk...hou eens op met dat geblaat over vroeger...daar heeft de hardcore idd helemaal niks aan...
Zoals ik in een ander topic al zei...vroeger...toen men nog niet zeurde over vroeger en hoe beter het wel niet was...denk daar maar eens over na!

Overigens wel te verwachten dat er weer typische onvolwassen reacties als
leeftijd: 17 jaar

moeten komen hoor... :(

Leeftijd maakte toch geen drol uit? Kleding maakte toch geen drol uit? Zoveel dingen maakten toch geen drol uit?
Waarom worden dan juist altijd die punten aangehaald om aan te tonen dat iemand niet echt gabber kan zijn? :vaag:
Hebben jullie nu ECHT niet in de gaten dat jullie je eigen idealen waar jullie zoveel waarde aan hechten compleet aan het verloochenen zijn? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:27:
Wanneer ben je een gabber?

als je de eerste feesten van buzz fuzz hebt meegemaakt:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van richard. op donderdag 8 december 2005 om 23:29:
waarom?
is gewoon zo..

vertel me eens waarom je dat zo ziet dan? ik ben van mening dat iedereen dat voor zichzelf uitmaakt en ik geef toe dat er veel rotte appels tussen zitten maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is toch? ik ga niet veel meer naar feesten maar voel me zeker nog wel gabber hoor :)

Waarschuw beheerder
Mensen zoals ik al zei ik wil geen ruzies uitlokken of provoceren, je bent gabber als je je een gabber voelt ongeacht jong of oud, en we zouden geen ruzie onderling moeten maken alleen elkaar steunen
Waarschuw beheerder
donateur
Mede gabbers... Ik moet met enige gemengde gevoelens toch even zeggen dat ik me de laatste tijd wat erger aan de ruzies tussen gabbers onderling. Dit gaat voornamelijk tussen de oude en nieuwe generatie. Welnu ik kan best begrijpen dat sommige die-hard gabbers van de oude generatie poepen op de lui van de nieuwe generatie, vooral omdat de oude generatie ervan het begin af aan is bij geweest. Kan ik begrijpen. MAAR dat gezeik over oooooow ik wou dat we nog in 1994/95 leefden met die goeie sfeer enzo , Hou daar alsjeblieft over op, we moeten verder, de mensheid moet verder en HARDCORE moet ook verder, wees blij dat de nieuwe generatie er is nu kent hardcore meer stromingen dan ooit en dat maakt de feesten van tegenwoordig zo mooi, ( ik wil niet zeggen dat ik op superveel feesten ben geweest maar ik heb er een paar gehad dus ik weet ongeveer waar ik over praat ). We moeten verder we kunnen niet altijd blijven terugkijken over hoe het "vroeger" was, het spijt me maar dat kan niet.
Waar ik wel kwaad om kan worden is dat veel mensen van de nieuwe generatie GABBER zijn geworden om andere rassen te gaan haten DIT KAN NIET DAAR STAAT GABBER NIET VOOR, neo-nazi's zijn geen gabbers en zullen het ook nooit worden.
Waar ik me ook aan erger is de eeuwige discussie over wie nou beter draait dan de ander. LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDE, iedereen heeft zijn eigen smaak, en maar goed ook anders zou het een hele saaie wereld zijn. maar jongens ik heb mijn hart uitgestort, als je wilt reageren doe dat dan op een nette manier, want deze Topic is niet bedoeld om te provoceren of om ruzies uit te lokken.

GABBERS UNITE

haal dat profielplaatje weg man
je weet niet eens wie dat is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van richard. op donderdag 8 december 2005 om 23:31:
als je de eerste feesten van buzz fuzz hebt meegemaakt

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:34:
ongeacht jong of oud

:/

Waarschuw beheerder
ach jaah ik denk maar zo, je kunt het niet iedereen naar de zin maken... toch !?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niekenuz :[ op donderdag 8 december 2005 om 23:21:
een gabber is geen hakker , maar je makker!! ;)

:respect: Osdorp :respect:

Uitspraak van TYHARO op donderdag 8 december 2005 om 23:31:
Waarom vind ik het ironisch dat dit juist uit de mond van een jonkie moet komen? :)

dat vroeg ik me ook al af. Ik wou het topic al afschrijven als dom geleuter toen ik eventjes naar z'n leeftijd keek, maar hij heeft deels wel gelijk (y)

Uitspraak van richard. op donderdag 8 december 2005 om 23:24:
tegenwoordig wel..

reacties als deze kan ik me flink aan ergeren :[ Hardcore wordt altijd in verband gebracht met rechts-extremisme, terwijl het gros hier niets mee te maken wil hebben. Hardcore wordt door sommigen misbruikt om zich achter te verschuilen, het is aan de liefhebbers zelf om hier een einde aan te maken. Hoe? Door niet als koeien achter elkaar aan te lopen. Door zich niet allemaal exact hetzelfde te kleden. Door dingen niet klakkeloos over te nemen. Geef je eigen interpretatie aan de muziek, en hou eens op met dat kuddegedrag waar hardcore altijd onderhevig aan is.

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil niet zeggen dat ik op superveel feesten ben geweest maar ik heb er een paar gehad dus ik weet ongeveer waar ik over praat

Als je d'r nooit bij bent geweest, dan kun je dr ook niet over oordelen.
Het is gewoon een feit, de sfeer in vergelijking met vroeger is zwaar kut en zou dat toevallig wat met wazi's te ,maken hebben???

Uitspraak van TYHARO op donderdag 8 december 2005 om 23:31:
Leeftijd maakte toch geen drol uit? Kleding maakte toch geen drol uit? Zoveel dingen maakten toch geen drol uit?

Leeftijd niet, maar kleding wel.
Sommige mensen denken dat je erbij moet lopen als een skinhead om hardcore te zijn, jammergenoeg gaan die mensen zich ook nog weleens gedragen naar wat ze aanhebben.
En DAT is het grote probleem...
Waarschuw beheerder
donateur
precies

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:47:
Sommige mensen denken dat je erbij moet lopen als een skinhead om hardcore te zijn, jammergenoeg gaan die mensen zich ook nog weleens gedragen naar wat ze aanhebben.

precies, kuddegedrag

Waarschuw beheerder
ben k het mee eens, precies wat ik wil zeggen skinhead heeft nisk te maken met hardcore, ze gebruiken "onze" muziek om anderen te haten, en daar is hardcore niet voor, daarover is iedereen het togh wel met me eens ?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je d'r nooit bij bent geweest, dan kun je dr ook niet over oordelen.

hij oordeelt toch niet over de feesten maar over de sfeer tegenwoordig in dit landje..en op pf..:/

Waarschuw beheerder
we houden van hetzelfde en we feesten op hetzelfde, ik iets later dan jullie, maar daarom niet minder

Waarschuw beheerder
zal allemaal wel komen omdat er zoveel meelopertjes zijn tegenwoordig:yes:

snap goed dat er mensen zich irriteren aan gastjes van net 16, stoer met hun angerfist trui en RTC bomber die ze pas met hun mamma zijn gaan halen :/ die niet verder kijken dan wat er op de box komt en wat ze van hun vriendjes op msn krijgen toegestuurd, en zich vervolgens meteen gabber noemen. :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:51:
zal allemaal wel komen omdat er zoveel meelopertjes zijn tegenwoordig:yes:

en die waren er vroeger niet? Ik liep op m'n 13e ook met een aussie rond, was precies hetzelfde :x

Waarschuw beheerder
en wat maakt het uit dat je met een rtc bomber loopt, je mag er toch wel voro uitkomen dat je van hardcore houd, als je het maar niet gebruikt om anderen te haten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Leeftijd niet, maar kleding wel.

klopt maar dat idee heb ik ook bij die verdwaalde aussie lopers van nu, en van vroeger...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:49:
ben k het mee eens, precies wat ik wil zeggen skinhead heeft nisk te maken met hardcore, ze gebruiken "onze" muziek om anderen te haten, en daar is hardcore niet voor, daarover is iedereen het togh wel met me eens ?

Maar die figuren hebben dus ook niks met skinheads te maken... ;)
De skinheads zeggen op hun beurt weer dat gabbers hun cultuur voor lul zetten...

Waarschuw beheerder
ik denk persoonlijk dat hardcore er eerder was dan skinheads... maar dat denk ik