3723x bekeken
shoe shoe
Vreemd inderdaad
Ze sparen jou nog ff Pat
Stel je voor dat iedereen zomaar opmerkingen bij je profiel kon plaatsen
Ze sparen jou nog ff Pat
Stel je voor dat iedereen zomaar opmerkingen bij je profiel kon plaatsen
Ze sparen niet alleen mij
Best vervelend als je iemand zou zijn die niet erg zelfverzekerd is..en dan kun je oppeens lezen wat anderen van je vinden
Ik vind het best, komt er dus toch een soort van functie om te zien wie er op je profiel is geweest.
En er ontstaat misschien meer ruzie door deze functie.
Opmerkingen plaatsen bij een banner is al nuttelooos..maar dit slaat alles
Hij werkt overgens nog niet vlekkeloss, aanpassen werkt nog niet en na het klikken op opmerkingen doen bepaalde links, zoals vriendjes het ook niet...
https://partyflock.nl/userUSERID/comment/COMMENTID/change.html#changecomment
beide invullen en je kunt ook je opmerkingen aanpassen
net zoon cu2 achtig iets
Ja
laatste aanpassing
Denk eerder het tegenovergestelde
ouwehoer daarmaar
ik stem tegen de nieuwe functie 
Lijkt teveel op een cu2 en sugababes achtig iets en ik vrees dat de verjonging op partyflock zo alleen nog maar ernstigere vormen gaat aannemen ....
bovendien zal het meer admin werk gaan vergen met alle gescheld in die opmerkingen
tenzij je ze zelf kunt verwijderen .....
Lijkt teveel op een cu2 en sugababes achtig iets en ik vrees dat de verjonging op partyflock zo alleen nog maar ernstigere vormen gaat aannemen ....
bovendien zal het meer admin werk gaan vergen met alle gescheld in die opmerkingen
laatste aanpassing
Neuh, vast niet toch?!
En ze hebben het al zo zwaar
en wat vond je er van??