| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Oh jee daar is die kale weerDie wil mijn plaatjes niet meer zien
ja bij zwakke mensen doen ze wat stoer. ik heb er toch een paar achterna gezeten. rennen meteen weg van schijt die kinderen. worden in hun eigen woonplaats door iedereen uitgelachen en geslagen.
buitenbeentjes worden daarom maar een wazi.
Goed fuifje,
alleen heb ik helaas moeten ervaren dat het tegenwoordig zelfs verboden is, om nog VOOR de garderobe, een FC Volendam sjaal (zo goed als onder je jas) om je nek te hebben.
"Geen enkele vorm van nationalistische uitingen is toegestaan." "Maar meneer, het is geen Holland sjaal hoor." "Ooh, nou...eehm...dan eeh.. geen voetbal aanverwante objecten toegestaan" En hup, de container in...
En na afloop retourneren, hoo maar...
Security was niet voor rede vatbaar, ondanks dat het er niet uitzag alsof ze het druk hadden...
Eikeltjes...
Niet dat die sjaal zo duur was, maar het feit opzich; de idiootste mensen met de belachelijkste outfits komen binnen. En nog VOOR ik de kans krijg om 'm in een kluis te stoppen, ben ik m'n sjaal van een, let wel, 1e divisie-club kwijt!! Beetje zielig...
maar niet zo stoer als een kale [NL]terror gabbert.
ga jij voor de spiegel je gabberpasjes oefenen op de cd van de mosselman.
lekker dames waaren er ook zekker wel aan wezig
Waren er maar meer 'Clubkutten'...... zijn stukken aantrekkelijker en vriendelijker als dat helga volk zoals jij en je vriendinnetjes
Security was niet voor rede vatbaar, ondanks dat het er niet uitzag alsof ze het druk hadden...
Eikeltjes...
te comiceel
jeusss wat een klote feest!! de sfeer was klote.. er waren veelste veel clubkutten en andere badganzen die beter thuis hadden kunnen blijven..geluid te zacht..
het is een te comiceel klote feest geworden..
vorig jaar was het echt een gods beter feesje! me mooiste feesje tot nu toe.. en dit jaar me meest klote feesje ooit!
Ten eerste: Het is COMMERCIEEL
Ten tweede: Een van de nadelen dat het commercieel is is dat er zoveel van JOUW soort volk komt (ja, de pepsnuivendeparapogorelterreurhelga's en houthakkers)
En die zogenaamde clubkutten weten iig wat ze aan moeten trekken, en zien er een stuk beter uit!
ZUCHT
Een van de nadelen dat het commercieel is is dat er zoveel van JOUW soort volk komt (ja, de pepsnuivendeparapogorelterreurhelga's en houthakkers)
En die zogenaamde clubkutten weten iig wat ze aan moeten trekken, en zien er een stuk beter uit!
wat zucht.. ze heeft toch gelijk
Nee, ze heeft slechts een mening.
Nee, ze heeft slechts een mening.
Ik snap wel dat jullie een mening geven . Maar ik vind dat sommige mensen TE beperkt denken!
Probeer niet te worden als de mensen waar je een hekel aan hebt!
Want dan ga je op hun lijken .
Jongens, wat zijn jullie toch geërgerd bezig. Weet je wat veel irritatie zou voorkomen bij mij? Een spellingcorrector op de forumberichten. En dan mag verder iedereen de mening verkondigen die hem anders van binnen opvreet