Partyflock

Forumonderwerp · 832556
1 volger · 23848x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel rare gaste ,die dr heen waren hoe t was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 5 december 2005 om 19:19:
Oh jee daar is die kale weer :P Die wil mijn plaatjes niet meer zien :P

nee weetje wat het is, ik word een beetje moe van de gezeur van jou (F)
volgens mij weet iedereen nou wel hoe jij over pogo denkt , want dat vertel je in elk forum onderwerp wel minstens 3 keer;)

word gewoon een beetje moe van dat gezeik:(
ga tog ook niet elke dag lope zeiken over hakkende mense???
Waarschuw beheerder
donateur
eusss wat een klote feest!! de sfeer was klote.. er waren veelste veel clubkutten en andere badganzen die beter thuis hadden kunnen blijven..geluid te zacht..
het is een te comiceel klote feest geworden..

vorig jaar was het echt een gods beter feesje! me mooiste feesje tot nu toe.. en dit jaar me meest klote feesje ooit!

De 2gen op legerkisten :vaag: Jij met deze mening maakt mijn ooit zo mooie wereld samen met je vriendjes en vriendinnetjes helemaal kapot.

Zoek alsjeblieft een andere interesse voor de rest van je jeugd :vaag:

Waarschuw beheerder
Pagan tegenover een jaar of 3-4 terug is het aantal kistendragers toch hard verminderd hoor...

Je zou blij moeten zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:37:
ja bij zwakke mensen doen ze wat stoer. ik heb er toch een paar achterna gezeten. rennen meteen weg van schijt die kinderen. worden in hun eigen woonplaats door iedereen uitgelachen en geslagen.
buitenbeentjes worden daarom maar een wazi.

zo hey jij bent stoer :nee:
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
Goed fuifje,

alleen heb ik helaas moeten ervaren dat het tegenwoordig zelfs verboden is, om nog VOOR de garderobe, een FC Volendam sjaal (zo goed als onder je jas) om je nek te hebben.
"Geen enkele vorm van nationalistische uitingen is toegestaan." "Maar meneer, het is geen Holland sjaal hoor." "Ooh, nou...eehm...dan eeh.. geen voetbal aanverwante objecten toegestaan" En hup, de container in...
En na afloop retourneren, hoo maar... :(
Security was niet voor rede vatbaar, ondanks dat het er niet uitzag alsof ze het druk hadden... :frusty:
Eikeltjes...

Niet dat die sjaal zo duur was, maar het feit opzich; de idiootste mensen met de belachelijkste outfits komen binnen. En nog VOOR ik de kans krijg om 'm in een kluis te stoppen, ben ik m'n sjaal van een, let wel, 1e divisie-club kwijt!! Beetje zielig... :(

Of had dit in het voetbalforum gehoord?
Waarschuw beheerder
donateur
FC Volendam sjaal

Heb ik 13 jaar een kaart van gehad :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op maandag 5 december 2005 om 19:38:
zo hey jij bent stoer

maar niet zo stoer als een kale [NL]terror gabbert. :frusty:

ga jij voor de spiegel je gabberpasjes oefenen op de cd van de mosselman.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 5 december 2005 om 19:33:
Zoek alsjeblieft een andere interesse voor de rest van je jeugd :vaag:

troost mijn jeugd zit er wel zon beetje op(f)
en wrom zou ik omdat jij dat wil,
nooit van me leve :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Super feest!

Vanaf Partyraiser ging ik echt helemaal los!

(Y)

Waarschuw beheerder
thunderdome was weer een gruwelijke bedoeling lekker heel de nacht alleen maar knalle, vette lasershow, goeie sfeer en KKHARD LOS!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowdy B op maandag 5 december 2005 om 19:38:
Goed fuifje,

alleen heb ik helaas moeten ervaren dat het tegenwoordig zelfs verboden is, om nog VOOR de garderobe, een FC Volendam sjaal (zo goed als onder je jas) om je nek te hebben.
"Geen enkele vorm van nationalistische uitingen is toegestaan." "Maar meneer, het is geen Holland sjaal hoor." "Ooh, nou...eehm...dan eeh.. geen voetbal aanverwante objecten toegestaan" En hup, de container in...
En na afloop retourneren, hoo maar... :(
Security was niet voor rede vatbaar, ondanks dat het er niet uitzag alsof ze het druk hadden... :frusty:
Eikeltjes...

Niet dat die sjaal zo duur was, maar het feit opzich; de idiootste mensen met de belachelijkste outfits komen binnen. En nog VOOR ik de kans krijg om 'm in een kluis te stoppen, ben ik m'n sjaal van een, let wel, 1e divisie-club kwijt!! Beetje zielig... :(

je ben niet de enige , eg een trieste bedoeling
moest al me speldjes afdoen , net as of ik met me jas de zaal in ga:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:41:
maar niet zo stoer als een kale [NL]terror gabbert. :frusty:

ga jij voor de spiegel je gabberpasjes oefenen op de cd van de mosselman.

hey een ding scheeld , ik hoef niet stoer te oen om lekker mezelf te kunne zijn , en jij zo te zien wel mooie rel schopper , die mense moete ze juist buite de deur houden
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
van welke site zijn allemaal foto's gemaakt op thunderdome?

zou die gene die er een paar weet zo lief zijn om ze in een pb'tje te sturen?

thnx (F)

Waarschuw beheerder
ik vond t gewoon een goei feestje :bounce::bier:
kan me ook nie echt intressere wat andere er van vonden:devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:47:
thunderdome was weer een gruwelijke bedoeling lekker heel de nacht alleen maar knalle, vette lasershow, goeie sfeer en KKHARD LOS!

over knalle gesproken , dat sloeg ook weer nerges op :S
doet me denke aan MOH :(
Waarschuw beheerder
donateur
wat me wel op viel is dat security zo'n beetje niets tegen de drugs deed daar ;p

Waarschuw beheerder
en waar waaren jullie allemaal op de afterparty we zijn nog even lekker doorgegaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van niels_chevy_v8power op maandag 5 december 2005 om 18:58:
lekker dames waaren er ook zekker wel aan wezig

Zeker :yes: Dat is ook wel positief 8)

Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 5 december 2005 om 19:29:
Waren er maar meer 'Clubkutten'...... zijn stukken aantrekkelijker en vriendelijker als dat helga volk zoals jij en je vriendinnetjes

Haleluja! :respect:

Uitspraak van Rowdy B op maandag 5 december 2005 om 19:38:
Security was niet voor rede vatbaar, ondanks dat het er niet uitzag alsof ze het druk hadden...
Eikeltjes...

Zeker eikeltjes. Heb er geen goed woord voor over!

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het wel wat ik kan me niet alles meer herinneren! En ik heb me pietje ook nog terug gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 18:50:
jij spoort niet :no:

vond er egt geen ene tering aan.
nee, geef mij nightmare maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Verassend... weer die kut discussie!
Waarschuw beheerder
haha partyraiser was vet :bounce:

1...2...3 en stap....1...2...3 en draai :D
RAGRAGRAGRAG :D

Waarschuw beheerder
donateur
mwah..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Webber op maandag 5 december 2005 om 20:17:
haha partyraiser was vet

1...2...3 en stap....1...2...3 en draai
RAGRAGRAGRAG

jaa dat was t nummer van een vriend van 2 vrienden van ons:D lui helemaal gek toen die werd gedraaid:bounce: (Y) kickenn nummer:yes:

Waarschuw beheerder
waren er maar alleen maar zogenaamde clubkutten:yes:,
beter dan al dat foute wazi volk:yes:.
maar das toch iets wat niet voorkomen kan worden dus daar moet je maar mee leren leven.
het geluid was trouwens dramatisch, echt een aanfluiting op 2004:no:,
daarom zou het ook mooi zijn als iedereen ging klagen bij ID&T zodat we volgend jaar misschien weer een thunderdome 2004 waardig volume krijgen waar we met ze alle voor bijna 50 euro toch wel recht op hebben.
het was wel gezellig:bier:, mooie decoraties ook:yes:,
maar dat geluid was om te janken:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ALs iedereen zich nu eens met zichzelf bezig houd!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:49:
te comiceel

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:49:
jeusss wat een klote feest!! de sfeer was klote.. er waren veelste veel clubkutten en andere badganzen die beter thuis hadden kunnen blijven..geluid te zacht..
het is een te comiceel klote feest geworden..

vorig jaar was het echt een gods beter feesje! me mooiste feesje tot nu toe.. en dit jaar me meest klote feesje ooit!

:cheer: JIJ BENT ZEKER DE SLIMSTE THUIS :cheer:

Ten eerste: Het is COMMERCIEEL
Ten tweede: Een van de nadelen dat het commercieel is is dat er zoveel van JOUW soort volk komt (ja, de pepsnuivendeparapogorelterreurhelga's en houthakkers)
En die zogenaamde clubkutten weten iig wat ze aan moeten trekken, en zien er een stuk beter uit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:28:
Ten eerste: Het is COMMERCIEEL
Ten tweede: Een van de nadelen dat het commercieel is is dat er zoveel van JOUW soort volk komt (ja, de pepsnuivendeparapogorelterreurhelga's en houthakkers)
En die zogenaamde clubkutten weten iig wat ze aan moeten trekken, en zien er een stuk beter uit!

ZUCHT
Waarschuw beheerder
sjow... net klaar met werken en 14 pagina's met reacties doorlezen... oh wat ben ik moe :S ben echt kapot men.. vrijdag hele dag werken , 's nachts 2 uur slapen, zaterdag hele dag werken.. 's nachts TD ofcourse.. kom ik om 10 over 10 's ochtends het huis binnenstappen, belt me coach op: ej stefan, om 10 uur verzamelen was het he.. ik: oja ik kom eraan! Dus hup.. voetbaltas mee en gaan! nog ff 1,5 uur flink rondrennen over het veld en dan naar huis.. zondagavond om 6 uur me bed in om 12 uur later op te staan en nog moe... :( maar ja.. wat viel TD tegen zeg... maarja :) opzich wel veel lieve mensen gezien :) grotendeels in de 2e zaal maar toch :D en ook veel mooie meiden trouwens 8)

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:28:
Een van de nadelen dat het commercieel is is dat er zoveel van JOUW soort volk komt (ja, de pepsnuivendeparapogorelterreurhelga's en houthakkers)

Mee eens, zoals altijd.

Owja en NL Queen leipheid gedoe:

Thunderdome is vanaf de eerste editie al commercieel. Noem mij eens een feest dat voor jouw niet commercieel is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:33:
Thunderdome is vanaf de eerste editie al commercieel. Noem mij eens een feest dat voor jouw niet commercieel is?

idd.. welk feest word niet georganiseert om geld te verdienen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op maandag 5 december 2005 om 20:32:
wat zucht.. ze heeft toch gelijk

Nee, ze heeft slechts een mening.

De een noemt de ander clubkut, die noemt de ander weer wazi. Als iedereen nu eens lekker naar zichzelf kijkt en niet iedereen in hokjes plaatst. Wordt daar ZO moe van!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 5 december 2005 om 20:35:

Ja, die velen met mij delen geloof ik, en ik mag nog altijd mn mening geven toch?

Zie het namelijk niet zo zitten om met alle winden mee te waaien ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 5 december 2005 om 20:35:

hmmm... dat is zo jah... sorry (F) had ff niet door dat een mening meteen feit is :P

maar ik deel haar mening ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:37:
Ja, die velen met mij delen geloof ik, en ik mag nog altijd mn mening geven toch?

maar velen ook niet als ik het aantal van dat volk zo op feesten bekijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op maandag 5 december 2005 om 20:39:
maar velen ook niet als ik het aantal van dat volk zo op feesten bekijk...

Nee ok, maar dat maakt mij ook helemaal niets uit, tis toch mijn mening ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wel dat jullie een mening geven :-). Maar ik vind dat sommige mensen TE beperkt denken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 5 december 2005 om 20:41:
Ik snap wel dat jullie een mening geven . Maar ik vind dat sommige mensen TE beperkt denken!

Tjah, zij begint met een beperkte mening, die vraagt om een beperkte reactie toch? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:42:
Tjah, zij begint met een beperkte mening, die vraagt om een beperkte reactie toch?

Probeer niet te worden als de mensen waar je een hekel aan hebt!

Want dan ga je op hun lijken :-).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongens, wat zijn jullie toch geërgerd bezig. Weet je wat veel irritatie zou voorkomen bij mij? Een spellingcorrector op de forumberichten. En dan mag verder iedereen de mening verkondigen die hem anders van binnen opvreet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fuck fuck fuck fuck thunderdome
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor iedereen die er geen kk aan vond. en dat het een k*t feest was met verkeerde mensen en zo blijf de volgende x lekker thuis.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 5 december 2005 om 20:45:
Probeer niet te worden als de mensen waar je een hekel aan hebt!

Want dan ga je op hun lijken .

Ja dat is ook zo :)

(ff voor de duidelijkheid, ik heb geen hekel aan ze, als ze mij met rust laten vind ik het allemaal prima)
Maar als ze weer met van die bekrompen uitspraken komen dan hebben ze het bij mij alweer verpest
(maar goed, daar ben ik zelf nu ook een beetje mee bezig )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:49:
voor iedereen die er geen kk aan vond. en dat het een k*t feest was met verkeerde mensen en zo blijf de volgende x lekker thuis

pcies (Y) ik vond toppie feest :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 5 december 2005 om 20:51:
pcies ik vond toppie feest

Ik ook :D

Het is zo gezellig als je het zelf maakt, nou, ik heb me super vermaakt van begin tot eind :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:50:
(maar goed, daar ben ik zelf nu ook een beetje mee bezig )

Daar doelde ik ook op! Maar het is je vergeven hoor :-D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van willemdvdd op maandag 5 december 2005 om 20:46:
Jongens, wat zijn jullie toch geërgerd bezig. Weet je wat veel irritatie zou voorkomen bij mij? Een spellingcorrector op de forumberichten. En dan mag verder iedereen de mening verkondigen die hem anders van binnen opvreet

Ik ga niet maandagavond na een zeer vermoeiend weekend nog eens gaan kijken of ik mijn tekst wel in correct ABN typ. Nu ik dit typ ben ik ook even jou tekst aan het nalezen en het woordje "En" kan nooit gebruikt woorden na een punt voor zover ik weet, in ieder geval niet zoals jij dat woord nu gebruikt. Ik heb nu speciaal voor jou beetje opgelet of ik het in correct Nederlands typ en dat is aardig gelukt denk ik zo.

Waarschuw beheerder
Beste vrienden en vriendinnen,

Er is hier weer een hele discussie onstaan over mensen die zich anders kleden en andere normen en waarden hebben.
Ik snap het discussiepunt eigenlijk niet.Moet je mensen op hun uiterlijk beoordelen? zo ja wat zijn hier voor de criteria?
In mijn ogen als je mensen op hun uiterlijk beroordeelt en ze allemaal 1 naam geeft ben je dus aan het
discrimineren.
En als je naar hardcore feesten gaat kun je deze mensen tegenkomen ja het zij nu eenmaal zo.

Maar volgens mij ging het in dit topic over hoe het was op Thunderdome.Ik vond het een mindere editie het geluid was aan de zachte kant en ik vond dat de zaal stil stond.
Waarschuw beheerder
NIET ZO ZEIKEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!
thunderdome was zekker weten een vet feest heb me egt wel ff vet vermaakt lekker staan raggen daarzo :D

op naar masters of hardcore!!!!!!!
heb er zin in uiteraard!!!!!:D