| Betreft: | evenement: QrimeTime, zaterdag 31 december 2005 om 20:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 17:17:Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op zondag 11 december 2005 om 13:22:
dan ga je toch lekker niet joh stumperd... oooeeww twee trapjes omhoog bang dat je moe wordt? dan dans je zeker ook niet he dooie?
Whahahahaha
Damn deze meid heeft pit
Cker
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:01:plaats hebben we wel nodig, hoeft nie uiverkocht te zijn!!
Gewoon ruimte creeeren. Hoe vol het ook is, IK heb altijd plaats genoeg. Vreemd he
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 19 december 2005 om 18:04:Hoe vol het ook is, IK heb altijd plaats genoeg. Vreemd he
Deodorant een vreemd woord voor je?
Q-dance gebeld, t raakt deze week uitverkocht
afgelopen vrijdag nog 4 kaarten kunnen halen, dus zover is het nog niet in ieder geval, enne...
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op vrijdag 2 december 2005 om 12:24:lekker boeiend we gaan gewoon feesten, vol of niet vol.
Als een feest is uitverkocht, maakt dat het feest dan beter? Bullshit!
Qrime Time gaat knallen worden, vol of niet vol!
zekers wel
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 17:17:Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op zondag 11 december 2005 om 13:22:
dan ga je toch lekker niet joh stumperd... oooeeww twee trapjes omhoog bang dat je moe wordt? dan dans je zeker ook niet he dooie?
Whahahahaha
Damn deze meid heeft pit
haha zeker
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:24:afgelopen vrijdag nog 4 kaarten kunnen halen, dus zover is het nog niet in ieder geval, enne...
www.q-dance.nl
Uitspraak vanHardstyle Frequency
op dinsdag 20 december 2005 om 20:24:
afgelopen vrijdag nog 4 kaarten kunnen halen, dus zover is het nog niet in ieder geval, enne...
www.q-dance.nl
dan was ik dus nog op tijd