Partyflock

Forumonderwerp · 831367

Waarschuw beheerder
Wie heeft er weleens geexperimenteerd met ouija boards en dergelijke zaken als glaasjesdraaien? Ik ben 't net eens afgegaan op zoek naar ouija boards. Het viel me op dat er verdomd veel varianten zijn. Wie is er weleens mee aan de haal geweest? Of misschien wel helemaal into it?
Waarschuw beheerder
donateur
:no: begin er niet aan
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 29 november 2005 om 13:06:
begin er niet aan

inderdaad

Waarschuw beheerder
Bedenk me wel meer dan 2 x hoor in dat geval. Wil alleen weleens wat ins en out horen. En Do's en don'ts.
Waarschuw beheerder
donateur
niet bedenken, gewoon niet doen

Waarschuw beheerder
Te gevaarlijk en onbekend voor mij om er mee te experimenteren:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Glaasje legen is veel leuker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:03:
ouija boards en dergelijke

kheb et één keer gedaan, maar ik geloofde er ni in, dus werkte het ook ni :p

*edit*
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:29:

absoluut :d maar vooral als je daarna het glaasje terug vult ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je niet gelooft werkt t niet.
Geloof je wel pas dan op en doe t niet zomaar.
Het is onbekend en idd gevaarlijk terrein.
Dingen liever laten zoals het is.
En uit mijn ervaringen --> Ik doe t NOOIT meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou dat nooit durven :nee:

En dus ook nooit doen :nee:
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook 1 keer gedaan en ik ben echt nog nooit zo bang geweest! dus als je er over twijfelt zou ik het echt nooit doen! het is echt heel eng!

Waarschuw beheerder
donateur
als iemand het nou even uitprobeert en de ervaringen vertelt....dan scheelt het mij weer want ik zal er NEVER NOOIT NIET aan beginnen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, maar ik heb het lef niet om er mee te gaan beginnen ;)
Dus.. laat maar (Y)
Waarschuw beheerder
ik heb een keer glaasje gedraaid.. we hadden een bord met allemaal letters en een ja en een nee! na allemaal vragen te hebben gesteld kregen we contact met een overleden iemand. Ik deed het samen met twee vriendinnen.. 1 vriendin was voor heel wat jaren terug een oma verloren en er was niemand van ons die die naam wist... dus we vroegen met wie we contact hadden... en toen werd de naam van die vriendin haar oma genoemd...! en wij geloofden het niet dus wij vroegen of bewijs.. en toen gingen 2 keer de lichten aan en uit en er werd met een deur geklapt! DOOD ENG!!!

Waarschuw beheerder
Ik doe het echt NOOIT meer

Waarschuw beheerder
Mwja, ik hoor van iedereen die er mee bezig is geweest dat het altijd wel verkeerd uitpakt. Een geintje of een keer proberen is vaak al link. En als je hooked bent ...
Waarschuw beheerder
Je moet het zowiezo niet doen als je het als geintje wil! Want dat is nog gevaarlijker dan dat je het echt serieus wil proberen! Er staan verhalen op internet van mensen die het voor de grap deden en die hadden toen in een keer een stem in hun hoofd die constant maar zei: spring voor de trein ofzo... en neem aan dat je daar niet op zit te wachten??

Waarschuw beheerder
De theorie achter dit bord , is dat je een mogelijk heid bied (een soort open deur) voor entiteiten om contact met je te leggen.

Het gevaar schijnt em te zitten in dat niet jij kiest wat er door komt maar aan de ander kant de keus word gemaakt.

Ik kan je verzekeren dat niet alles wat er aan die kant zit vriendelijk is, laat staan of we er wel zeker van zijn dat alles wel een menselijke origine heeft gehad(afkomst).

Plus dat het al vaak genoeg gebeurt is dat de mensen contact hebben gemaakt met iets en vervolgens er nooit of maar met moeite weer vanaf kwamen.

MIJN ADVIES!!! afblijven..... en kan je het toch niet laten, betrek er dan geen onwetende of onschuldige personen bij.

Waarschuw beheerder
Ik wil het binnenkort wel doen maar dan ook alleen als me vriend erbij is.
Aangezien hij dit soort dingen van kleins af aan al bestudeerd en weet wat de gevaren zijn en hoe sterk je van binnen moet zijn om het uberhaupt te kunnen doen.
Ik zal vandaag wel vragen of hij wat van zijn ervaring hier neer wil zetten aangezien je graag ervarings wil horen. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:16:
hoe sterk je van binnen moet zijn om het uberhaupt te kunnen doen.

Bij het glaasje draaien is het zowiezo de zwakste schakel degene die de problemen krijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een Ouija-board. Ooit eens zelf gemaakt. Hij is vet mooi al zeg ik het zelf. Ik zal er zo eens even een foto van maken.. :)
Ik ben er ook een tijdje heel veel mee bezig geweest, en *gelukkig) is er nog echt iets gebeurd waar ik niet omheen kon. Het was op eel leeftijd waar ik gevaren nog niet zo heel goed snapte. In die tijd was ik 's nachts als de dood om naar de WC te gaan en bij elk geluidje sprongen de waanideëen m'n kop in. 8)
Nee, ben blij dat er nooit iets gebeurd is.. :)
Wel is er ooit iets bizars gebeurd;
Ik en m'n neefje waren bezig bij mij op zolder. Mijn zolder is verdeeld in 2 ruimtes; een zit-ruimte en een berging. Wij zaten dus in de zit-ruimte en naast ons hoorde we ineesn, tijdens dat we bezig waren, een heel hard geluid op de kamer naast ons (de berging dus). Wij gingen kijken en waar het daarvoor een pleuris pokke tyfus bende was daar, was nu ineens alle keurig netjes op geruimd. Echt, het leek alsof iemand z'n uiterste best had gedaan om het op te ruimen. Echt mega vaag! Leuk zal je denken, dan hoef je het zelf lekker niet meer op te ruimen, maar het is natuurlijk gewoon heel erg raar.
Toch heb ik altijd zoiets gehad van, misschien had ik me vergist en was alles al gewoon netjes opgeruimd vóór we eraan begonnen. Maar ik had het mijn moeder nog gevraagd of zij het had opgeruimd in die dagen ervoor, maar ze antwoordden toen dat dat niet het geval was. Erg vaag dus... Zeker door dat harde geluid wat we hoorde!
Maargoed, 100% zeker weten doe ik het toch niet.
Al met al op dat na, heb ik nooit echt een zwaar overtuigend gebeurtenis met glaasjedraaien/ouija boarden gehad voor zover ik me kan herinneren. En eigenlijk ben ik daar alleen maar blij om. ;)
Die geesten wereld bestaat, dat weet ik 95% zeker. En ik hoef daar verder niet mee te communiceren op die manier. :)

Ik zal zo even mijn ouija board posten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady G-Force op dinsdag 29 november 2005 om 13:53:
Ik heb het ook 1 keer gedaan en ik ben echt nog nooit zo bang geweest

wat gebeurde er dan allemaal .. ik ben ook heel nieuwsgierig wat mensen allemaal hebben gehoord en gezien!

Waarschuw beheerder
donateur
Ouija-board

Even met mijn webcam gemaakt:P

Kopen?o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en dat ding werkte ook nog echt? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard. Wat denk jij dan?
Denk je dat die eerst ingestraalt moet worden ofzo voordat die werkt?:vaag:
Waarschuw beheerder
Ben best wel bijgelovig :bloos: en met traditionele Indonesische verhalen opgegroeid/opgevoed....

Gewoon NIET aan beginnen!!! Kan alleen maar shit van komen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:55:
Uiteraard. Wat denk jij dan?
Denk je dat die eerst ingestraalt moet worden ofzo voordat die werkt?

vind een echte toch mooier :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hij verschilt niet zo met een "echte" hoor.. o:)
Misschien een beetje lastig te zien alleen op zo'n webcam foto :P

Maargoed, een mooie authentieke houten board waar de letters zijn in gegrafeerd enzo is natuurlijk wel mooier.. maargoed..
Het werkt allebij wel hoor. Zelf met eigen gemaakte lettertjes van papier en een wijnglas werkt al.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja, ik had ook nog zo'n wijzer waarmee je over het board schoof om de letters mee aan te wijzen. Alleen die probeerde ik net te zoeken maar kon 'm niet meer vinden :(

Waarschuw beheerder
Is er nou werkelijk helemaal niemand die concreet iets akn neerzetten over de gevaren? Dus bijvoorbeeld voorbeelden ofzo? Dat vage gebangmakerij irriteerd me echt mateloos!

Dus! VERTELLEN!

Hopsa! Komaan! Ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
donateur
http://users.pandora.be/aura.oasis/Ouija.html
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik wil ook wel persoonlijke verhalen horen :jaja: of is er niemand die het nog na kan vertellen? ;)

Waarschuw beheerder
moet het meegemaalt hebben, k heb dr nooit echt in geloofd totdat ik t n keer deed en dat was gelijk ook de laatste keer ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga het niet meemaken ook :nee:
Waarschuw beheerder
klinkt eng wat is dat zo boord?
Waarschuw beheerder
Ik zou t niet doen als ik jou was, Ik heb het een aantal keren gedaan en het was niet chill! gewoon niet doen!! En als je t dan toch wilt doen,ga naar ene speciale winkel waar mensen werken die er alles vanaf weten!koop niet zomaar een bord zonder informtie!!! suc6 (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zustertje op dinsdag 29 november 2005 om 16:46:
klinkt eng wat is dat zo boord?

Ken je dat niet?

Daar ken je geesten mee oproepen zeg maar :9

Waarschuw beheerder
Is er nou werkelijk helemaal niemand die concreet iets akn neerzetten over de gevaren? Dus bijvoorbeeld voorbeelden ofzo? Dat vage gebangmakerij irriteerd me echt mateloos!

Ik denk er ook zo over.
Geloof er totaal niet in, volgens mij krijgen mensen gewoon last van waan-ideeën omdat ze er in geloven en bang zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 29 november 2005 om 13:06:
begin er niet aan

jawel begin er juist aan !
volgens mij is dat vet koel
ik moet ook zo'n bord hebbe

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:54:
Geloof er totaal niet in, volgens mij krijgen mensen gewoon last van waan-ideeën omdat ze er in geloven en bang zijn.

ik geloof er wel in, maar je moet gewoon nooit bang zijn, dan kan je para worden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:54:

Dat denk ik nou ook, en iedereen versterkt elkaars angsten.
Ook dat kan gevaarlijk zijn voor mensen die daar vatbaar voor zijn...

Kijk de film 'Long Time Dead' maar eens, gaan een zooitje gasten helemaal waus van de coke en de pillen een ouija sessie doen, wedden dat je dat echt uit je hoofd laat :D

Waarschuw beheerder
Als je ziet hoeveel mensen de gordijnen in vliegen bij het zien van een muis. Dat is ook door de samenleving ingeprate angst, wat stelt zo'n beestje voor.
Dan wil ik ook wel geloven dat je uiteindelijk vanzelf wel stemmen in je kop gaat horen als je zoiets gaat doen met het idee "dat er misschien weleens een geest wat zou kunnen zeggen".

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:27:

Dus! VERTELLEN!

Hopsa! Komaan! Ben benieuwd!

Ja dat irriteert mij ook altijd behoorlijk ja. Iedereen heeft maar van alles meegemaakt, maar niemand weet echt goed in detail te vertellen wát er precies gebeurd was. Mensen moeten weten dat hier al skeptisch tegenaan gekeken wordt door de aanhangers van de wetenschap. Je maakt het er natuurlijk met dat vage gebrabbel niet beter op.
Ik heb m'n verhaaltje verteld zoals je kan lezen, ik heb verder nooit zoiets meegemaakt waarvan ik kan zeggen dat het onomstotelijk was dat ik te maken had met entiteiten. Ik zal dat soort dingen dan ook nooit gaan verzinnen om aandacht of om sensatie ofzo. En ik hoop dat anderen dat ook niet doen! Vind het echt heel erg triest als je zoiets gaat verzinnen ofzo. Blijf gewoon realistisch!

Waarschuw beheerder
Heb het ook ooit gedaan. Bij mij gebeurde er nix engs. Ja, het glas verschoof vanzelf, maar goed dat verwachtten we al. Verder was het niet echt boeiend, weet niet eens meer wat er nu precies gezegd werd maar volgens mij kwam er nix bijzonders uit (we probeerden iemand te spreken, maar dat mocht kennelijk niet).

Waarschuw beheerder
mn ouder zijn er NU mee bezig!! van mn broertje
hij komt niet echt door

Waarschuw beheerder
de "geest "komt niet echt door, k blijf lekker boven zitten,maar ze zijn er mee gestopt..opgevers..maargoed..je ben wel nieuwsgierig,maar mee doen..:no: thanks,laat ze liever "rusten"heb nog te veel te verwerken om dat te gaan doen

Waarschuw beheerder
NOOIT DOEN!
Want de kans is zooooo groot dat je contact maakt met de "verkeerde" en dat bijv. "lifters" krijgt.
Je kan beter naar een paragnost gaan, wel een goeie want je wordt snel belazerd!

Waarschuw beheerder
ja NOOIT DOEN< is echt gevaarlijk gewoon. staat veel info over op internet, met mensen die ervaring hebben daarmee. Nou ik mag t zo ie zo niet me pa maakt me af en hoef dan nooit meer te komen, dus ik heb t ook nooit gedaan.

Alleen doen wanneer er een ervaren persoon bij is, paragnost, bijvoorbeeld maar ook daar moet je mee oppassen want iedereen zegt tegenwoordig dat hij/zij er een is

Waarschuw beheerder
Ik heb wel ooit met wat meiden met ronde tafel gedaan met letters en we hadden 3 x dezelfde n8merrie achter elkaar.
Maar ik heb gezegd ik doe het alleen als me vriend erbij is en dat doet.
Maar wat ook vaag is me vriend en ik zaten de film blair witch project te kijken en ineen zei die kijk daar staat iemand...... dus ik goed kijken maar zag gewoon werkelijk waar niemand staan:S.
En laatst ook hij doet ook pendelen.
Hij merkte toen wat en zei tege mij dr zit iemand naast mij.
Ik dacht echt zo waar heb je het over.
en waar ik zat was het warm want kachel stond een en op de andere bank was het ook warm.
maar toen deed ik me arm naast mij op de bank en daar zat een plek die gewoon ijskoud was.
En daar zat de kachel ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Erg mee oppassen :)
Waarschuw beheerder
ik heb nooit aan ouija borden gezeten maar wel pendelen.
je moet met alle vormen van oproepen voorzichtig zijn met de geesten die je krijgt ze zijn namelijk niet allemaal goed.
der zijn veel varianten van ouija borden omdat ze meestal door verschillende mensen gemaakt worden.
ze hebben allemaal behoefte aan iets dat hun eigen is en hunzelf weergeeft.

als je hier ooit mee wil beginnen watch out
Waarschuw beheerder
ik begin er niet an , er loopt/zweeft te veel rond
waar ik niks mee te doen heb ..
( sorry jongens )
Waarschuw beheerder
LSD en Ouija Board :)

Waarschuw beheerder
aasje legen is veel leuker

:jaja:
Waarschuw beheerder
Over het algemeen kan het niet zo heel veel kwaad, met ouija moet je gewoon opletten dat je altijd de sessie afsluit en dat je een sessie afbreekt als het je te weird word :)

Zeker weten:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 19 december 2005 om 09:07:
Over het algemeen kan het niet zo heel veel kwaad, met ouija moet je gewoon opletten dat je altijd de sessie afsluit en dat je een sessie afbreekt als het je te weird word

ja das makkelijk gezegt easy gedaan maar wat als je last van die intenties blijft houden wat doe je dan :/
nee is niet gevaarlijk :no:
maar ondertussen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou zeg... jij noemt jezelf Queen of death en je schijt al in je broek voor een paar doden die nog rond dwalen op aarde?? 8)

Mietje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:24:
Nou zeg... jij noemt jezelf Queen of death en je schijt al in je broek voor een paar doden die nog rond dwalen op aarde??

nee dat niet. ik ben der niet bang voor maar ik heb al heel wat dingen meegemaakt zelfs zonder zo'n bord en dan kijk je inderdaad wel wat beter uit ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:24:
Mietje...

het grootste mietje zegt wat :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn broertje en een vriend van hem..hebben een keer glaasje gedraaid op mijn kamer (want het lukte niet op hun kamer..dus gingen ze er maar vanuit dat ze op mijn kamer zaten..) Ik kwam binnen terwijl ze bezig waren en ze schrokken zich dood :P Ik heb ze natuurlijk mijn kamer uitgetrapt en gevraagd of ze zich wel helemaal lekker voelde.. :S

Maargoed..ik kwam net van een slacht-eenden boerderij (waar ze die beestjes opfokken) en had stiekemd daarvandaan een baby-eendje gesmokkeld :P En die wou ik op mijn kamer laten slapen in een caviabak :P (ik was nog jong)

Dus toen ik me klaar ging maken om te slapen..wilde ik de bak naast mijn bed hebben..dus ik pakte een tafeltje en zette de kooi erboven op..maar de tafel was te klein en de kooi viel telkens naar een zijkant..dus heb ik mijn bureaustoel er ook ondergezet zodat de kooi bleef staan.

Mijn bed stond naast de deur en de bak met het eendje erin stond tegen de deur aan..en de deur kon alleen naar binnen open..dus niemand kon mijn kamer inkomen, omdat de bak ervoor stond.

Dus word ik de volgende ochtend wakker (das logisch) en staat opeens de bureaustoel terug achter het bureau en de bak met het eendje erin staat te balanceren op het tafeltje.. :S :S

Ook lekker vaag..en zo heb ik wel vaker iets meegemaakt..dus mijn advies..ga er niet te luchtig mee om..en zoek het niet bewust op..want natuurlijk kan het ook gevaarlijk zijn.

(K)(K)(K)-ies Jaimy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 19 december 2005 om 13:52:
pendelen doe je met je onderbewust zijn, dus dit is niet gevaarlijk.

nee kan ook op een andere manier ;)
maar inderdaad grotendeels word het gebruikt bij je onderbewustzijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja als je idd bewust gaat vragen of de geesten je willen helpen met antwoorden..is het idd anders..maar gewoon vragen stellen..is met je onderbewust zijn.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 19 december 2005 om 14:01:
ja als je idd bewust gaat vragen of de geesten je willen helpen met antwoorden..is het idd anders..

over dat gedeelte heb ik het :yes:
Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 19 december 2005 om 14:01:
maar gewoon vragen stellen..is met je onderbewust zijn..

das het andere klopt ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nooit gedaan zal t ook nooit doen:no: maar iedereen zet hier neer nooit doen en ik doe t nooit meer maar niemand verteld wat er gebeurd is:s
bang???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 19 december 2005 om 15:33:
maar niemand verteld wat er gebeurd is

ik heb het nog nooit gedaan maar weet wel wat er kan gebreuren uit verhalen die ik heb gehoort
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op maandag 19 december 2005 om 15:37:
weet wel wat er kan gebreuren uit verhalen die ik heb gehoort

ja en wat heb je dan gehoord???
kijk.. en zo zet niemand er iets neer:/ haha ik wil verhalen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 19 december 2005 om 18:03:
ja en wat heb je dan gehoord???
kijk.. en zo zet niemand er iets neer haha ik wil verhalen

nou als ik al dingen hoor van tafels halve meters boven de tafel omdat die personen het als een grap zagen dan haak ik al af voordat ik genoeg weet :S
Waarschuw beheerder
je moet het nooit zelf opzoeken,als je er nix vanaf weet,,als de geesten/overleden contact met je willen doen ze dat zelf wel,,
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelf een Pathfinder board (een soort ouija/tarot bord) en dat is echt heel erg leuk om te doen :jaja:
Ik heb met heel veel overledenen gesproken en dat is echt heel spannend en vooral verrijkend om te doen!

En dat hele "het is gevaarlijk gedoe" is allemaal lulkoek :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 20 december 2005 om 13:17:
Ik heb met heel veel overledenen gesproken en dat is echt heel spannend en vooral verrijkend om te doen!

En dat hele "het is gevaarlijk gedoe" is allemaal lulkoek

wie zegt dat je echt degene hebt gesproken die in jou omgeving zijn overleden ?
en het is geen lulkoek wacht maar tot het bij jou een keer fout gaat :bloem:
Waarschuw beheerder
Waarom zou je zoiets willen ?

Dr zijn altijd weer mensen die na tig waarschuwingen het toch gaan proberen he :[
Als je zo nodig iets wilt weten over de mensen die zijn overleden ga dan naar een goed medium, maar blijf met je poten van zo'n bord !
Glaasje draaien net zo :[

Uitspraak van queen of death op dinsdag 20 december 2005 om 15:38:
en het is geen lulkoek wacht maar tot het bij jou een keer fout gaat

Idd :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danaë op dinsdag 20 december 2005 om 15:43:
Dr zijn altijd weer mensen die na tig waarschuwingen het toch gaan proberen he
Als je zo nodig iets wilt weten over de mensen die zijn overleden ga dan naar een goed medium, maar blijf met je poten van zo'n bord !
Glaasje draaien net zo

ik wil het nog wel proberen maar pas als ik er echt alles over weet and believe me it's going to take a loooooooong time ;) :bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
en het is geen lulkoek wacht maar tot het bij jou een keer fout gaat

Iedereen die weleens een enge film heeft gezien, of een kennis van een vriendin van de broer van de kapperszaak van mijn moeder daar is het ook eens fout bij gegaan.

Als je weet waar je mee bezig bent is er niets aan de hand.

Ik ben niet schizofreen dus ik ga mijn palet niet zelf bewegen %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 20 december 2005 om 16:11:
Iedereen die weleens een enge film heeft gezien, of een kennis van een vriendin van de broer van de kapperszaak van mijn moeder daar is het ook eens fout bij gegaan.

Als je weet waar je mee bezig bent is er niets aan de hand.

tuurlijk weten ze dat het fout kan gaan maar dat negeren ze.
tuurlijk weten ze waar ze mee bezig zijn maar weten ze ook genoeg over de geesten wat ze kunnen doen hoe ze zich uitten en dat soort dingen NEE!!!! dus kom niet aanzetten met bullshit.:O
Uitspraak van Satanica op dinsdag 20 december 2005 om 16:11:
Ik ben niet schizofreen dus ik ga mijn palet niet zelf bewegen

zeggen we dat dan :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
zzzzzzzzoooooooooooooo

lekker niets gelezen,want ik kan het zo welraden.

Eigenlijk had de excorsist nooit vertoond moeten worden.
Iedereen gaat er zo lekker in mee.

Ik doe al jaren de pathfinder,waar het outabord van afgeleid is.

Zolang je serieus bent en weet waar je mee bezig bent is het heel normaal om dit te gebruiken.

De indianen stonden heel nabij hun overgeganen en zij kregen zo belangrijke boodschappen door.

Ik communiceer dus ook zo en help er velen mee.

Al dat bangmakerij....dikke shit!

Waarschuw beheerder
donateur
wie zegt dat je echt degene hebt gesproken die in jou omgeving zijn overleden

heel simpel te controleren hoor:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op dinsdag 20 december 2005 om 15:49:
ik wil het nog wel proberen maar pas als ik er echt alles over weet and believe me it's going to take a loooooooong time

Naar je leeftijd kijkende lijkt me dat inderdaad wel makkelijk,maar dat geld voor al het nieuwe in je leven wijffie!
Auto moet je ook leren rijden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op dinsdag 29 november 2005 om 13:30:
kheb et één keer gedaan, maar ik geloofde er ni in, dus werkte het ook ni

:no: het is gewoon niet goed gedaan,niet "geloven "heeft er niets mee te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady G-Force op dinsdag 29 november 2005 om 14:07:
wij geloofden het niet dus wij vroegen of bewijs.. en toen gingen 2 keer de lichten aan en uit en er werd met een deur geklapt! DOOD ENG

Waarom vraag je dan in Godsnaam bewijs als je het doodeng vind?
Waarom doe je dit in vredesnaam als je bang bent?

Wat is er om bang voor te zijn?
Dat datgene gebeurd wat je wilt maar toch eigenlijk niet?

whoehahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 29 november 2005 om 16:33:
Nee ik wil ook wel persoonlijke verhalen horen of is er niemand die het nog na kan vertellen?

Ik kan het navertellen,hahahahaa
maar ga je niets vertellen omdat alle sessies prive zijn.
bij mij klappen er echter geen deuren enzo,daar vraag ik nml. niet om en ik zoek geen sensatie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:29:
Ik kan het navertellen,hahahahaa
maar ga je niets vertellen omdat alle sessies prive zijn.
bij mij klappen er echter geen deuren enzo,daar vraag ik nml. niet om en ik zoek geen sensatie

jij wel ja, omdat je er ervaring mee hebt.
Maar een 1 of andere boerenlul hoef dat niet te doen hoor!!!T loopt gegarandeerd verkeerd af en t hoef niet t eerst jaar te wezen, kan ook later.

En ik spreek uit ervaring!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen zonder ervaring zullen dit misschien al snel doen voor sensatie.
Wel dan is het net als autorijden zonder ervaring: je kan klappen verwachten.

En dan dit:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:44:
loopt gegarandeerd verkeerd af en t hoef niet t eerst jaar te wezen, kan ook later.

Is pertinent niet waar.
Je voed hierbij hetgeen wat iedereen verwacht.
Excorcisme.

Het bestaat niet!!!!!!

Ben heel benieuwd naar jouw ervaring en zal het graag weerleggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook als "on-ervarende" aan het werk gegaan en is het is precies gegaan zoals het moest gaan.
Ik heb geen lichten die zomaar aan en uit gaan of deuren de klapperen sinds ik het heb gedaan.
(nee en dat zal ook "niet no wel komen"

Maak elkaar maar lekker bang, hebben wij nog wat leuks te lezen in dit topic B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:48:
Is pertinent niet waar.
Je voed hierbij hetgeen wat iedereen verwacht.
Excorcisme.

Het bestaat niet!!!!!!

Ben heel benieuwd naar jouw ervaring en zal het graag weerleggen!

Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar ken andere mensen.
En mijn vader die is bekend met dat soort dingen, en heeft me verteld, als ik ooit maar met een ouijabord/glaasje draaien in aanraking kom, hoef ik er niet meer in hoor. Maar goed wees maar eigenwijs...HET BESTAAT WEL DEGELIJK.

Oke je wou een voorbeeld: de schoonmoeder van mijn zusje, die vond dat ook nogal spannend, en kreeg idd de verkeerde te pakken. Binnen een jaar tijd, d'r vent in de bajes, zij zwaar aan de drugs, de kinderen knettergek, waaronder zij ook en de kinderbescherming komt haar kinderen weghalen, omdat ze ontoerekings vatbaar is, 4 keer zelfmoord proberen te plegen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dat is met haar gebeurd..een vriend van me, die vond dat ook zo spannend...binnen een paar maanden auto ongeluk gehad, want hij vroeg wanneer hij dood ging!!!!

Waarschuw beheerder
:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:42:
Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar ken andere mensen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:44:
En ik spreek uit ervaring!!!

Wel zal ik nog meer zeggen?
Dit zijn dus de dingen waarmee men elkaar bang maakt:IK heb ervaring en dan is dat NIET zo maar heeft men het van horen zeggen.

Nooit gehoord dat anderen weleens NIET de waarheid kunnen vertellen of iets aan kunnen dikken?

Als je DAT niet geloofd ben jij eigenwijs meissie.

de schoonmoeder van mijn zusje, die vond dat ook nogal spannend, en kreeg idd de verkeerde te pakken. Binnen een jaar tijd, d'r vent in de bajes, zij zwaar aan de drugs, de kinderen knettergek, waaronder zij ook en de kinderbescherming komt haar kinderen weghalen, omdat ze ontoerekings vatbaar is, 4 keer zelfmoord proberen te plegen

En jij denkt dat het anders niet was gebeurd?
Zonder het contact leggen met een entiteit had haar man niet gestraft hoeven te worden,zag ze het leven wel zitten?

Ik ben bang dat het een combinatie is geweest:Vent in de bak,zelf aan de druggs,logisch de kinderbescherming en het dan niet meer zien zitten.

..een vriend van me, die vond dat ook zo spannend...binnen een paar maanden auto ongeluk gehad, want hij vroeg wanneer hij dood ging

Ja,wie wil dat nu weten he?
Maar antwoord krijg je daar niet op meissie en je word dan echt niet gestraft met moord van bovenaf hoor,want dan zou de voorspelling ook niet meer kloppen...hahahaha
Nee liefje,het was helaas zijn tijd!

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid, het hoeft ook niet bij iedereen fout te gaan, dan heb je gewoon echt mazzel.

Iedereen moet toch doen waar hij of zij zelf zin hebt, ik doe het alleen niet..echt gevaarlijk anders zeg ik t niet natuurlijk.

Alleen doen, met een ervaren persoon!! Dat is mijn advies, wat je daar mee doet, dat ligt aan jezelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:50:
Nooit gehoord dat anderen weleens NIET de waarheid kunnen vertellen of iets aan kunnen dikken?

Als je DAT niet geloofd ben jij eigenwijs meissie.

Ik dik niks aan, spreek hier gewoon de waarheid.

Ja jij heb ervaring!!! (zeg je) maar goed ik weet wat er kan gebeuren als het fout loopt.
Ik denk dat ik me pa eerder geloof als die 'zogenaamde waarheden' hier.
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
vind het wel interassante shit allemaal maar ben een beetje bang voor de confrontatie met mezelf, zeg maar. Om die zelfde reden zou ik ook (nog) geen lsd gebruiken....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:52:
echt gevaarlijk anders zeg ik t niet natuurlijk.

Lieve meid,het is je aangepraat,maar je gelooft natuurlijk je vader die ziet en kan meer dan jij.

Jammer alleen dat hij het niet samen met je doet dan.
Zo blijft het eng en spannend...

Het gaat niet fout,alleen als je met anderen bent of juist stuk alleen en angstig.
Men maakt elkaar aan de gang en dingen die te verklaren zijn worden dan nog enger gemaakt.

Ook dingen die met mensen gebeuren:ziekte,verlies van een baan e.d zijn dingen die anders ook hadden gebeurd.
Entiteiten willen ons helpen,niet ieder uur oproepen,maar eens in de zoveel tijd vinden ze het contact ook heel fijn.

Aan wat jouw levenspad is kunnen ze verder ook niets doen.
Alles staat al voor je vast,zij hebben daar geen invloed op.
Kunnen je wel beschermen en waarschuwen zodat je het lot op een makkelijke manier kan beinvloeden,maar wel alleen als je de les ervan ziet,anders komt het noodlot nog eens op je pad.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:54:
Ik dik niks aan, spreek hier gewoon de waarheid

Zeg ik nergens,ik zeg dat anderen het aan KUNNEN dikken en jij dit dus gewoon door verteld en zo word het geboren he!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:54:
Ik denk dat ik me pa eerder geloof als die 'zogenaamde waarheden' hier.

Is je goed recht,het is niet voor niets je vader.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van queen of death op dinsdag 20 december 2005 om 15:49:
ik wil het nog wel proberen maar pas als ik er echt alles over weet and believe me it's going to take a loooooooong time

Sjah, weet dat je er soort 'les' ofzo in kunt krijgen maar dan nog :/
Nix voor mij in elk geval ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danaë op donderdag 22 december 2005 om 11:15:
Sjah, weet dat je er soort 'les' ofzo in kunt krijgen maar dan nog
Nix voor mij in elk geval

die les zou ik dan zeker niet nemen ik wil het op eigen kracht doen dan maar ik weet nog niet genoeg derover.

en gabbermamma hoe weet je zeker dat alles wat je doet geen effect kan hebben op dingen hoe weet je zeker dat geesten geen zwakkere mensen in kunnen dringen je weet niks van dat alles omdat je het nooit hebt meegemaakt.

ik was bij een vriend van me en dat was zelfs nog zonder ouija ( hij had het wel een half jaar daarvoor gedaan maar dat zegt inderdaad niks)
en die vriend werd totaal een ander persoon hij viel weg en had die entiteit in zich.
hoe ik dat weet hij wist op dat moment niet wie ik was en praatte over dingen die of in het verleden zijn gebeurt of nog moeten gebeuren.
daarna viel hij weer weg en was hij weer zichzelf.

dus zeg niet dat entiteiten alleen maar goed zijn alleen maar doen wat jij zegt.
dat is fout om te denken.
en iedereen mag zelf weten wat hij of zij wel of niet gelooft daar mag je niet over oordelen omdat jij niet in die positie bent dus laat het dan ook.

en satanica ik vind jou gewoon een grote @##@$$!@##@#$$
want jij weet ook niet waar je over praat omdat je de anderen hier op het topic niet in hun waarde laat over wat hun hebben gehoort of meegemaakt.

dus respecteer ieders mening en verhaal en anders zoek een ander topic op.

met dank aan de rest die gewoon zijn of haar verhaal heeft gedaan.
blijf geloven wat je wil en doen wat je wil je weet het zelf toch het beste :bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op donderdag 22 december 2005 om 15:40:
en satanica ik vind jou gewoon een grote @##@$$!@##@#$$
want jij weet ook niet waar je over praat omdat je de anderen hier op het topic niet in hun waarde laat over wat hun hebben gehoort of meegemaakt.

Respect komt van 2 kanten meis, maar jij hebt nog niet de leeftijd bereikt om je dat goed te kunnen realiseren (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en gabbermamma hoe weet je zeker dat alles wat je doet geen effect kan hebben op dingen hoe weet je zeker dat geesten geen zwakkere mensen in kunnen dringen je weet niks van dat alles omdat je het nooit hebt meegemaakt

Ben t helemaal met je eens ;)
Alles wat je vraagt en gebruikt wat 'eigenlijk' niet mag? Kan tegen je gekeerd worden en het kan jaren goed gaan, maar ooit gaat t fout, net wanneer je er geen erg in hebt. Maar goed dat merken ze vanzelf dat wel.

wij weten dat t gevaarlijk door de ervaringen om ons heen ;) Er zijn helaas eigenwijze en koppige mensen,die niet weten wat ze op hun hals halen.En wie niet horen wild moet maar voelen toch?
Waarschuw beheerder
heb paar keer glaasje gedraaid vond het hartstikke spannend om te doen en was super nieuwsgierig maar ik heb er de laatste keer iets mee meegemaakt dat ik nu dus egt niet meer mee doe

Waarschuw beheerder
donateur
en gabbermamma hoe weet je zeker dat alles wat je doet geen effect kan hebben op dingen hoe weet je zeker dat geesten geen zwakkere mensen in kunnen dringen je weet niks van dat alles omdat je het nooit hebt meegemaakt

Meiske,mag ik zo respectloos zijn om te zeggen dat JIJ net komt kijken?

Ik doe dit zelf al 16 jaar en heb samengewerkt met een iets oudere vrouw die parapsychologie gestudeerd heeft in Parijs.
Zij "ziet" entiteiten,zij spreekt met entiteiten,zij "voelt"foto`s en ze legt de tarot kaart feilloos.
De beste professoren heeft zij gehad als leermeester en zij was mijn lerares in dit leven.

Ik ken mijn gids en ik reis astraal.
Ik geef energie en leer de Tarot (duurt jaren).
Ik leg contacten via de pathfinder en heb ongeveer een 100 boeken in mijn persoonlijke bibliotheek over esotorie en spiritualiteit.
Heb me jarenlang verdiept in het Zen-Boedhisme.

Dus zeg nu nooit meer dat ik niets weet en eigenwijs ben enz.

Nogmaals: horen van anderen is niet zelf ervaren...ik geloof nooit iemand als ik zelf iets niet heb ervaren of meegemaakt.
Dat is niet eigenwijs,dat is realisme.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 17:09:
Alles wat je vraagt en gebruikt wat 'eigenlijk' niet mag? Kan tegen je gekeerd worden

Blijf gewoon hier in geloven,hou de mythe in stand,laat iedereen vooral bang zijn!!

Dat is immers de bedoeling?
Misschien,heeeeeeeeeeeeeeel misschien is jouw psychische achtergrond wel debet aan???

jij weet ook niet waar je over praat

blijf geloven wat je wil en doen wat je wil je weet het zelf toch het beste

Volgens mij spreek je jezelf nogal tegen.
die vriend werd totaal een ander persoon hij viel weg en had die entiteit in zich.
hoe ik dat weet hij wist op dat moment niet wie ik was en praatte over dingen die of in het verleden zijn gebeurt of nog moeten gebeuren.
daarna viel hij weer weg en was hij weer zichzelf

Geef me 10 minuten met deze knaap en ik kan het verklaren.

Je bent te goedgelovig meiske!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 17:09:
hoe weet je zeker dat geesten geen zwakkere mensen in kunnen dringen je weet niks van dat alles omdat je het nooit hebt meegemaakt

Ben t helemaal met je eens

Aardig om te zien hoe je in twee topics jezelf tegen spreekt.
Dit zijn je woorden op het andere topic:

Als ik iets voel..(bedoel ik mee, koudewindvlaag)
Voel ik me af en toe wel wat angstig, terwijl ik weet dat t goed is, maar goed dat komt omdat ik me er niet helemaal voor open gooi Ik wil het wel, maar toch houd t me tegen, omdat ik denk ik aan de andere kant, niet geconfronteerd wil worden, met het gene wat hier rondspookt zeg maar

Waarschuw beheerder
donateur
en ook dit is erg leuk om te lezen na dit topic:

Uitspraak van Danaë op donderdag 22 december 2005 om 12:37:
Klopt maar jij bent altijd sterker dan zij
Dat moet je jezelf ook voor houden

hmm,niet helemaal waar. Je moet je er wel voor af kunnen sluiten Dan kan het zeer zeker geen kwaad.
Danaë citeer 22 december 2005 12:58
Uitspraak van :cheer:retteketet:cheer: op donderdag 22 december 2005 om 12:54:
hmm,niet helemaal waar. Je moet je er wel voor af kunnen sluiten Dan kan het zeer zeker geen kwaad.

Sterker voelen..afsluiten ?
Komt dat niet op t zelfde neer ?
ret­teketet:ch­eer: citeer 22 december 2005 13:22
Uitspraak van Danaë op donderdag 22 december 2005 om 12:58:
Sterker voelen..afsluiten ?
Komt dat niet op t zelfde neer

Ik denk dat ieder dat anders voeld,

Waarschuw beheerder
donateur
Bovenstaand toont aan dat je hier zegt dat er slechte zijn en ze in je kunnen kruipen,daar zeg je dat er slechte zijn,maar dat je je kunt afsluiten en dat het dan geen kwaad kan.

Jij zegt je vader te geloven en dat je het dus niet moet doen.
In de ander zeg je dat je je kunt afsluiten etc.

Ik ben bang dat jouw BL je soms parten speelt.
Is helemaal niet erg hoor,maar hou er even rekening mee dat als je met twee tongen praat je mensen op het verkeerde been kan zetten.
Dat je ook mensen tegen elkaar kunt opzetten.

Lijkt me dus verstandiger om 1 lijn te houden in je verhalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 22 december 2005 om 16:27:
Respect komt van 2 kanten meis, maar jij hebt nog niet de leeftijd bereikt om je dat goed te kunnen realiseren

sorry maar jij begint dus krijg je geen respect sorry maar ik weet goed hoe het werkt :bloem:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 19:28:
Geef me 10 minuten met deze knaap en ik kan het verklaren.

Je bent te goedgelovig meiske!!

sorry maar hoe kan iemand tijgerbalsem in z'n ogen smeren en niks voelen en dan weer wegvallen zichzelf worden en dan pas voelen :[
verklaar dat maar o wannebe perfect

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op donderdag 22 december 2005 om 20:20:
sorry maar jij begint

nietus wellus...whoehahahaha
o wannebe perfect

Fijn toontje,groei eens op!

hoe kan iemand tijgerbalsem in z'n ogen smeren en niks voelen en dan weer wegvallen zichzelf worden en dan pas voelen

door zich prima te beheersen,een soort van meditatie.
Zo zijn er mensen die de ergste martelingen in trance doorstaan.

Veel monniken uit Tibet zijn hier meesters in.
Met een goede haptonoom bereik je dit zelf ook en kan de tandarts en bevalling pijnloos ervaren worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:57:
door zich prima te beheersen,een soort van meditatie.
Zo zijn er mensen die de ergste martelingen in trance doorstaan.

Veel monniken uit Tibet zijn hier meesters in.
Met een goede haptonoom bereik je dit zelf ook en kan de tandarts en bevalling pijnloos ervaren worden.

sorry maar hij heeft niks van al die shit en leer het nou eens niet op ieders verhaal commentaar te leveren
Waarschuw beheerder
donateur
sorry maar jij begint

jij, nee jij, nee jij, nee jij...
meisje word volwassen!
sorry maar hoe kan iemand tijgerbalsem in z'n ogen smeren en niks voelen en dan weer wegvallen zichzelf worden en dan pas voelen

ik vind het een vreemden gewaarwording dat een entiteit tijgerbalsem in de gastheer z'n ogen smeert om te bewijzen dat hij niets voelt...

maargoed:
heb je de jaarlijkse optochten in india weleens gezien?
daar doorboren ze hun gezichten met bijvoorbeeld machete's en soms fietsen.
weet je hoe?
zelfhypnose/trance/meditatie

heeft niets met andere entiteiten te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
verklaar dat maar o wannebe perfect

Uitspraak van queen of death op donderdag 22 december 2005 om 23:01:
leer het nou eens niet op ieders verhaal commentaar te leveren

Vroeg je me nu wel of niet om een verklaring?

Sorry hoor,maar ik sta ver boven dit gekibbel...geloof gewoon wat je wel of niet wilt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)!!!vlinder!!!(k) op donderdag 22 december 2005 om 17:27:
heb paar keer glaasje gedraaid vond het hartstikke spannend om te doen en was super nieuwsgierig maar ik heb er de laatste keer iets mee meegemaakt dat ik nu dus egt niet meer mee doe

Heel verstandig, maar hou er rekening mee dat alleen je aanwezigheid bij het glaasje draaien al genoeg is.

Waarschuw beheerder
Ik ken mijn gids .
Ik geef energie en leer de Tarot (duurt jaren).

ach ja en dat kan ik ook.
Dat is immers de bedoeling?
Misschien,heeeeeeeeeeeeeeel misschien is jouw psychische achtergrond wel debet aan???

zou je dit even in normaal nederlands willen omschrijven, voordat ik uit me slof schiet?

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak zat gedaan, nooit wat waargenomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 19:33:
Aardig om te zien hoe je in twee topics jezelf tegen spreekt.
Dit zijn je woorden op het andere topic:

Als ik iets voel..(bedoel ik mee, koudewindvlaag)
Voel ik me af en toe wel wat angstig, terwijl ik weet dat t goed is, maar goed dat komt omdat ik me er niet helemaal voor open gooi Ik wil het wel, maar toch houd t me tegen, omdat ik denk ik aan de andere kant, niet geconfronteerd wil worden, met het gene wat hier rondspookt zeg maar

ik denk dat je t dan niet begrijpt, in de andere topic gaat t over geesten die naar je toe komen..

Hier gaat het over glaasje draaien, nogmaals, ik heb dit even aan me vader laten lezen en ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe gevaarlijk t is, maar dat kan ik geloof ik wel 1000x zeggen. Ik spreek me eigen niet tegen!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 19:38:
Bovenstaand toont aan dat je hier zegt dat er slechte zijn en ze in je kunnen kruipen,daar zeg je dat er slechte zijn,maar dat je je kunt afsluiten en dat het dan geen kwaad kan.

Jij zegt je vader te geloven en dat je het dus niet moet doen.
In de ander zeg je dat je je kunt afsluiten etc.

Ik ben bang dat jouw BL je soms parten speelt.
Is helemaal niet erg hoor,maar hou er even rekening mee dat als je met twee tongen praat je mensen op het verkeerde been kan zetten.
Dat je ook mensen tegen elkaar kunt opzetten.

Lijkt me dus verstandiger om 1 lijn te houden in je verhalen.

hahaha ik spreek me eigen niet tegen nomaals
1e topic GAAT OVER GEESTEN DIE NAAR JE TOEKOMEN!!!!!!
2E TOPIC DEZE DUS GAAT OVER GLAASJES DRAAIEN...GLAASJE DRAAIEN IS GEVAARLIJK, JE HOORD GEESTEN NIET OP TE ROEPEN, ZE KOMEN VANZELF NAAR JE TOE!! DUS ALS JE TOCH ME TEKSTEN ERUIT HAALD MOET JE DENK IK EVEN VAN TE VOREN NAAR DE TOPIC KIJKEN WAAR HET OVER GAAT.
Waarschuw beheerder
donateur
als je nog niet eens weet hoe het werkt moet je er al helemaal niet aan beginnen.

kun je je beter op tarrot kaarten richten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loona op vrijdag 23 december 2005 om 07:36:
als je nog niet eens weet hoe het werkt moet je er al helemaal niet aan beginnen.

kun je je beter op tarrot kaarten richten

helemaal waar:D
Waarschuw beheerder
donateur
als je opensteld voor iets en je weet niet waar je mee bezig bent....
kan het behoorlijk uit de hand lopen :S

Waarschuw beheerder
ja daarom juist, als je het dan toch wild doen, kun je het wel doen met een ervaren persoon:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 07:53:
kun je het wel doen met een ervaren persoon

dat zou ik wel doen als je er nix van af weet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loona op vrijdag 23 december 2005 om 08:09:
dat zou ik wel doen als je er nix van af weet

ja en probeer die maar eens te vinden;) iedereen zegt tegenwoordig dat hij/zij t kan ?:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik begin er ook niet aan:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 07:27:
zou je dit even in normaal nederlands willen omschrijven, voordat ik uit me slof schiet

Waarom,je begrijpt het toch prima?

Luister,op dit topic waar nu alleen nog maar heel jonge mensen reageren die de angst mooier vinden dan het vertrouwen en het weten,verdwijn ik weer.

Heb geen behoefte me te bewijzen,heb geen zin om tegen jou aan te blijven hikken.
Als je vader de enigste is hier in dit land of op de aardbol die het wel weet omdat hij zegt wat jullie willen horen dan zeg ik:

Ajuus!
En iets minder kinderachtig zou je/jullie sieren
begrijp bij voorbaat al dat entiteiten humeurig zijn als jullie ze oproepen,ik word het ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 10:33:
Heb geen behoefte me te bewijzen,heb geen zin om tegen jou aan te blijven hikken.
Als je vader de enigste is hier in dit land of op de aardbol die het wel weet omdat hij zegt wat jullie willen horen dan zeg ik:

Ajuus!
begrijp bij voorbaat al dat entiteiten humeurig zijn als jullie ze oproepen,ik word het ook

Nee omdat je uit je gewoon uit je nek praat!!!
De waarheid is hard!!!
En ik weet wat je wel en niet kan doen, jij schijnbaar niet.

Waarschuw beheerder
Als je vader de enigste is hier in dit land of op de aardbol die het wel weet omdat hij zegt wat jullie willen horen

enneh, ik heb nooit gezegd dat me pa de enigste is die ik geloof, ken een heel hoop mensen. Zou je dan ook zo vriendelijk willen zijn, om geen woorden in me mond te leggen die ik NIET gezegd heb

Waarschuw beheerder
Ik vind t maar n freaky zaak! Die dingen...
Ik heb r genoeg verhalen over gehoord, dus ik ga dr niet aan beginnen. :no:

Waarschuw beheerder
ZO GEVONDEN!!!

Het eeuwenoude Ouija bord wordt gebruikt om vragen te stellen aan o.a. overledenen. Het is dus alles behalve een spel. Ondeskundig gebruik van het bord kan gevaarlijke gevolgen hebben, zoals depressie, angsten, psychosen, maar men kan ook bezeten raken of kwade geesten of machten oproepen die zich soms alleen maar laten verdrijven met behulp van een specialist. Gebruik dit bord alleen maar als U psychisch sterk bent. Er word vaak gedacht dat online borden niet werken. Dat is een misverstand en alleen leken die niets van de materie afweten denken dat. Ga er dus voorzichtig mee om! Zodra de applet geladen is klikt u op de pendel om te beginnen. Stel een vraag in uw gedachten en leg de hand losjes op de muis. Indien u contact heeft zal uw hand gestuurd worden en doormiddel van het aanwijzen van letters of zinsdelen, een zin of woord opbouwen, hetgeen als antwoord kan dienen op uw vragen. De aangewezen letters verschijnen boven het bord. Indien u merkt dat u met een kwade macht of geest te doen heeft, beëindigd u meteen het spel.

(EN DAT IS WEL DOOR IEMAND GEZEGD DIE ER IN GESPECIALICEERD IS)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 15:17:
ZO GEVONDEN!!!

Het eeuwenoude Ouija bord wordt gebruikt om vragen te stellen aan o.a. overledenen. Het is dus alles behalve een spel. Ondeskundig gebruik van het bord kan gevaarlijke gevolgen hebben, zoals depressie, angsten, psychosen, maar men kan ook bezeten raken of kwade geesten of machten oproepen die zich soms alleen maar laten verdrijven met behulp van een specialist. Gebruik dit bord alleen maar als U psychisch sterk bent. Er word vaak gedacht dat online borden niet werken. Dat is een misverstand en alleen leken die niets van de materie afweten denken dat. Ga er dus voorzichtig mee om! Zodra de applet geladen is klikt u op de pendel om te beginnen. Stel een vraag in uw gedachten en leg de hand losjes op de muis. Indien u contact heeft zal uw hand gestuurd worden en doormiddel van het aanwijzen van letters of zinsdelen, een zin of woord opbouwen, hetgeen als antwoord kan dienen op uw vragen. De aangewezen letters verschijnen boven het bord. Indien u merkt dat u met een kwade macht of geest te doen heeft, beëindigd u meteen het spel.

(EN DAT IS WEL DOOR IEMAND GEZEGD DIE ER IN GESPECIALICEERD IS)

ja,stond bij dat onlinegebeuren.was dr nieuwsgierig naar en heb t ff gedaan maar dr gebeurde helemaal niks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 16:51:
ja,stond bij dat onlinegebeuren.was dr nieuwsgierig naar en heb t ff gedaan maar dr gebeurde helemaal niks

oke, hoef ook niet meteen wat te gebeuren he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 16:57:
oke, hoef ook niet meteen wat te gebeuren he

wanneer dan wel???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:00:
Nee omdat je uit je gewoon uit je nek praat!!!
De waarheid is hard!!!
En ik weet wat je wel en niet kan doen, jij schijnbaar niet

Ik rol hier om van de lach...hahahahaha

Zeg meissie,stop eens met je ordinaire kattegevecht....
Anders zal ik ook eens hard gaan spelen..

Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 16:51:
heb t ff gedaan maar dr gebeurde helemaal niks.

Doe je het een keer bij mij (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 15:17:
ZO GEVONDEN!!!

Had het even gevraagd,die site staat er al een paar jaren,ik heb er nog 10 voor je minimaal,ben nog steeds niet onder de indruk,haal het kaf van het koren.

Allemaal websites om mensjes zoals jij te laten stoppen,anders verdienen de "echte"mediums niets meer.
Daarnaast zitten dokters niet te wachten op tieners met psychoses.
:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:10:
ik heb er nog 10 voor je minimaal

link??? ff kijken of die wel werken dan!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:07:
Ik rol hier om van de lach...hahahahaha

Zeg meissie,stop eens met je ordinaire kattegevecht....

ordinair ben ik niet, kap jij dan eens met verhaaltjes vertellen, want de meeste zoals je al gelezen heb, zeggen toch hetzelfde !!! hmm....gaat er dan geen belletje bij je rinkelen oh nee, want alles wat JIJ zegt is waar. En owee als het niet in jou straatje past poeh he..weet niet wie jou leermeester is, maar die weet zelf geloof ik ook niet waar ze mee bezig is..nogmaals ik ben er mee opgegroeid en wat jij allemaal verkondigt is gewoon conclare onzin :jaja:
anders verdienen de "echte"mediums niets meer.

Kijk en dat verklaard al dat heel veel mensen, kwakzalvers zijn, HENNEP als je echt een reading wild, moet je me een pbtje sturen, mijn vader doet t al meer is 50 jaar en vraagt er geen geld voor, waarom niet? heel simpel,omdat t gewoon brutaal is omdaar geld voor te vragen? ;)

Maar goed dat is mijn mening:jaja:

Waarschuw beheerder
Allemaal websites om mensjes zoals jij te laten stoppen

ervaringen!!! is 1 waarom ik t niet doe, 2 omdat me vader me uit heb gelegd waarom niet, doordat mensen zoals JIJ. niet snappen dat je niet moet vragen naar overledenen...die kommen naar je toe als ze wat willen zeggen....erg dom dom dom en nog eens dom en JIJ bent volwassen hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:07:

enneh wat wou je nou gaan doen dan...bibber bibber, zielig figuur, ga lekker je verhaaltjes aan andere verkondige a.u.b kwakzalver
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:22:
HENNEP als je echt een reading wild

wat houdt dat allemaal in dan??? normaal hou ik me helemaal niet met zulke dingen bezig maar m,n interesse werd een beetje gewekt omdat je dr laatste tijd veel topics over ziet op pf
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:24:
niet snappen dat je niet moet vragen naar overledenen...

maar daar gaat dat ouijabord toch over ??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 17:40:
wat houdt dat allemaal in dan??? normaal hou ik me helemaal niet met zulke dingen bezig maar m,n interesse werd een beetje gewekt omdat je dr laatste tijd veel topics over ziet op pf

Nou mijn vader, kan jou bewijs laten zien dat er meer is!
Ik ken jou niet, mijn vader al helemaal niet. En hij kan dingen tegen jou zeggen, over jezelf, overleden personen, zelfs je toekomst?
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 17:40:
maar daar gaat dat ouijabord toch over

idd ouija bord is in principe geesten oproepen, dat mag gewoon niet. Als iemand je iets wil vertellen, een overledenen bijv: dan komen ze vanzelf naar je toe? echt waar..!! En met een ouija bord, kunnen er poorten open gaan, die niet open mogen gaan, heel moeilijk uit te leggen, maar ik kan alleen maar hopen dat je t geloofd en t doet met een ervaren persoon;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:47:
idd ouija bord is in principe geesten oproepen, dat mag gewoon niet. Als iemand je iets wil vertellen, een overledenen bijv: dan komen ze vanzelf naar je toe? echt waar..!!

dit snap ik niet helemaal meis.ik zou daar dan toch je vader niet voor nodig moeten hebben??? wat doet je vader dan p,cies en met behulp waarvan???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 17:51:
dit snap ik niet helemaal meis.ik zou daar dan toch je vader niet voor nodig moeten hebben??? wat doet je vader dan p,cies en met behulp waarvan

mijn vader hoeft er helemaal niks voor te doen, hij heeft alleen een foto of iets van jou nodig en hij kan je alles vertellen;)

Ik heb de raarste dingen gehoord in me leven niet normaal, ik heb mensen horen janken en lachen, omdat me vader hun hiep. Een vrouw wou graag contact met haar moeder, en dat is ook gebeurd (wij mochten daar nooit bij zijn, we waren jong) Ik hoorde wel dat ze heel erg blij was, later toen we ouder werden vertelde hij wat hij deed.

Mijn vader is dus paranormaal begaafd, hij ziet, hoord dingen, magneteseren doet me vader ook, tarot leggen ook. Maar als je echt meer info er over wild, dan moet je ff op internet kijken, kun je ook heel veel informatie over vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:05:
, hij heeft alleen een foto of iets van jou nodig en hij kan je alles vertellen

wat kost dit alles???je had t over de toekomst vertellen,is dit allemaal wel goed voor een mens???
magneteseren doet me vader ook

ben ook een paar x gemagnetiseerd.heb t er niet zo op
Maar als je echt meer info er over wild, dan moet je ff op internet kijken, kun je ook heel veel informatie over vinden.

ben nu met jou in discussie.dat vind ik eerlijk gezegd veel interessanter.heeft je vader een eigen site ofzo???
Waarschuw beheerder
Had er wel interesse voor
Heb er het een en ander over gelezen, maar ga het toch maar niet doen.
Is me allemaal wat te creepy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 18:18:
wat kost dit alles???

sorry,je zei al gratis.
Uitspraak van (K) *Angel* op vrijdag 23 december 2005 om 18:26:
Had er wel interesse voor

heb er nooit echt interesse voor gehad.ben misschien te nuchter ervoor maar omdat je er de laatste tijd hiero veel over leest is m,n nieuwsgierigheid toch gewekt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 18:18:
ben nu met jou in discussie.dat vind ik eerlijk gezegd veel interessanter.heeft je vader een eigen site ofzo

oke dan, je vroeg wat t kost???? mijn vader vraagd er helemaal niks voor ;) En mijn vader zou ook niet tegen jou zeggen wat er in de toekomst zou gebeuren, dat doet ie niet, maar hij kan je wel helpen. Bijvoorbeeld, stel t gaat nu op dit moment helemaal niet goed met je, kan mijn vader zeggen dat t goed komt, als je dit of dat doet. Hij gaat niet specifiek vertellen wat je moet doen. Voordat hij dat zou doen, zou hij eerst jou vertellen wat hij al van je weet(door krijgt) of misschien wel een boodschap van een overleden persoon;) Maar dat moet je helemaal zelf willen en er open voorstaan, ik verplicht je helemaal tot niets he:D

Ik zal je vertellen, mijn vriend is net als jij zo nuchter als de pest;) maar doordat we de laatste dagen veel hebben meegemaakt (wegens het overlijden van zijn vader) is hij er achter gekomen dat er meer is;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:45:
kan mijn vader zeggen dat t goed komt, als je dit of dat doet.

maar dat is toch niet zo moeilijk meis,dr zijn wel meer mensen die advies en wijze raad kunnen geven.
(wegens het overlijden van zijn vader) is hij er achter gekomen dat er meer is

de moeder van een hele goede maat van me is pas overleden aan kanker.heb dr een paar dagen ervoor nog in leven gezien en ze heeft echt in een hel geleefd kan ik je wel vertellen.toen ze opgebaard lag zag ze er toch heel gelukkig uit en dat heeft me toen wel aan t denken gezet.op een gegeven moment pak ik de draad van t leven toch gewoon weer op.ik vind t trouwens wel goed van je dat je je vader zo hoog hebt staan (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 18:53:
de moeder van een hele goede maat van me is pas overleden aan kanker.heb dr een paar dagen ervoor nog in leven gezien en ze heeft echt in een hel geleefd kan ik je wel vertellen.toen ze opgebaard lag zag ze er toch heel gelukkig uit en dat heeft me toen wel aan t denken gezet.op een gegeven moment pak ik de draad van t leven toch gewoon weer op.ik vind t trouwens wel goed van je dat je je vader zo hoog hebt staan

pff jeetje zeg, ja me schoonvader had ook kanker en heeft idd pijn geleden van hier tot jeruzalem.
Ja, en dan kan je nagaan dat ik me vader 4 jaar niet heb gezien wegens persoonlijke ruzies;) sinds een half jaar weer contact.:d
Waarschuw beheerder
ja,ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er op moet zeggen.laten we t maar weer gauw over dat ouijabord en aanverwante zaken hebben dan.je vader brengt goed en slecht nieuws begrijp??? heeft ie ook ervaring met dat bord???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 22 december 2005 om 23:08:
daar doorboren ze hun gezichten met bijvoorbeeld machete's en soms fietsen.
weet je hoe?
zelfhypnose/trance/meditatie

Uitspraak van Satanica op donderdag 22 december 2005 om 23:08:
heeft niets met andere entiteiten te maken.

ik zei ook niet dat zelfhypnose meditatie en trance niet bestaan ik zei dus dat het in dit geval dus niet was
Luister,op dit topic waar nu alleen nog maar heel jonge mensen reageren die de angst mooier vinden dan het vertrouwen en het weten,verdwijn ik weer.

Ajuus!
begrijp bij voorbaat al dat entiteiten humeurig zijn als jullie ze oproepen,ik word het ook!

jij kunt er niet tegen dat je verliest en dat is het gewoon maarja veel succes in je leven verder (Y)
Waarschuw beheerder
ik heb geen bord nodig
Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat het niet uitmaakt als je de sessie maar goed afsluit...
Maar toen een kennis van mijn oom en een groep collega's het op hun werk deden (glaasje draaien) kregen ze allemaal vreemde antwoorden.
Toen een van de mannen het wilde beeindigen kregen ze een antwoord in de trant van, Ja ok...
Maar toen "viel" het glas van het bord kapot, en ze dachten dat de sessie gewoon goed afgelopen was.

Een van de collega's is best doorgedraait na dit gedoe, automutileerd als een gek en zegt ook last van stemmen te hebben :|

Verder heb ik dit verhaal van anderen gehoord... ben er niet bij geweest dus weet ook niet of alles klopt :)
Het automutileren van die man iig wel... heb ik een keer met eigen ogen gezien :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal_A op vrijdag 23 december 2005 om 19:59:
automutileerd als een gek en zegt ook last van stemmen te hebben

had misschien al aanleg voor psychoses,misschien borderline wat samen gaat met schizofrenie.weet je hoeveel mensen dat hebben of krijgen??? kan geheel toevallig zijn dus.

Waarschuw beheerder
donateur
conclare onzin

je bedoeld klink klare onzin?
wild,

wijffie,jij bent hier degene die wild doet...maar iemand wilT een reading.
Natuurlijk word er door de juiste persoon geen geld gevraagd,heb ik ook nog nooit gedaan.
En doet je vader het al 50 jaar of is hij 50 jaar?

Ben benieuwd waarin hij verschilt met mij(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 21:00:
weet je hoeveel mensen dat hebben of krijgen??? kan geheel toevallig zijn dus.

retteketet??????????????
Waarschuw beheerder
donateur
Daar begin ik dus echt never nooit aan :|

Waarschuw beheerder
donateur
hij ziet, hoord dingen, magneteseren doet me vader ook, tarot leggen ook. Maar als je echt meer info er over wild

Zou het vreemd zijn om hem te vragen jou Nederlands te leren schrijven?
Verder heb ik dit verhaal van anderen gehoord... ben er niet bij geweest dus weet ook niet of alles klopt

JUIST...!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van queen of death op vrijdag 23 december 2005 om 19:19:
jij kunt er niet tegen dat je verliest en dat is het gewoon

Meiske,ik verlies niet.

Jullie daarentegen wel...in dit leven tot nu toe.
Ben al een stukkie verder en maak me echt niet druk om jullie angst en bijgeloof.

Ik ga lekker en vele met mij,de readings gaan naar volle tevredenheid al JAAAAAAAAAREN.
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
En mijn vader zou ook niet tegen jou zeggen wat er in de toekomst zou gebeuren, dat doet ie niet, maar hij kan je wel helpen. Bijvoorbeeld, stel t gaat nu op dit moment helemaal niet goed met je, kan mijn vader zeggen dat t goed komt, als je dit of dat doet. Hij gaat niet specifiek vertellen wat je moet doen. Voordat hij dat zou doen, zou hij eerst jou vertellen wat hij al van je weet(door krijgt) of misschien wel een boodschap van een overleden persoon

Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 18:53:
maar dat is toch niet zo moeilijk meis,dr zijn wel meer mensen die advies en wijze raad kunnen geven.

Proest...:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op vrijdag 23 december 2005 om 19:19:
ik zei ook niet dat zelfhypnose meditatie en trance niet bestaan ik zei dus dat het in dit geval dus niet was

Wat een wijsheid met 15 jaar!!

Al je studie medicijnen afgerond zeker?
Waarschuw beheerder
glaasjesdraaien?

ik heb te diep in t glaasje gekeken geloof.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie heeft er weleens geexperimenteerd met ouija boards en dergelijke zaken als glaasjesdraaien? Ik ben 't net eens afgegaan op zoek naar ouija boards. Het viel me op dat er verdomd veel varianten zijn. Wie is er weleens mee aan de haal geweest? Of misschien wel helemaal into it?

schijnt ook een online oija bord te zijn...die geesten zijn wel bij de tijd..ze hebben zelfs PF :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 december 2005 om 23:12:
schijnt ook een online oija bord te zijn...

heb ik geprobeerd maar er gebeurde niks.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hennep op vrijdag 23 december 2005 om 23:13:
heb ik geprobeerd maar er gebeurde niks.

bij mij kwam het geest van MC Pat b) tevoorschijn :O
Waarschuw beheerder
nee,bij mij niet.geen geest gezien.probeer t anders ook ff zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Maar toen een kennis van mijn oom en een groep collega's het op hun werk deden (glaasje draaien) kregen ze allemaal vreemde antwoorden

hmm eigenlijk hadden ze met de 1e vreemde andwoord die ze gekregen moeten afsluiten:S
Een van de collega's is best doorgedraait na dit gedoe, automutileerd als een gek en zegt ook last van stemmen te hebben

dat heb ik idd vaker gehoord, jeetje zeg.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 22:16:
wijffie,jij bent hier degene die wild doet...maar iemand wilT een reading.
Natuurlijk word er door de juiste persoon geen geld gevraagd,heb ik ook nog nooit gedaan.
En doet je vader het al 50 jaar of is hij 50 jaar?

Ben benieuwd waarin hij verschilt met mij

Mijn vader doet t al heel erg lang en had geen leermeester nodig zoals jij? t verschil tussen mijn vader en jou is DAT JIJ NIET WEET WAAR JE UBERHAUBT MEE BEZIG BENT!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 22:22:
Zou het vreemd zijn om hem te vragen jou Nederlands te leren schrijven

je ziet toch wat er staat!!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 22:22:
Meiske,ik verlies niet.

Jullie daarentegen wel...in dit leven tot nu toe.
Ben al een stukkie verder en maak me echt niet druk om jullie angst en bijgeloof.

Ik ga lekker en vele met mij,de readings gaan naar volle tevredenheid al JAAAAAAAAAREN

hmm volgens mij ben jij nog altijd de grootste verliezer, maar goed, valt met jou niet in discussie te gaan. dus ga idd maar lekker door met mensen in de maling nemen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 10:57:
ga idd maar lekker door met mensen in de maling nemen!!!

JIj bent de sms en voice operator, als er 1 is die mensen in de maling neemt ben JIJ het wel :jaja:
Blijf jij maar lekker in verhalen geloven van anderen in ipv te spreken uit eigen ervaringen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zaterdag 24 december 2005 om 13:28:
JIj bent de sms en voice operator, als er 1 is die mensen in de maling neemt ben JIJ het wel
Blijf jij maar lekker in verhalen geloven van anderen in ipv te spreken uit eigen ervaringen

:respect:

Daarnaast wijffie:
Mijn vader doet t al heel erg lang en had geen leermeester nodig zoals jij?

Ik doe het ook al heeeeeeeeeeel lang en de leermeester maakt je "perfect" net als je gids.
Jij gebruikt je vader ook als leermeester...dus who is kidding here?

DAT JIJ NIET WEET WAAR JE UBERHAUBT MEE BEZIG BENT!!!!

Wie ben jij om dat te beoordelen?
Of zegt je vader dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 24 december 2005 om 13:28:
JIj bent de sms en voice operator, als er 1 is die mensen in de maling neemt ben JIJ het wel
Blijf jij maar lekker in verhalen geloven van anderen in ipv te spreken uit eigen ervaringen

wat iemand voor werk doet, maakt helemaal niks uit en trouwens daar gaat het hier niet over of wel soms????
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 14:17:
Ik doe het ook al heeeeeeeeeeel lang en de leermeester maakt je "perfect" net als je gids.
Jij gebruikt je vader ook als leermeester...dus who is kidding here?

LEERMEESTER HAHAHA JE HEB T OF JE HEB T NIET

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 14:17:
Wie ben jij om dat te beoordelen?
Of zegt je vader dat?

1 IK ZEG DAT !!!!
2 IK SPREEK HIER VERDER VOOR MEZELF

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het nog nooit gedaan.Ik zou het wel graag eens doen mn beste vriend is overleden en wil graag in contact komen met hem. Heefd iemand ervaring met glaasje draaien. Zoja zou je me dan willen helpen. Laat een berichtje achter op me prow

Brenda(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 16:07:
1 IK ZEG DAT !!!!
2 IK SPREEK HIER VERDER VOOR MEZELF

Hoeft niet zo te schreeuwen...je word steeds asocialer.

HAHAHA JE HEB T OF JE HEB T NIET

Nee,dat is niet waar.
LEERMEESTER HAHAHA

Nooit van gehoord?

Jij lacht gewoon overal om als iemand niet denkt wat jij zegt wat hij/zij moet denken.
Zou wat soepeler gaan worden in de omgang!!
Ach ja dat hoor je natuurl;ijk op dat andere topic ook al...maar ja,je schrijft zelf al dat dat heel moeilijk voor je is,jij driftkopje:devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 22:37:
Nooit van gehoord?

Jij lacht gewoon overal om als iemand niet denkt wat jij zegt wat hij/zij moet denken.
Zou wat soepeler gaan worden in de omgang!!
Ach ja dat hoor je natuurl;ijk op dat andere topic ook al...maar ja,je schrijft zelf al dat dat heel moeilijk voor je is,jij driftkopje

ik geloof dat jij degene bent die dat doet :jaja:
Zoals ik namelijk meerdere malen heb gezegd, moet iedereen doen waar hij/zij zelf zin in hebt, ik kan alleen maar waarschuwen, maar goed met mensen zoals jij!! laat ik daar maar niet verder op ingaan, want je doet toch waar jezelf zin in hebt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 22:37:
Nee,dat is niet waar

:jaja: dat is wel waar.
Waarschuw beheerder
mensen!!

een medium is geboren met de gave, dus die kan je niet zomaar aan iemand leren. diegene die er voor open staat zal ook dingen ervaren, sta je er niet voor open dan gebeurt er ook weinig.

en het feit ouija borden, als men dit doet als gein dan kan je er donder opzeggen dat dit verkeerd gaat, diegene die het doen die zich er goed voor af kunnen sluiten zullen minder last hebben van de consequenties.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: pannenkoek:bounce: op zondag 25 december 2005 om 10:57:
en het feit ouija borden, als men dit doet als gein dan kan je er donder opzeggen dat dit verkeerd gaat

juistem,zeg ik ook de hele tijd...:respect:
Uitspraak van :bounce: pannenkoek:bounce: op zondag 25 december 2005 om 10:57:
een medium is geboren met de gave, dus die kan je niet zomaar aan iemand leren. diegene die er voor open staat zal ook dingen ervaren, sta je er niet voor open dan gebeurt er ook weinig

deels met je eens.
Iedereen heeft deze gave,alleen niet iedereen staat er voor open,of ziet het duidelijk niet,doet het af met toeval enz.

kan daar uren over praten,maar heeft hier niet zo`n zin.

gelukkig zijn er zat die het via pb doen,omdat ze zich hier in dit vijandige sfeertje ook liever niet laten horen.

Waarschuw beheerder
Ik een keer met me broertje en een paar vrienden van hem (glaasje draaien)...

Eens maar nooit meer!!! Eerst was ik er best sceptisch over maar wat ik toen had meegemaakt heeft mij erin laten geloven dat er meer is tussen hemel en aarde...

Een maat van mij werd (ik snap t tot de dag van vandaag nog steeds niet :S) tegen de muur aangegooid, terwijl hij op de grond zat!!! ook de ramen begonnnen te trillen en ik zag allemaal blauwe gloed enzoow door de hele kamer...

Ik ben niet gauw bang maar dat was serieus freaky shit...

Ik ga me er ook nooit meer mee inlaten, deze ervaring was voor mij al genoeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 16:13:
Ik een keer met me broertje en een paar vrienden van hem (glaasje draaien)...

Eens maar nooit meer!!! Eerst was ik er best sceptisch over maar wat ik toen had meegemaakt heeft mij erin laten geloven dat er meer is tussen hemel en aarde...

Een maat van mij werd (ik snap t tot de dag van vandaag nog steeds niet ) tegen de muur aangegooid, terwijl hij op de grond zat!!! ook de ramen begonnnen te trillen en ik zag allemaal blauwe gloed enzoow door de hele kamer...

Ik ben niet gauw bang maar dat was serieus freaky shit...

Ik ga me er ook nooit meer mee inlaten, deze ervaring was voor mij al genoeg...

dit zijn dus de zaken die ik bedoel. aangezien bepaalde mensen zich er niet voor kunnen afsluiten als het verkeerd gaat krijg je dit soort dingen dus.

dus laten we reëel wezen dat het dus gevaarlijk is als men het zomaar voor de lol doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: pannenkoek:bounce: op zondag 25 december 2005 om 16:22:
gevaarlijk is als men het zomaar voor de lol doet.

Omdat mensen onderliggende angsten en psychische problemen dan naar boven zien en voelen komen.

Ik zeg altijd een gebed ter bescherming op en trek een soort van wit licht om degene die met mij is.

Zoals ik al zei: ga je autorijden terwijl je nog nooit achter een stuur hebt gezeten dan haal je ook het einde van de straat niet zonder kleerscheuren.
Waarschuw beheerder
oeh ik ben weer op een spannend topic gekomen :)

en ik weet dat gabbermamma weet waar ze het over heeft..

dusse retteketet ga jij maar snel naar bed!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op zondag 25 december 2005 om 18:04:
en ik weet dat gabbermamma weet waar ze het over heeft..

dusse retteketet ga jij maar snel naar bed!!!

hahaha, nou nee hoor.Ik weet wel degelijk waar ik het over heb.
Maar goed hou me niet meer bezig met kwakzalvers :no:

Waarschuw beheerder
Je moet serieus nooit dat soort dingen doen. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 10:48:
Je moet serieus nooit dat soort dingen doen

Als je het wilt doen moet dat serieus zijn...(klinkt beter maatje)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 14:07:
Als je het wilt doen moet dat serieus zijn...(klinkt beter maatje)

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 22:26:
Wat een wijsheid met 15 jaar!!

Al je studie medicijnen afgerond zeker?

nee maar wel een cursus koppensnellen mag ik met jou beginnen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op maandag 26 december 2005 om 21:24:
mag ik met jou beginnen

Be my guest!

Maar durf je wel bij mij in het grote "geesten"huis?

Waarschuw beheerder
Aan zulke dingen zoals borden en glaasje draaien enz begin ik nooit, maar ik ging laatst naar een parabeurs met een kennis die er heen wou (en ik ben overal weer voor in om eens te kijken).
Na een tijdje rondkijken ging ik bij een medium zitten met het idee van "laat maar komen" maar het was erg bijzonder. zij (medium) kon me alles vertellen qau persoonlijkheid, waar ik op dit moment mee bezig ben, me familie (ook overleden) enz.
Nou sindsdien weet ik het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en raadt iedereen aan, die er voor open staat,om het eens mee te maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:04:
en raadt iedereen aan, die er voor open staat,om het eens mee te maken!

:yes:
Waarschuw beheerder
glaasje draaien borden enzo..
doe ik niet aan..
zelfs zonder een bord
zopnder glaasje draaien zijn er al genoeg manieren om in contact met ze te komen...

Kbedoel kleine kinderen.. die hebben toch heel vaak een onzichbaar vriendje..
In hoevere is die onzichbaar en niet zeg maar een geest?

Waarschuw beheerder
hmm volgens mij ben jij nog altijd de grootste verliezer, maar goed, valt met jou niet in discussie te gaan. dus ga idd maar lekker door met mensen in de maling nemen!!!

:aai: sommige mensen gaan lopen blaten met het iq van een bitterbal als ze zelf niet meer met argumenten op de proppen kunnen komen...

Gabbermama :respect: heb dr verder geen ervaring mee maar jij klinkt tenminste of je weet waar je t over hebt.
Kan die snotneus nog wat van leren ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:28:
Kan die snotneus nog wat van leren

ehm, deze snotneus, weet wel degelijk waar ze over praat. Ben er namelijk mee opgegroeid, als je dan toch commentaar wil geven, moet je eerst even verder terug lezen.:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloempje(f) op dinsdag 27 december 2005 om 12:24:
Kbedoel kleine kinderen.. die hebben toch heel vaak een onzichbaar vriendje..
In hoevere is die onzichbaar en niet zeg maar een geest

helemaal gelijk....bedoelde ik ook met het feit dat iedereen er mee geboren is,maar het overgrote deel van de mensen stopt het weg,of het word voor ze weggestopt en ze leren het dus een "wetenschappelijke benaming"te geven.
Alles word verklaard en men zeer zeker niet als "anders" bestempeld worden.

Heb datgene wat ik doe en beleef ook altijd zo lang mogelijk voor mezelf gehouden,totdat je zelf merkt hoe fijn het is om geholpen te worden,dan help je ook anderen zich te ontwikkelen en te bevrijden.
Je geeft ze lijdraad en tips,goede boeken om te lezen ,je verwijst ze en onderwijs ze!

DOEN moeten ze het zelf,en dat gaat met hele kleine stapjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 23:47:
Maar durf je wel bij mij in het grote "geesten"huis?

ik durf alles kom maar op B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op dinsdag 27 december 2005 om 21:13:
ik durf alles kom maar op

en je durft geen glaasje draaien????
maar jij wilde koppen snellen,je denkt toch niet dat ik mezelf dan ook nog kom aanmelden?

Ben into S.M maar dan wel de S niet de M.

maar hier ben je welkom hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:39:
en je durft geen glaasje draaien????

ik durf het wel maar weet nog niet genoeg en daarom ben ik zo verstandig het NOG niet te doen B)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 22:39:
maar jij wilde koppen snellen,je denkt toch niet dat ik mezelf dan ook nog kom aanmelden?

tuurlijk ga niet achter mensen aanlopen B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op dinsdag 27 december 2005 om 22:42:
maar weet nog niet genoeg en daarom ben ik zo verstandig het NOG niet te doen

verstandige meid...goh zijn we het toch eens he!

Uitspraak van queen of death op dinsdag 27 december 2005 om 22:42:
tuurlijk ga niet achter mensen aanlopen

je zal toch eerst moeten snellen achter de koppen aan,wil je ze kunnen snelluh!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 23:10:
je zal toch eerst moeten snellen achter de koppen aan,wil je ze kunnen snelluh!!!

mij is altijd geleerd geduld is een schone zaak dus ik wacht liever op m'n prooien B)

Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik de kaarten voor je raadplegen?
:O

:devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 00:18:
Zal ik de kaarten voor je raadplegen?

kan ik zelf ook dusja sorry maar helaas kan m'n eigen boontjes wel doppen B) (6) :bloem:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op woensdag 28 december 2005 om 00:20:
kan ik zelf ook

Scheelt onnodig wachten!

sorry

geeft niks meidje.
het overkomt de beste...:flower:

En nu naar je nest,het spookuur is al aangebroken!:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 00:23:
En nu naar je nest,het spookuur is al aangebroken!

mooi blijf ik nog even hangen (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 10:16:
Zoals ik namelijk meerdere malen heb gezegd, moet iedereen doen waar hij/zij zelf zin in hebt, ik kan alleen maar waarschuwen, maar goed met mensen zoals jij!! laat ik daar maar niet verder op ingaan, want je doet toch waar jezelf zin in hebt.

Mis je nou echt het hele punt?
Het gaat erom dat IEDEREEN glaasje kan draaien of met een ouijabord overweg kan MITS om de GOEDE redenen.

Is het misschien eens in je opgekomen dat ook de overledenen wel van een geintje houden?

Als ik dood ben en ik zweef gelukkig rond op mijn wolkje en er zitten een paar snotneuzen te ginnegappen zou ik ze ook de stuipen op het lijf jagen in tegenstelling tot de mensen die het doen om hun leven te verrijken.
kan ik zelf ook dusja

Pas maar op dat ze geen tijgerbalsem in je ogen smeren (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 28 december 2005 om 00:28:
Het gaat erom dat IEDEREEN glaasje kan draaien of met een ouijabord overweg kan MITS om de GOEDE redenen.

ik heb ook nooit gezegt dat ze het niet konden :bloem:
Pas maar op dat ze geen tijgerbalsem in je ogen smeren

sorry maar ik ben dus niet bang dus pas maar zelf op voordak mijn geesten op je afstuur waar ik veel contact mee heb op andere wijzen dan die jullie hebben (Y) (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op woensdag 28 december 2005 om 00:30:
mijn geesten op je afstuur waar ik veel contact mee heb op andere wijzen dan die jullie hebben

Wat is een voordak? :/
En welke wijzen?
Alle 3 die bij het kindje Jezus zijn geweest? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pas maar zelf op voordak mijn geesten op je afstuur waar ik veel contact mee heb op andere wijzen dan die jullie hebben

Please stuur ze nu,heb zin in een verzetje (K)
Uitspraak van Satanica op woensdag 28 december 2005 om 00:32:
Alle 3 die bij het kindje Jezus zijn geweest?

Ub3Rg3Ill3 M33st3r3s(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gabbermamma :respect:
Ik vind dit best interresant allemaal. Heb niet echt de behoefte ofzo om met overledenen te praten. Zowiezo praat ik niet zo snel met een vreemde, maar ik vind dat wat er nog meer tussen hemel & aarde afspeeld een uitermate fascinerend onderwerp. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 01:06:
Ub3Rg3Ill3 M33st3r3s

Smoontje (K)
Hoe ist met je?
Of zal ik het aan de gesten bragen vandaag? 8)

pas maar zelf op voordak mijn geesten op je afstuur

Ik ga mn nest in...
Ik zit maar te wachten op die zogenaamde geesten van jou en die komen maar niet :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Satanica jij bent niet vriendelijk op PF!

( Ik ook niet hehe)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 december 2005 om 01:19:
Zowiezo praat ik niet zo snel met een vreemde,

*rolomvanhetlachensmiley*
leuke woordspeling!

Satanica is heel vriendelijk,ik ook,als we maar normaal behandeld worden,ieder mens en iedere entiteit krijgt het op zijn zenuwen van deze attitude:flower:
Uitspraak van Satanica op woensdag 28 december 2005 om 01:39:
Of zal ik het aan de gesten bragen vandaag?

Doe maar,ik weet het nml. zelf ook niet.

Zo een sessie,heb me bedacht en doe het nu voor de zekerheid maar bij die persoon thuis...als ik nu maar niet op mijn bek ga met die gladheid...whoehahaha
Waarschuw beheerder
kmoet iets weten van een droom
waar op internet kan ik dat het beste opzoeken
Waarschuw beheerder
kan het niet vinden wat ik zoek :/

Waarschuw beheerder
hmm, ja anders ff "dromen" googlen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloempje(f) op woensdag 28 december 2005 om 12:38:
kan het niet vinden wat ik zoek

je zou het me kunnen mailen,dan kan ik een poging wagen.....maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloempje(f) op woensdag 28 december 2005 om 11:41:
kmoet iets weten van een droom

Misschien moet je eht eens persoonlijk aan iemand vragen, elke website zegt weer iets anders ;)
Waarschuw beheerder
ik zie alles draaien en dat is ook van glaasjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 29 december 2005 om 17:56:
ik zie alles draaien en dat is ook van glaasjes.

voelt goed ;)
Waarschuw beheerder
nee,niet echt want ben bijna dood geloof.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja glaasje draaien zoals jij doet ,zelfs met ervaring ....is heel wat gevaarlijker!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 29 december 2005 om 19:20:
nee,niet echt want ben bijna dood geloof.

pak der gewoon nog eentje B)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 19:35:
is heel wat gevaarlijker!!

maar wel een stuk lekkerder :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van queen of death op donderdag 29 december 2005 om 19:49:
pak der gewoon nog eentje

kan m,n armen bijna niet optillen.

Waarschuw beheerder
donateur
De geest van de alcohol!!!!
Waarschuw beheerder
nee,de geest uit de fles hahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 29 december 2005 om 20:03:
kan m,n armen bijna niet optillen.

even slikken en weer doorgaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 20:10:
De geest van de alcohol!!!!

:P
Uitspraak van Hennep op donderdag 29 december 2005 om 20:12:
nee,de geest uit de fles hahahahaha

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van queen of death op donderdag 29 december 2005 om 20:22:
even slikken en weer doorgaan

in de geest van Marco Borsato!!!!!!!

Whoehahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 20:36:

Of in de geest van elke Gabber :xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 20:36:

hij leeft nog :P
Uitspraak van Satanica op donderdag 29 december 2005 om 21:10:
Of in de geest van elke Gabber

stelletje verslaafden :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op donderdag 29 december 2005 om 21:10:
Of in de geest van elke Gabber

Uitspraak van queen of death op donderdag 29 december 2005 om 21:13:
stelletje verslaafden

IK...:O

ech niet!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 21:34:
IK...

ech niet!!

:P
zeg toch ook niet alle gabbers :P

Waarschuw beheerder
Ik ga nooit glaasje draaien.

Waarschuw beheerder
NOWAY! :no: mij niet gezien!
Linke soep! :P
Waarschuw beheerder
IK heb het met een naald, op papier gedaan. Eerst een ronde tekenen met letters, en ja en nee... en toen de naald precies in het midden plaatsen,

We hebben om de naam van de geest gevraagd en dat was de achternaam van mn opa. Dat was al scary. maar toen we om bevestiging vroegen gingen de gordijnen ineens HARD wapperen, en werd het echt koud! ik doe het echt NOOIT van mn leven meer! Heb nachtmerries gehad, en heel lang het gevoel gehad dat ik niet alleen was.

Ben laast bij een paragnost geweest, en dat is wel een aanrader (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik een nuchter persoon was geweest had ik het zeker weten gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op dinsdag 7 februari 2006 om 18:59:
Ben laast bij een paragnost geweest, en dat is wel een aanrader

Daar ben ik ook wel eens geweest, ze kon me dingen vertellen over een vriend, die ik nie wist en wat toch waar was!! Maar ik geloof toch ne wat ze allemaal zeggen!! En ik denk ook nie dat je alles moet geloven wat er gezegd wordt!! :nee:

Idd, ik heb ut ook wel eens gedaan en als iedereen ontspannen is en geen negatieve gedachten heeft, komt ut gewoon helemaal goei!! Je gedachten hebben toch invloed wat het "glaasje" aan gaat wijzen!! :jaja:

Het viel me op dat er verdomd veel varianten zijn

Er zijn idd erg veel varianten, alleen verdomd moeilijk an te komen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Massahysterie hier op het forum, geweldig om te zien hoe mensen zich bang laten maken door rare verhaaltjes.

Ik blijf erbij het zit allemaal tussen je oren je kunt jezelf zo gek maken als je zelf wilt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 02:59:
Massahysterie hier op het forum, geweldig om te zien hoe mensen zich bang laten maken door rare verhaaltjes.

Ik blijf erbij het zit allemaal tussen je oren je kunt jezelf zo gek maken als je zelf wilt

dat moet je dan maar lekker doen:jaja:

Je hebt er geen ervaring mee, dus je kan er niet over oordelen.

Waarschuw beheerder
werkt dat nou echt allemaal ? :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:11:
Je hebt er geen ervaring mee, dus je kan er niet over oordelen

ow nee:/ zou maar een nieuwe glazen bol aanschaffen want die die je nu hebt die werkt niet meer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:12:
werkt dat nou echt allemaal ?

Als jij wilt dat het werkt wel ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:43:
ow nee zou maar een nieuwe glazen bol aanschaffen want die die je nu hebt die werkt niet meer

Dan moet je dat er bij zeggen he, wel hele info en geen halve:d
En ik heb geen glazenbol nodig om te zien hoe dom mensen zijn;)
Maar goed moet ieder lekker voor zich zelf weten of hij/zij het wel doet of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:57:
Ik ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, maar ik heb het lef niet om er mee te gaan beginnen
Dus.. laat maar

idd..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan iedereen adviseren om Seance van Derren Brown eens te kijken miss dat jullie het dan wel aandurven (als iemand geinteresseerd is stuur me ff een pb-tje heb hem op me pc staan)

Fear is a Mindkiller:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 12:23:
de film blair witch project te kijken

ik heb deze film enkele weken geleden met een vriendin van mij gekeken...

en ging ja niet echt lekker...

op gefen moment zaten we beide te trillen en ze ging achter mij liggen maar voelde nog een aanwezigheid.

en we hadden al 5 minutten niet geroookt en kwam in 1 x rook walm voor de tv hangen en ging ook niet weg heel erg eng was dat.

en verder heb ik tijdens de film nergens last van gehat maar heb nu steeds de behoefte om die film te kijken en elke x voel ik weer een aanwezigheid...

en nu willen ik me moeder haar vriend met nog wat mensen een zelfde project doen...maar dan veel en veel beter voorbereid...en dit hebben we sinds we die film gekeken hebben dus weet niet wat er met die film is maar je word er goed raar van
Waarschuw beheerder
Noway :no:
Glaasj draaien de grootste onzin dat er bestaat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 11:47:
ik heb deze film enkele weken geleden met een vriendin van mij gekeken...

en ging ja niet echt lekker...

op gefen moment zaten we beide te trillen en ze ging achter mij liggen maar voelde nog een aanwezigheid.

en we hadden al 5 minutten niet geroookt en kwam in 1 x rook walm voor de tv hangen en ging ook niet weg heel erg eng was dat.

en verder heb ik tijdens de film nergens last van gehat maar heb nu steeds de behoefte om die film te kijken en elke x voel ik weer een aanwezigheid...

en nu willen ik me moeder haar vriend met nog wat mensen een zelfde project doen...maar dan veel en veel beter voorbereid...en dit hebben we sinds we die film gekeken hebben dus weet niet wat er met die film is maar je word er goed raar van

wat wil je nu beweren? Zegt het je niet genoeg dat je deze angsten krijgt bij het kijken van dergelijke films? Je bent gewoon makkelijk beinvloedbaar complimentje voor de filmmakers aangezien dat hun bedoeling is:)
Waarschuw beheerder
_W!.I_ Als je er nie in geloofd, prima.... Maar plaats niet van zulke domme opmerkingen! Er is geen massahysterie... het is de waarheid! Als je het niet gelooft, blijf weg.. aan zukke kansloze opmerkingen hebben we niks... DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op vrijdag 3 maart 2006 om 11:54:
_W!.I_ Als je er nie in geloofd, prima.... Maar plaats niet van zulke domme opmerkingen! Er is geen massahysterie... het is de waarheid! Als je het niet gelooft, blijf weg.. aan zukke kansloze opmerkingen hebben we niks... DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Whehehe, ten eerste ik reageer wanneer ik dat wil :[
En ten tweede het is jou waarheid en niet die van mij, je moet het zelf weten maar ik vind dat jij jezelf belachelijk maakt.
Waarschuw beheerder
En ik vind dat jij kansloos bent.. en beter je mond dicht kan houwe! Uit jou komt niks fatsoenlijks...!
Waarschuw beheerder
whahah oke dan b!atch dat ze leker op rot als ze der toch niet in geloofd

Waarschuw beheerder
Boeiend, ze is gewoon te sceptisch in dat gebied, laat dr lekker als ze zo'n lage instelling heeft :x

Paranormale verschijnselen kunnen erg apart zijn, kijk maar naar dr ongelovigheid ;)
Waarschuw beheerder
whah ja precies jij snapt hem met jou kunne we praten hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kansjuh(f) op zondag 5 maart 2006 om 15:53:
whah ja precies jij snapt hem met jou kunne we praten hahaha

idd je hoort alleen bij het groepje als je regelmatig achtervolgingswaanzin hebt en de gordijnen ziet wapperen :P .
Maar omdat jullie zo leuk blijven reageren op mij zal ik dit topic in mijn volglijst zetten. (y)

Zou het trouwens geen goed idee voor jullie zijn om wat anti-psychotica middelen in te slaan? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 16:05:
idd je hoort alleen bij het groepje als je regelmatig achtervolgingswaanzin hebt en de gordijnen ziet wapperen .
Maar omdat jullie zo leuk blijven reageren op mij zal ik dit topic in mijn volglijst zetten.

Zou het trouwens geen goed idee voor jullie zijn om wat anti-psychotica middelen in te slaan?

Zou het nie beter zijn als je gewoon je mond dicht houd, en een hobby gaat zoeken! En zet hem vooral in je volglijst, GEZELLIG want we zijn nog lang niet uitgebabbeld tegen jou
Waarschuw beheerder
whah ja precies zoek een hobby of zo schrijf een boek kan je het cker onthouwe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op zondag 5 maart 2006 om 16:16:
Zou het nie beter zijn als je gewoon je mond dicht houd, en een hobby gaat zoeken! En zet hem vooral in je volglijst, GEZELLIG want we zijn nog lang niet uitgebabbeld tegen jou

hoe spreek ik mezelf tegen in 1 zin :S
wat is het nu ....

Trouwens een tip ga nooit naar een psychiater met dergelijke verhalen want ze plaatsen je meteen in een gesloten inrichting en dat wil je toch ook niet he?!?!
Waarschuw beheerder
haha die mensen luisteren naar je en helpen je met het verwerken van iets of het opzoeken van mensen daar had ze het over
Waarschuw beheerder
Nee tuurlijk nie.. begin net aan jou gehecht te raken

Waarschuw beheerder
wat is het nut van al dit moddersmijten dan?? er wordt gevraagd om ervaringen van mensen die het weleens gedaan hebben.. en ik vraag me nu wel sterk af of die vraag daadwerkelijk beantwoord is ... Fraterniza­tion??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou... Ik gaf dus antwoord op de vraag... en toen moest zij der eigen mee bemoeien! Dat het onzin is enzo... dus vandaar dat ik zei dat ze beter kon gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op zondag 5 maart 2006 om 17:57:
Nou... Ik gaf dus antwoord op de vraag... en toen moest zij der eigen mee bemoeien! Dat het onzin is enzo... dus vandaar dat ik zei dat ze beter kon gaan!

ahum ik heb het in eerste instantie nooit persoonlijk tegen jou gehad jij vond het nodig om op mijn opmerkingen in te gaan.
Je had ook kunnen vragen waarom ik er zo over denk dan had ik dat best willen uitleggen, maar jij moest meteen in de verdediging gaan en zeggen dat wat jij denkt dat dat de waarheid is.....ipv eens verder kijken dan je neus lang is.
Heb je ook bewezen feiten die jou uitspraken kunnen ondersteunen???
Er zijn namelijk wetenschappelijke onderzoeken geweest waaruit blijkt dat glaasje draaien onzin is maarja dat kun jij natuurlijk weerleggen ben benieuwd..........
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit glaasje gedraaid (F)... Beter lezen de volgende x....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op maandag 6 maart 2006 om 15:49:
Ik heb nog nooit glaasje gedraaid ... Beter lezen de volgende x....

Heb jij uberhaupt wel gelezen waar dit topic over gaat?
lol

Uitspraak van B!atch op dinsdag 7 februari 2006 om 18:59:
IK heb het met een naald, op papier gedaan. Eerst een ronde tekenen met letters, en ja en nee... en toen de naald precies in het midden plaatsen,

Hoe noem je dit dat?!?(naaldje draaien:S:P) Komt toch allemaal op hetzelfde neer...
Waarschuw beheerder
Wa wil je hier nou allemaal mee zeggen? Jij heb jou mening, ikke de mijne! en we vinden allebei dat de ander een verkeerd standpunt inneemt...! Probeer t zelf zou ik zeggen... wedden dat je dan anders praat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op maandag 6 maart 2006 om 17:53:
Probeer t zelf zou ik zeggen... wedden dat je dan anders praat!

denk je nou echt dat ik dat nog niet gedaan heb?....Geloofde er eerst ook in net zoals jou ...
Waarschuw beheerder
Omdat het bij jou 1x niet werkte is de rest per definitie ook niet waar?

Waarschuw beheerder
Daar heb ik geen bord voor nodig;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 17:42:
Hoe noem je dit dat?!?(naaldje draaien) Komt toch allemaal op hetzelfde neer...

met een naald noem je pendelen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op maandag 6 maart 2006 om 18:51:
Omdat het bij jou 1x niet werkte is de rest per definitie ook niet waar?

Daar gaat het niet om geloof best dat het werkt bij jou maar denk niet dat dit door geesten komt. Snap daarom ook niet waarom je je niet zou verdiepen in andere verklaringen die overigens naar mijn mening veel geloofwaardiger zijn.
Maar nogmaals ieder mag er het zijne van denken maar begin niet meteen te roepen dat jou waarheid ook de echte waarheid is.
Waarschuw beheerder
Nou dat het waarheid is, is voor mij zeker... maar ik heb nooit gezegd dat het altijd waar is, en dat er eventueel ook andere verklaringen voor zijn
Waarschuw beheerder
wel gedaan :) ... vage shit :) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:51:
Daar gaat het niet om geloof best dat het werkt bij jou maar denk niet dat dit door geesten komt.

En waar komt het dan wel door,volgens jou?
Waarschuw beheerder
en ik niet (F).. zal niet zeggen dat t onzin is, maar ik blijf bij MIJN waarheid

Waarschuw beheerder
1x gedaan op de camping :P:P
Niets gebeurt :D:D

Waarschuw beheerder
Ten eerste, als je het wilt doen, doe het met een professional.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 00:20:
Ik vind dit veel geloofwaardiger:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ideomotor

Dus als lampen gaan knipperen, glazen gaan vliegen en kapot slaan e.d. dan is dat allemaal psychisch? Hahahaha slimbo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:53:
Dus als lampen gaan knipperen, glazen gaan vliegen en kapot slaan e.d. dan is dat allemaal psychisch? Hahahaha slimbo

Ney slimbo dan moet je eens van de drugs afblijven of geen verhaaltjes verzinnen....(of je vrienden hebben je vet bezeken)

whehehe professional bezeikers ja geef jij je geld maar aan die onzin uit.

Ik durf met een gerust hart in mijn eigen huis glaasje te draaien te pendelen en weet ik wat allemaal en waarom zie ik die dingen dan niet allemaal??!?!?!Toch heel gek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 19:37:
Ney slimbo dan moet je eens van de drugs afblijven of geen verhaaltjes verzinnen....(of je vrienden hebben je vet bezeken)

Beter hou je even je mond.. IK zit niet aan de drugs en verzin geen verhalen... en toch heb ik het echt met mijn ogen gezien. Je moet nu echt gaan ophouwe met je irritante praatjes en dat afzeiken van je...

Waarschuw beheerder

Ik durf met een gerust hart in mijn eigen huis glaasje te draaien te pendelen en weet ik wat allemaal en waarom zie ik die dingen dan niet allemaal??!?!?!Toch heel gek

omdat je je eigen er niet voor open gooit...simpel andwoord en niet iedereen kan het zien. als je wild zien, zie je toch niks.

Het komt wanneer jij er klaar voor bent.!!!!

Waarschuw beheerder
donateur

Tjee.. Denk eens na joh voordat je wat zegt..

Die dingen kunnen dus echt wel gebeuren he.. Meer zeg ik er niet over..
Waarschuw beheerder
Tja... nu ben je wel stil he

Waarschuw beheerder
ach ze moet nog een hoop leren :jaja: gewoon niks van aantrekken, je moet er medelijden mee hebben.

Waarschuw beheerder
donateur

Nouhouuuuuuu ik haat deze kortzichtige kut cultuur :(:(

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
;'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:00:
Nouhouuuuuuu ik haat deze kortzichtige kut cultuur :(:(

Begin dan een eigen cultuur ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
:[

Waarschuw beheerder
Heb me er dan toch twee keer aan vergrepen, ervaarde het nou niet als echt iets prettigs, wat me ook moelijk lijkt om dat wel te laten gebeuren. Uiteindelijk komt 't toch allemaal uit je eigen geest en blijft je omgeving hetzelfde. Maar je fucked jezelf er al gauw (!?) mee op. En dan wil je stoppen, maar toch ook wel doorgaan. :s Laat 't toch liever linksliggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!atch op donderdag 16 maart 2006 om 19:24:
Tja... nu ben je wel stil he

Nee hoor kan nog maanden doorgaan maar ik heb me erbij neergelegd dat jullie gewoon niet meer te redden zijn uit jullie psychose. Trip ze nog :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 09:57:
ik heb me erbij neergelegd

Prima,ze zitten nog in hun pubertijd...

Laat ze gewoon lekker experimenteren en anderen op hol laten slaan en dit mooie stuk van het Spiritisme verneuken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:43:
1x gedaan op de camping
Niets gebeurt

komt nog..........
Waarschuw beheerder
donateur

Wie zegt dan dat proffessional gelijk staat aan oplichten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tis allemaal onzin :Z:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:00:
Nouhouuuuuuu ik haat deze kortzichtige kut cultuur

lekker iedereen in zijn waarde laten. Je hoeft niet te geloven toch

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 09:57:
Nee hoor kan nog maanden doorgaan maar ik heb me erbij neergelegd dat jullie gewoon niet meer te redden zijn uit jullie psychose. Trip ze nog

je hoeft ook niet te geloven, maar om gelijk zo raar te doen. Je kan een ander ook gewwoon in zijn of haar waarde laten en ooit zal er wel iets gebeuren, dan piep je wel anders.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 14:14:
tis allemaal onzin

ook dat mag je vinden, zolang er maar genoeg mensen zijn met ervaring die weten dat het wel bestaat.

Waarschuw beheerder
Zou t nooit doen, je heb er niks aan.
Waarschuw beheerder
donateur
wel eens gedaan.. alleen er gebeurde nooit wat.. daarom duwde ik heel stiekum dat glas naar allemaal letters ;p
die anderen werden erg bang ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stomme shit glaasjke draaien :/

slaat werkelijk nergens op en kan je knettergek maken :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 21:46:
ook dat mag je vinden, zolang er maar genoeg mensen zijn met ervaring die weten dat het wel bestaat.

Ik weet dat het bestaat, heb het zelf gedaan, gevoelt en meegemaakt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:31:
slaat werkelijk nergens op en kan je knettergek maken

Ik heb er veel aan gehad en veel over geleert, als je het met de goede bedoelingen doet en sterk in je schoenen staat kan je niets gebeuren.

Maar laat de mensen maar lekker denken dat het onzin is en gevaarlijk, dan kunnen mensen die er wel voor open staan zich verder ontwikkelen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 22:38:
dan kunnen mensen die er wel voor open staan zich verder ontwikkelen

*uchekuch*

*MUHAHAHHA*
Waarschuw beheerder
donateur
Jij (en vele anderen) hebben vragen over het leven (tenzij je dat absoluut niet intresseert) waar sommigen tientallen jaren over doen om dat te ontdekken.
Sommige zullen het nooit ontdekken.

Ik daarentegen heb mijn antwoorden al...

Mensen die niets spiritueel zijn of openstaan voor dergelijke zaken (bijgaand met andere alternatieve leefgewoontes zoals het Humanisme) zullen dit nooit snappen.

Jammer want dat is waar het leven om draait :)

Waarschuw beheerder
Ik weet dat het bestaat, heb het zelf gedaan, gevoelt en meegemaakt

volgens mij zei ik het ook niet tegen jou ;)
Ik weet ook dat het bestaat ook ik heb er ervaring mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 22:53:
hebben vragen over het leven

?? ikke niet hoor :/

Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 22:53:
Mensen die niets spiritueel zijn of openstaan voor dergelijke zaken (bijgaand met andere alternatieve leefgewoontes zoals het Humanisme) zullen dit nooit snappen.

Jammer want dat is waar het leven om draait

pfffff nou mijn leven draait gewoon om lekker gelukkig zijn, de wereld verkennen de natuur genieten van mijn kinderen en de liefde, wat kan mij het een biet schelen wat het hiernamaals ervan vind dat wij de wereld verkloten 8)

in deze wereld moet je wel nuchter zijn anders hou je het niet vol.

Waarschuw beheerder
Ik weet dat het bestaat, heb het zelf gedaan, gevoelt en meegemaakt.

dat weet ik ook heb ook zo mijn ervaringen 8)
maar ben liever druk met mijn gezinnetje in real life dan een of andere gaast vn een gefrustreerd iemand in mijn huis :D

optieven ik woon hier :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:55:
volgens mij zei ik het ook niet tegen jou
Ik weet ook dat het bestaat ook ik heb er ervaring mee

Ik bedoelde het ook niet tegen jouw, maar ik gin meer mee in jou reactie ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:56:
pfffff nou mijn leven draait gewoon om lekker gelukkig zijn, de wereld verkennen de natuur genieten van mijn kinderen en de liefde

ik hoop dat je herimee gelukig wordt, maar ik wil meer uit het leven halen dan dit.
wat kan mij het een biet schelen wat het hiernamaals ervan vind dat wij de wereld verkloten

Ouija borden of glaasje draaien draait hier ook helemaal niet om :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 23:00:
Ouija borden of glaasje draaien draait hier ook helemaal niet om

maar da's toch geesten oproepen?

of word ik nou gek? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
draai er nou niet omheen b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 23:03:
maar da's toch geesten oproepen?

Ja en Nee
Als je geesten oproept dan ben je bezig met puber praktijken die graag willen kijken wat er gebeurt als je je hiermee bezig houd.

Doe je dit omdat je even geen raad weet, voor een obstakel staat dan zul je antwoorden en hulp krijgen die je dat steuntje in de rug kunnen geven met bepaalde delen in je leven.

Waarschuw beheerder
pfffff nou mijn leven draait gewoon om lekker gelukkig zijn, de wereld verkennen de natuur genieten van mijn kinderen en de liefde, wat kan mij het een biet schelen wat het hiernamaals ervan vind dat wij de wereld verkloten

De aarde heb je te leen van je kinderen en geerfd van je voorvaderen.

Waarschuw beheerder
Satanica....ik ga binnenkort op het echte ouyabord,antiek en wel honderd jaren oud een seance doen....

WIJ praten daar wel eens verder over!
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen hierin geloven... Wie hou je voor de gek?
Wel interessant dat zoveel mensen claimen te geloven in een fenomeen dat niet bestaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Birdman. op maandag 27 maart 2006 om 22:45:
Ik snap niet dat mensen hierin geloven... Wie hou je voor de gek?

Zien is geloven (Y)

Waarschuw beheerder
Of misschien wel helemaal into it?

Gewoon niet doen is mijn advies ;)

you never know who you're gonna get at the end of the line, if you make these kinda phone calls ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf meer een persoon die gelooft dat zodra je ergens echt in gelooft, dit ook werkelijkheid kan worden. Het zit allemaal tussen je oren. Mijn moeder riep vroeger altijd: 'Gelukkig zijn is een keuze' om maar een voorbeeld erbij te halen, maar ze heeft wel gelijk; je kan veel meer met je innerlijk/ onderbewustzijn dan je jezelf realiseert.

Moeilijk uit te leggen in normale woorden, maar het komt er op neer dat mensen volgens mij in wezen psychisch onder-ontwikkeld zijn en dat degene die zich verdiepen in dingen die met het spirituele/ pyschische te maken hebben, zich daar automatisch voor open stellen en dus ontvankelijk voor zijn.

De waarheid zal, net als altijd, ergens in het midden liggen. Een deel van de dingen die gebeuren bij mensen die zich bezig houden met glaasje draaien etc kan te maken hebben met psychokinese oid, een ander deel heeft waarschijnlijk een paranormale verklaring.

Ik persoonlijk, moet er niks van weten. Dat ik in dit soort dingen geloof, is voor mij genoeg. Heb vroeger teveel meegemaakt waardoor ik nu wel uitkijk om het op te zoeken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:41:
Ik ben zelf meer een persoon die gelooft dat zodra je ergens echt in gelooft, dit ook werkelijkheid kan worden.

Maar wat is werkelijkheid? Als alleen jij zoiets kan meemaken, is het slechts jouw werkelijkheid.

De werkelijkheid is iets dat toetsbaar moet zijn voor iedereen.

Het zit allemaal tussen je oren

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Birdman. op dinsdag 28 maart 2006 om 16:30:
Of: geloven is zien

Dat slaat nou echt nergens op %)
De waarheid zal, net als altijd, ergens in het midden liggen. Een deel van de dingen die gebeuren bij mensen die zich bezig houden met glaasje draaien etc kan te maken hebben met psychokinese oid, een ander deel heeft waarschijnlijk een paranormale verklaring.

Van mij mag iedereen denken wat ze willen, maar ik kan me nogal gruwelijk ergeren en mensen die zeggen "dat bestaat niet" en niet aan willen nemen van anderen die bevestigen dat het wel degelijk waarheid is.

Persoonlijk zie ik er ook niet het nu van in om erover te liegen, je bent er op geen enkele manier gebaat bij :/

Waarschuw beheerder
lijkt me erg spannend om te doen..
ben ook heel erg nieuwschierig..
maar ik ken niemand die daar verstand van heeft en zo..
wie wil dat samen met mij een keer proberen...
lijkt me ook best eng
stuur ff berichtje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 16:53:
Van mij mag iedereen denken wat ze willen, maar ik kan me nogal gruwelijk ergeren en mensen die zeggen "dat bestaat niet" en niet aan willen nemen van anderen die bevestigen dat het wel degelijk waarheid is.

Persoonlijk zie ik er ook niet het nu van in om erover te liegen, je bent er op geen enkele manier gebaat bij :/

zeg ik dat dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Birdman. op dinsdag 28 maart 2006 om 16:47:
Maar wat is werkelijkheid? Als alleen jij zoiets kan meemaken, is het slechts jouw werkelijkheid.

Wat voor vele mensen een werkelijkheid is, maar niet door ons algemeen cultuurtje wordt geaccepteerd. Nu blij?

Waarschuw beheerder

Onzin, niks is zwart wit.
De werkelijkheid bestaat in wezen niet.
Neem de Bijbel, geschreven door mensen en een paar duizend keer vertaald in de loop der tijd, maar desondanks als werkelijkheid en als 100% waar aangenomen voor miljoenen mensen op deze aardkloot.
Geloven is een sterk iets, maakt niet uit waarin.

Daarnaast zijn er teveel dingen die wetenschap niet kunnen verklaren. Er is meer tussen hemel en aarde, iets iig en iedereen weet het, ook al wil je het niet weten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:08:
zeg ik dat dan?

Nee, maar voel je vooral niet angevallen :s
Ik ging gewoon verder op jou geplaatste post maar dat zal ik dan niet meer doen (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 17:14:
Nee, maar voel je vooral niet angevallen :s

doe ik niet, vroeg me alleen af of je me verkeerd begreep :p

anders had ik er wel een :[ smilie bij gepleurd :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lang leve de :[

Waarschuw beheerder
precies! :cheer:

Waarschuw beheerder

heb hier een stukje tastbare werkelijkheid voor je, kijk er naar zou ik zeggen en misschien opent het je ogen een beetje voor andere werkelijkheden :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-4237751840526284618&q=quantum

ik bedoel dus het 'What the Bleep' filmpje, waar hij mee begint te spelen :)
Waarschuw beheerder

zeker doen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:33:

dit is echt een modderfokking goede link .
je zou een topic kunnen openen over alleen dit filmje al .

hmm idee ? . . .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.rnlnd-2.com/quantumfysica.htm

Kees fijn dat jij hier wel in interesseert ;)

Verdiep er maar eens in, want je komt nog veel boeiendere zaken tegen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 21:50:
Verdiep er maar eens in, want je komt nog veel boeiendere zaken tegen

dat zeker wel ;)

Damn heb mijn roeping gemist ;) had een wetenschapper moeten worden ;) :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op dinsdag 28 maart 2006 om 21:46:
dit is echt een modderfokking goede link .
je zou een topic kunnen openen over alleen dit filmje al .

hmm idee ? . . .

lekker is ie he? :)
Waarschuw beheerder
Nee en ben het ook niet van plan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:33:
heb hier een stukje tastbare werkelijkheid voor je, kijk er naar zou ik zeggen en misschien opent het je ogen een beetje voor andere werkelijkheden

ik bedoel dus het 'What the Bleep' filmpje, waar hij mee begint te spelen

Ik begrijp er niets van eerlijk gezegd, maar dat kan ook door de :smoke: komen

Maar hoe moet het mijn ogen openen voor andere werkelijkheden?

Waarschuw beheerder
kijk, daar gaat het al verkeerd, als je het niet begrijpt :)

laat maar dan :)
Waarschuw beheerder
Als ik het niet begrijp kan je het me ook uitleggen.
Maar laat maar zitten inderdaad

Waarschuw beheerder
Ik geloofde er totaal niet in, en een maat van me ook niet
Toen hebben we besloten om het ook te gaan doen..
Het bestaat fucking echt!! Het glas begon te schuiven..
Na de tijd kreeg ik het koud en werd vet moe:S
Na het meegemaakt te hebben ben ik echt bang voor geesten:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 09:57:
Na het meegemaakt te hebben ben ik echt bang voor geesten

Hoef je echter niet te doen. Glaasje draaien is een ideale manier om ermee in contact te komen, omdat het zo simpel is. Maar negativiteit kan hierbij veel sneller tot jullie komen dan normaal, omdat jullie hier puur op geconcentreerd zijn en toch er open voor zijn.

Doe het niet meer máár wees er niet bang voor, normaal wordt je echter beschermd worden en zal 'slechte geesten' zich niet snel om jou heen komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 10:27:
Doe het niet meer máár wees er niet bang voor, normaal wordt je echter beschermd worden en zal 'slechte geesten' zich niet snel om jou heen komen.

Daar verkijk je je op lex :P
Doordat je wordt opengesteld voor bepaalde energieën, kunnen o.a entiteiten bij je gaan 'zitten' ookal wordt je beschermd.

Waarschuw beheerder
te Gevaarlijk dus NIET DOEN!