Daarna ff lekker centrum van Roosendaal in
houdoe en bedankt he
Haha nou ja, dat is ook zo.. Je kan het overal gezellig maken, zelfs in *bruisend* Roosendaal
Ik zou zeggen kom 's middags ff kijkje nemen in het *bruisende* centrum daar zal je zien, dat wij wel voor gezelligheid kunnen zorgen
dit keer niet
word wel een ZEVENKLAPER
En daarom hebben we Erwin aan het roer om dat tegen te gaan, dus zal niet zo snel gebeuren
dus zal niet zo snel gebeuren
Ja, we moeten niet te snel roepen we worden kampioen, of we winnen wel eventjes...dat ken ik nou wel. Eerst zien en dan geloven !
Jij snap het echt he
Ja, we moeten niet te snel roepen we worden kampioen, of we winnen wel eventjes...
Ben benieuwd
Je weet maar nooit
We moeten gvd rbc inmaken en dan lekker de wedstrijd beginnen tegen pisvee
Ja die mensne willen mooi voetbal zien, en worden supporter van Feyenoord
Oprotten zo zijn wij niet...
Als we zaterdag 1-0 winnen ben ik gewoon blij, want dan hebben we 6 punten uit 2 wedstrijden die je normaal gesproken moet winnen.
Vaak zijn dat de wedstrijden waar wij juist punten (en dus kampioenschappen) verspelen.
maar als je ziet hoe kanker slecht rbc nu is, met of zonder mooi voetbal gewoon dik winnen
met of zonder mooi voetbal gewoon dik winnen
RBC heeft succescoach Roks weten te behouden, dus reken maar niet op een dikke overwinning voor Feyenoord hoor!
2-8
Aan de andere kant zijn de spelers het bestuur nu wel wat verschukldigd dus je zal net zien.....
Idd heel scherp, we zijn dus de klos
Scherp van jou
2-8
Ik ook en jij snapt dat ook weer niet
Je moet maar zo denken : Degraderen doen we toch wel, elk puntje is leuk meegenomen
Wat raad jij trouwens aan, als doorgewinterd feestbeest in Roosendaal?
Onzin.
Zondag hoorde ik bij 3-0 ook mensen fluiten toen er wat kansen werden gemist en sommige spelers voor eigen succes gingen. kk mongolen. Al winnen ze iedere wedstrijd met 1-0, wat ken mij dat nou verotten.
Woehoe....wordt je al een beetje bang van ons dan?
nee helaas...We gaan met de auto....Dove vroeg het ook al.....aardig omrijden ook zaterdag hé?
Ga jij mij oppikken bij Utrecht CS. Oh, help...
Oeh joy
Neuh, ga je rare dingen van doen.
Courage reed ook al om toen we naar Tilburg gingen...dus das best dan!
Woehoe....wordt je al een beetje bang van ons dan?
Rij je via Geldermalsen dan?
Rij je via Geldermalsen dan? Ken je ons daar oppikken
ben die kale al aan 't bellen of we mee kennen rijden.
ben die kale al aan 't bellen of we mee kennen rijden.
Ah nog beter
Dat was niet voor hetzelfde geld.
Waar wij zijn is het altijd gezellig.
En vooral met zaterdagwedstrijden
THX, bijna te laat sta al op het punt te vertrekken
Altijd gezellig waar wij komen....
Zeg dan waar je staat, komen we speciaal voor jou langs.
Zeg dan waar je staat, komen we speciaal voor jou langs.
willen we wel bier en rustig kunnen snuiven aan de bar
Voltaside.. mét bier maar geen
Zie het probleem niet.
Voltaside, hek over en je bent er. Zie het probleem niet.
Oh, ken dat ook. Doen we dat.
Zeker nooit gehoord van Sneeuwbal on Tour..
Waar deuren voor anderen gesloten blijven weet ik altijd wel een weg te vinden....
wat een ellende daar....Kaarten waren minimaal 35 euro.....We zijn maar lekker blijven hangen in de kroeg....Nog ff wat gegeten en gedronken.....
Waar deuren voor anderen gesloten blijven weet ik altijd wel een weg te vinden....
We zijn maar lekker blijven hangen in de kroeg....
Dacht dat de hangjeugd vriendelijk verzocht werd netjes naar huis te gaan door meneer playmobiel
Niet als er een besloten Sinterklaas avond is he
Hij weer wel...
Was ook mooi toch. Heb nog steeds niets van de wedstrijd gezien en ook niet het idee dat ik er iets aan mis...
Uitspraak van SneeuwbalHardcore op vrijdag 2 december 2005 om 00:29:
Niet als er een besloten Sinterklaas avond is he
Maar om nou al die lieve kindertjes te laten schrikken die binnenzaten, das nou ook niet echt mijn stijl....