| Betreft: | evenement: Multigroove, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
en mensen die klagen het was een illigaal feest hadden jullie dat nog niet door???
wat ik overigens wel zag op boot 1, is dat er met nieuwjaar multigroove is..
wat ik overigens wel zag op boot 1, is dat er met nieuwjaar multigroove is..Alhoewel ik het nergens kan vinden, weet iemand meer??
Ben wel benieuwd hoe ze aan een vergunning zijn gekomen....... weet zeker dat de brandweer de lokatie's nooit goed gekeurd had ....... nooduitgangen? doorgangen? trappen? om maar een paar puntjes te noemen.........
maar zo te horen heb ik niet zo heel veel gemist
was te klein maar wel met een KK goed geluid
GEWELDIG!!!
het was een illigaal feest hadden jullie dat nog niet door???
Gelukkig maar want dit zijn nou juist DE feesten die historie schrijven!
Behoorlijk wat negatieve verhalen gehoord...
Maar gaat kennelijk niet voor iedereen op!
Hoor dat sfeer en muziek goed was... Toch wel het belangrijkste!
Maar kreeg van enkelen te horen dat andere dingen dit flink naar beneden hebben weten te halen
je zit nu al de hele dag te posten in alle das boot topica
dat 't maar negatief geweest moet zijn omdat jij er niet was
rechts boven op de "verhoging" halverwege zat een hele lelijke ik heb echt n paar man letterlijk zien wegzakken daarin
Maar kreeg van enkelen te horen dat andere dingen dit flink naar beneden hebben weten te halen!
nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet
vond het maar een bagger feest
honk feest was 10 keer beter
Sfeer geluid Lokatie aardig duister Kortom, genoeg reden voor de volgende editie!
en dan een pakje sigaretten marlboro 6,60
Het was gewoon erg goed
Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven!
Niets aan toe te voegen
Flamman op de 'ouwe' boot heerlijk gedraaid ... en Partyraiser als afsluiter héérlijk beuk- en rag-werk op de rode boot .... gewoon TOP
ik heb jou niet veel gezien.
ik ben het meest wel op de mooie rooie geweest
ik ben het meest wel op de mooie rooie geweest laatste aanpassing 28 november 2005 13:44
ga naar feestje in Nijmegen
Partyraiser zaterdag weer @ Thunderdome
En dat verkies jij boven een feestje vlakbij Arnhem?!!
Welk feestje trouwens?
Dat is waar!!! Hoe laat eigenlijk..?
meen je??! whaahahah ow nou..ik vroeg vanaf 5 uur geregeld om een bacootje en kreeg dat ook gewoon
of ze vonden jou te dronken en gaven je daarom geen drank meer
Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven!
Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven
clown staat er wel weer op hoor
wat een super geweldig feessie was het!!!!!
Wie was die idooit van een jaar of 35 die de gehele nacht in zun onderbroek stond te hakken, vet onder de speed??........ wat een idioot
gatverdamme die was ik al helemaal vergeten
Die wurmde zich eens langs mij bah meteen nat van zijn zweet !
Want er is geen feest als we allemaal blijven staan omdat we bang zijn dat we dan gaan zweten.
Maar ja misschien ben ik als persoon erg makkelijk ingesteld.
Wie was die idooit van een jaar of 35 die de gehele nacht in zun onderbroek stond te hakken, vet onder de speed??........ wat een idioot
Hehe nee erig ze bedoelde die gast die in zijn australian boxer stond te huppelen
Hm je moest alleen de rond vliegende zweet druppels van hem ontwijken. Dat vond ik wat minder
hee...die jongen heeft echt enorm veel energie
8 uur lang aan 1 stuk door staat ie te stuiteren
en sterker nog...hij gebruikt volgens mij niks.
Ik ken hem van het werken op Schiphol
Daar moesten we altijd vliegtuigpallets afbouwen...doos voor doos afstapelen.
Hij ging altijd als een speer.
iedereen dacht dat ie gek was.
Hij is gewoon hyper denk ik.
maar de aankomende feessie's van multi worden gewoon in borghland gegeven
bronnen
Ik denk dat zo ook niet vaak van dit soort feestjes kunnen geven
aangezien de locatie nooit zal voldoen aan de gestelde eisen ghehe ........
zou zonde zijn als ze hier geen vervolg aan (willen?) geven ...
Vind het alleen apart dat er meteen na het feest al geroepen wordt dat er geen 3e editie meer komt
dat weet k niet prcies, maar de aankomende feessie's van multi worden gewoon in borghland gegeven